SUPER SUPER ETENDARD
SUPER SUPER ETENDARD
Zdravo!
Pri drugem poletu Etendarda se mi je z startne vrvice strgala zastavica in vrvica z obročkom je brez upora poletela čez krilo ter dobesedno zasidrala letečega etendarda.
Nalsednje tri slike ne rabijo komentarja:
Potreben je pa tule:
Kljub temu, da je zapokalo in izgledalo kot prava letalska nesreča, so posledice zanemarljive.
Popustil je spoj med višincem in vertikalcem. Malce sekundnega lepila in poškodba je odpravljena.
Počil je trup pri nosu. Razpoko sem zalil z sekundnim lepilom in z notranje strani zlaminiral z dvema 163 g tkaninama. Poškodba je komaj vidna. Nos je le dobro odrgnjen.
Kabina se je razletela. Na sliki je že nalepljena nova.
Ob prvem deževnem vremenu razpokice pokitam in na novo pobarvam, pa se ne bo nikjer videlo.
Jutri sledi video z brisancem za meritev hitrosti. Takole po občutku je model z Hetovim impelerjem precej hitrejši kot z mojim, vzpenja se pa definitivno hitreje.
Pri drugem poletu Etendarda se mi je z startne vrvice strgala zastavica in vrvica z obročkom je brez upora poletela čez krilo ter dobesedno zasidrala letečega etendarda.
Nalsednje tri slike ne rabijo komentarja:
Potreben je pa tule:
Kljub temu, da je zapokalo in izgledalo kot prava letalska nesreča, so posledice zanemarljive.
Popustil je spoj med višincem in vertikalcem. Malce sekundnega lepila in poškodba je odpravljena.
Počil je trup pri nosu. Razpoko sem zalil z sekundnim lepilom in z notranje strani zlaminiral z dvema 163 g tkaninama. Poškodba je komaj vidna. Nos je le dobro odrgnjen.
Kabina se je razletela. Na sliki je že nalepljena nova.
Ob prvem deževnem vremenu razpokice pokitam in na novo pobarvam, pa se ne bo nikjer videlo.
Jutri sledi video z brisancem za meritev hitrosti. Takole po občutku je model z Hetovim impelerjem precej hitrejši kot z mojim, vzpenja se pa definitivno hitreje.
lp
Sašo
Sašo
Zdravo!
Start:
Takoj po odklopu naravnost navzgor po zalet za brisance.
Prosim, če kdo izračuna hitrost. Slutim, da je je precej več kot pri pomladanskem modelu.
http://www.mobisux.com/album/data/500/3 ... ge0013.AVI
Start:
Takoj po odklopu naravnost navzgor po zalet za brisance.
Prosim, če kdo izračuna hitrost. Slutim, da je je precej več kot pri pomladanskem modelu.
http://www.mobisux.com/album/data/500/3 ... ge0013.AVI
lp
Sašo
Sašo
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Zdravo!
Prejšnji posnetek sem pomotoma zbrisal. Nadomeščam ga z tem, ki ga je posnel 5nicker5:
http://www.mobisux.com/album/data/500/37989MOV00681.MPG
Leti resnično hitreje kot zadnjič, ali je to le optična varka?
p.s.
V teh dneh je padal dež in je bilo časa na pretek. Da ni bilo preveč pusto sem saniral poškodbe nastale pri "sidranju" modela. Poizkusno sem svetlo sivi Rewel nadomestil kar z špric kitom. Utrdil sem tudi ležišče akuja, ki mi je ob enem startu zlezel nazaj, tako da je model po dveh hitrih kobrah padel v ploščat vrij in telebnil na tla iz kakih 5 do 10 metrov. 5nicker5 je imel s sabo dvoslojni selotejp z katerim smo prilemili aku na pravo mesto in nastal je gornji posnetek.
Modifikacije so lepo uspele, le model se je zredil za 40 g. Zanimivo bo videt, koliko bo to pripomoglo k končni hitrosti po strmoglavem letu. (Na tem posnetku je še brez ličenja.)
Prejšnji posnetek sem pomotoma zbrisal. Nadomeščam ga z tem, ki ga je posnel 5nicker5:
http://www.mobisux.com/album/data/500/37989MOV00681.MPG
Leti resnično hitreje kot zadnjič, ali je to le optična varka?
p.s.
V teh dneh je padal dež in je bilo časa na pretek. Da ni bilo preveč pusto sem saniral poškodbe nastale pri "sidranju" modela. Poizkusno sem svetlo sivi Rewel nadomestil kar z špric kitom. Utrdil sem tudi ležišče akuja, ki mi je ob enem startu zlezel nazaj, tako da je model po dveh hitrih kobrah padel v ploščat vrij in telebnil na tla iz kakih 5 do 10 metrov. 5nicker5 je imel s sabo dvoslojni selotejp z katerim smo prilemili aku na pravo mesto in nastal je gornji posnetek.
Modifikacije so lepo uspele, le model se je zredil za 40 g. Zanimivo bo videt, koliko bo to pripomoglo k končni hitrosti po strmoglavem letu. (Na tem posnetku je še brez ličenja.)
lp
Sašo
Sašo
http://www.youtube.com/profile?user=raktivec
To je še stara krtinja z 2W20 in 4s - ca 600W med letom.
Ko se pokaže priložnost poleti nov "argentinec" z 6s in 2w25, ki bo imel v riti okrog 900 w med letom. Trenutno čakam na oznake modela, ki je pred Argentino potunkal mogočni sheffield.
Moje skromno mnenje je, da je ta modelček trenutno najhitrejša zadevica v razredu 70 mm impelerjev. Zelo hiter je že z kultiviranim 3W motorjem in maso okrog 850g, z mojim novim pogonom bomo pa videli, vsaj 280 mora napikirat!
p.s.
Kdo je skril smeške, nikjer jih ne najdem?
To je še stara krtinja z 2W20 in 4s - ca 600W med letom.
Ko se pokaže priložnost poleti nov "argentinec" z 6s in 2w25, ki bo imel v riti okrog 900 w med letom. Trenutno čakam na oznake modela, ki je pred Argentino potunkal mogočni sheffield.
Moje skromno mnenje je, da je ta modelček trenutno najhitrejša zadevica v razredu 70 mm impelerjev. Zelo hiter je že z kultiviranim 3W motorjem in maso okrog 850g, z mojim novim pogonom bomo pa videli, vsaj 280 mora napikirat!
p.s.
Kdo je skril smeške, nikjer jih ne najdem?
lp
Sašo
Sašo
Ujej....tole pa res siba. Tanovo verzijo bi pa res rad videl v zivo. Pridem za kamermana pa reskiram gps logger. Ze kaj konkretnega pripravljas na to temo ali so to bol ideje v glavi?
Je to tvoje letalisce na vrhu smucisca v Crni?
btw: res ni smajlijev
Je to tvoje letalisce na vrhu smucisca v Crni?
btw: res ni smajlijev
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
Kot so zapisali na RBCkits strani, model je zelo hiter in ni primeren za začetnike, pa verjetno še za marsikoga ne.
"Very fast the Sniper killer, not for beginners!"
Čestitam ob uspešnemu lansiranju kit kompleta tega letala!
Sem nekje slišal, da gredo ti modeli v promet hitreje kot vroče žemljice!
P.S.: Res ni smajlijev, nekdo jih je ugrabil Je kar čudno, ker na levi strani nič ne bode v oči.
"Very fast the Sniper killer, not for beginners!"
Čestitam ob uspešnemu lansiranju kit kompleta tega letala!
Sem nekje slišal, da gredo ti modeli v promet hitreje kot vroče žemljice!
P.S.: Res ni smajlijev, nekdo jih je ugrabil Je kar čudno, ker na levi strani nič ne bode v oči.
Se slišiva okrog kamere. Če me prime še to zimo bom verjetno moral v Slovenj Gradec ali Šoštanj na letališče. Model je pripravljen, čakam le še napise. (bom slikal obstoječe stanje.)bray napisal/-a:Ujej....tole pa res siba. Tanovo verzijo bi pa res rad videl v zivo. Pridem za kamermana pa reskiram gps logger. Ze kaj konkretnega pripravljas na to temo ali so to bol ideje v glavi?
Je to tvoje letalisce na vrhu smucisca v Crni?
Navadno startam tam kot si ugotovil. Pristajalnega prostora je le za vzorec, vendar je med Črno in mano dovolj razdalje, da ob izgubi kontrole ne prebijem kake stehe.
p.s.
Modeli gredo bolj slabo v promet, ker jih raktivček ne utegne delat.
Sicer je to resnončo hitra zadeva. Etendarda sem izbral le zato, ker ima najbolj primernega zmaja za hiter impeler model z 70 mm turbinco in rabi malenkostne spremembe od scale dimenzij. Le vsesni kanal je malce večji.
lp
Sašo
Sašo
Potem gredo res v promet, bo potrebno še koga zaposlit...raktivec napisal/-a: Modeli gredo bolj slabo v promet, ker jih raktivček ne utegne delat.
Sicer je to resnončo hitra zadeva. Etendarda sem izbral le zato, ker ima najbolj primernega zmaja za hiter impeler model z 70 mm turbinco in rabi malenkostne spremembe od scale dimenzij. Le vsesni kanal je malce večji.
Zanimiva barvna shema Zelo preprosta ampak sterilno lepa!
Me prav zanima, kaj bi pokazal GPS logger v modelu... verjetno bi to bil zanj najhujši test, kar jih bo kdajkoli prestal...
Kolikor sem z Vladom na vezi, je tole zadevo lepo spedenal, tako da ima malo morje opcij.
km/h ali m/s?raktivec napisal/-a:Če loger preživi, ga lahko butnemo še v pilona. Upam, da vleče do 400?
Kolikor vem, je samo problem v GPS modulu, ki meri vsako sekundo pozicijo, pač ne gre hitreje vzorčenje . Drugače pa bi moral meriti brez težav. Edino G obremenitve ne vem kako bo prenesel...
Se je Vlado zelo potrudil pri izdelavi loggerja Tako da meri poleg pozicije, hitrost, višino, deluje tudi kot vario meter (verjetno bi pri tvojem modelu kdo oglušel, če bi začel logger piskati), nekaj je še delal na oddaljenosti in smeri od pilota (v primeru, da prenaša podatke preko videa).
@krist;
Saj vem, malce heca ne škodi. Okrog G-jev zna biti problem, ker teh že pri dolgih zavojih ne manjka. Sprejemnik in servoti vse to prenesejo, ležaje v motorju mi pa hitro pobere.
p.s.
Za variometer vzamemo zraven kako taščo in naj zasleduje dviganje.
Vsekakor so potrebne prijave preko zs, da vse prijavljene tašče lepo razvrstimo v dovolj razmaknjeni koloni, da bodo nepopraskane preživele do loger testa.
Saj vem, malce heca ne škodi. Okrog G-jev zna biti problem, ker teh že pri dolgih zavojih ne manjka. Sprejemnik in servoti vse to prenesejo, ležaje v motorju mi pa hitro pobere.
p.s.
Za variometer vzamemo zraven kako taščo in naj zasleduje dviganje.
Vsekakor so potrebne prijave preko zs, da vse prijavljene tašče lepo razvrstimo v dovolj razmaknjeni koloni, da bodo nepopraskane preživele do loger testa.
lp
Sašo
Sašo
Vprašal sem za vsaki primer, pri tebi se nikoli ne ve, kje je meja.
Upajmo, da elektronika preživi.
Pri amaterskih raketah smo pri višinomeru menjali kristale na nekje 6-10 poletov, ker niso bili potem zanesljivi Ni fino, če ti proži padalo 1s po štartu... Tam so obremenitve nekje med 12 in 50G, odvisno od motorja, ki je v modelu. V povprečju doseže raketa 20-25G kmalu po štartu.
enkrat bi bilo fino naredit primerjavo med tvojim F5J modelom in mojo V2 raketo (ko jo končam), da vidiva, kdo je hitrejši.
Tukaj sta dva filmčka štartov amaterskih raket
http://www.youtube.com/watch?v=EwtEvEXi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=fgbJYULsNBs
Prva ima 3,3kg in je v 12s dosegla 900m
Druga pa ima 6,7kg in je dosegla višino nekje 400m (Hrvati so nam omejili višino leta, pa je imel Andro notri švohnejši motor, drugače bi šla čez 1km visoko, naši pa smo imeli srečo, da nismo imeli drugega motorja pa so nam dovolili štart z njim)
P.S.: MPX sprejemnik je že prispel za pilona?
Če bi prejšnji ponedeljek Koletu rekel, da ga rabiš, bi ga v petek lahko imel, ker je ravno v ponedeljek naročal robo iz Multiplexa, tako da sem zase vzel rezervne zobnike pa nekaj drobnarij.
Upajmo, da elektronika preživi.
Pri amaterskih raketah smo pri višinomeru menjali kristale na nekje 6-10 poletov, ker niso bili potem zanesljivi Ni fino, če ti proži padalo 1s po štartu... Tam so obremenitve nekje med 12 in 50G, odvisno od motorja, ki je v modelu. V povprečju doseže raketa 20-25G kmalu po štartu.
enkrat bi bilo fino naredit primerjavo med tvojim F5J modelom in mojo V2 raketo (ko jo končam), da vidiva, kdo je hitrejši.
Tukaj sta dva filmčka štartov amaterskih raket
http://www.youtube.com/watch?v=EwtEvEXi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=fgbJYULsNBs
Prva ima 3,3kg in je v 12s dosegla 900m
Druga pa ima 6,7kg in je dosegla višino nekje 400m (Hrvati so nam omejili višino leta, pa je imel Andro notri švohnejši motor, drugače bi šla čez 1km visoko, naši pa smo imeli srečo, da nismo imeli drugega motorja pa so nam dovolili štart z njim)
P.S.: MPX sprejemnik je že prispel za pilona?
Če bi prejšnji ponedeljek Koletu rekel, da ga rabiš, bi ga v petek lahko imel, ker je ravno v ponedeljek naročal robo iz Multiplexa, tako da sem zase vzel rezervne zobnike pa nekaj drobnarij.
Tja sem jih povprašal kako in kaj, povedal sem o čem je štos in jim poslal dva sprejemnika na pregled. Nazaj sem dobil druga dva, ki naj bi prenesla vse kar prenese model!Krist napisal/-a: P.S.: MPX sprejemnik je že prispel za pilona?
Trenutno čakam, da malce popusti mraz in bolečina v hrbtu. Slednja hitro pojenjuje, mraz se pa v naši luknji vseskozi drži pod -10 oC in ob takih temperaturah, ter inverziji je prehuda difuzna svetloba za hiter let.
Raketa je zagotovo hitrejša od mojih f5j modelov, lahko pa na pilona nataknem malce drugačen prop, npr. 4,7x3,75. Tu bi bilo prvih 150 m verjetno zelo na tesno. Za nekaj sekund bi šlo tudi na APC 6,3x4. Mislim, da bi prilezel prece čez 80 m/s vertikale, vendar ne za več kot 5 sekund, ker ne kadim. Načeloma bi lahko šlo do 100 m/s, vendar trenutno ne vem z katerim propom.
Najprej polet in privajanje, nato izkušnje ter brisanci do mojih želja, če preživi vse to se lahko greva strelske vaje.
lp
Sašo
Sašo
Baje da gre do ~515....m/s Kar se pa Gjev tice bomo pa sprobali pa vidli kje so meje elektronike.raktivec napisal/-a:Če loger preživi, ga lahko butnemo še v pilona. Upam, da vleče do 400?
Ti samo javi, ko bos kaj eksperimetiral.
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com