Kolibri
Izpitno obdobje je tu, tako da imam več kot dovolj razlogov, da zbežim v delavnico
Saj nisem kaj bistvenega naredil, se pa premika naprej. In počasi prihaja gradnja v bolj zanimivo (beri: zaključno ) fazo.
Saj nisem kaj bistvenega naredil, se pa premika naprej. In počasi prihaja gradnja v bolj zanimivo (beri: zaključno ) fazo.
- Priponke
-
- ... čez pa nosilec za višinskega. Se mi zdi, da bi bili samo stranici iz 2mm balse premalo.
- DSC01203.JPG (83.14 KiB) Pogledano 3923 krat
-
- Vlepil sem bovden za višino ...
- DSC01201.JPG (109.82 KiB) Pogledano 3923 krat
-
- Ojačitve za trup, o katerih sem govoril prejšnjič, sva s kolegom naredila kar iz gajbice :) Se vidi ;)
- DSC01206.JPG (140.33 KiB) Pogledano 3923 krat
Lp,
Rok
Rok
...
- Priponke
-
- Nosilec za fotoaparat. Sicer bo slikalo pač na dol, ampak za začetek bo vredu :)
- DSC01210.JPG (89.73 KiB) Pogledano 3919 krat
-
- ... in podvozje (ja, ležišče še čaka na brušenje)
- DSC01205.JPG (101.4 KiB) Pogledano 3919 krat
-
- Ležišče podvozja
- DSC01204.JPG (109.83 KiB) Pogledano 3919 krat
Lp,
Rok
Rok
Loputa bo snemljiva (ko bo noter fotoaparat, se jo bo snelo dol, drugače se jo bo pa dalo odpirat ), prav tako nosilec za fotoaparat.
Ja, v delu pa je tudi pokrov za motor. Iz stirodura bom zbrusil kalup in potem poskusil naredit pokrov z vakumske folije.
Ja, v delu pa je tudi pokrov za motor. Iz stirodura bom zbrusil kalup in potem poskusil naredit pokrov z vakumske folije.
- Priponke
-
- Pa še ena pozerska :)
- DSC01197.JPG (129.34 KiB) Pogledano 3905 krat
-
- DSC01207.JPG (124.81 KiB) Pogledano 3905 krat
-
- DSC01200.JPG (96.71 KiB) Pogledano 3905 krat
Lp,
Rok
Rok
Tako, izpiti so več ali manj mimo, tako da sem se spet malo zaprl v delavnico in nadaljeval z gradnjo. Sicer sem bil v četrtek precej obupan, ker v Ljubljani nisem našel nikjer bele folije , tako da sem jo naročil prek interneta in sem jo danes že dobil Trup je že prekrit, prav tako smerni.
Na trup sem prilepil rep, vgradil servote, motor, podvozje (manjka še smučka zadaj) ... Skratka, model je ARF
Edina večja stvar, ki manjka, je pokrov motorja. Sicer sem že naredil kalup, moram pa še nekje staknit vakumsko folijo, da ga izdelam.
Najbolj sem pa ponosen na pant za loputo Dolgo sem namreč razmišljal, kako bi naredil loputo, da bi bila preprosto snemljiva, potem pa sem se spomnil mehanizma v držalu za wc-papir Gre za to, da ima na sredi vzmet (vzel sem jo kar od kemičnega svinčnika), ki potiska konca narazen. Zelo simpl, drži pa dobro
Na trup sem prilepil rep, vgradil servote, motor, podvozje (manjka še smučka zadaj) ... Skratka, model je ARF
Edina večja stvar, ki manjka, je pokrov motorja. Sicer sem že naredil kalup, moram pa še nekje staknit vakumsko folijo, da ga izdelam.
Najbolj sem pa ponosen na pant za loputo Dolgo sem namreč razmišljal, kako bi naredil loputo, da bi bila preprosto snemljiva, potem pa sem se spomnil mehanizma v držalu za wc-papir Gre za to, da ima na sredi vzmet (vzel sem jo kar od kemičnega svinčnika), ki potiska konca narazen. Zelo simpl, drži pa dobro
- Priponke
-
- ... in z druge strani
- DSC01219.JPG (133.01 KiB) Pogledano 3707 krat
-
- Rep z ene ...
- DSC01218.JPG (176.94 KiB) Pogledano 3707 krat
-
- Še havba manjka, pa bo :)
- DSC01217.JPG (145.21 KiB) Pogledano 3707 krat
Lp,
Rok
Rok
- multipraktik
- Tekmovalec
- Prispevkov: 403
- Pridružen: 28 Jan 2010, 19:55
- Kraj: Medvode
Rep že veselo miga , loputa tudi , elektronika je vgrajena, lipoti napolnjeni , manjka samo še nos ...
Tako da je krstni let predviden za sredo Jutri grem še po vakumsko folijo (prosim za nasvet glede debeline: mislil sem vzet 0,8 ali 1,0mm. Bo to ok? Nos pride dolg 7cm), kalup je že narejen, tako da samo še folijo čez potegnem, mal posprejam in gremo v luft
Tako da je krstni let predviden za sredo Jutri grem še po vakumsko folijo (prosim za nasvet glede debeline: mislil sem vzet 0,8 ali 1,0mm. Bo to ok? Nos pride dolg 7cm), kalup je že narejen, tako da samo še folijo čez potegnem, mal posprejam in gremo v luft
Lp,
Rok
Rok
Hmmm ... Mi ni uspelo ...
V bauhausu niso imeli vakumske folije, so pa imeli nekaj podobnega, tudi prozorno in debeline 1 mm. Samo očitno ni prava. Je zelo trda in tudi ko sem jo direkt iz pečice (v pečici se je lepo upognila) vzel, je nisem uspel napet na kalup.
Drugi poskus je bil, da bi naredil pokrov iz steklene tkanine. Čez kalup sem dal balon, nato epoxi in tkanino, čez pa še en balon, da je stisnilo. Pa sem dal premalo epoxija pomojem in ni dobro prepojilo tkanine, tako da je bil izdelek samo za v koš
V tretje sem se pa lotil izdelave pokrova iz balse. Ta mi je pa uspel Čeprav je precej škatlast, ampak za začetek bo ... Bom pa ob priliki vseeno izdelal še pokrov iz vakumske folije.
V bauhausu niso imeli vakumske folije, so pa imeli nekaj podobnega, tudi prozorno in debeline 1 mm. Samo očitno ni prava. Je zelo trda in tudi ko sem jo direkt iz pečice (v pečici se je lepo upognila) vzel, je nisem uspel napet na kalup.
Drugi poskus je bil, da bi naredil pokrov iz steklene tkanine. Čez kalup sem dal balon, nato epoxi in tkanino, čez pa še en balon, da je stisnilo. Pa sem dal premalo epoxija pomojem in ni dobro prepojilo tkanine, tako da je bil izdelek samo za v koš
V tretje sem se pa lotil izdelave pokrova iz balse. Ta mi je pa uspel Čeprav je precej škatlast, ampak za začetek bo ... Bom pa ob priliki vseeno izdelal še pokrov iz vakumske folije.
Lp,
Rok
Rok
LETI!!!!!!
Pravkar sem se vrnil domov s krstnega poleta in sem zelo zadovoljen Sicer je kar precej pihalo, tako da nisem še dobil pravega filinga.
Motor se je izkazal za kar malo premočnega. Na malo več kot polovici je šel v vertikalo , pri pristanku pa je bil pravi slow flyer Kljub malo višji travi ga ni vrglo na nos, ampak je lepo sedel na tla.
Slike pridejo. Zdaj pa grem fuzbal gledat
Pravkar sem se vrnil domov s krstnega poleta in sem zelo zadovoljen Sicer je kar precej pihalo, tako da nisem še dobil pravega filinga.
Motor se je izkazal za kar malo premočnega. Na malo več kot polovici je šel v vertikalo , pri pristanku pa je bil pravi slow flyer Kljub malo višji travi ga ni vrglo na nos, ampak je lepo sedel na tla.
Slike pridejo. Zdaj pa grem fuzbal gledat
Lp,
Rok
Rok
Sporočam, da sem pred dobro uro razbil Kolibrija ... Razloga zaenkrat še ne vem, dejstvo pa je, da je na višini kakih 200m naenkrat odpovedala višina, čemur je sledilo pikiranje, ki se je končalo na bregu reke Sore. Seveda so bili akumulator, motor in regulator pod vodo, ko sem jih našel (hvala Bogu, da lipoti niso eksplodirali! - zdaj sem jih slekel iz ovitka in naredil zanje bunker, če bi slučajno še mislili ...)
Na letalu sem imel tudi fotoaparat, ki je tudi šel po gobe ... Vsaj mislim si, glede na to, da ga je zalilo. Nekaj slik pa sem kljub temu uspel dobit s kartice.
Še par slik ...
Na letalu sem imel tudi fotoaparat, ki je tudi šel po gobe ... Vsaj mislim si, glede na to, da ga je zalilo. Nekaj slik pa sem kljub temu uspel dobit s kartice.
Še par slik ...
- Priponke
-
- DSC01237.JPG (138.4 KiB) Pogledano 4094 krat
-
- DSC01236.JPG (135.72 KiB) Pogledano 4094 krat
-
- DSC01235.JPG (137.75 KiB) Pogledano 4094 krat
Lp,
Rok
Rok
- multipraktik
- Tekmovalec
- Prispevkov: 403
- Pridružen: 28 Jan 2010, 19:55
- Kraj: Medvode
Imaš pa res nesrečo no
Težko je videti avion,v katerega je bilo vloženo toliko dela in truda povsem razsutega.
Želim ti več sreče v prihodnje in pa da bi čimprej prebolel ta dogodek.
A že kaj razmišljaš o naslednjem modelu?
Najprej bi na tvojem mestu poskusil odkriti, zaradi česa se je to zgodilo, da ne bi po nepotrebnem razbil še kakega aviona.
O naslednjih modelih že razmišljam - najbrž bo to kakšen malo večji elektro jadralec, ampak še iščem načrt. Bo vsekakor samogradnja.
Vzrok za padec bom skušal odkriti. Sicer so bile med letom kar močne motnje, ampak niso bile krive za nesrečo. Vsekakor pa bo ena prvih večjih investicij prehod na 2,4 GHz.
Še slika, ki jo je posnel fotoaparat v že razbitem modelu, preden ga je zalila voda ...
Vzrok za padec bom skušal odkriti. Sicer so bile med letom kar močne motnje, ampak niso bile krive za nesrečo. Vsekakor pa bo ena prvih večjih investicij prehod na 2,4 GHz.
Še slika, ki jo je posnel fotoaparat v že razbitem modelu, preden ga je zalila voda ...
- Priponke
-
- Pogled iz razbitin ... :(
- 1.jpg (107.14 KiB) Pogledano 3992 krat
-
- Poljane iz zraka. Zadnja slika, in do zdaj najlepša ...
- 2.jpg (167.15 KiB) Pogledano 3992 krat
Lp,
Rok
Rok
Se že nekaj časa nisem oglasil, vendar pa večkrat razmišljam o tem, kaj za vraga je povzročilo odpoved vsega skupaj. Danes sva spet govorila s kolegom, ki mi je naredil vezje za proženje digitalca in sva malo preverila dejstva in možnosti, kaj se je dogajalo med zadnjim letom ...
Dejstvo je, da je imel model težišče zaradi fotoaparata precej spredaj in sem ga med letom moral ves čas držati nazaj. Ko je odpovedala višina je torej sledilo samo pikiranje.
Servota za smer in višino sta skurjena. Skozi prozorno ohišje se vidi vse zažgano, pa tudi vonj to potrdi.
Regulator je tudi skurjen. Ne vem sicer, kaj je na tistem delu, kjer je črno pogorišče, je pa naredilo luknjo skozi termoskrčljivo, v kateri je regulator.
Sprejemnik deluje, prav tako fotoaparat (to me je kar presenetilo, glede na to, s kakšne višine je pikiral ...). Fotoaparat je naredil eno sliko še 9 min po padcu (?).
To so bila dejstva. Kaj pa se je dejansko zgodilo, pa zdaj ugibam:
1. Zaradi motenj bi lahko zabilo servote in povzročilo, da se je na regulatorju skuril del, ki skrbi za napajanje sprejemnika. To bi povzročilo odpoved vseh komand. Vprašanje je samo, kako to, da je fotoaparat po 9 minutah naredil še eno sliko, če sprejemnik več ni deloval?
2. V regulatorju je (mogoče, ko ga je skurilo) prišlo do stika, zaradi česar je v servote prišla napetost direkt iz baterij (~15V), kar je servota skurilo. Samo ne vem, zakaj potem sprejemnik še dela?
3. Motnje, ki trajajo dlje časa in ga nisem mogel rešiti. Čudno je, da so prej vedno bile motnje samo kratkotrajne. Tudi glede servotov ne vem, kdaj bi se potem skurili, ker niso bili v vodi.
Skratka, tole je zdaj cela raziskava in vesel bom vsakega namiga, kaj bi še lahko botrovalo padcu.
Ja, pa še vedno mi ni jasno, kako da baterije niso eksplodirale, glede na to, da so bile kakšne pol ure v vodi ... in ko sem snel ovoj z njih so bile noter mokre ...
Dejstvo je, da je imel model težišče zaradi fotoaparata precej spredaj in sem ga med letom moral ves čas držati nazaj. Ko je odpovedala višina je torej sledilo samo pikiranje.
Servota za smer in višino sta skurjena. Skozi prozorno ohišje se vidi vse zažgano, pa tudi vonj to potrdi.
Regulator je tudi skurjen. Ne vem sicer, kaj je na tistem delu, kjer je črno pogorišče, je pa naredilo luknjo skozi termoskrčljivo, v kateri je regulator.
Sprejemnik deluje, prav tako fotoaparat (to me je kar presenetilo, glede na to, s kakšne višine je pikiral ...). Fotoaparat je naredil eno sliko še 9 min po padcu (?).
To so bila dejstva. Kaj pa se je dejansko zgodilo, pa zdaj ugibam:
1. Zaradi motenj bi lahko zabilo servote in povzročilo, da se je na regulatorju skuril del, ki skrbi za napajanje sprejemnika. To bi povzročilo odpoved vseh komand. Vprašanje je samo, kako to, da je fotoaparat po 9 minutah naredil še eno sliko, če sprejemnik več ni deloval?
2. V regulatorju je (mogoče, ko ga je skurilo) prišlo do stika, zaradi česar je v servote prišla napetost direkt iz baterij (~15V), kar je servota skurilo. Samo ne vem, zakaj potem sprejemnik še dela?
3. Motnje, ki trajajo dlje časa in ga nisem mogel rešiti. Čudno je, da so prej vedno bile motnje samo kratkotrajne. Tudi glede servotov ne vem, kdaj bi se potem skurili, ker niso bili v vodi.
Skratka, tole je zdaj cela raziskava in vesel bom vsakega namiga, kaj bi še lahko botrovalo padcu.
Ja, pa še vedno mi ni jasno, kako da baterije niso eksplodirale, glede na to, da so bile kakšne pol ure v vodi ... in ko sem snel ovoj z njih so bile noter mokre ...
Lp,
Rok
Rok
- nitrometan
- Freak
- Prispevkov: 761
- Pridružen: 18 Jul 2010, 14:36
- Kraj: Kranj
Zažgan ESC in servoti - situacija je lahko tudi taka:
ESC daje na kablu za sprejemnik napajanje 6V ki jih lahko da servoti niso prenesli (sicer uporabljam enake servote in mi še vsi delajo ampak so vsi na kakšnih manjših letalih) in so se zažgali lahko pa je bila preprosta mehanska preobremenitev (tvoj aviončk zna biti kar zalogaj) kar pomeni da so po možnosti prišli v kratek stik in tako prežgali še ESC (ne izklučujem možnosti da je to lahko trajalo več minut počasnega pregrevanja to lahko razloži proženje fotoaparata)
Upam da je to v pomoč, pa veliko sreče z novim modelom
ESC daje na kablu za sprejemnik napajanje 6V ki jih lahko da servoti niso prenesli (sicer uporabljam enake servote in mi še vsi delajo ampak so vsi na kakšnih manjših letalih) in so se zažgali lahko pa je bila preprosta mehanska preobremenitev (tvoj aviončk zna biti kar zalogaj) kar pomeni da so po možnosti prišli v kratek stik in tako prežgali še ESC (ne izklučujem možnosti da je to lahko trajalo več minut počasnega pregrevanja to lahko razloži proženje fotoaparata)
Upam da je to v pomoč, pa veliko sreče z novim modelom
NE KLIČ HUDIČA !!!
It just MIGHT be IDIOT RESISTANT but NOTHING is IDIOT PROOF !!
LP Andraž
It just MIGHT be IDIOT RESISTANT but NOTHING is IDIOT PROOF !!
LP Andraž