Mednarodne tekme 2012
Re: Mednarodne tekme 2012
Veliko uspehov SLO timu v Holiču. Pa da kakšen pleh prnesete domov.
Re: Mednarodne tekme 2012
Prva tekma zanami!
Jure 2!
Jure 2!
- Priponke
-
- DSC_0332.JPG (134.72 KiB) Pogledano 4658 krat
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
Re: Mednarodne tekme 2012
Pa še nekaj slik
- Priponke
-
- DSC_0276.JPG (219.75 KiB) Pogledano 4655 krat
-
- DSC_0279.JPG (236.21 KiB) Pogledano 4655 krat
-
- DSC_0310.JPG (170.97 KiB) Pogledano 4655 krat
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
Re: Mednarodne tekme 2012
Pa še na kratko .. danes smo odleteli tekmo, ki bi mogla biti izpeljana v Vipavi... Pogoji izredno težki izklaplalo se je med 150-200m+ med tekmo še par kaplic dežja.. leteli smo samo 4 turnose, se pravi da se noben let ne briše zato je bilo tolko težje ker je bilo potrebno leteti brez vsake napake..
Sam sem prvi turnos pokasiral 1000 , v drugem turnusu nam je Čeh naredil pošteno inflacijo zato samo 725m nato pa 3 turnos ... vse super do zadnjih 30 s.. ko se postavim v pozo za pristajanje zagledam kako se elisa vrti in seveda celoten let točkovan z 0 točkami..nato smo pogledali na logerju in je bil motor izkloplen na 175m ( očitno se je bremza na regulatorju odklopila) . Sledeila je ponovna nastavil regler in normalno odletel še 4 turnos..
Sam sem prvi turnos pokasiral 1000 , v drugem turnusu nam je Čeh naredil pošteno inflacijo zato samo 725m nato pa 3 turnos ... vse super do zadnjih 30 s.. ko se postavim v pozo za pristajanje zagledam kako se elisa vrti in seveda celoten let točkovan z 0 točkami..nato smo pogledali na logerju in je bil motor izkloplen na 175m ( očitno se je bremza na regulatorju odklopila) . Sledeila je ponovna nastavil regler in normalno odletel še 4 turnos..
- Priponke
-
- Nesrečen 3 let..
- Brez naslova.png (34 KiB) Pogledano 4643 krat
-
- Rezultati
- DSC_0303.JPG (245.13 KiB) Pogledano 4643 krat
-
- DSC_0304.JPG (212.42 KiB) Pogledano 4643 krat
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
Re: Mednarodne tekme 2012
Kje drugje kot v F5J lahko še z 80% točkami prideš v finale in si drugi z 81% točkami
Poznalo se mi je, da sem v minulih dneh v okviru svetovnega prvenstva v FF v Mengšu/Kamniku naredil nekaj štartov pred sončnim vzhodom z vsemi tremi modeli, ki so bili tako nastavljeni za letenje v 0 termiki. V pogojih, kjer se z 200m ni dalo odleteti niti 10min, je bilo potrebno vse lete odleteti zelo konzervativno, na zihr, vsak pogum se je hitro kaznoval. Dolgo časa je kazalo, da bomo vsi ostali brez finala (po treh letih sem bil 15.), a je četrti let z nekaj sonca dvignil upanja marsikomu varljivo previsoko in kvalifikacije sem končal na 9. mestu. Finale je bilo potrebno štartati na 200m, kar mi je uselo na +-4m, in ves čas leteti optimalno, kar sem izvedel tako, da modela nisem motil pri njegovem letenju. Zanimiva izkušnja ...
Črni Pike je nepremagljiv.
Poznalo se mi je, da sem v minulih dneh v okviru svetovnega prvenstva v FF v Mengšu/Kamniku naredil nekaj štartov pred sončnim vzhodom z vsemi tremi modeli, ki so bili tako nastavljeni za letenje v 0 termiki. V pogojih, kjer se z 200m ni dalo odleteti niti 10min, je bilo potrebno vse lete odleteti zelo konzervativno, na zihr, vsak pogum se je hitro kaznoval. Dolgo časa je kazalo, da bomo vsi ostali brez finala (po treh letih sem bil 15.), a je četrti let z nekaj sonca dvignil upanja marsikomu varljivo previsoko in kvalifikacije sem končal na 9. mestu. Finale je bilo potrebno štartati na 200m, kar mi je uselo na +-4m, in ves čas leteti optimalno, kar sem izvedel tako, da modela nisem motil pri njegovem letenju. Zanimiva izkušnja ...
Črni Pike je nepremagljiv.
Re: Mednarodne tekme 2012
Danes ni naš dan. Vse nas pestijo tehnične težave. Še najman se zaenkrat pozna Samotu, ki mu je motor poskočil na polno moč in ga potegnil previsoko, največ pa Tadeju in meni, ker nama je nagajal regler. Trenutno v sosednji hotelski sobi poteka vroča operacija menjave serva v krilu supre - tesco heat gun za 15€ bo rešil tekmo
Re: Mednarodne tekme 2012
Kako ste pa kaj razvrščeni? Kratko poročilo...
Re: Mednarodne tekme 2012
Trenutno Rok na drugem mestu, ostali na polovici 13,14, 20...
Cel dan ekipo spremljajo tehnične težave. Že včeraj je Tadej odlično letel a se mu je zlepa v zraku prižgal motor. Ker se noben rezultat ni brisal ga je to stalo flyoffa. Danes se je situacija ponovila pri enem letu. Jutri še dva, upamo, da bo ok. Sumimo regler.
Vlado je pri pristanku poknil uško, ker se je zaletel v nogo, Samota komande hecajo, zato mu je motor v enem štartu poskočil in ga odpeljaj v višave, seveda to je prineslo minus točke.
Trenutno smo sredi drame, ko cel hotel odmeva od zvokov dremlja. Rok je po končanih letih proti večeru hotel še malo sprobati luft, pa mu je crknil servo v uški, odločil se je, da se bo premikal samo še v eno smer. S težavo je dobil avion na tla v enem kosu. Rezerve ni imel, pa še zalit je bil v krilo. Ker je Jure trenutno na 20 mestu in nima takih obetov za uvrstitev kot Rok, pa edino njegovi servoti pašejo v Rokov avion, je žrtvoval svoj avion in Roku dal servo. Tadej je prispeval servo kabel in heat gun, sedaj Samo z Vladotom in Rokom v hotelski sobi modelari in poskušajo pripraviti avion za jutrišnjo tekmo.
Sodelovanje in team spirit so fantastični. Jaz kot vedno skrbim za celo ekipo po svojih najboljših močeh in pomagam kjer lahko. Pogrešamo Sebata in Mitjo pa še koga. Razmere za letenje niso enostavne a je zanimivo in poučno.
Cel dan ekipo spremljajo tehnične težave. Že včeraj je Tadej odlično letel a se mu je zlepa v zraku prižgal motor. Ker se noben rezultat ni brisal ga je to stalo flyoffa. Danes se je situacija ponovila pri enem letu. Jutri še dva, upamo, da bo ok. Sumimo regler.
Vlado je pri pristanku poknil uško, ker se je zaletel v nogo, Samota komande hecajo, zato mu je motor v enem štartu poskočil in ga odpeljaj v višave, seveda to je prineslo minus točke.
Trenutno smo sredi drame, ko cel hotel odmeva od zvokov dremlja. Rok je po končanih letih proti večeru hotel še malo sprobati luft, pa mu je crknil servo v uški, odločil se je, da se bo premikal samo še v eno smer. S težavo je dobil avion na tla v enem kosu. Rezerve ni imel, pa še zalit je bil v krilo. Ker je Jure trenutno na 20 mestu in nima takih obetov za uvrstitev kot Rok, pa edino njegovi servoti pašejo v Rokov avion, je žrtvoval svoj avion in Roku dal servo. Tadej je prispeval servo kabel in heat gun, sedaj Samo z Vladotom in Rokom v hotelski sobi modelari in poskušajo pripraviti avion za jutrišnjo tekmo.
Sodelovanje in team spirit so fantastični. Jaz kot vedno skrbim za celo ekipo po svojih najboljših močeh in pomagam kjer lahko. Pogrešamo Sebata in Mitjo pa še koga. Razmere za letenje niso enostavne a je zanimivo in poučno.
Re: Mednarodne tekme 2012
Pozno vecerno popravilo Supre s pomocjo celotne slovenske ekipe.
Lp
SLO Team.
Re: Mednarodne tekme 2012
Nočno brušenje in vrtanje se je izplačalo, pobrali še eno drugo mesto in še kup drugih peharjev ter en mullerjev model.
Več ko pridemo k sebi.
Več ko pridemo k sebi.
Re: Mednarodne tekme 2012
Bravo fantje...
Re: Mednarodne tekme 2012
Bravo
Hitec optic 6 sport
Multiplex royal 7
Sanwa MT-44
Pichler Domino, Orion, Sniper FunCub
Libella Dlg
Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3 1/8
kyosho inferno mp9e 1:8 tki1
street jam ota r31 drift 1:10
Traxxas e-revo 1/16
Groupner Mc-20
Multiplex royal 7
Sanwa MT-44
Pichler Domino, Orion, Sniper FunCub
Libella Dlg
Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3 1/8
kyosho inferno mp9e 1:8 tki1
street jam ota r31 drift 1:10
Traxxas e-revo 1/16
Groupner Mc-20
Re: Mednarodne tekme 2012
Še moje kratko poročilo;
Petkova tekma se je zame začela obupno. Po ne preveč posrečenem prvem štartu sem v 2. letu zgutal in v borbi z nulco na 15 metrih, ki jo je odnašalo z vetrom izgubil in si privoščil turistični ogled travnika na katerem smo leteli. Ker je bila to nadomestna tekma iz Vipave, smo leteli samo 4 lete, brez brisanja in zgodba je bila zame končana. Vreme je bilo zahtevno in imel sem grozne težave s predvidevanjem kje bi lahko bilo dviganje. Pravzaprav sem bil popolnoma brez ideje. Ostali so odleteli sicer malo manj klavrno, a nič kaj obetujoče. Jure se je za rep potegnil v finale. Edini, ki je odletel dobro je bil Tadej, a s smolo in tehničnimi težavami prav tako ostal zunaj finala.
Finalni let sva z Juretom študirala taktiko. Se splača iti višje kot 200m? Ali je zgoraj boljši zrak kot spodaj? Odločila sva se za višino čimbližje 200m, torej meji med 0,5 in 3 kazenskimi točkami za vsak meter višine. Prvi let Jure štarta, motor ne vžge. JAO, ne že spet. Sledi izklop in vklop, vse ok, gremo v zrak. Počasi so vsi popadali dol, prav tako Jure, ampak zaradi prepoznega štarta je bilo nemogoče predvideti kakšen bo rezultat. Višina je bila okoli 200m, kot je treba, sem imel dober občutek. Drugi štart lahko lažje spremljam kaj se dogaja, tudi višine drugih. Jure je zopet zadel 200m, dobro pristal in imel sem dober občutek, ker tisti ki so šli višje so ostali sicer dlje v zraku, a z višjimi kazenskimi točkami.
Sledi objava rezultatov Jure 3., vsi veseli. Razen mene. Na 2. mestu se je znašel pilot, ki je šel najvišje, zato grem čekirat rezultate. Seveda. Namesto 248m štartne višine mu je šlampast in rahlo okajen obdelovalec rezultatov napisal 148m. Po korekciji je Jure 2. Super. Pa ne samo to. Po končani tekmi nam je spekel še izvrstne čevape. Ded in pol .
V Soboto sledi nov tekmovani dan in po dobrem prvem in solidnem 2. letu zopet udarec. Pri minimalnem gasu se je loger na 50m odločil, da izklopi motor. Stvar na katero me je Seba opozoril, a dokler se ti ne zgodi, ne veš kje je meja. Po borbi na parih metrih sem se vdal in pristal. Ok, štrajher, ni panike, le škoda da tako hitro. NAslednji štart pa pod rahlim pritiskom da mi ne bo spet ugasnil se poskusim približati meji 200m, zadnjih par sekund pa tik preden sem izklopil motor ponori in s polnim gasom ca 2 sekundi. Seveda tega nisem pričakoval in z višino skoraj 230m zopet vržem stran lepo število točk. Vedel sem, da me do finala iz 14. mesta spravi le čudež. Ostali so leteli slabše, z obilico tehničnih težav. Juretu je nagajal regulator, Tadeju pa je zopet po odličnih štartih začelo vrteti motor, Vlado se je napristanku zadel v nogo in zmehčal Electrin zaključek krila. KAr veliko smo popravlajli in flikali in se čudili kako lahko imamo takšno smolo. Le Rok je odletel enkratno in po prvem dnevu pristal na 2. mestu.
Po tekmi smo šli še malo potestirat. Jaz manjši propeler iz Juretove čarobne torbe, ostali kar tako. In nov udarec. Rokov servo na krilcu se je odločil, da je imel dovolj trpinčenja in se je začel vrteti samo v eno smer. Ker so servi v Supri zalepljeni z epoksijem je to pomenilo kar orenk poseg. Tu pa je ekipa stopila skupaj in našli smo rešitev. Tadej je v Tescu kupil Heat gun in prispeval servo podaljšek, Jure pa je bil pripravljen žrtvovati servo iz svojega modela, da bi Rok lahko naslednji dan letel. Jaz sem dal roke, baterijski Dremel in odločnost, da bomo zadevo zrihtali. Poberemo orodje in gremo v hotel na servis. Po ca 20 minutnem prepričevanju z vročim zrakom je lepilo s katerim je bil servo vlepljen popustilo in nekaj po polnoči je krilce na Supri znova pomahalo.
Zbudili smo se v deževnem jutru, a kmalu se je pokazalo sonce, vročina in sparina. Rok je stestiral model, vse ok, tudi Jure je dobil svoj servo za v krilo nazaj, uporabili smo tistega iz škatle. Rok je letel v prvi skupini, videli smo da je dobil dviganje, potem pa treskne. Gledamo v zrak, ni videti, da bi bil Rok zraven. Super, gremo nazaj v senco. Po končanem letu prinese Rok Supro z razcvetenim centroplanom. NE ME HEBAT!!!. Ok, pogledamo poškodbo, ramenjača je ok, bomo poflikali po mojem letu. Odletim super, dobim 1000, zdaj pa flikat. Aha. Češki kolega Ludek Novotny že v polnem zagonu cakira, reže brusi in popravlja Suprino brazgotino. Carsko. Deda je model spavil nazaj v nulo in Rok gre na zadnji let. Odloči se da bo reskiral, motor ugasne na 45 metrih in pojadra. Vedel sem, da če bo naredil orenk inflacijo ostalim je velika možnost, da potisne koga iz deseterice in mi poveča možnost za finale. To se je zgodilo in po še eni 1000ki se v zadnjem letu uvrstim na 8. mesto. Če bi dobil 10 točk manj, bi ostal zunaj. Torej sem s popravilom Rokove Supre prišel do finala. Čudna so pota gospodova. Ludek, ki je popravljal Rokov model pa me je prosil, če mu pomagam v finalnih letih v mali kategoriji. OK, sem rekel, ni blema, čeprav bom uro na soncu. In Ludku sem v finalu pomagal do drugega mesta. Ko se je že skoraj predal in hotel it na pristanek sem ga usmeril v dviganje in se je pobral iz kakšnih 30 metrov. Zopet zaključen krog.
V finalnih letih je bilo vreme odlično in odločali so samo pristanki in začetna višina. Razlike pa minimalne. Drugo mesto sem dobil za 0,4 točke, večjo razliko je naredil le prvi do mene, a je v 2. letu res reskiral in odklopil na 45 metrih. Z Juretom sva se odlično poklopila kot team pilot - pomočnik, kot bi skupaj letela že leta. Rok je končal na nehvaležnem 4. mestu in po moje bil rahlo razočaran, po drugi strani pa kar zadovoljen.
Sledila je podelitev in tam smo ugotovili, da smo odnesli res veliko pleha. 2. mesto na tekmi in 3. mesto v Eurocupu za mene, Rok je najboljši Junor in za nagrado je dobil 2m jadralni model Jara Millerja. Bo sam povedal točno kaj, a po moje odličen obliž na rano za nehvaležno 4. mesto.
Sledila je vožnja domov in v podobnem ritmu kot tekmo nas je spremljala smola. Crknil je ventilator na Laninem avtu in domov smo prišli mehko kuhani, a zadovoljni.
V glavnem tekma, ki si jo bomo verjetno vsi zapomnili, po veliko smole a tudi veliko na novo naučenega. Vsi smo prispevali svoj delež k tem rezultatom in pokazala se je moč ekipe, ki res drži skupaj, ko gre kaj narobe in se skupaj veseli po uspehu. Skupnem uspehu.
V resnici ni tako kratko poročilo, dalo pa bi se napisat še mnogo več.
LP Samo
Petkova tekma se je zame začela obupno. Po ne preveč posrečenem prvem štartu sem v 2. letu zgutal in v borbi z nulco na 15 metrih, ki jo je odnašalo z vetrom izgubil in si privoščil turistični ogled travnika na katerem smo leteli. Ker je bila to nadomestna tekma iz Vipave, smo leteli samo 4 lete, brez brisanja in zgodba je bila zame končana. Vreme je bilo zahtevno in imel sem grozne težave s predvidevanjem kje bi lahko bilo dviganje. Pravzaprav sem bil popolnoma brez ideje. Ostali so odleteli sicer malo manj klavrno, a nič kaj obetujoče. Jure se je za rep potegnil v finale. Edini, ki je odletel dobro je bil Tadej, a s smolo in tehničnimi težavami prav tako ostal zunaj finala.
Finalni let sva z Juretom študirala taktiko. Se splača iti višje kot 200m? Ali je zgoraj boljši zrak kot spodaj? Odločila sva se za višino čimbližje 200m, torej meji med 0,5 in 3 kazenskimi točkami za vsak meter višine. Prvi let Jure štarta, motor ne vžge. JAO, ne že spet. Sledi izklop in vklop, vse ok, gremo v zrak. Počasi so vsi popadali dol, prav tako Jure, ampak zaradi prepoznega štarta je bilo nemogoče predvideti kakšen bo rezultat. Višina je bila okoli 200m, kot je treba, sem imel dober občutek. Drugi štart lahko lažje spremljam kaj se dogaja, tudi višine drugih. Jure je zopet zadel 200m, dobro pristal in imel sem dober občutek, ker tisti ki so šli višje so ostali sicer dlje v zraku, a z višjimi kazenskimi točkami.
Sledi objava rezultatov Jure 3., vsi veseli. Razen mene. Na 2. mestu se je znašel pilot, ki je šel najvišje, zato grem čekirat rezultate. Seveda. Namesto 248m štartne višine mu je šlampast in rahlo okajen obdelovalec rezultatov napisal 148m. Po korekciji je Jure 2. Super. Pa ne samo to. Po končani tekmi nam je spekel še izvrstne čevape. Ded in pol .
V Soboto sledi nov tekmovani dan in po dobrem prvem in solidnem 2. letu zopet udarec. Pri minimalnem gasu se je loger na 50m odločil, da izklopi motor. Stvar na katero me je Seba opozoril, a dokler se ti ne zgodi, ne veš kje je meja. Po borbi na parih metrih sem se vdal in pristal. Ok, štrajher, ni panike, le škoda da tako hitro. NAslednji štart pa pod rahlim pritiskom da mi ne bo spet ugasnil se poskusim približati meji 200m, zadnjih par sekund pa tik preden sem izklopil motor ponori in s polnim gasom ca 2 sekundi. Seveda tega nisem pričakoval in z višino skoraj 230m zopet vržem stran lepo število točk. Vedel sem, da me do finala iz 14. mesta spravi le čudež. Ostali so leteli slabše, z obilico tehničnih težav. Juretu je nagajal regulator, Tadeju pa je zopet po odličnih štartih začelo vrteti motor, Vlado se je napristanku zadel v nogo in zmehčal Electrin zaključek krila. KAr veliko smo popravlajli in flikali in se čudili kako lahko imamo takšno smolo. Le Rok je odletel enkratno in po prvem dnevu pristal na 2. mestu.
Po tekmi smo šli še malo potestirat. Jaz manjši propeler iz Juretove čarobne torbe, ostali kar tako. In nov udarec. Rokov servo na krilcu se je odločil, da je imel dovolj trpinčenja in se je začel vrteti samo v eno smer. Ker so servi v Supri zalepljeni z epoksijem je to pomenilo kar orenk poseg. Tu pa je ekipa stopila skupaj in našli smo rešitev. Tadej je v Tescu kupil Heat gun in prispeval servo podaljšek, Jure pa je bil pripravljen žrtvovati servo iz svojega modela, da bi Rok lahko naslednji dan letel. Jaz sem dal roke, baterijski Dremel in odločnost, da bomo zadevo zrihtali. Poberemo orodje in gremo v hotel na servis. Po ca 20 minutnem prepričevanju z vročim zrakom je lepilo s katerim je bil servo vlepljen popustilo in nekaj po polnoči je krilce na Supri znova pomahalo.
Zbudili smo se v deževnem jutru, a kmalu se je pokazalo sonce, vročina in sparina. Rok je stestiral model, vse ok, tudi Jure je dobil svoj servo za v krilo nazaj, uporabili smo tistega iz škatle. Rok je letel v prvi skupini, videli smo da je dobil dviganje, potem pa treskne. Gledamo v zrak, ni videti, da bi bil Rok zraven. Super, gremo nazaj v senco. Po končanem letu prinese Rok Supro z razcvetenim centroplanom. NE ME HEBAT!!!. Ok, pogledamo poškodbo, ramenjača je ok, bomo poflikali po mojem letu. Odletim super, dobim 1000, zdaj pa flikat. Aha. Češki kolega Ludek Novotny že v polnem zagonu cakira, reže brusi in popravlja Suprino brazgotino. Carsko. Deda je model spavil nazaj v nulo in Rok gre na zadnji let. Odloči se da bo reskiral, motor ugasne na 45 metrih in pojadra. Vedel sem, da če bo naredil orenk inflacijo ostalim je velika možnost, da potisne koga iz deseterice in mi poveča možnost za finale. To se je zgodilo in po še eni 1000ki se v zadnjem letu uvrstim na 8. mesto. Če bi dobil 10 točk manj, bi ostal zunaj. Torej sem s popravilom Rokove Supre prišel do finala. Čudna so pota gospodova. Ludek, ki je popravljal Rokov model pa me je prosil, če mu pomagam v finalnih letih v mali kategoriji. OK, sem rekel, ni blema, čeprav bom uro na soncu. In Ludku sem v finalu pomagal do drugega mesta. Ko se je že skoraj predal in hotel it na pristanek sem ga usmeril v dviganje in se je pobral iz kakšnih 30 metrov. Zopet zaključen krog.
V finalnih letih je bilo vreme odlično in odločali so samo pristanki in začetna višina. Razlike pa minimalne. Drugo mesto sem dobil za 0,4 točke, večjo razliko je naredil le prvi do mene, a je v 2. letu res reskiral in odklopil na 45 metrih. Z Juretom sva se odlično poklopila kot team pilot - pomočnik, kot bi skupaj letela že leta. Rok je končal na nehvaležnem 4. mestu in po moje bil rahlo razočaran, po drugi strani pa kar zadovoljen.
Sledila je podelitev in tam smo ugotovili, da smo odnesli res veliko pleha. 2. mesto na tekmi in 3. mesto v Eurocupu za mene, Rok je najboljši Junor in za nagrado je dobil 2m jadralni model Jara Millerja. Bo sam povedal točno kaj, a po moje odličen obliž na rano za nehvaležno 4. mesto.
Sledila je vožnja domov in v podobnem ritmu kot tekmo nas je spremljala smola. Crknil je ventilator na Laninem avtu in domov smo prišli mehko kuhani, a zadovoljni.
V glavnem tekma, ki si jo bomo verjetno vsi zapomnili, po veliko smole a tudi veliko na novo naučenega. Vsi smo prispevali svoj delež k tem rezultatom in pokazala se je moč ekipe, ki res drži skupaj, ko gre kaj narobe in se skupaj veseli po uspehu. Skupnem uspehu.
V resnici ni tako kratko poročilo, dalo pa bi se napisat še mnogo več.
LP Samo
Zadnjič spremenil samo3d, dne 06 Avg 2012, 10:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Mednarodne tekme 2012
Samo, odlično!
Mi je pa krvni tlak, ko sem bral, precej nihal!
Mitja
Mi je pa krvni tlak, ko sem bral, precej nihal!
Mitja
Re: Mednarodne tekme 2012
Skupaj nam je uspelo!
Naslednjič bo bolje
Naslednjič bo bolje
- Priponke
-
- IMG_6821a.JPG (239.21 KiB) Pogledano 4361 krat
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Re: Mednarodne tekme 2012
Še nekaj mojih opazk ...
V petek je bilo dovolj hladno, da so mi trimerji na oddajniku še nekako delovali. Niti enega leta nisem odletel polnih 10 min, zato si nisem delal utvar o kaki dobri uvrstitvi. Po štirih letih sem že pričel pripravljati večerjo, a me je prekinil Tadej z novico, da sem deveti, kar je pomenilo še dva leta. Končalo se je tako, da sem moral spiti eno pivo, kar mi je precej pokvarilo večer in še naslednje dopoldne. V soboto zjutraj sem prvi let odletel s speed fazo in cel čas gruntal, da nekaj ne štima in za to krivil svežo nalepko na krilu . Drugi štart sem nekaj brkljal po oddajniku, pogledal kako imam nekaj nastavljeno v drugem modelu ob tem, ko je bil model, pripravljen na štart, prižgan, zato se je po ne vem kakšni logiki regler odločil štrajkat in trdil, da imam cel čas odprt gas, ne glede na to kaj sem naredil. Na štartu sem tako zamudil 4min in nato štartal z drugim modelom. Naslednji štarti so bili že po kosilu, ko se je razjasnilo tako nebo kot moja glava in rezultati so se približali normalnim številkam.
Nedelja se je zame začela pred peto zjutraj, ko me je prebudilo grmenje v daljavi. Hitri check radarske slike je pokazal, da se obetajo ostanki nočne nevihte iz avstrije, zato sem zjutraj na vrat na nos oddrvel na polje, če bi se naredili kaki močnejši sunki vetra, a je do sedme zjutraj le nekaj deževalo. Do devetih se je že vse posušilo in sonce je začelo pripekati, da je kar bolelo. Očitno je bilo, da bodo finalni leti le igra živcev v obliki nizkega izklapljanja. V vsakem letu so dva ali trije obupali po nekaj minutah, večina pa se je pustila odnesti v višave, v drugem letu celo na 600+m. S Samotom sva v obeh letih "šenkala" 3 sekunde časa in 1m na pristanku, a so bili odklopi na 101 in 69m dovolj za drugo mesto.
Črn Pike je še vedno nepremagljiv.
V petek je bilo dovolj hladno, da so mi trimerji na oddajniku še nekako delovali. Niti enega leta nisem odletel polnih 10 min, zato si nisem delal utvar o kaki dobri uvrstitvi. Po štirih letih sem že pričel pripravljati večerjo, a me je prekinil Tadej z novico, da sem deveti, kar je pomenilo še dva leta. Končalo se je tako, da sem moral spiti eno pivo, kar mi je precej pokvarilo večer in še naslednje dopoldne. V soboto zjutraj sem prvi let odletel s speed fazo in cel čas gruntal, da nekaj ne štima in za to krivil svežo nalepko na krilu . Drugi štart sem nekaj brkljal po oddajniku, pogledal kako imam nekaj nastavljeno v drugem modelu ob tem, ko je bil model, pripravljen na štart, prižgan, zato se je po ne vem kakšni logiki regler odločil štrajkat in trdil, da imam cel čas odprt gas, ne glede na to kaj sem naredil. Na štartu sem tako zamudil 4min in nato štartal z drugim modelom. Naslednji štarti so bili že po kosilu, ko se je razjasnilo tako nebo kot moja glava in rezultati so se približali normalnim številkam.
Nedelja se je zame začela pred peto zjutraj, ko me je prebudilo grmenje v daljavi. Hitri check radarske slike je pokazal, da se obetajo ostanki nočne nevihte iz avstrije, zato sem zjutraj na vrat na nos oddrvel na polje, če bi se naredili kaki močnejši sunki vetra, a je do sedme zjutraj le nekaj deževalo. Do devetih se je že vse posušilo in sonce je začelo pripekati, da je kar bolelo. Očitno je bilo, da bodo finalni leti le igra živcev v obliki nizkega izklapljanja. V vsakem letu so dva ali trije obupali po nekaj minutah, večina pa se je pustila odnesti v višave, v drugem letu celo na 600+m. S Samotom sva v obeh letih "šenkala" 3 sekunde časa in 1m na pristanku, a so bili odklopi na 101 in 69m dovolj za drugo mesto.
Črn Pike je še vedno nepremagljiv.
- Priponke
-
- mokro tihožitje
- IMG_6773a.JPG (183.06 KiB) Pogledano 4294 krat
-
- ta je dobila čevap pred vrata
- IMG_6827a.JPG (214.33 KiB) Pogledano 4294 krat
-
- udarec
- IMG_6832a.JPG (231.18 KiB) Pogledano 4294 krat
Re: Mednarodne tekme 2012
Samo, thank you for nice report...
I hope, see you in Trnava Inter Tour.
Regards
Palo
I hope, see you in Trnava Inter Tour.
Regards
Palo
Re: Mednarodne tekme 2012
Dobro jutro vsem skupaj. vsi, ki imate namen iti v Trnavo kdaj načrtujete pot? V sredo al v čet ponoči?
Re: Mednarodne tekme 2012
Živijo!
Malo me je čas povozil, zato sem šele sedaj prišel do računalnika.
Kot je Samo lepo opisal bi še jaz, ampak sedaj mi je prihranil delo.
Najlepša hvala Lani, Samotu, Tadeju, Juretu, očetu od Tadeja, mojemu očetu... Celotni slovenski ekipi, ki mi je pomagala v situaciji, v kateri sem bil pripravljen končati s tekmovanjem. Samo in Lana sta bila najbolj motivirana za popravilo Supre in brez njune volje, se popravila niti ne bi lotili.
Brez njih ne bi dobil pokala za najboljšega juniorja F5J FAI 2012 in tudi ne Mullerjevga modela.
Še nekaj slik:
LP!
Rok
Malo me je čas povozil, zato sem šele sedaj prišel do računalnika.
Kot je Samo lepo opisal bi še jaz, ampak sedaj mi je prihranil delo.
Najlepša hvala Lani, Samotu, Tadeju, Juretu, očetu od Tadeja, mojemu očetu... Celotni slovenski ekipi, ki mi je pomagala v situaciji, v kateri sem bil pripravljen končati s tekmovanjem. Samo in Lana sta bila najbolj motivirana za popravilo Supre in brez njune volje, se popravila niti ne bi lotili.
Brez njih ne bi dobil pokala za najboljšega juniorja F5J FAI 2012 in tudi ne Mullerjevga modela.
Še nekaj slik:
LP!
Rok
Re: Mednarodne tekme 2012
Še ena evropska zmaga v Dubnici. Bravo Seba.
Re: Mednarodne tekme 2012
pozdrav iz Dubnice.
Definitivno najlepša dirka do sedaj..
Definitivno najlepša dirka do sedaj..
- Priponke
-
- Image0083.jpg (115.79 KiB) Pogledano 3926 krat
Re: Mednarodne tekme 2012
Bi rekelrossi napisal/-a:pozdrav iz Dubnice.
Definitivno najlepša dirka do sedaj..
http://www.slometeo.net/bezina/