AKROBAT 40
AKROBAT 40
Moj zimski projekt je zaključen.
Pred koncem lanske letalne sezone sem se že odločil za izdelavo oz. nakup akrobatskega modela.
Na voljo sem imel 6,5 ccm motor Super Tigre saj mi je za NEW Yammamoto bil preslaboten. Polni model je bil preko 3,2 kg in je težko vzletal.
Ker pozimi ni toliko letenja sem se odločil za izdelavo modela iz nič oziroma po načrtu. ARF modeli so zanimivi le, če se mudi leteti. V samogradnji lahko dodatno ojačaš mesta možnih poškodb ali lomov zaradi obremenitev.
Naročil sem načrt iz Tima za AKROBAT 40 avtor Boštjan Predan. Načrt in opis je zelo natančen ampak treba se je potruditi.
Ker pa moram vsak model posodobiti oz. narediti po svoje je tudi doživel spremembe.
Krila sem se spravil izdelati po klasičnem postopku, s tem da sem jih na koncu pomanjšal za 20 %. Zaradi boljše stabilnosti sem nos krila pustil raven, zožuje se po zadnjem delu. Podvozje z nosnim kolesom mi ni bilo najbolj ušeč pa tudi v krila lepiti ojačitve za kolesa mi ni pasalo.Tako je v spremenjen sprednji del trupa z PVC vijaki privijačena nosilna vilica prednjega kolesnega para.
Pa tudi oblika nosu se je spremenila. Pomanjšal sem pilotovo kabino (saj ne rabi preveč prostora) in zaoblil del do kaputaže. Dodatno sem ojačal požarno steno,na katero sem direktno privijačil kovinski nosilec motorja.
Tako sem se izognil lesenemu nosilcu motorja. Olje vedno najde pot do lesa, ki se nahaja pred požarno steno.
Pri delu sem tudi pazil na težo. Spoj kril sem ojačal s parimi plastmi tkanine in 40 cm prečko iz 6 mm V.P.
Celotni model ob polnem tanku ne tehta preko 2,5 kg.
Pred koncem lanske letalne sezone sem se že odločil za izdelavo oz. nakup akrobatskega modela.
Na voljo sem imel 6,5 ccm motor Super Tigre saj mi je za NEW Yammamoto bil preslaboten. Polni model je bil preko 3,2 kg in je težko vzletal.
Ker pozimi ni toliko letenja sem se odločil za izdelavo modela iz nič oziroma po načrtu. ARF modeli so zanimivi le, če se mudi leteti. V samogradnji lahko dodatno ojačaš mesta možnih poškodb ali lomov zaradi obremenitev.
Naročil sem načrt iz Tima za AKROBAT 40 avtor Boštjan Predan. Načrt in opis je zelo natančen ampak treba se je potruditi.
Ker pa moram vsak model posodobiti oz. narediti po svoje je tudi doživel spremembe.
Krila sem se spravil izdelati po klasičnem postopku, s tem da sem jih na koncu pomanjšal za 20 %. Zaradi boljše stabilnosti sem nos krila pustil raven, zožuje se po zadnjem delu. Podvozje z nosnim kolesom mi ni bilo najbolj ušeč pa tudi v krila lepiti ojačitve za kolesa mi ni pasalo.Tako je v spremenjen sprednji del trupa z PVC vijaki privijačena nosilna vilica prednjega kolesnega para.
Pa tudi oblika nosu se je spremenila. Pomanjšal sem pilotovo kabino (saj ne rabi preveč prostora) in zaoblil del do kaputaže. Dodatno sem ojačal požarno steno,na katero sem direktno privijačil kovinski nosilec motorja.
Tako sem se izognil lesenemu nosilcu motorja. Olje vedno najde pot do lesa, ki se nahaja pred požarno steno.
Pri delu sem tudi pazil na težo. Spoj kril sem ojačal s parimi plastmi tkanine in 40 cm prečko iz 6 mm V.P.
Celotni model ob polnem tanku ne tehta preko 2,5 kg.
- Priponke
-
- Akrobat 1.jpg (66.73 KiB) Pogledano 19400 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Ker pa je prvi polet LAHKO KAJ HITRO zadnji ga vedno prepustim našemu testnemu pilotu piste pri kurah, Tadeju. Do sedaj je vse modele spravil nazaj na zemljo.
Treba je preveriti nastavitve in.........
Treba je preveriti nastavitve in.........
- Priponke
-
- Nastavitve.jpg (82.19 KiB) Pogledano 19398 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
In končno v zraku
Bilo je zelo vetrovno ampak Tadej je suvereno opravil nalogo. Model je strimran, leti dobro, le odmike zakrilc bo treba povečati za bolj živahne role.
Za veter je to zelo lahek model.
Naslednji dan sem se opogumil in tudi sam preizkusil svoje remek delo
Model čudovito leti, vzleti celo s polovičnim plinom (napaka pilota) brez obotavljanja in tudi za pristajanje ni težaven.
Za enkrat je še cel. Akrobacije pa še sledijo.
Ostala flota bo sedaj malo počakala
Bilo je zelo vetrovno ampak Tadej je suvereno opravil nalogo. Model je strimran, leti dobro, le odmike zakrilc bo treba povečati za bolj živahne role.
Za veter je to zelo lahek model.
Naslednji dan sem se opogumil in tudi sam preizkusil svoje remek delo
Model čudovito leti, vzleti celo s polovičnim plinom (napaka pilota) brez obotavljanja in tudi za pristajanje ni težaven.
Za enkrat je še cel. Akrobacije pa še sledijo.
Ostala flota bo sedaj malo počakala
- Priponke
-
- 2,5 ccm flota.jpg (56.52 KiB) Pogledano 19393 krat
-
- v zraku.jpg (55.34 KiB) Pogledano 19392 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Hej,
cestitke ob "splovitvi". Zelim ti obilo prijetnega casa, ki ga bos prezivel s tem modelom. Tudi sam ga imam. Izdelan je tocno po nacrtu, gor pa je OS MAX 46 FX. Zaenkrat sem zadovoljen, izvede marsikaj, zatakne pa se npr. pri letu na nož. V takih akrobacijah sem sicer še bolj frišni, tako da nisem še ziher, al je motor presvoh al bi mu pasalo malo vecje smerno krmilo. Treba se malo sprobat z razlicnimi propelerji, da vidim, ce se bo dalo se kaj vec iztisnit iz njega.
lp
cestitke ob "splovitvi". Zelim ti obilo prijetnega casa, ki ga bos prezivel s tem modelom. Tudi sam ga imam. Izdelan je tocno po nacrtu, gor pa je OS MAX 46 FX. Zaenkrat sem zadovoljen, izvede marsikaj, zatakne pa se npr. pri letu na nož. V takih akrobacijah sem sicer še bolj frišni, tako da nisem še ziher, al je motor presvoh al bi mu pasalo malo vecje smerno krmilo. Treba se malo sprobat z razlicnimi propelerji, da vidim, ce se bo dalo se kaj vec iztisnit iz njega.
lp
No, pa da se jaz mojega pokazem.
- Priponke
-
- "Umetniska" :)
- 4.jpg (45.09 KiB) Pogledano 16694 krat
-
- Nizki preleti so uzitek, saj model leti zelo stabilno...
- 2.jpg (106.21 KiB) Pogledano 16694 krat
-
- Let na nož gre kljub priporocenemu os max 46 fx samo za poziranje par sekund...
- 3.jpg (68.89 KiB) Pogledano 16694 krat
Zadnjič spremenil Skipper, dne 07 Maj 2007, 00:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Naj še jaz predstavim moj model.
Krstni let je imel prejšni teden. Krila so v sendvič varianti; stirodur balza. Opremljen je z OS maxom 46 fx obrnjenim za 90 stopinj. Repni del sem uporabil od žalostno preminulega modela tako> . Model je dokaj občutljiv na veter, vendar se ga da normalno peljati.
Slika je malo slabša pa tudi barvna shema še ni dokončana.
LP Peter
Krstni let je imel prejšni teden. Krila so v sendvič varianti; stirodur balza. Opremljen je z OS maxom 46 fx obrnjenim za 90 stopinj. Repni del sem uporabil od žalostno preminulega modela tako> . Model je dokaj občutljiv na veter, vendar se ga da normalno peljati.
Slika je malo slabša pa tudi barvna shema še ni dokončana.
LP Peter
- Priponke
-
- b.jpg (98.84 KiB) Pogledano 14408 krat
LP Peter
Podvozje je dejansko dvojno povezano z "smučjo".
Vzrok za tako skrpucalo je ta, da v Kranju in bljižni okolici nimamo preimernega travnika za letenje . Zato si je moj prjatui zmislil tovrstno zadevo . In sedaj vzletava z pompčjo tračnic ,pristajava pa na smuče. Teren je lahko kar precej grbinast pa ni problema. Vsak rešuje probleme na svoj način.
Vzrok za tako skrpucalo je ta, da v Kranju in bljižni okolici nimamo preimernega travnika za letenje . Zato si je moj prjatui zmislil tovrstno zadevo . In sedaj vzletava z pompčjo tračnic ,pristajava pa na smuče. Teren je lahko kar precej grbinast pa ni problema. Vsak rešuje probleme na svoj način.
- Priponke
-
- av.jpg (86.7 KiB) Pogledano 14234 krat
LP Peter
Skipper napisal/-a:No, pa da se jaz mojega pokazem.
V svej svoji lepoti...
Nizki preleti so uzitek, saj model leti zelo stabilno...
Let na nož gre kljub priporocenemu os max 46 fx samo za poziranje par sekund...
Se ena "umetniska"
Slik ni več prosim če jih še enkrat objaviš! Hvala!
Bom še tukaj napisal, da je barvana shema odlična
Lp matic
jamara qs4 35 mhz kanal 77, bled
guan li skysport 4 35 mhz kanal 72, bled
guan li skysport 4 35 mhz kanal 72, bled