Stran 8 od 9

Objavljeno: 12 Maj 2009, 06:40
Napisal/-a Parky
cca. 7 min letim .... notri v tanku je zmeraj malo bencina ga ne pokurim do konca, Headspeed pa odvisno od razmerja če maš 8.5 (do 2150rpm), če imaš 8.7 pa tja do 2050rpm tko nekako...

Objavljeno: 29 Avg 2009, 16:31
Napisal/-a Parky
Evo moj LEGENDARNI heli je dobil novega lastnika 8) veliko letov mu želim :wink:

Objavljeno: 30 Avg 2009, 19:05
Napisal/-a Mr.47
Hvala za lepe želje :D .Upam da ga kmalu spravim v zrak [-o< .

Objavljeno: 25 Sep 2009, 20:17
Napisal/-a Mr.47
No pa mi je uspelo spravit heli v zrak.
Razlika ali letiš rex-a 450 ali pa ta heli je res velika.
Sedaj bo treba pa samo še trenirat.

Objavljeno: 25 Sep 2009, 20:40
Napisal/-a klemen7
važno da je bla megla u pasovih :lol: :D :D

Objavljeno: 26 Sep 2009, 08:51
Napisal/-a Parky
Čestitke =D> ;) sm kr vesel k s5 leti ;)

Objavljeno: 06 Dec 2009, 22:42
Napisal/-a Mr.47
Danes mi je na heliju potrgalo jermen.
Sumim ,da se mi je zdrobil tisti rdeč napenjalec in je zato potrgalo jermen.
Imel sem srečo da sem bil s helijem blizu tal,tako da sem lahko hitro pristal ko sem slišal nenavadne zvoke.
Zanima me, če se je komu že zgodilo kaj takega?

LP:Igor

Objavljeno: 07 Dec 2009, 08:45
Napisal/-a Parky
Verjetno je res strgalo tisti šponar potem se je pa jerman prerezu ...
Če boš dajal tiste kovinske šponarje bodi pazljiv, ker se jermen snema dol ker niso tako globoki kot plastični tko da pripročam da vzameš nove ali pa daš kovinske malo podrejat da bodo globji...

Lp ;)

Objavljeno: 07 Dec 2009, 21:07
Napisal/-a Mr.47
Hvala za nasvet Parky.Sm pa dans opazu ,da mi je tud frejm malo pojedlo tko de bo treba kr veselo šroufat.

LP:Igor

Objavljeno: 28 Dec 2009, 21:28
Napisal/-a Mr.47
Sm dal aluminjaste šponarje malo postružit, tko de so zdej po obliki ravno taki kot so originalni.

Objavljeno: 29 Dec 2009, 10:01
Napisal/-a Parky
Super ;)

Objavljeno: 16 Jan 2010, 21:54
Napisal/-a Mr.47
No pa se je zgodil moj prvi hard-crash.Ko sem delal rolce se heli kar naenkrat ni več odzival in je šlo do tal.Ko sem preveril delovanje sprejemnika je ta imel zeleno luč, vendar ni deloval.Po ponovnem priklopu napajanja je delalo vse OK.
Mogoče je bil kriv mraz saj je bilo okoli 0°C.
Napravo imam MX-16s v njo pa sem montiral ASSAN-ov modul.
Modul imam v napravi pol leta in do sedaj mi je špilalo brez problemov
(v letalih in helikopterju).

Objavljeno: 17 Jan 2010, 16:05
Napisal/-a Parky
Nimaš kaj, škoda ... je pa čudno da ti je kr crknil probaj še ostalo elektroniko ...

Objavljeno: 17 Jan 2010, 16:42
Napisal/-a Phoinix
Fail kot na kakem IFS... Sožalje.

Objavljeno: 17 Jan 2010, 16:55
Napisal/-a Mr.47
Ravnokar sem testiral napravo.Ugotovil sem,da če prekinem PPM signal(ko je naprava v delovanju),ki gre do oddajnega modula ravno tako gorijo vse lučke zeleno, naprava pa seveda ne dela.
Pred kakšnim letom sem že imel podobne situacije(na 35Mhz), vendar sem mislil, da so za to krive motnje.
Zanimivo je tudi to, da sem motnje zmeraj imel na PPM modulacji na SPCM pa je vse delalo brez problemov.

Objavljeno: 17 Jan 2010, 17:11
Napisal/-a Phoinix
SPCM ti filtrira "motnje" iz povezave, ko je preveč pa odklopi, kot 2,4GHz.

Objavljeno: 18 Jan 2010, 19:52
Napisal/-a Mr.47
SPCM mi zaenkrat ni še nikoli odklopil.
Odklopilo mi je samo pri PPM modulacji,ki je osnova za ASSAN-ov modul.
Mislil sem da imam motnje na 35Mhz(zato sem tudi nabavil 2,4G),vendar se je po pol leta izkazalo drugače.

Objavljeno: 18 Jan 2010, 20:42
Napisal/-a Phoinix
ASSAN ni ravno futaba. Dopuščaj možnost da je problem v sistemu 2,4GHz, kot je to že imel IFS. Meni je IFS dvakrat zmrznil, potem sem ga pa vrgel ven iz uporabe.

Objavljeno: 18 Jan 2010, 20:53
Napisal/-a MatejMusic
Sam uporabljam Assana in pa MX-16s, za enkrat bp. Pri vklopu naprave vedno izberem NE, ko me ta vpraša po izboru PPM načina.

Objavljeno: 18 Jan 2010, 21:41
Napisal/-a Mr.47
MatejMusic napisal/-a:Sam uporabljam Assana in pa MX-16s, za enkrat bp. Pri vklopu naprave vedno izberem NE, ko me ta vpraša po izboru PPM načina.
[-X Pri vklopu naprave te vpraša po oddajanju modula,ki ga imaš serijsko v napravi. Modulacijo pa nastavljaš v menuju Grundeinst-Modulation.

Zna bit res problem v 2,4Ghz.

Bom dal na depronarja sprejemnik iz helija,pa bom videl ali bodo še problemi.
Sigurno pa ta naprava ne bo več vozila tega helija.
Mogoče pa je pomembna informacija še ta,da z ASSAN-om še nikoli prej nisem letel pri temperaturah okoli ničle.

Objavljeno: 19 Jan 2010, 07:59
Napisal/-a MatejMusic
Imaš prav, narobe sem se izrazil. :oops:
Nevem, sam takih težav zaenkrat nimam, pa sem letel pri -9-tih stopinjah. Ali imaš sprejemnik s kratko anteno ali dolgo? Pri kratki je zelo pomembno, da sta anteni pravokotno na sprejemnik, v obliki črke V.
Uporabljam kratke antene v funjet-u, v Blizzard-u ko sem ga še imel, v Dex salu, pa ni bilo problema.
Se mi je pa zgodilo parkrat na Blizzard-u, da mi je v zraku zmrznil, se ni odzival, ko sem ga nažgal proti sebi, za cca 3s.
Po pregledu sem opazil, da sta bili anteni potlačeni in obe v enako stran, pač nisem bil pazljiv pri montaži sprejemnika. Potem, ko sem popravil, je vse štimalo kot je treba.

Objavljeno: 19 Jan 2010, 20:56
Napisal/-a Mr.47
Imam sprejemnik z dolgo anteno,speljani pa sta bili vsaka po svoji strani frejma.

Objavljeno: 05 Jul 2010, 19:32
Napisal/-a Bor00
Najbolje da uporabim to temo.

Kupil sem rabljen raptor 50 z motorjem TT pro 50H

Problem imam pri nastavitvah motorja. Če, ga nastavim tako da deluje ok in ima pravo odzivnost se mi pregreva. Če nastavim bolj bogato mešanico pa nima odzivnosti. Igle imam nastavljene približno takole mala igla cca 5 obratov in velika igla cca 3 - 3,5 obrate.

Kakšna je še zdrava temperatura motorja? Jst ga skušam držat okol 100 stopinj na glavi in okol 60 stopinj na karterju. Grem lahko višje? Do kam?

Druga zadeva je pa da pri polnem pitchu motorju že na uho pojenjajo obrati. Gas imam nastavljen že na 100% pitch je 8 stopinj ( kar sploh ni veliko). Heli v lebdenju razvije solidne obrate tudi odzivno skoči iz mesta nato pa že na uho obrati padejo. Kaj bi lahko bilo narobe? Mogoč utrujen motor? Ali zgolj nastavitve?

Ko gledam po youtubu vaše in ostale 3D posnetke se kr čudim od kod taka moč. Moj niti približno ne razvije takih sunkovitih manevrov.

Moje letalsko znanje je zaenkrat pri solidnem letenju in kakšni roli in lupingu. Tako, da zaenkrat mam moči zadosti, vendar me muči, da nekaj ni ok.

Aja še to motor vžiga izredno lepo in nikoli še ni ugasnil v zraku.

Če ima kdo kakšne nasvete in ideje kaj nardit prosim za pomoč.

Hvala

EDIT: Mogoče še to uporabljam tole gorivo http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=49655

Bi več procentov nitrota, kej spremenilo?

Objavljeno: 05 Jul 2010, 21:17
Napisal/-a Karbonko
Mi kurimo 30% nitro gorivo zato so naši motorčki tudi bol odzivni in imajo večjo moč.

Praviš da motorček razvije dosti obratov, ampak ko ga obremeniš pa zgubi moč.Potemtakem je igla preveč zaprta.Kar tako je pa težko ocenit kaj bi še
lahko bilo narobe.Naštelaj motorček tako da boš lahko na zadnji steni motorja držal prst 5 sekund.Tega se jaz držim in mi motorček vedno u nulo dela.

Sam sem ta motorček vozu na 20-30% nitra in je imel zadovoljivo moč, vsekakor pa ga nemoreš primerjati s kakšnim OS hyperjem, rossijem...
Na 10% nitra pa nikoli ne bo razvil kakšne prave moči!


Lp!

Objavljeno: 06 Jul 2010, 08:44
Napisal/-a Bor00
Aha. No danes grem po novo zalogo goriva. Tokrat sem vzel 17% pa, da probam če bo kej drgač.

Praviš, da je preveč zaprt ? hmm no bom probal. Sam sem mel skos občutek, da ga vozim na max odprtosti, da še laufa normalno. ( pač zaradi temperature) bom pa probal še to.

A bi upgrade ventilator kej koristu al je škoda denarja za to? Ker "tahud" je 40e za ta dnar bi mogu bit motor podhlajen :)