VQ model Messerschmitt Bf-109E "Emil" 60"
Danes ob 16.00 spet v zrak. Še prej pa sem podvozje malenkost ukrivil naprej (1-2 cm so kolesa bolj proti nosu). Malenkost lepše vozi po pisti, poleti "scale" (še vedno višina nase, gas, smer, višina v center in na koncu malo k sebi).
V zraku, dva šolska kroga, potem malo zavojev smer/višina gor/kontra nagib,
pa nekaj lupingov, prvi vijak (no ogromen sodček), potem pa že pravi vijak z višino dol v inverted in malo smeri.
Pristanek, flape, motor na 1/4 in počasi dol, in pristanek za oceno 8/10. Pravo veselje. Nato takoj še enkrat v zrak, samo krog okoli piste in ponoven pristanek.
Baterija je verjetno na koncu življenja saj kljub 20C (4s3300) ob porabi nad 30A pade napetost na 10V .
Max tok nekaj čez 32A, poraba 1500 mAh v 7-8 minutah poleta, obrati z APC 12x6 E, nekaj nad 7000, temperatura baterije ob koncu 35 stopinj, motor pa 15 stopinj, temperatura okolice 10 stopinj.
Dodajam še podatke iz Eagletree e-micrologger v2. (pdf v fdr)
Jutri pa še enkrat v zrak, tokrat upam, da bo kakšen kolega posnel film.
V zraku, dva šolska kroga, potem malo zavojev smer/višina gor/kontra nagib,
pa nekaj lupingov, prvi vijak (no ogromen sodček), potem pa že pravi vijak z višino dol v inverted in malo smeri.
Pristanek, flape, motor na 1/4 in počasi dol, in pristanek za oceno 8/10. Pravo veselje. Nato takoj še enkrat v zrak, samo krog okoli piste in ponoven pristanek.
Baterija je verjetno na koncu življenja saj kljub 20C (4s3300) ob porabi nad 30A pade napetost na 10V .
Max tok nekaj čez 32A, poraba 1500 mAh v 7-8 minutah poleta, obrati z APC 12x6 E, nekaj nad 7000, temperatura baterije ob koncu 35 stopinj, motor pa 15 stopinj, temperatura okolice 10 stopinj.
Dodajam še podatke iz Eagletree e-micrologger v2. (pdf v fdr)
Jutri pa še enkrat v zrak, tokrat upam, da bo kakšen kolega posnel film.
- Priponke
-
- polet 24.1.2008 me 109.pdf
- (116.2 KiB) Prenešeno 311 krat
lp Melly
Tale koračna temperatura je pa res malo nenavadna. Si že poskušal zamenjat senzorja, če je mogoče eden pokvarjen. Druga varianta napake bi mogoče izvirala iz vibracij?
Zanimiv je odčitek okrog 240 sekunde. Ko si dal gas na maksimum, voltaža je padla, motorska temperatura pa je imela največja razhajanja od srednje vrednosti. Mogoče so pa le vibracije? Koliko je star ta tvoj motor, oz. koliko ima že delovanja v ležajčkih?
Kako imaš narejen prenos iz motorja na prop? Čudno se mi zdi, (če je direktna povezava, ne kak konstant speed variable pitch) da pri največji amperaži obrati motorja precej padejo. Kaj si delal?
Kar se tiče padca voltaže. Če primerjaš prvi in drugi maksimum amperov z voltažo in temperaturo baterije, bo kmalu jasno zakaj je padlo na 10,5V. Baterija je bila kar hladna (14,5°C). Bolj ko je hladna, več more dat od sebe za isti efekt. Kot vidiš je na drugem skoku amperaže voltaža padla le na 11,3V ko ima 31°C.
Moj € cent
Zanimiv je odčitek okrog 240 sekunde. Ko si dal gas na maksimum, voltaža je padla, motorska temperatura pa je imela največja razhajanja od srednje vrednosti. Mogoče so pa le vibracije? Koliko je star ta tvoj motor, oz. koliko ima že delovanja v ležajčkih?
Kako imaš narejen prenos iz motorja na prop? Čudno se mi zdi, (če je direktna povezava, ne kak konstant speed variable pitch) da pri največji amperaži obrati motorja precej padejo. Kaj si delal?
Kar se tiče padca voltaže. Če primerjaš prvi in drugi maksimum amperov z voltažo in temperaturo baterije, bo kmalu jasno zakaj je padlo na 10,5V. Baterija je bila kar hladna (14,5°C). Bolj ko je hladna, več more dat od sebe za isti efekt. Kot vidiš je na drugem skoku amperaže voltaža padla le na 11,3V ko ima 31°C.
Moj € cent
Ja samo po mojem bi morala 4s3300 20C dati malo več od sebe. Verjetno je senzor slab saj je motor prilično nov ali pa so tresljaji na kontaktih. Senzor je v termoskrčki, ta pa po mojem vsaj nekaj vpija tresljaje. Sicer je pa lahko tudi problem vzorčenja, saj ima V2 samo en temp. vhod in dobiš drugi temp. vhod z brushless adapterjem.
lp Melly
Melly napisal/-a: (je imel top v osi propelerja). Potem mu še pobarvam propeler pa bo.
Kolikor vem je imela top v gredi šele izpeljanka 109-G-Gustav.
Emil je imel dva topova na krilih in dve sinhronizirani strojnici v trupu pred pilotom.
Tale luknja v spinerju je imela drugačno funkcijo. Morda za ročno nastavljanje koraka propa?
lp
Sašo
Sašo
http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschm ... .22Emil.22
Imaš prav, naredili so samo nekaj testnih primerkov s topom v gredi.
Je imel pa potem top v gredi že model F-Friedrich.
Imaš prav, naredili so samo nekaj testnih primerkov s topom v gredi.
Je imel pa potem top v gredi že model F-Friedrich.
lp Melly
Še je živ, ima kakšno manjšo bojno rano (je padel s praznimi baterijami in bočnim vetrom v trsje, nič hujšega, par lukenj v foliji). Drugače pa s KORA motorjem in 5s4400 leti zakon (do 700W na 12x6). Prava poslastica, leti res "scale", pristanki mi ne delajo problemov...
Je pa na žalost malo časa in ga letim enkrat mesečno, takole za "dušo".
Ves prosti čas delam na "top sekret" 3D 2,2m.
Sicer me je že prijelo, da bi ga prodal (več jih sprašuje), vendar je še prelep.
Je pa na žalost malo časa in ga letim enkrat mesečno, takole za "dušo".
Ves prosti čas delam na "top sekret" 3D 2,2m.
Sicer me je že prijelo, da bi ga prodal (več jih sprašuje), vendar je še prelep.
lp Melly
Včeraj na naši pisti v Tribanu KP, dva poleta, pravi užitek. Vsak cca. 8 minut, poraba na 5s4400 1500mAh .
V drugem poletu sem lovil Petrovega (wince) trainerja 40, metanolca, elektro gre malo hitreje.
Odločil sem se, da ostane v "floti", ga je prelepo gledati v zraku, mogoče, bom samo malo povečal hode nagiba, drugače je vse OK.
Servo za retract še vedno čaka, da se opogumim in zmontiram manjša kolesa in zložljivo podvozje.
V drugem poletu sem lovil Petrovega (wince) trainerja 40, metanolca, elektro gre malo hitreje.
Odločil sem se, da ostane v "floti", ga je prelepo gledati v zraku, mogoče, bom samo malo povečal hode nagiba, drugače je vse OK.
Servo za retract še vedno čaka, da se opogumim in zmontiram manjša kolesa in zložljivo podvozje.
lp Melly
Doma narejeno podvozje (ročni CNC - stružnica in rezkar). V končnih točkah je mehansko blokirano. Teža mehanizma cca. 60g.
Če ima kdo kakšen načrt za izvedbo vzmetenja... saj je originalna 4mm žica narobe izdelana, med vzmetjo in kolesom je cca 10 mm predolga in se kolo ne pospravi v krilo (v krilu je utor za vzmet in kolo, ali gre kolo v svojo luknjo ali pa vzmet).
Razmišljal sem, da bi odrezal 10 mm stran in potem zvaril, samo vprašanje, če bi držalo, ali pa odrežem tam, kjer je zvito za nosilec kolesa in izdelam novo pesto, mogoče pa naredim eno cev z navojnimi zatiči in z obeh strani vtaknem in privijačim...
Prosim za nasvet.
Če ima kdo kakšen načrt za izvedbo vzmetenja... saj je originalna 4mm žica narobe izdelana, med vzmetjo in kolesom je cca 10 mm predolga in se kolo ne pospravi v krilo (v krilu je utor za vzmet in kolo, ali gre kolo v svojo luknjo ali pa vzmet).
Razmišljal sem, da bi odrezal 10 mm stran in potem zvaril, samo vprašanje, če bi držalo, ali pa odrežem tam, kjer je zvito za nosilec kolesa in izdelam novo pesto, mogoče pa naredim eno cev z navojnimi zatiči in z obeh strani vtaknem in privijačim...
Prosim za nasvet.
- Priponke
-
- DSC04138.JPG (65.21 KiB) Pogledano 4700 krat
-
- DSC04137.JPG (62.78 KiB) Pogledano 4700 krat
-
- DSC04136.JPG (68.19 KiB) Pogledano 4700 krat
lp Melly