Ker imam še dva nesestavljena N-17, sem se ju izkušenejši lotil in tako je serijska proizvodnja stekla. Baje je tudi Ford tako začel

Ko se bodo začela tekmovanja v WW1 pa se vidimo.
Seveda bom moral prej še preecej trenirat


Moderator: mihasodja
Hvala Kristjan. Po mojih informacijah imaš tudi ti enega od Nieuportov - si ga že dal skupaj? Lahko bi imeli kakšno skupinsko letenje v Prečni z rezanjem stiropornih palic ...Krist napisal/-a:Oracover naj bi bila.Električar napisal/-a:Ali kdo ve s folijo katerega proizvajalca je prekrit model Nieuport - Oracover ali kaj drugega? Informacijo rabim zaradi popravil ...
Vzemi kos s seboj, drugače boš kupil napačno. Imajo 2 srebrni foliji, ta je malce temnejša in bolj motna od tiste druge.
Peter, katero letalo pa ima spodnje krilo globje ? Tudi mene firbec matra v tej smeri.Abadon napisal/-a:Zanimivo, kako se menjajo lastniki.
Moram rečt, da meni osebno ta N17 ni ravno najbolj všeč.
Kolega ga ima.
Spodnje krilo je relativno ozko in s tem tudi manj močno, podvozje je iz karbonskih palčk, ki niso ravno odporne na trde pristanke, repno krmilo menda hitro odleti, če ga zvrneš na hrbet pri pristanku...
Osebno imam raje modele, ki imajo globje in s tem močnejše spodnje krilo, podvozje imam iz jeklenice, tudi vzmeteno, repno krmilo pa pritrjeno tudi na vertikalni stabilizator.
LP
Peter
Ok, se bom javil da povprašam glede D.VII. Pred leti sem letel z Dr.I, samo z 150cm razpona, pa je bil enkraten v zraku, sam hlače so se mi pa fino tresle.Abadon napisal/-a:Pozdrav,
me veseli, da se bo limalo.
Kontaktiraš lahko kadarkoli.
Kot je BigA rekel, tudi Aviatik je konkurenčen model.
Mene to zimo čaka nov Fokker D.VII ker se mi zdi da enega fokkerja pa doma moram imet.
Enega sem razbil, drugega pa prodal, tako da sem brez.
Enkrat se moram lotit pa še najbolj ikoničnega trokrilnega Dr.I, za katerega moram pa najprej še načrt kupit ali narisat.
LP