Vžig motorja z notranjim izgorevanjem
Moderator: Mipo
Vžig motorja z notranjim izgorevanjem
Prosim za pomoč!
Dobil sem motor z notranjim izgorevanjem proizvajalca OS. Na motorju je številka 10. Zanima me kako naj motor vžgem, kakšno svečko priporočate in gorivo ter ali je treba imeti konstantno napetost na svečki. Motor zgleda zelo enostavno, vendar ga ne znam spravit v pogon.
Hvala vam za pomoč!
Dobil sem motor z notranjim izgorevanjem proizvajalca OS. Na motorju je številka 10. Zanima me kako naj motor vžgem, kakšno svečko priporočate in gorivo ter ali je treba imeti konstantno napetost na svečki. Motor zgleda zelo enostavno, vendar ga ne znam spravit v pogon.
Hvala vam za pomoč!
Zadnjič spremenil bodrum, dne 10 Nov 2006, 20:23, skupaj popravljeno 3 krat.
Hmm... si dobil zraven kako knjižico z oznakami? Ker nisem siguren, samo se mi zdi da je to nekje 3ccm. Svečko pojdi kupit, pa ti bodo v trgovini verjetno znali svetovat, kako svečko rabiš...
Verjetno ga imaš za letalo? Štartaš ga tako, da priklopiš 2V akumulator na svečko (ponavadi je fajn, če kupiš tako "kljukico", da ti da en pol na vrh svečke, drugi del pa prime na cilinder.), poj pa zasučeš propeler, pa hitr prste stran
Aja, pa iglo se mi zdi da po defaultu najprej zapreš do konca, poj pa odpreš za obrat in pol. Potem pa nastaviš pri polnem plinu najvišje obrate.
Bo šlo?
Verjetno ga imaš za letalo? Štartaš ga tako, da priklopiš 2V akumulator na svečko (ponavadi je fajn, če kupiš tako "kljukico", da ti da en pol na vrh svečke, drugi del pa prime na cilinder.), poj pa zasučeš propeler, pa hitr prste stran
Aja, pa iglo se mi zdi da po defaultu najprej zapreš do konca, poj pa odpreš za obrat in pol. Potem pa nastaviš pri polnem plinu najvišje obrate.
Bo šlo?
Zdravo!
Če je na motorju oznaka 10, potem to pomeni da je prostornine 1,75 ccm. Na svečki ni potrebno imeti konstantne napetosti, samo ob vžigu jo priključi na eno SUB-C celico- 1,2V (največ do nekje 2V), ter jo imej kake pol minute do minuto priklopljeno.
P.S.: Motorje takšne male prostornine je težko zagnati na roke, zato je priporočljivo imeti zaganjač
Dobro bi bilo prebrati tudi tole:
viewtopic.php?t=8037&highlight=vtekanje+motorja
Če je na motorju oznaka 10, potem to pomeni da je prostornine 1,75 ccm. Na svečki ni potrebno imeti konstantne napetosti, samo ob vžigu jo priključi na eno SUB-C celico- 1,2V (največ do nekje 2V), ter jo imej kake pol minute do minuto priklopljeno.
P.S.: Motorje takšne male prostornine je težko zagnati na roke, zato je priporočljivo imeti zaganjač
Dobro bi bilo prebrati tudi tole:
viewtopic.php?t=8037&highlight=vtekanje+motorja
mail: [email protected]
Dopolnitev!
Zraven motorja nisem dobil nič, mislim pa da je namenjen za letalo. Doma pa sem iz okolice Slov. Bistrice, če je kdo slučajno iz bližine.
Zanima me tudi kakšna je to batarija, ali lahko kar na navadno ali so to kakšne posebne batarije namenjene samo za vžig.
Hvala vsem za pomoč.
Zanima me tudi kakšna je to batarija, ali lahko kar na navadno ali so to kakšne posebne batarije namenjene samo za vžig.
Hvala vsem za pomoč.
Zadnjič spremenil bodrum, dne 10 Nov 2006, 20:28, skupaj popravljeno 4 krat.
Lep pozdrav!
Osebno sem imel še najraje svinčeno 2V baterijo. Prodajajo različne kapacitete tam nekje od 3-10Ah. Potrebuješ še pripadajoče kable...
Na spodnem linku imaš navodila za večino Os Max motorjev.
http://www.osengines.com/manuals/index.html
Osebno sem imel še najraje svinčeno 2V baterijo. Prodajajo različne kapacitete tam nekje od 3-10Ah. Potrebuješ še pripadajoče kable...
Na spodnem linku imaš navodila za večino Os Max motorjev.
http://www.osengines.com/manuals/index.html
BORN TO BE WILD!!!
Odisej napisal/-a:Hmm... si dobil zraven kako knjižico z oznakami? Ker nisem siguren, samo se mi zdi da je to nekje 3ccm. Svečko pojdi kupit, pa ti bodo v trgovini verjetno znali svetovat, kako svečko rabiš...
Verjetno ga imaš za letalo? Štartaš ga tako, da priklopiš 2V akumulator na svečko (ponavadi je fajn, če kupiš tako "kljukico", da ti da en pol na vrh svečke, drugi del pa prime na cilinder.), poj pa zasučeš propeler, pa hitr prste stran
Aja, pa iglo se mi zdi da po defaultu najprej zapreš do konca, poj pa odpreš za obrat in pol. Potem pa nastaviš pri polnem plinu najvišje obrate.
Bo šlo?
Če ne poznaš stvari ,bodi tiho
Kaj nakladaš,če še tebi ni stvar jasna(oznake na motorjih in njih pomen),pa nalaganje o navodilih in trgovcih.....
Pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven
Re: Dopolnitev!
bodrum napisal/-a:Zraven motorja nisem dobil nič, mislim pa da je namenjen za letalo. Doma pa sem iz okolice Slov. Bistrice, če je kdo slučajno iz bližine.
Zanima me tudi kakšna je to batarija, ali lahko kar na navadno ali so to kakšne posebne batarije namenjene samo za vžig.
Hvala vsem za pomoč.
Pozdrav!
Z navadno baterijo(katero imaš verjetno v mislih)si ne boš mogel pomagati,njena moč(tok) je prešibak da bi svečka zažarela.Za to se običajno(ni nujno)uporabljajo Pb akumulatorji (vsaka celica ima max 2 V in sorazmerno večjo moč-AMp)
Za prvo silo si lahko pomagaš tako da se na prvem odcepu avtomobilskega acuja.priklopiš z pomočjo kniping vijaka in dobiš nekje 2 V(vendar tega ne svetujem)
Gorivo je osnovno 20% ricinusa(ali določen nižji % sintetike) in metanola.Pri tako malih motorjih je ročni vžig sigurnejši z kakšnimi 5% nitrometana.Predvsem pa poišči nekoga, ki to pozna ,drugače imaš vse šanse, da uničiš motor.O motorjih je veliko napisanega,samo prebral nisi nič in tako se bojim ,da bo vse šlo ....
Dušan
tudi trske spadajo zraven
Zadnjič spremenil Odisej, dne 01 Nov 2006, 00:04, skupaj popravljeno 1 krat.
No ja, ta razlaga nima ne repa ne glave in se je z takšnimi izjavami bolje vzdržati.Odisej napisal/-a:Hmm... si dobil zraven kako knjižico z oznakami? Ker nisem siguren, samo se mi zdi da je to nekje 3ccm. Svečko pojdi kupit, pa ti bodo v trgovini verjetno znali svetovat, kako svečko rabiš...
Verjetno ga imaš za letalo? Štartaš ga tako, da priklopiš 2V akumulator na svečko (ponavadi je fajn, če kupiš tako "kljukico", da ti da en pol na vrh svečke, drugi del pa prime na cilinder.), poj pa zasučeš propeler, pa hitr prste stran
Aja, pa iglo se mi zdi da po defaultu najprej zapreš do konca, poj pa odpreš za obrat in pol. Potem pa nastaviš pri polnem plinu najvišje obrate.
Bo šlo?
Lp Rado
Dej bodi drugič tudi tak "car" pa bodi tiho!dremih napisal/-a:Če ne poznaš stvari ,bodi tiho
Kaj nakladaš,če še tebi ni stvar jasna(oznake na motorjih in njih pomen),pa nalaganje o navodilih in trgovcih.....
Pozdrav Dušan
Sem lepo napisal, da nisem ziher, da nimam pri roki knjižice (ki jo btw dobiš zraven novega o.s. max motorja, notri je pa tabela karakteristik za njihove motorje, vključno z oznakami. Če ne verjameš jo poiščem in poskeniram). Nevem kaj ti ni jasno glede trgovcev? Še vedno sem dobil pravo svečko, tudi če sem povedal oznako motorja (sicer mu pa ti tudi nisi ravno dal neke oznake, po keteri bi vedel kaj točno rabi)
lp
Aja, pa še to: nekdo je napisal, da rabiš štarter... Nevem od kod to da ne marajo na roke vžigat?? Imam doma eno enyo prostornine nekje 1ccm, ter istega o.s. max-a ter 3ccm tudi o.s. max-a, pa še kak bi se našel, pa nikoli nisem vžigal drugače kot "na prst". Pa kar pomnem ni bilo problemov, je imel pa en 6,5ccm enkrat obdobje, ko pa ni hotel iz prve vžigat. Kar se pa rokavice tiče se pa strinjam. Nekateri uporavljajo rokavice, lahko pa tudi plastičen naprstnik, palčko za vžiganje, lahko tudi štarter... Sam vžigam na gol prst nekje do 3ccm (pač moja odločitev). Večjih si pa ne upam, ker sem jih že dobil po prstih, pa ni prijetno
lp
Peter
(se pardoniram, da pišem dva posta, enega za drugim, samo se že dva tni trudim objaviti v enem kosu, pa mi zavrne vsakič )
lp
Peter
(se pardoniram, da pišem dva posta, enega za drugim, samo se že dva tni trudim objaviti v enem kosu, pa mi zavrne vsakič )
Motorji z notranjim izg...
No ja ,kaj čem na to odgovorit....?
Nimaš toliko znanja ,da bi ga lahko drugim posredoval in ko nekaj ne veš bodi tiho,ter ne dajaj odgovorov ,ki niso ne tič ne miš.Drugič več sreče!
Lep pozdrav Dušan
Nimaš toliko znanja ,da bi ga lahko drugim posredoval in ko nekaj ne veš bodi tiho,ter ne dajaj odgovorov ,ki niso ne tič ne miš.Drugič več sreče!
Lep pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven
Hvala lepa vsem, ki ste dali odgovor na to temo!
Moram povedat, da mi je včeraj po večurnem poizkušanju vendarle uspelo za kakšnih 5 sekund zalaufat motor.
Zanima me po vaših izkušnjah, ali je boljše, če mora bit motor predhodno že kaj topel, preden ga vžgemo, pa tudi me zanima kako je najboljše, da je sestavljen rezervoar.
Rezervoar sem sicer kupil v trgovini, vendar se mi zdi da ne deluje najbolje.
Če ima kdo slučajno kakšna navodila, naj me prosim obvesti.
Hvala!
Moram povedat, da mi je včeraj po večurnem poizkušanju vendarle uspelo za kakšnih 5 sekund zalaufat motor.
Zanima me po vaših izkušnjah, ali je boljše, če mora bit motor predhodno že kaj topel, preden ga vžgemo, pa tudi me zanima kako je najboljše, da je sestavljen rezervoar.
Rezervoar sem sicer kupil v trgovini, vendar se mi zdi da ne deluje najbolje.
Če ima kdo slučajno kakšna navodila, naj me prosim obvesti.
Hvala!
Zdravo!
PONAVADI motorji ne vžigajo radi če so topli oz. vroči (od predhodnega laufanja).
rezervoar mora biti sestavljen tako, da imaš na tisti cevki, kjer gre gorivo v motor utež, cevka v rezervoarju naj bo dolga tako, da ko je čisto vertikalno gor ubrnjen, cevka lepo visi dol in se ne dotika še stene spodaj.
cevka za izpuh mora imeti kovinsko cevko zvito do vrha kestla.
cevka za tankanje je pa fino če je speljana dol (da lahko tudi odtankaš) ali pa je kar samo speljana v kestel in se konča takoj ko pride v kestel (gleda 1cm notri).
LP!
Jure
PONAVADI motorji ne vžigajo radi če so topli oz. vroči (od predhodnega laufanja).
rezervoar mora biti sestavljen tako, da imaš na tisti cevki, kjer gre gorivo v motor utež, cevka v rezervoarju naj bo dolga tako, da ko je čisto vertikalno gor ubrnjen, cevka lepo visi dol in se ne dotika še stene spodaj.
cevka za izpuh mora imeti kovinsko cevko zvito do vrha kestla.
cevka za tankanje je pa fino če je speljana dol (da lahko tudi odtankaš) ali pa je kar samo speljana v kestel in se konča takoj ko pride v kestel (gleda 1cm notri).
LP!
Jure
Dopolnitev Juretovih napotkov.
Zelo pomembna je tudi višina vgradnje tanka. Sredina tanka mora biti v horizontali z fergazejem.
Zelo pomembna je tudi višina vgradnje tanka. Sredina tanka mora biti v horizontali z fergazejem.
- Priponke
-
- Cev za dotakanje-zračnik je obrnjena navzgor, sesalna cevka mora biti gibljiva v tanku
- fuel_tank_02.jpg (18.62 KiB) Pogledano 5401 krat
-
- tank_stopper_01.jpg (5.14 KiB) Pogledano 5401 krat
Lp Rado
Vžig motzorja
Pozdrav!
Žal nisi napisal kakšna je oznaka na motorju.Verjetno je FP-10(to je cca 1,75 ccm motorček) pri takšnih kubaturah se običajno uporabljajo svečke z višjo toplotno vrednostjo"vroče".Jaz sem imel oz. imam kar nekaj teh motorčkov(tudi brez regulacije plina je med njimi),nekaj je bilo novih nekaj pa iz druge roke in tedaj sem opazil ,da eden ali dva motorja ne delujeta najbolje, če imata montiran izpušni lonec.Preizkušal sem jih z različnim gorivom z ali brez nitrometana, a rezultat je bil isti-slabo delovanje z izpuhom(in po kratkotrajnem delovanju prenehanje)brez njega pa čisto druga pesem.Očitno so bili slabo utečeni.Lahko pa da je tudi poškodovano tesnilo na glavi motorja ali pokrova karterja.V prvem primeru ni dovolj velike kompresije,katera se z segrevanjem še zmanjša,v drugem pa premajhno izpiranje cilindra z novo mešanico.Preveri in po potrebi izdelaj novo tesnilo.Jaz ga običajno izdelam iz malo močnejšega "pavs "papirja.Isto velja Modre motorčke.
Predvsem pa razdri vplinjač(tudi motor bi veljalo) posebno če je motor dolgo stal in ni bil v uporabi ,pa še konzerviran ni bil.Želim ti veliko veselja in uspeha.
Lep pozdrav Dušan
Žal nisi napisal kakšna je oznaka na motorju.Verjetno je FP-10(to je cca 1,75 ccm motorček) pri takšnih kubaturah se običajno uporabljajo svečke z višjo toplotno vrednostjo"vroče".Jaz sem imel oz. imam kar nekaj teh motorčkov(tudi brez regulacije plina je med njimi),nekaj je bilo novih nekaj pa iz druge roke in tedaj sem opazil ,da eden ali dva motorja ne delujeta najbolje, če imata montiran izpušni lonec.Preizkušal sem jih z različnim gorivom z ali brez nitrometana, a rezultat je bil isti-slabo delovanje z izpuhom(in po kratkotrajnem delovanju prenehanje)brez njega pa čisto druga pesem.Očitno so bili slabo utečeni.Lahko pa da je tudi poškodovano tesnilo na glavi motorja ali pokrova karterja.V prvem primeru ni dovolj velike kompresije,katera se z segrevanjem še zmanjša,v drugem pa premajhno izpiranje cilindra z novo mešanico.Preveri in po potrebi izdelaj novo tesnilo.Jaz ga običajno izdelam iz malo močnejšega "pavs "papirja.Isto velja Modre motorčke.
Predvsem pa razdri vplinjač(tudi motor bi veljalo) posebno če je motor dolgo stal in ni bil v uporabi ,pa še konzerviran ni bil.Želim ti veliko veselja in uspeha.
Lep pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven
No moram vam povedat, da ta motor na izpušnem loncu nima možnosti priključka za cevko, rezervoar pa ima 3 izhode, enega ravnega in dva zavita, jaz sem na ravnega priključil cev za gorivo, kaj pa naj z ostalima dvema pa ne vem. Zanima me če ima kdo kakšen zaganjač za prodat, ker me že neznosno boli roka, ali kakšno idejo kako bi ga naredil sam.
Na motorčku je samo oznaka 10, O.S., max, 1107, za kakšen model gre nimam pojma vrjetno pa za kakšnega starejšega.
Motor ima samo iglo za štelanje obratov, razdrl sem ga, vendar ne vem kako naj iz njega dobim bat?
Hvala vsem za pomoč!
Lep pozdrav, Mitja!
Na motorčku je samo oznaka 10, O.S., max, 1107, za kakšen model gre nimam pojma vrjetno pa za kakšnega starejšega.
Motor ima samo iglo za štelanje obratov, razdrl sem ga, vendar ne vem kako naj iz njega dobim bat?
Hvala vsem za pomoč!
Lep pozdrav, Mitja!
Zadnjič spremenil bodrum, dne 01 Nov 2006, 14:48, skupaj popravljeno 2 krat.