Vintage racing boat Triton - obnova

Vsa čolnarska tehnika, ki ne pase drugam.

Moderatorji: Intruder, tornado

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ne vem, ampak to je bila verjetno statična nestabilnost zaradi trapaste "trafo postaje" na palubi. Morda so ga vrgli iz težišča zaradi mase po višini, morda zaradi mase v premcu. Kaj drugega soraj ne more biti.

To je isto kot pri nas v modelarstvu. Ko daš težišče in propeler na pravo mesto ti vrtna kosilnica super leti po zraku, če to zafučkaš, boš pa razbil najlepši in najbolj logično izdelan model.


To se zelo rado zgodi turistom v gliserju z stopničastim dnom. https://www.youtube.com/watch?v=ZvEE3_mBzi8 Ti so imeli več sreče kot pameti.
Tako se pa zgodi pri pad keelu ali katerikoli drugi oblikiob preveč navzdol natrimanem motorju-premec pluži. https://www.youtube.com/watch?v=1AkgjPkCQXc To morš bit idiot, da kaj takega napraviš!



p.s.
Še okrog stopnic na modelu.
Če pogledaš sliko je stopnica (Vmesna je itak le za okras.) potegnjena pod negativnim kotom kot flapi. To tišči premec v vodo in tako konstrukcijo so včasih uporabljali torpedni čolni, da so se držali na vodi in lepše glisirali. Nekateri so imeli celo dodatno navzdol zavito dno pri krmi, kot kak spojler-imenujejo jo hook. Pri gliserjih za šport in razvedrilo to pride v poštev le, če želiš glisirat z šibkim motorjem. Npr. Včasih je Kvarnerplastika delala dno z takim spojlerjem in marsikateri majhen gumon ima podobno rešitev. To res takoj zleze iz vode in glisira z majhnim motorjem, ampak ko dodajaš mo pa ne gre nič hitreje, le nestabilno postane, ker dviguje rit in namaka nos v vodo. Omočenega je preveč dna.
Hitri gliserji z stopnicami imajo navadno stopnico pod takim kotom, da je vzporedna z kobilico, ali celo navzgor zavita. Na tak način lažje dvigneš premec, da se trup usede na krmo in začne letet.
lp
Sašo
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

https://www.youtube.com/watch?v=MFRU31q_Vo4

Na začetku je zanimiva primerjava med staro obliko in stopnicami. Slednjega bistveno bolj premetava, ker mora potapljanje krme "v peni" kompenzirat z manjšim V kotom dna.
Proti koncu počasna vožnja Apachea lepo poaže kako daleč zadaj ima težišče v težnji, da tudi pri višji hitrosti dvigne premec in drsi po čim manjši omočeni površini.
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

raktivec napisal/-a: 25 Jun 2021, 18:34 https://www.youtube.com/watch?v=1AkgjPkCQXc To morš bit idiot, da kaj takega napraviš!


Točno takole kot v tem posnetku je pokojnega očeta vrglo iz čolna ,mene pa k sreči na zadnje sedeže,da sem kasneje lahko ustavil čoln.
Hotel mi je pokazati, da ne smem sunkovito upravljati z volanom,ko me je učil vozit gliser.
Čoln je bil Fiberline mislim da oznaka G-14 letnik okoli 1975 s starim Johnson 40 motorjem in je za tisto staro banco kar konkretno letelo
Je bil pa točno tak kot ta spodaj na sliki : (slika je iz neta)
image_3138.jpg
image_3138.jpg (85.58 KiB) Pogledano 2518 krat
.
.
Ja kar pa se tiče Apačija,res Top čoln!

Tele posnetke si že videl?

:
https://www.youtube.com/watch?v=MBnzTFNKARk
.
https://www.youtube.com/watch?v=COKQcFIrlG8
.
https://www.youtube.com/watch?v=9pDV7vHF2G4
.
https://www.youtube.com/watch?v=w9r4meWMDu4

..
Lp.
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 13:53, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

[/quote]
Tele posnetke si že videl?
[/quote]

Sem.

Poznam obnašanje teh malih gliserjev in vem, da te lahko preseneti. Mislim, da pri vama navkljub podobnim posledicam ni bil enak razlog kot pri tem na posnetku.

Tale ga je šibal naravnost, nakar je gliser zašel v blagi chine walk. Ker je bil za krmilom idiot, ki je imel zaradi hitrosti velike oči, ni z volanom odreagiral na chine walk, temveč je nekaj bluzil po ročki za plin. (To se tako ruka kadar skačeš, da ne odlomiš pogonske gredi.) Ko je gliser ene parkrat ritnil, je krma verjetno izgubila stik z vodo in jih je zavrtelo okrog stopnice. Imel je površinske pogone, zato zadaj ni bilo nobenega oprijema.

Pri vama je bil propeler zelo globoko v vodi in vaju ni direkt zavrtelo. Verjetno je fotr zaradi spremembe smeri čisto slučajno v frekvenci nihanja gliserja povzročil chine walk, ki se je nato samodejno generiral zaradi zračnosti v komandah motorja. Nisem bil zraven a mislim, da je bil gliser narobe natriman in je z premcem ril po vodi. Včasih so radi stremeli po tem, da cel gliser leži na vodi, ker je tako kao manj upora, pa še prej je iz vode skočil z takim trimom. Posledično so se gliserji obnašali kot smučke, ki jih robi. V valovih ga je gonilo levo desno kot nihalo, v zavoju se je želel nagnit navzven..., z pravim trimom pa gre v zavoj kot motocikel, ampak malo bolj ploska po valovih.
Ko ga je zaradi fotrove demonstracije zanihalo ga je ruknilo preko premca in sta ležala. Z pravilno natrimanim gliserjem se ti ob 40 konjih to ne more zgoditi brez tehnične napake, ali trapaste zasnove gliserja. Vajin ni bil slab za tiste čase. Je pa zagotovo imel težišče hudo preveč spredaj kot vsi gliserji tistega časa in večina sodobnih malih gliserjev.
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Ne,naju ni zavrtelo,čoln je ostal v liniji,le tista slia ko je z volanom sukovito zavil levo in desno ga je vrgla ven.
Komande so bile že novejše z eno ročko in trakom okoli zapestja,vendar ga oče takrat ni uporabljal :-&

Glede trimanja se ne spomnim kako je bil nastavljen,se je pa trim dal nastavljati tudi na komandi pri strani ročke.
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 13:56, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

V plovbi na filmu, ki sem ga priložil malo višje se je Apacheu zgodilo tole https://cimg2.ibsrv.net/gimg/www.offsho ... abc3e0.jpg :o :o :o
Se vidi, da je stara konstrukcija z ročno laminacijo iz poliestra, mate in rowinga, medtem ko so novi tovrstni v glavnem iz vinilestra, multiaxialnih tkanin z dodatkom kevlarja, sebdvič polnil in delani z infuzijo. So lažji, trdnejši in bolj odporni na take razpoke. Določeni so iz karbona, ampak ta se v monotrupih ne obnese pretirano, ker zaradi trdote-togosti konstrukcije na kočljivih mestih nastajajo občutljive konice sil, zato mora biti več vlaken... in končna masa je največ 100 kg manjša, kar ni nič. Ker so to jajčaste lupine je dobro, da je matejal malo elastičen, da razporedi točkovne sile po večji površini, celota je itak dovolj toga. Je pa ogljik super za katamarane, ki zaradi razvlečenosti in vitkosti rabijo toge materjale, da se ne zvijajo torzijsko.
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

https://www.youtube.com/watch?v=Hf6kFFfTQ-M ,resnično nisem vedel da so imeli že v 80tih stopničasto dno
Vedno sem mislil da so to pogruntal veliko kasneje,pa zdej vidim da sem se motil :o
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:05, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Stopnice so razvili že pred prvo svetovno vojno in sicer za potebe hidroplanov. Letalo se zelo težko odlepi od vode, če nimajo plovci stopničastega dna.
Kasneje so stopnice aplicirali pri torpednih čolnih, dr. Savizsky pa je to v šestdesetih znanstveno dovolj dobro obdelal, da njegovi izsledki veljajo kot strojniški priročnik za kovinarje.
V osemdesetih so se stopnice v glavnem uporabljale na katamaranih kot sem par dni nazaj napisal. In te stopnice imajo drugačno vlogo kot pri enotrupcih. Dirkalni enotrupci so pričeli letet na stopnicah po Fountainovi diverziji pravil v tem tisočletju, kar sem tudi že omenil.

Ne vem, če sem tole že nalepil? https://www.velocityboats.com/about.html Hudo res je kar je zapisano, kar znova dokazujejo pri Tuffboats.
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Danes se je spet nekaj začelo premikat z mojo banco
..

20210630_180844.jpg
20210630_180844.jpg (121.93 KiB) Pogledano 2303 krat
20210630_181015.jpg
20210630_181015.jpg (143.14 KiB) Pogledano 2303 krat
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

@raktivec... poglej to, od 12:30 min. naprej :wink: https://www.youtube.com/watch?v=zCcM4Pif7_g .. čist slučajno najdu
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:08, skupaj popravljeno 1 krat.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Stari Apache je za visoke valove pravi tank proti Cat-u :D/
..
https://www.youtube.com/watch?v=mDMokC9S02Q
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Nostalgija :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=1-ZiRehf4Y4 ...

Raktivec,mogoče veš kaj hudiča je tole oziroma čemu služi? Zgleda kot rezervni prop,vendar zakaj bi dodatno težo sabo vlačil :praskam:
FPT Diesel.jpg
FPT Diesel.jpg (44.41 KiB) Pogledano 2248 krat
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:11, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Je rezervni prop.
Takrat še niso znali rezkat cleverjev iz odkovkov, niti niso znali kovat odlitkov propov, zato je mimogrede odletel kak krak.
Zdaj so cleverji za offshore gliserje cnc rezkani iz kovanih blokov, brušeni in kaljeni. En tak propeler za tja do 600 hp se vrti okrog 3.000 eur plus enkrat toliko za dodelavo, za več kot 600 hp pa so tam nekje med 7.000 in 14.000 eur pripravljeni za na gred. :D

V onem videu, ki mi ga predlagaš je lepo vidna gradnja takratnih gliserjev. Za primerjavo:
- tako ročno in klasično izdelana lupina enega 9 m Offshore gliserja brez ojačitev tehta 700 kg smola in 120-200 kg tkanina. Ojačitve dodajo še 300-500 kg.
- enak, a trdneje grajen gliser izdelan z infuzijo iz pvc pene, satovja, multiaksialnih tkanin, ter vinilestra pa tehta 180-200 kg steklo, 50 kg polnilo in okrog 120-140 kg smola. Ojačitve dodajo še okrog 200-300 kg.
Jasno, da novi peklensko bolj letijo, ker so lažji.

Katamaran in Apache? Morda neverjetno, a na oceanskih valovih vsak 15 m debelotrupni offshore katamaran v vseh pogojih spiši enako dolgega monotrupca ne glede na proizvajalca. Ob tem porabi le okrog 60% moči monotrupca!
Apache je bil dober za valove:
- zaradi globokega V dna
- zaradi dolge vodne linije.
- na zadnji tretini dna nima "špric kant" in vedno cela krma leži v vodi.
To ga skupaj z maso dela za "ledolomilca", ampak v malo bolj mirni vodi je pa počasen ko polž. V jadranu so za Apacha ugodni pogoji edino ob močni burji, ali jugu. Niti v Kanalu med Zadrom in Pašmanom ali okrog Kamenjaka ni dovolj maestralovih valov, da bi ta tank prišel v poštev.
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

raktivec napisal/-a: 01 Jul 2021, 20:40
To ga skupaj z maso dela za "ledolomilca", ampak v malo bolj mirni vodi je pa počasen ko polž. V jadranu so za Apacha ugodni pogoji edino ob močni burji, ali jugu. Niti v Kanalu med Zadrom in Pašmanom ali okrog Kamenjaka ni dovolj maestralovih valov, da bi ta tank prišel v poštev.
Je pa nekdo zapisal da je 41-foot Apachi "King of the rough sees" ,kjer "letijo" ti čolni na pol po luftu tudi z brzino do ali več kot 95mph/ 153kmh kar se mi zdi za tisti stari "tank" kar konkretna brzina.
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Stanko P.
Profesor
Prispevkov: 1069
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Stanko P. »

Evo kost.
Za moje pojme bodo aluminijasti CUV monoti vedno kralji razburkanih morij. So pa proti Apačejem in ostalim Američanom to butične zadeve saj jih je blo naretih le okrog 12.

Sem pa pred kakim letom nabavil ta mali (70cm) FIAT Uno (Buzzi Powah) od MHZ, ki pa se ga nikakor ne morem spravit delat. Najbolj zaradi tega, ker se ne morem odločiti o številu motorjev, ker je original imel 3, jaz pa sem preveč scale frik. Pa tudi zato, ker čoln ni tako lepo narejen, kot bi pričakoval od Nemca in kot je bil naprimer Graupnerjev ASTROBOAT ter tudi ker je precej težak, zgleda da je bil grajen za kake mono 1/2 dirke.
Sedaj celo vidim, da ga ne prodajajo več, to je njegov večji brat: https://www.mhz-powerboats.com/shop/en/ ... -43-7?c=67

LP
RC Addict!
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@Offshore,

vsak gliser laho leti "na pol po luftu", ampak da je hiter mora biti dovolj dolg in dovolj ozek. To je osnova, sledijo finese kot je neskončno iskanje težišča, višine pete, propelerja, distančniki med peto propelerja in krmo..., to pa je tako drago početje, da so tudi v bogati ameriki le redki zmogli iti do konca, saj vse skupaj stane bistveno več kot "serijski" za dirko opremljen gliser.
V starih posnetkih lahko vidiš dva Apacha. Eden leti čez valove kot puščica, drugi pa je povsem neuporaben in nabija z premcem kot pri norcih. Oba sta iz istega kalupa, oba imata iste motorje..., ampak z enim so si zmogli vzet čas in ga uglasit, drugega so pa uporabili takega kot je prišel od dobavitelja. In taki so navadno prirejeni kapitanom z petkilskimi zlatimi ketnami okrog vratu, ter zlatimi Roleksi na rokah. Taki navadno kažejo mišice v mirni vodi pred marino in za tako vožnjo so pač druge zakonitosti kot za dirkanje po oceanu.

In okrog skakanja čez valove obstaja veliko posnetkov, v resnici so pa skoki-tudi kratki precej redek in izjemno nevaren pojav. Obvlada jih le nekaj ljudi po svetu. Skok ni problem, problem je pristanek. Če ne znaš umirit premca, ki ga vsak skok nekam potisne ne moreš skakat, ker se boš ubil. Potem je tu še ročica za plin. Ta ti mora priti v kri in ko je prop v vodi na polno, ko nima stika pa popolnoma odvzet. To se počne tudi kadar "skačeš" tako, da gliser v resnici nikoli ne zapusti vode, ampak prop bi pa vseeno zakavitiral. Marsikomu se je že zgodilo, da mu je motor zapel v prazno. Pri malih gliserjih to ni problem, pri večjih pa slej ko prej odlomi propelerjevo gred, ali krak propelerja. Včasih polomi tudi menjalnik.

Ne vem, z katamaranom se še nisem peljal, a se mi zdi, da tam lahko vsakdo drži volan, glavni je tisti, ki ima v roki ročico za plin in trim. Tisto res leti po zraku in kdor tam pazi na propelerje mora biti kar dober. Zadnje čase so lahki katamarani z dvema izvenkrmnima doživeli pravi razcvet, saj mimogrede potegnejo čez 110 mph. Z 2x300 hp še ni problemov, z 2x400, ali 2x450 hp pa imajo težave z gredjo propelerja. In spodnji del pete je popolnoma enak kot pri vgradnih motorjih do 850 hp, pa vseeno crkujejo. Hec je v tem kar sem pisal malo prej. Kešar si kupi dirkača, ne zna pa upravljat ročke za plin. Verjetno vse skupaj potencira še nagon po samoohranitvi. Ker so posrani, ko začne letet natrimajo premec malo bolj dol in posledično dvignejo krmo, zato propeler še večkrat zakavitira...

Pardon za offtopic, pa saj je cela tema taka. :D
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Tako kot druge stvari pri modelarstvu ,me je tole zastrupilo in ker ima neko podlago,sem si vzel čas in šel brati ter gledati posnetke te zvrsti.
Pogledal sem si tudi film Speed Kills (ki je en totalni bullshit) o tem kako se je vse skupaj začelo z Don Aronom .

@stanko..prilepiš kako sliko tvoje bance prosim? Če ga nimaš volje sestavit ,bi ga mogoče prodal?
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Čoln je na zunaj po večini fertik kar se tiče dizajna in nadgradnje
Ker so mi ostale nalepke od mojih outboard motorjev,je dobil novo ime - Mercury

...
20210702_183613.jpg
20210702_183613.jpg (122.89 KiB) Pogledano 2152 krat
20210702_183642.jpg
20210702_183642.jpg (127.44 KiB) Pogledano 2152 krat
20210702_184120.jpg
20210702_184120.jpg (96.37 KiB) Pogledano 2152 krat
...
Lp do naslednjič.
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Nevem :-k
Tole pravi kolega iz Francije :wink:
388885.png
388885.png (18.22 KiB) Pogledano 2103 krat
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:18, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Offshore napisal/-a: 03 Jul 2021, 14:45 Pogoji vsekakor niso bili idealni,tale rdeči Dirty katamaran je "jedva" uscal Vite Apačija...brzine so bile tud za ostale porazne :-&
https://www.youtube.com/watch?v=T7tq_ioo2gw
To je bilo nekoč.
Zdaj ga ne glede na pogoje spiči katamaran z dvema 300 hp motorjema. Katerikoli od takih. https://i.imgur.com/zYRUq6V.jpg
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

Hja lej sorry,jest sem obtičal nekje v 80tih in samo to mi je zanimivo :wink:

...
1985 1.jpg
1985 1.jpg (88.46 KiB) Pogledano 2032 krat
79 4.jpg
79 4.jpg (84.57 KiB) Pogledano 2032 krat
78 8.jpg
78 8.jpg (75.63 KiB) Pogledano 2030 krat
Zadnjič spremenil Offshore, dne 13 Okt 2021, 14:19, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ja se strinjam. Tudi meni Offshore scena pomeni vse od tiste famozne slike Cigarette izpred prtdesetih let, pa nekje do preloma tisočletja. V tem času se drog ni več dalo švercat z hitrimi gliserji in zadeva je iz uporabnosti prešla v kičarijo. Trenutno je ta tehnologija lahkih katamaranov zopet v službi hitrosti, ampak čar je zbledel skupaj z Aronovom, Fountaine je dal pa piko na i.
Trenutno je v Portorožu ena temno modro bela Formula iz tega obdobja in izgleda prav nobl.

Lej, na hitro zbrano:
klasika https://hosting.photobucket.com/images/ ... fit=bounds
grdobija za take z zlatimi ketnami https://cimg5.ibsrv.net/gimg/www.offsho ... 5cffc6.jpg
sedanjost https://cimg8.ibsrv.net/gimg/www.offsho ... 61d329.jpg
lp
Sašo
Offshore
Dr. Modelar
Prispevkov: 6685
Pridružen: 23 Avg 2005, 14:24

Re: Obnova starega dirkalnika

Odgovor Napisal/-a Offshore »

To je to !!! =D>
Ni lepšega
Zadnjič spremenil Offshore, dne 08 Okt 2021, 18:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori

Vrni se na Ostala Čolnarska Tehnika