Po dveh letih pavze sem bil znova zraven.
Tokrat je bilo na voljo kar 750m vode. Tudi vreme je sodelovalo bolje, kot kadarkoli doslej in se je dalo odpeljati v odličnih pogojih. Kljub temu pa je bilo ogromno poletov in drugih karambolov. Videli smo hidro modele, ki so razpadali med vožnjo, dobesedno od hitrosti. Najdaljši polet, ki sem ga uspel videti na lastne oči je bil dolg okrog 60m. In to 20 celični katamaran, ki tehta kakšnih 12kg...
Moje dosežene hitrosti so bile v kategorijah mini, L1, L2 in L3 iz različnih razlogov nižje od pričakovanih, L4 setup je potisnil moj mali čolniček preko 200km/h, v kar niti sam nisem bil prepričan, da je možno, v L8 pa je šlo ravno toliko, kot je ubogi motorček sposoben.
Sem pa pripeljal tudi povsem nov, nepreizkušen model za L8 kategorijo, dolžine skladne z ameriško kategorijo Q-Hydro. Naredil sem en turističen prehod, ki je bil takoj pri 197km/h ampak je model precej driftal, zato sem korigiral kot propelerja. Pri ponovljenem poskusu pa je eksplodiral rotor dragocenega Lehnerja.
Kljub veliko poizkusom, sem zlomil le obe plovki pri nesreči v L3, je pa bilo veliko drugih uničenih komponent. Pod črto:
- 6 osi
- 5 propelerjev
- 2 motorja (TP Power 3630 in Lehner 2260)
- 2 regulatorja (Swordfish X300A in Custom 400A)
- 4 izgubljeni kill switchi...
V priponkah pa rezultati in nekaj slik. Kasneje pa mogoče še kak video...