Gemini išče zaposlitev
Moderator: Mipo
Let je uspel. Samo sem imel težave z motorjem. Glavno, da je letalo ostalo celo. Samo copatko sem malo uničil.
A se mogoče da dobit kje rezervne copatke za kolesa ?
Saj še ni za zamenjat samo pri crknjenem motorju sem malo nerodno pristal in zadel z copatko na tla.
Drugače pa je letel super. Sem mislil da bo hitrejši, pa je glih fajn.
A se mogoče da dobit kje rezervne copatke za kolesa ?
Saj še ni za zamenjat samo pri crknjenem motorju sem malo nerodno pristal in zadel z copatko na tla.
Drugače pa je letel super. Sem mislil da bo hitrejši, pa je glih fajn.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Čestitke za prvi let!skorp_jon napisal/-a:A se mogoče da dobit kje rezervne copatke za kolesa ?
Copatke sa da dobiti na naslovu:http://www.modellex.de/
Ne vem pa ali imaš tako izvedbo. Prilagam sliko.
Pričakujemo tudi foto-prispevek s tvoje strani.
Mipo
Fotografij ni.
Je pa video posnetek.
http://www.youtube.com/watch?v=_wJQ5EdF ... er&search=
me je pa zajebaval motor pri prvem poletu. Malo mi je žal, da nisem pristal v pšenici, saj potem nebi upognil copatke. Samo po toči zvoniti je prepozno.
Drugi dan sem naredil malo daljša 2 poleta in vse je bilo vredu. Upam da drugi teden ne bo toliko vetra, da bom lahko malo več letel.
Ne jaz imam drugače narejeno pri kolesih. Imam narejeno brez vzmetenja.
Je pa video posnetek.
http://www.youtube.com/watch?v=_wJQ5EdF ... er&search=
me je pa zajebaval motor pri prvem poletu. Malo mi je žal, da nisem pristal v pšenici, saj potem nebi upognil copatke. Samo po toči zvoniti je prepozno.
Drugi dan sem naredil malo daljša 2 poleta in vse je bilo vredu. Upam da drugi teden ne bo toliko vetra, da bom lahko malo več letel.
Ne jaz imam drugače narejeno pri kolesih. Imam narejeno brez vzmetenja.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Mipo, ima tvoj FT-160 pumpo za gorivo? Nekaj si omenjal težave z vžigom. Kaj posebnega? Sprašujem zato, ker nekaj podobnega nabavljam. Ali FT-160 ali Saito FA-182. Kolikor vidim, sta oba serijsko brez pumpe. O.S. ima eno iglo za nastavitev, Saito pa za vsak valj posebej. Ima po tvoje to kakšno prednost ali je samo ena zaj....cija več?
LP Nemo
LP Nemo
Za težave z vžigom ne vem. Kje sem to pisal? Sem poizkusil najti ta zapis, da bi si osvežil spomin, pa mi ne uspe.Nemo napisal/-a:Mipo, ima tvoj FT-160 pumpo za gorivo? Nekaj si omenjal težave z vžigom. Kaj posebnega? Sprašujem zato, ker nekaj podobnega nabavljam. Ali FT-160 ali Saito FA-182. Kolikor vidim, sta oba serijsko brez pumpe. O.S. ima eno iglo za nastavitev, Saito pa za vsak valj posebej. Ima po tvoje to kakšno prednost ali je samo ena zaj....cija več?
LP Nemo
Saito FA 182 je več motorja za več denarja. Če torej potrebuješ močnejši motor, se je bolje odločiti zanj. Preveri pa še zapis: viewtopic.php?t=5377&start=7
Dve uplinjača sta prednost, če znaš poslušat motor. Prehrana na večciliderskih motorjih z enim uplinjačem je vedno rahlo problematična. Ponavadi uporabnik tega ne zazna. Motor pa se da veliko lepše nastaviti z ločenimi uplinjači za vsak cilinder. To prinese bolj gladek tek, večji izkoristek (moč), lepše prehode in daljšo življensko dobo motorja. Seveda pa nastavljanje zahteva od modelarja več znanja in potrpljenja. Napake v nastavitvah so lahko večje kot pri enojnem uplinjaču. Predstavljamo si smet, ki zaide v dovod goriva enega od njih: ta cilinder teče "na suho", ustavi se pa ne, ker ga poganja dvojček. Posledice pa naj si zamisli vsak sam.
Mipo
Ja, hvala za informacije. Saj to okoli flat in boxser mi je jasno. Okoli dveh igel, ja, zna bit bolje, znajo bit pa težave. Nastavljenje me ne skrbi, smet je pa lahko neugodna....Drugače pa, cena O.S. FT-160 in Saito FA-182 je pri "mojem" dobavitelju popolnoma enaka (679$). Razlika v moči je tudi bolj akademska, tako da, odločitev je težka. Tudi teža motorjev je zelo podobna. Imam obe znamke motorjev že doma in sem z obema zadovoljen....... Na O.S.-u imam pumpo in je zakon. Ta dva sta oba brez.
Vrgel bom kovanec...
LP Nemo
P.S. Ja, sorry, o težavah je pisal oni drugi razpravljalec....
Vrgel bom kovanec...
LP Nemo
P.S. Ja, sorry, o težavah je pisal oni drugi razpravljalec....
Armirano silikonsko cev sem večkrat kupil v Mibolandu....sem jo pa že tudi naročil pri PrimusR.Mipo napisal/-a:Gee Bee Y je skuril izpušno cev. Klical sem po naših trgovinah, pa artikla ni na zalogi. Morda ima kdo kaj takega odveč.
Gre za armirano silikonsko cev za spajanje izpuha z dušilcem. Notranji premer cevi je 15mm.
Mipo
Ce je le mogoce poizkusi teflonski "rorček" nabavit. Meni na Yaku deluje odlicno. Armirano silikonsko mi je (na Gilesu) vsake toliko časa "požrlo"
LP
Hvala za namige. Teflonski rorček sem tudi že imel, pa izgori ali pa kar poči. Cev z armaturo se mi je bolje obnesla, pa tudi ne več kot trideset poletov.miskolin napisal/-a:Armirano silikonsko cev sem večkrat kupil v Mibolandu....sem jo pa že tudi naročil pri PrimusR.Mipo napisal/-a:Gee Bee Y je skuril izpušno cev. Klical sem po naših trgovinah, pa artikla ni na zalogi. Morda ima kdo kaj takega odveč.
Gre za armirano silikonsko cev za spajanje izpuha z dušilcem. Notranji premer cevi je 15mm.
Mipo
Ce je le mogoce poizkusi teflonski "rorček" nabavit. Meni na Yaku deluje odlicno. Armirano silikonsko mi je (na Gilesu) vsake toliko časa "požrlo"
LP
Mipo
"Boxer" proti "flat twin" => zmaga boxerNemo napisal/-a:Vrgel bom kovanec... ..
Pike mu prinesejo nizke vibracije.
Mipo
Pa še malo reklame: http://www.youtube.com/watch?v=o6M1Moi3v7Q
Se mi zdi, da je odločitev padla. Najbrž bo Saito in sicer iz povsem pragmatičnih razlogov; vse dobiš zraven (izpuh, cevi, nosilec) v ceni. Pri O.S. tega ni. Kot si napisal, je malo več motorja, ima nekaj prednosti (dvojni vplinjač..). Slabost je samo ena, sicer velika, ki izniči prednosti dvovaljnika in sicer vibracije. Ampak, bom tvegal...
Moj prvi izbor je bil sicer tale FA-170, ampak, money, money ....
http://www.chiefaircraft.com/rcmsec/Mod ... html#fa170
LP Nemo
Moj prvi izbor je bil sicer tale FA-170, ampak, money, money ....
http://www.chiefaircraft.com/rcmsec/Mod ... html#fa170
LP Nemo
Gee Bee je dobil nov propeler: Mejzlik 18x6.
Motor z njim lažje diha: vrtljaji so se dvignili s 7.750rpm (MenzS) na 8.450 (Mejzlik). Propelerja skoraj ni slišati. Vlek je ostal enak ali rahlo večji (6.00kg).
Vsekakor: Mejzlik je dobra izbira. Trenutno bi rekel: najboljša!
Pa še kazalec na več podatkov o trojici: viewtopic.php?t=2549&start=10
Mipo
Motor z njim lažje diha: vrtljaji so se dvignili s 7.750rpm (MenzS) na 8.450 (Mejzlik). Propelerja skoraj ni slišati. Vlek je ostal enak ali rahlo večji (6.00kg).
Vsekakor: Mejzlik je dobra izbira. Trenutno bi rekel: najboljša!
Pa še kazalec na več podatkov o trojici: viewtopic.php?t=2549&start=10
Mipo
Nisi edini s to dilemo. Preberi še: http://www.rcuniverse.com/forum/m_46390 ... tm#4644134Nemo napisal/-a:Mipo, ima tvoj FT-160 pumpo za gorivo? Nekaj si omenjal težave z vžigom. Kaj posebnega? Sprašujem zato, ker nekaj podobnega nabavljam. Ali FT-160 ali Saito FA-182. Kolikor vidim, sta oba serijsko brez pumpe. O.S. ima eno iglo za nastavitev, Saito pa za vsak valj posebej. Ima po tvoje to kakšno prednost ali je samo ena zaj....cija več?
LP Nemo
Mipo
Re: Gemini išče zaposlitev
Dve leti in pol sta minili odkar Gemini počiva v škatli. Pa sem se odločil, da ga bom razstavil, prečistil, zamenjal morebitne obrabljene dele in vzpostavil "skoraj novo" stanje.
Tako sem ga razdrl do zadnjega vijaka. Vse dele namočil v ustreznih topilih, jih očistil s čopičem ali medeninasto rotacijsko ščetko (dremel).
Pa naj govorijo fotografije.
Takole izgleda zbirka ključnih delov sestavljanke: Za primerjavo sem poleg postavil še dvajset-kubičnega bratca OS FS 120 (gemini ima 26ccm): Kolenčasta gred, ojnici oba bata in cilindra: Ojnica. Vidne so tri izvrtine za mazanje (tista na ležaju sornika bata je "v megli"): Kolenčasta gred je lep izdelek, ki zahteva ojnice z deljivim spodnjim drsnim ležajem.
Tako sem ga razdrl do zadnjega vijaka. Vse dele namočil v ustreznih topilih, jih očistil s čopičem ali medeninasto rotacijsko ščetko (dremel).
Pa naj govorijo fotografije.
Takole izgleda zbirka ključnih delov sestavljanke: Za primerjavo sem poleg postavil še dvajset-kubičnega bratca OS FS 120 (gemini ima 26ccm): Kolenčasta gred, ojnici oba bata in cilindra: Ojnica. Vidne so tri izvrtine za mazanje (tista na ležaju sornika bata je "v megli"): Kolenčasta gred je lep izdelek, ki zahteva ojnice z deljivim spodnjim drsnim ležajem.
Re: Gemini išče zaposlitev
Očistil sem oba cilindra, pa ni bilo veliko dela. Svetita se kot ogledalo.
Odmična gred je gnana preko zobniškega para (prestavno razmerje 1:2). Luknjica v zobniku označuje pozicijo za nastavljanje "timinga".
Tudi ohišje motorja je lep izdelek. Za montažo ležajev ga je potrebno segreti. Uporabil sem fen za odstranjevanje barve.
Izvrtine za mazanje ležajev na ojnicah sem očistil z zobozdravniškim svedrom (bolje: rezkarjem). Seveda na ročni pogon.
Pri sestavljanju vsak del na kontaktnih površinah namažem z oljem namenjenim montaži motorjev. Lepo je vidno, kako je sedaj spolirana ojnica.
Za demontažo in montažo cilindra sem skrajšal imbus ključ. Tako ga sedaj lahko vstavim v omejen prostor pod hladilnimi rebri.Re: Gemini išče zaposlitev
Na vrsti je montaža dročnikov in odmičnikov (kiphebli). Vsi elementi so bili sčiščeni z vrtečo medeninasto ščetko.
Pogled v cilinder z vstavljenim batom (z batnim obročkom).
Motor je sestavljen. Čaka na uplinjač in izpušne cevi ter pokrove ventilov.
Nastaviti je potrebno še ventile. To delo je potrebno po prvem teku po servisu spet ponoviti.
Pa še malo bližje.
Še enkrat primerjava obeh motorjev. Tokrat je Bokser že skoraj pripravljen. Naslednji bo servisiran FT 120.