Še eno stvar popravil šele ko sem peglal folijo, mi je kapnilo, da ni lih, da se vidijo rebra, pa sem popravil konture, da bo vsa nekam podobno
supercub.jpg (52.24 KiB) Pogledano 7751 krat
... pa še doktorate delal na temo profila krila; enkrat je bila že debata, pa je bil omenjen USA35 al nekaj tacga, pa sem malce preverjal, pa, vsaj za modele iz te teme to ne pije vode ; kukrkol sem gledal, primerjal profile iz Profilov s tem iz naših načrtov, sem vedno pristal na dobrem starem Clark Y, tko da, ja vsi tile naši Pajperčki se žvijo na klarku
jah, nekje je treba začet... tako kot je že Aleš omenil, je potrebno notranje rebro malce odebelit, da poj un del kaputine ki gre čez trup, dejansko pride čez...
Materijal za te hece je pri meni vedno 0,4mm aviošper, se fajn dela, pa tut če ga mal grdo pogledaš, ni takoj ranjen... je pa potem potreba po sekundarju in aktivatorju kar huda, maš pa zato kaputaž izdelan v pol ure
krilo pa bom pritrdil na isti način k pri broj dva- M4 vijak zakrtačen skozi prvo rebro, zaliman do fondamenta, znotraj pa privit s kronsko matico, ja, moraš kar mal kremplce krivit, da prideš zraven, ampak gre
Upam, da mi kdo ne zameri, če bo ocenil, da smetim v tej temi. Ampak prejšnji vikend smo imeli v Lescah srečanje jadralcev, pa sem imel čas in poslikal njihovega piperja malo bolj v detajle. Toliko, če bo kdo hotel kakšno stvar čim bolj približati originalu.
Zaradi preveč hobijev, pa je moja gradnja turbo počasna, pa vendar bom objavil prikaz pripomočka, ki sem si ga naredil za določanje kota med višincem in krilom.
p.s. Matej, hvala za namig
Na koncu sem kot preveril še z lahko ALU letvijo in dejansko štima v nulo, tole s sitemom plajbe (pravilno slovensko: grezilo)
Najprej sem prednje krilo dal v vaservago, za ziher. In ko sem dodal improvizirano plajbo je seveda štimalo v nulo. Z istim pripomočkom sem nato naredi še nastavitev kota na višincu. Vpadni kot krila sem nastavil na 1 stopinjo.
Na list papirja sem si naprintal različne kote, tako da imam še za drugič, tole modelarsko plajbo.
Če boš upošteeval tako kot si narisal... bo pizdarija. Mi je uspelo narest tako pri prvem Supercubu, kot pri tavelkem Pawneeju. Pa pri tamalmu ni blo tko zlo očitno, pri tavelkem je bla pa veselica. Sicer za letenje je bilo fenomenalno (tudi ni bilo učinka pri dodajanju plina, samo za pristanke pa..., nikakor mu ni šlo ubiti hitrosti, da bi lahko sedel, če pa si zmanjšal hitrost na neko normalno, je pa padel na tla ko hruška, če pa si reševal z gasom, je bila pa huda veselica, k je šlo iz kovita v kovit, dokler ni krilo spet "zagrablo". Sem imel srečo, da sem lahko pošpijuniral enega od Hangar9, ta je imel spodnji, ravni del profila v dviganju za od oka 1,5- 2°. Ko sem potem na svojem Pajperju krilo zasukal za slabo stopinjo, sem s tem dobil čisto drugo letalo (ok, pozabmo klele, da je mel čez 10kil pri dveh metrih), sam kar sem pridobil pri pristankih, je bilo zgubljeno pri večjih hitrostih- več gasa, bolj tišiš višino od sebe. Drugače pa, na originalnem načrtu, ki nam ga je posredoval Čavka, je kot tega ravnega dela profila krila tudi pod kotom glede na višinca, pa kot tak zelo lepo leti...
Mogoče nisem glih razumljivo napisal. Na spodnji rob profila prednjega krila sem namestil vaservago , samo toliko da iz neke ravnine štartam. Gledano na to ravnino, potem nastavim kot višinca s pomočjo plajbe. V kolikor je plajba povsem vertikalno, pomeni da je tudi rep v vaservagi oziroma v isti ravnini kot prednje krilo. Ker pa sem rep nastavil pod negativnim kotom glede na vaservago prednjega krila, pomeni da je relativno gledano prednje krilo na vpadnem kotu 1 stopinje.
Ali naj kot še povečam za kakšne pol stopinje ali bo 1 stopinja dovolj?
p.s. Ultralajt je hitro videl kaj sem spraševal, ko sem sprva provizorij postavil napačen kot na repu.
Zadnjič spremenil Stiro, dne 11 Feb 2017, 08:17, skupaj popravljeno 1 krat.