Višinski stabilizator sem podložil za 1mm v plus (povečal vpadni kot in s tem zmanjšal razliko vpadnih kotov). Nato sem se lotil iskanja vzroka za zavijanje v desno. Malce sem dvomil, da je vzrok prevelik zasuk motorja v desno (2°). Izmeril sem vpadne kote kril:Mipo napisal/-a:........... Začel se je vzpenjati in zavijati v desno. Takoj sem se lotil trimov: malce nagiba v levo. Malce smeri v levo. To je že bolje. ....
Zadovoljen. Višinski stabilizator bo potrebno podložiti v + za kakšno stopinjo, motorju zmanjšati nagib v desno in morda povečati nagib navzdol.
Leva stran ima v povprečju za 1,6° večji vpadni kot kot desna. Izmeril sem vse štiri krilne površine ter centroplan gornjega krila, ter pri računanju razlik upošteval površino posameznega elementa. Ostale razlike (profil, zaključki, kril,...) sem zanemaril. Tukaj je torej vzrok zavijanja v desno. Še malce sem raziskoval dalje in našel napako: levo spodnje krilo ima v korenu drugačen vpadni kot kot desno. Opornice in "zajle" pa so potegnile še gornje krilo v svojo smer. Kako je to nastalo ne vem; elementi so rezani z laserjem, lepil sem na šablonski deski! Danes bom popravil ležišča bajonetov za približno milimeter (točen popravek sporočim jutri). S tem se bo zmanjšalo tudi vzpenjanje, ki sem ga kompenziral s trimom in podlaganjem višinskega stabilizatorja.
Prilagam še tabelo z osnovnimi meritvami vpadnih kotov v kotnih °. DKZ pomeni Desno Krilo Zgoraj in temu ustreno sledijo ostale kratice. Za izhodišče sem vzel centroplan, ki je togo vezan na trup. Motor ima velik kot navzdol (-7,25°), ki je že vgrajen v konstrukcijo modela. Višinski stabilizator ima vpadni kot -0,5° in bo verjetno postavljen v 0,0°.
Miloš