HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Koliko pa tole vse tehta?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
oboje skupaj je trenutno 260g (190g+70g)
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
narejeni tudi feather shafti
se približuje končni obliki... čakam samo še na blade gripe
se približuje končni obliki... čakam samo še na blade gripe
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Ta glava bo bulletproof, ampak bo tudi pol kile mase. Si že zgruntal kako boš naredil trup?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
se kar hitro ˝redi˝ ja
namen je iz stirodura naredit začetno obliko potem pa oblečt z 1mm vezane plošče do končne oblike. načrtujem izdelati kalup oz negativ potem pa sam model iz le tega iz steklenih vlaken.
problem bo ker nevem točno katere smole,premaze se vse uporablja za izdelavo vsega tega.
namen je iz stirodura naredit začetno obliko potem pa oblečt z 1mm vezane plošče do končne oblike. načrtujem izdelati kalup oz negativ potem pa sam model iz le tega iz steklenih vlaken.
problem bo ker nevem točno katere smole,premaze se vse uporablja za izdelavo vsega tega.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Veliko dela bo to terjalo in predvsem znanja. Predlog z karbonskimi profili in fiberglass skinom se še vedno zdi najbolj racionalen.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Hmmmm vse je "learning curve" ... to je pac bolj strma krivulja ucenja....
Nekoc sem kupoval v prometej art and hobby neko maso za kalupe... ki pa je bila silikonska in posledicno mehka...
Lahko pa da imajo tudi kaj kar bi bilo bolj uporabno za tvoj projekt...
Mogoce nebi bilo slabo da se registriras na scalerchelis.com pa tam malo okoli pogledas kako tam delajo kalupe in trupe....
Nedvomno bos dobil kaksno idejo kako naprej....
Nekoc sem kupoval v prometej art and hobby neko maso za kalupe... ki pa je bila silikonska in posledicno mehka...
Lahko pa da imajo tudi kaj kar bi bilo bolj uporabno za tvoj projekt...
Mogoce nebi bilo slabo da se registriras na scalerchelis.com pa tam malo okoli pogledas kako tam delajo kalupe in trupe....
Nedvomno bos dobil kaksno idejo kako naprej....
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
nekaj takega sem imel v mislih
viewtopic.php?f=29&t=82489
najbolje da ga kar kontaktiram za vse informacije glede gradnje pramodela in negativa,...
viewtopic.php?f=29&t=82489
najbolje da ga kar kontaktiram za vse informacije glede gradnje pramodela in negativa,...
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Predpogoj za to je pa 3D računalniški model na podlagi katerega boš delal kalup. Sicer sam veš, kaj je cilj - leteči model ali sam postopek izdelave, ampak vse to se bo brez predznanja zavleklo zelo daleč v prihodnost.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Hmmm ja pa se ce vse stroške izdelave prišteješ... pa je mogoce ceneje kupit...
AMPAK.... nic ni tako kul kot to da lahko reces da si model zgradil SAM....
AMPAK.... nic ni tako kul kot to da lahko reces da si model zgradil SAM....
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
upajmo da nebo preteško, glede na to da ima model skoraj vse linije popolnoma ravne...
najbol da kar pričnem z gradnjo pa bomo sproti reševali probleme
najbol da kar pričnem z gradnjo pa bomo sproti reševali probleme
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Raje dobro razmisli kaj boš naredil - vnaprej, če seveda želiš, da bo na koncu kaj pasalo skupaj in da te slučajno ne mine in zavržeš projekt.
Čeprav je vse ravno, kaj pridobiš z izdelavo kalupa napram FG/CF konstrukciji iz že narejenih panelov.
Čeprav je vse ravno, kaj pridobiš z izdelavo kalupa napram FG/CF konstrukciji iz že narejenih panelov.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
načelom nič, ampak vseen
treba je probat, če gre gre, če ne gremo po drugem planu
treba je probat, če gre gre, če ne gremo po drugem planu
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
seveda bom pa pred začetkom gradnje najprej izdelal komplet glavo in jo preizkusil če stvar delujesaso11 napisal/-a:načelom nič, ampak vseen
treba je probat, če gre gre, če ne gremo po drugem planu
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
glede na to da ga izdeluje samo VARIO, pa še to za velikost kraka 2,5m in za 1200$, se mi še kako splača doma ga naredit, pa čeprav ga bom petkat naredil da bo na koncu en dobergoodhunting napisal/-a:Hmmm ja pa se ce vse stroške izdelave prišteješ... pa je mogoce ceneje kupit...
AMPAK.... nic ni tako kul kot to da lahko reces da si model zgradil SAM....
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Samo ti delaš v 600 klasi, ne 1000. Ravno to me preseneča, da želiš it v vse detajle in zahtevno gradnjo za 600 klaso. Pa četudi ga narediš v 1000 klasi, lupina je najcenejši element teh večjih skejlov. Le nivo detajlov je brezplačen če sam delaš. Cena ostalih komponent pa je konstanta pri petmestni številki.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
probou se bom čim bolj približat pravemu, kaj bo pa ratalo bomo pa še videl
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Hmmmm ce bos dobro naredil kalup.... lahko celo peodas kaksen odlitek... v 600 klasi ga res ni tako da... se bi sigurno kdo nasel da bi s tem letal....
Gh
Gh
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
evo mal za motivacijo...
http://www.scalerchelis.com/phpBB2/view ... 17&t=15996
http://www.scalerchelis.com/phpBB2/view ... 17&t=15996
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
ima mogoče kdo doma odveč kakšen zobnik za trex 600 ali HK600GT za 6mm osovino pa čim manj zobov?
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
a to iščeš za elektro motor (pinion) ali main gear?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
pinion geargoodhunting napisal/-a:a to iščeš za elektro motor (pinion) ali main gear?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Spet malo napredka...
Uspelo izdelati aluminijast obroč kateri bo objel swashplate, in tako omogočil povezavo do vseh 6 blade gripou, preko 6 linkage ball-u. Luknja za en linkage ball na katerem bo swashplate follower še manjka, in se bo izdelala kasneje, ker trenutno še nevem pod kakšnim kotom bodo povezave do gripov, da se le to dvoje ne bo med seboj zaletavalo.
Ker očitno ne obstajajo zobniki z manjšim številom zob od 13 da bi imeli luknjo fi 6 , kateri bi pasali na moj motor, sem se odločil da je pač najbol enostavno naredi novo os
Tako da se izdeluje nova os identična originalu, (čist za rezervo ) , ter nova os z koncem fi 5, da uporabim zobnike z zobovjem od 10-13 katere imam na razpolago.
Uspelo izdelati aluminijast obroč kateri bo objel swashplate, in tako omogočil povezavo do vseh 6 blade gripou, preko 6 linkage ball-u. Luknja za en linkage ball na katerem bo swashplate follower še manjka, in se bo izdelala kasneje, ker trenutno še nevem pod kakšnim kotom bodo povezave do gripov, da se le to dvoje ne bo med seboj zaletavalo.
Ker očitno ne obstajajo zobniki z manjšim številom zob od 13 da bi imeli luknjo fi 6 , kateri bi pasali na moj motor, sem se odločil da je pač najbol enostavno naredi novo os
Tako da se izdeluje nova os identična originalu, (čist za rezervo ) , ter nova os z koncem fi 5, da uporabim zobnike z zobovjem od 10-13 katere imam na razpolago.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
wow kul. Bi bilo fino če bi znal sam delat kose...
težava zobnikov (pinion gear) z majhnim številom zob je v tem, da se radi lomijo. O tem je veliko napisanega na kar nekaj forumih...
mogoče je boljše kot izdelat tajnšo os ... nabavit drug motor... manj KV pa bo počasneje vrtelo...
pa če že greš v nabavo novega motorja... potem je vredno razmislit da greš na 12S ker bo bolj hladno delovanje in daljši leti...
itd itd...
vem ker sem sam na tem...
pol pa pride nov motor... pa nov ESC... pa trup mal prilagodiš... in na koncu ti nikakor ne fita os motorja... ker je predolga...
pa bo treba "mal porezat"...
težava zobnikov (pinion gear) z majhnim številom zob je v tem, da se radi lomijo. O tem je veliko napisanega na kar nekaj forumih...
mogoče je boljše kot izdelat tajnšo os ... nabavit drug motor... manj KV pa bo počasneje vrtelo...
pa če že greš v nabavo novega motorja... potem je vredno razmislit da greš na 12S ker bo bolj hladno delovanje in daljši leti...
itd itd...
vem ker sem sam na tem...
pol pa pride nov motor... pa nov ESC... pa trup mal prilagodiš... in na koncu ti nikakor ne fita os motorja... ker je predolga...
pa bo treba "mal porezat"...
- Priponke
-
- 20140210_213353.jpg (101.18 KiB) Pogledano 3158 krat