PYLON 400 dirkanje
Načrtujemo uradni zaključek sezone skupaj s srečanjem "Elektro speed".
Glede tega se bomo še dogovorili na sestanku na začetku oktobra.
Načrtuje se torej neuradno srečanje odprtega tipa.
Vabljeni v prvi vrsti vsi modelarji s hitrimi modeli na elektro pogon.
Ideje so:
Prijave bodo potekale preko spletne prijavnice
Kategorije:
- pylon (od mikro do F5D
- hotliner (od malih do velikih)
- ducted fan (vse vrste!)
- leteča krila
- ostali
Postavljena pylon F5D-400S proga 30 x 130 m. Mogoče tudi doppler merjenje hitrosti...
Okvirni termin: 15/16 ali 22/23. oktober.
Več oprijemljivih informacij v začetku oktobra!
Glede tega se bomo še dogovorili na sestanku na začetku oktobra.
Načrtuje se torej neuradno srečanje odprtega tipa.
Vabljeni v prvi vrsti vsi modelarji s hitrimi modeli na elektro pogon.
Ideje so:
Prijave bodo potekale preko spletne prijavnice
Kategorije:
- pylon (od mikro do F5D
- hotliner (od malih do velikih)
- ducted fan (vse vrste!)
- leteča krila
- ostali
Postavljena pylon F5D-400S proga 30 x 130 m. Mogoče tudi doppler merjenje hitrosti...
Okvirni termin: 15/16 ali 22/23. oktober.
Več oprijemljivih informacij v začetku oktobra!
- slope racer
- Freak
- Prispevkov: 826
- Pridružen: 30 Dec 2004, 10:01
- Kraj: radovljica
- Kontakt:
PYLON DIRKANJE
Zadnjič sva se s kolegom pogovarjala o tem, pa še ni vse čisto jasno.
- Kako poteka signaliziranje na prvem pilonu? Če sem prav razumel, naj bi tam sodnik z zastavico pomahal, ko letalo doseže obratno točko? Ima vsak tekmovalec svojega "zastavonošo"? Kaj pa, če so v zraku naenkrat štirje belo-rdeči sprinti? Bo zastavonoša res vedel kateri je njegov?
- pomočnik, ki ti vrže model, ti je hkrati tudi navigator. Nekje sem tudi zasledil, naj bi meril čas??
- koliko ljudi je torej potrebno za izvedbo tekmovanja?
-Imajo amerikanci drugačen način tekmovanja-je res da tam vozijo na število krogov in ne na čas? Ker to je verjetno res preprosteje. Na koncu se samo seštejejo časi in to je to.
Že vnaprej hvala za odgovore.
Zadnjič sva se s kolegom pogovarjala o tem, pa še ni vse čisto jasno.
- Kako poteka signaliziranje na prvem pilonu? Če sem prav razumel, naj bi tam sodnik z zastavico pomahal, ko letalo doseže obratno točko? Ima vsak tekmovalec svojega "zastavonošo"? Kaj pa, če so v zraku naenkrat štirje belo-rdeči sprinti? Bo zastavonoša res vedel kateri je njegov?
- pomočnik, ki ti vrže model, ti je hkrati tudi navigator. Nekje sem tudi zasledil, naj bi meril čas??
- koliko ljudi je torej potrebno za izvedbo tekmovanja?
-Imajo amerikanci drugačen način tekmovanja-je res da tam vozijo na število krogov in ne na čas? Ker to je verjetno res preprosteje. Na koncu se samo seštejejo časi in to je to.
Že vnaprej hvala za odgovore.
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Že preden pridejo modeli se je potrebno zmenit:
kak pogon? (klasa)
Način dirkanja?
Način sojenja?
Če se ne bo to naredilo kot treba bodo modelčki tako različni med seboj in nihče ne bo vedel kako in kaj. da bo vse skupaj takoj propadlo ( če že ni ) in preden se bo doseglo dogovor tak ali drugačen bo večina kupljenih modelčkov v črnih vrečkah
kak pogon? (klasa)
Način dirkanja?
Način sojenja?
Če se ne bo to naredilo kot treba bodo modelčki tako različni med seboj in nihče ne bo vedel kako in kaj. da bo vse skupaj takoj propadlo ( če že ni ) in preden se bo doseglo dogovor tak ali drugačen bo večina kupljenih modelčkov v črnih vrečkah
Marskatera uporabna informacija tukaj:
http://www.volny.cz/dslav/ElektroPylony/index.htm
Kaj bomo torej storili? Speed 400 6V pa 7 celic in gasa? Veste, saj gre tudi s takim pogonom zadosti hitro, da bodo težave . Sploh s Sprintom
http://www.volny.cz/dslav/ElektroPylony/index.htm
Kaj bomo torej storili? Speed 400 6V pa 7 celic in gasa? Veste, saj gre tudi s takim pogonom zadosti hitro, da bodo težave . Sploh s Sprintom
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
-
- Freak
- Prispevkov: 451
- Pridružen: 15 Nov 2004, 19:59
- Kraj: Domžale
No, zdaj je pa vse jasno! Samo sodnik ne sme bit slaboviden, kajti takele mušice mimo letajo precej hitro.AD napisal/-a: ... Kaj pa, če so v zraku naenkrat štirje belo-rdeči sprinti? Bo zastavonoša res vedel kateri je njegov?
- Priponke
-
- Pred turnusom narišeš eno lepo številko na krilo.
- stinger_tp.jpg (46.25 KiB) Pogledano 4620 krat
Lep pozdrav,
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Aleksej Dolinšek - LMD Kanja Hrastnik
Sicer zelo "kmečki" trik ampak se da prihraniti marsikateri propeler pri lažjih pilon 400 letalcih.
Potreben je motor, ki ima izrazito močnen raster, pridejo torej v upoštev SmCo in NdBeF krtačarji in brezkrtačni motorji s 4 (6) in več poli - npr. MEGA.
Krmilnik mora imeti vključeno zavoro. Eden ali dva pomočnika z dobrim vidom. Propeler se mora ustaviti v vodoravni legi. Z nekaj vaje se da to narediti tudi brez pomočnikov.
V razmeroma nizkih šolskih krogih se po malen vključuje in izključuje motor tako, da je propeler ustavljen točno v vodoravni legi.
Nato pa se pristane s čim manjšo hitrostjo.
Verjetnost, da bo propeler cel je precejšnja.
Sicer se vse sliši preprosto, vendar če si na začetku sam je to kar težko.
Hvala Zvonetu za idejo - seveda smo bili kar trije pomočniki...
Potreben je motor, ki ima izrazito močnen raster, pridejo torej v upoštev SmCo in NdBeF krtačarji in brezkrtačni motorji s 4 (6) in več poli - npr. MEGA.
Krmilnik mora imeti vključeno zavoro. Eden ali dva pomočnika z dobrim vidom. Propeler se mora ustaviti v vodoravni legi. Z nekaj vaje se da to narediti tudi brez pomočnikov.
V razmeroma nizkih šolskih krogih se po malen vključuje in izključuje motor tako, da je propeler ustavljen točno v vodoravni legi.
Nato pa se pristane s čim manjšo hitrostjo.
Verjetnost, da bo propeler cel je precejšnja.
Sicer se vse sliši preprosto, vendar če si na začetku sam je to kar težko.
Hvala Zvonetu za idejo - seveda smo bili kar trije pomočniki...
www.lipo.si
Lepo in preprosto za začetek, da se vidi koliko nas je.
Prostor za tekmovalce ni primerno postavljen, ker je zelo težko globinsko oceniti od kje dalje je linija prepovedi letenja ter še huje - lahko se popolnoma zgreši ovinek in prileti v drug model...
Nujno je potrebno peljati okoli sebe. Nekje so že taka preprosta pravila za tekmovanje okoli dveh drogov napisana, vendar ta trenutek ne najdem. V glavnem vse enako kot F5D-400 samo namesto dveh drogov je samo eden.
Prostor za tekmovalce ni primerno postavljen, ker je zelo težko globinsko oceniti od kje dalje je linija prepovedi letenja ter še huje - lahko se popolnoma zgreši ovinek in prileti v drug model...
Nujno je potrebno peljati okoli sebe. Nekje so že taka preprosta pravila za tekmovanje okoli dveh drogov napisana, vendar ta trenutek ne najdem. V glavnem vse enako kot F5D-400 samo namesto dveh drogov je samo eden.
www.lipo.si
Se nisem nič zatipkal.
Zaradi varnosti se je F3D in F5D vedno letelo okoli sebe in drugih
FAI F5D pravilnik testna verzija - klik!
http://ewc2004.users.btopenworld.com/BE ... F5D-04.jpg
Za tiste, ki jih zanima bolj podrobno - imam DVD iz lanskega Uelsna.
TRAILER
Zaradi varnosti se je F3D in F5D vedno letelo okoli sebe in drugih
FAI F5D pravilnik testna verzija - klik!
http://ewc2004.users.btopenworld.com/BE ... F5D-04.jpg
Za tiste, ki jih zanima bolj podrobno - imam DVD iz lanskega Uelsna.
TRAILER
www.lipo.si
Gajver, ti, ki si skoraj toliko star kot jaz, se zagotovo še spomiš U kontrolcev?! Pa U- kontrol "brzincev".
Brzine so tam lahko tudi zelo visoke, pilot je v sredini, model pa lahko ponesreči odnese centrifuga prav med morebitne nepovabljene gledalce
Natreniran pilot je zdržal sukanje za modelom, tako da ne vidim problemov na tekmovanju s piloni....je kar nekaj analogije.
Meni se zdi bolj varno biti v notranjosti proge, kot pa zunaj nje.
Mitja
Brzine so tam lahko tudi zelo visoke, pilot je v sredini, model pa lahko ponesreči odnese centrifuga prav med morebitne nepovabljene gledalce
Natreniran pilot je zdržal sukanje za modelom, tako da ne vidim problemov na tekmovanju s piloni....je kar nekaj analogije.
Meni se zdi bolj varno biti v notranjosti proge, kot pa zunaj nje.
Mitja
Milan, me prav zanima kako si si predstavljal pylon tekmovanje. Nekaj si govoril, da ste včasih nekaj poskušali, ampak ste zadevali kar dosti v drogove.
Vožnja okoli sebe je zelo preprosta ko "enkrat notri padeš". Potem se ti zdi, da je še tako hiter model "počasen".
Se pa lahko zvrti gledalcu znotraj kroga.
Vožnja okoli sebe je zelo preprosta ko "enkrat notri padeš". Potem se ti zdi, da je še tako hiter model "počasen".
Se pa lahko zvrti gledalcu znotraj kroga.
www.lipo.si