Ki-61 elektro
Moderator: Big A
Ki-61 elektro
Zaradi praktičnosti elektro pogona sem izdelal kombat model iz deprona na elektro motor speed 500.
material:
-1 plošča deprona 3mm
-1 plošča balze 5mm
-1 plošča balze 1,5mm
-kos vezane plošče 3mm
-kos stiropora
material:
-1 plošča deprona 3mm
-1 plošča balze 5mm
-1 plošča balze 1,5mm
-kos vezane plošče 3mm
-kos stiropora
- Priponke
-
- Ojačal sem ga z dvemi kosi balze 1,5mm.
- 03.JPG (32.55 KiB) Pogledano 5731 krat
-
- Najprej sem iz deprona izrezal in zlepil trup.
- 06.JPG (26.49 KiB) Pogledano 5731 krat
Dokončal sem krilo in ga prilepil na trup.
- Priponke
-
- Na koncu sem na konce krila prilepil dva kosa stiropora in sem jih obrusil. Aleroni so bili samo iz deprona premehki, zato sem jih oblepil z lepilnim trakom.
- zakljucek_krila.JPG (31.24 KiB) Pogledano 5692 krat
-
- Preden sem krilni polovici zlepil skupaj, sem v eno polovico zalepil dve balzovi letvici.
- ojacitev.JPG (66.16 KiB) Pogledano 5692 krat
-
- Lepljenje krilnih polovic.
- krilo.JPG (33.13 KiB) Pogledano 5692 krat
Model je končan.
razpetina: 1000mm
dolžina: 745mm
masa: 600g
motor: SPEED 500 race 7,2V
regulator: JETI JES 350ECO
akumulator: 3Li-Po XCell 1450mAh
sprejemnik: Graupner C 19
servoti: 2X BMS-380 MAX
Prvi polet je trajal 4min in porabil 1200mAh. Model je tako po letalnih lastnostih, kot tudi po hitrosti(pri polnem plinu) primerljiv kombat modeli. Za uporabo na tekmovanjih, pa bi potreboval večje akumulatorje(2500-3000mAh).
razpetina: 1000mm
dolžina: 745mm
masa: 600g
motor: SPEED 500 race 7,2V
regulator: JETI JES 350ECO
akumulator: 3Li-Po XCell 1450mAh
sprejemnik: Graupner C 19
servoti: 2X BMS-380 MAX
Prvi polet je trajal 4min in porabil 1200mAh. Model je tako po letalnih lastnostih, kot tudi po hitrosti(pri polnem plinu) primerljiv kombat modeli. Za uporabo na tekmovanjih, pa bi potreboval večje akumulatorje(2500-3000mAh).
- Priponke
-
- notranjost
- 604_0477.JPG (45.9 KiB) Pogledano 5502 krat
-
- 604_0480.JPG (38.81 KiB) Pogledano 5502 krat
-
- 604_0475.JPG (37 KiB) Pogledano 5502 krat
TomazP napisal/-a: motor: SPEED 500 race 7,2V
Model je tako po letalnih lastnostih, kot tudi po hitrosti(pri polnem plinu) primerljiv kombat modeli.
Take lastnosti z tem motorjem? Iz tega motorja ne spraviš več kot 90W na gredi. Tudi, če je nekaj lažji od kakega metanolca imajo slednji za 3 do 5 krat večjo moč.
Brez zamere, ampak mislim, da bo ob primerjavi metanolarja in tvojega z sped 500 ob uporabi traku delovalo kot da štopaš.
lp
Sašo
Sašo
Wov. Čestitam za pogum. Pravo čudo je, da je model po poletu, glede na krhko gradnjo, še cel.
Komaj čakam da prideš na tekmo !
LP, Tom
Komaj čakam da prideš na tekmo !
LP, Tom
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================
Na tleh je pri obeh Kawasakijih razmerje moč/masa približno enako (vsaj po izračunih). S trakom pa ga še nisem preizkusil.raktivec napisal/-a:TomazP napisal/-a: motor: SPEED 500 race 7,2V
Model je tako po letalnih lastnostih, kot tudi po hitrosti(pri polnem plinu) primerljiv kombat modeli.
Take lastnosti z tem motorjem? Iz tega motorja ne spraviš več kot 90W na gredi. Tudi, če je nekaj lažji od kakega metanolca imajo slednji za 3 do 5 krat večjo moč.
Brez zamere, ampak mislim, da bo ob primerjavi metanolarja in tvojega z sped 500 ob uporabi traku delovalo kot da štopaš.
Na tekmah pa bodo še nekaj časa peli MVVS-i.
- Priponke
-
- Metanol različica. masa: 1000g, vlek: 1055,8g
- 605_0541.JPG (73.99 KiB) Pogledano 5072 krat
-
- Elektro različica. masa: 600g, vlek: 617,4g
- 605_0540.JPG (73.85 KiB) Pogledano 5072 krat
@TomazP:
Na tleh ima sped 500 ob zanj morilski porabi 160W le borih 90 watov na gredi.
Na tleh ima majhen MVVS na gredi vsaj 350W, če ga dobro nastaviš in urediš pa brez frizure prideš čez 400W.
Ne mešat med sabo moči, ki jo imajo metanolarji na gredi in porabljene moči elektro motorja. Tu je zraven še izkoristek, ki pri sped 500 ne preseže 55% ob koristni moči. Za tvojih 114 W moči na gredi, bi moral sped 500 vleči vsaj 200 watov, kar bi prenesel le enkrat.
Že razlika v vrtljajih ti pove bistveno razliko o hitrosti modela.
- 17 000 rpm in 5 col koraka je 35 m/s
- 13 000 rpm in 5 col je le še 27 m/s
Mogoče se komu to zdi majhna razlika, toda v zraku se to pozna kot noč in dan.
ta razlika v vrtljajih pomeni 1,7 x večjo moč pri metanolarju, ki mu lahko natakneš prop 8x4 in dobiš bistveno večji potisk. Ob uporabi večjega metanolarja se razlika močno poveča v korist metanolarja.
Mislim, da bi se z elektro modeli dalo stolčti metanolarje, toda za kaj takega je potreben drugačen pristop, feritni krtačar tu nima kaj iskat.
p.s.
Glede "enakovrednih" pogonov, ki naj bi bili konkurenčni le na podlagi potiska pa tole:
Če daš na sped 500 ustrezen reduktor in nanj obesiš dovolj velik prop, npr. 14x9 boš dobil potisk 12N. Tak pogon je v kombatu seveda daleč za metanolarjem z 12 N potiska.
Žal brez watov ne gre.
Na tleh ima sped 500 ob zanj morilski porabi 160W le borih 90 watov na gredi.
Na tleh ima majhen MVVS na gredi vsaj 350W, če ga dobro nastaviš in urediš pa brez frizure prideš čez 400W.
Ne mešat med sabo moči, ki jo imajo metanolarji na gredi in porabljene moči elektro motorja. Tu je zraven še izkoristek, ki pri sped 500 ne preseže 55% ob koristni moči. Za tvojih 114 W moči na gredi, bi moral sped 500 vleči vsaj 200 watov, kar bi prenesel le enkrat.
Že razlika v vrtljajih ti pove bistveno razliko o hitrosti modela.
- 17 000 rpm in 5 col koraka je 35 m/s
- 13 000 rpm in 5 col je le še 27 m/s
Mogoče se komu to zdi majhna razlika, toda v zraku se to pozna kot noč in dan.
ta razlika v vrtljajih pomeni 1,7 x večjo moč pri metanolarju, ki mu lahko natakneš prop 8x4 in dobiš bistveno večji potisk. Ob uporabi večjega metanolarja se razlika močno poveča v korist metanolarja.
Mislim, da bi se z elektro modeli dalo stolčti metanolarje, toda za kaj takega je potreben drugačen pristop, feritni krtačar tu nima kaj iskat.
p.s.
Glede "enakovrednih" pogonov, ki naj bi bili konkurenčni le na podlagi potiska pa tole:
Če daš na sped 500 ustrezen reduktor in nanj obesiš dovolj velik prop, npr. 14x9 boš dobil potisk 12N. Tak pogon je v kombatu seveda daleč za metanolarjem z 12 N potiska.
Žal brez watov ne gre.
lp
Sašo
Sašo
To je že vse res. Pri tem je pomembno tudi to, da je elektro težek 600g, metanolar pa 1000g.
Če na MVVS 2,5ccm namesto propelerja 7x5 damo 8x4 pride na 16000rpm, to pa je 26,3m/s. V zraku pa razlike v hitrosti skoraj ni. Torej tega ne moremo kar tako primerjati.
Nisem napisal da sta to enakovredna pogona, pač pa, da se avijona podobno obnašata in nisem hotel potolči metanolarja, ampak se mu samo približati.
Mislim, da je dovoljeno kaj preizkusiti.
LP
Če na MVVS 2,5ccm namesto propelerja 7x5 damo 8x4 pride na 16000rpm, to pa je 26,3m/s. V zraku pa razlike v hitrosti skoraj ni. Torej tega ne moremo kar tako primerjati.
Nisem napisal da sta to enakovredna pogona, pač pa, da se avijona podobno obnašata in nisem hotel potolči metanolarja, ampak se mu samo približati.
Mislim, da je dovoljeno kaj preizkusiti.
LP
elektro
Predlagam ti da dobro prebereš to stran!!!
viewtopic.php?t=7558&postdays=0&postorder=asc&start=20
Tudi če tvoj leti 100km/h, je še vedno velika razlika v primerjavi s 140-170km/h v ravnem letu...To pomeni s trakom pri tvoji moči okrog 80km/h pri meni pa še vedno tam okrog 160km/h...
LP Gorazd
P.S. vsekakor pa podpiram tvoj projekt,tudi sam delam na nečem podobnem...
viewtopic.php?t=7558&postdays=0&postorder=asc&start=20
Tudi če tvoj leti 100km/h, je še vedno velika razlika v primerjavi s 140-170km/h v ravnem letu...To pomeni s trakom pri tvoji moči okrog 80km/h pri meni pa še vedno tam okrog 160km/h...
LP Gorazd
P.S. vsekakor pa podpiram tvoj projekt,tudi sam delam na nečem podobnem...
"Moč ni v obrambi, pač pa v napadu!!!!!!"
www.balcore.si
www.balcore.si
elektro
Poglej meritve na zgornjem linku..
LP Gorazd
LP Gorazd
"Moč ni v obrambi, pač pa v napadu!!!!!!"
www.balcore.si
www.balcore.si