Poškodbe pri modelarstvu
Moderator: Pisaneli
Pomoje je imel takrat okoli 1500 obr/min, vrezal me je 14 krat (7 obratov). Se pravi, da sem roko pustil notri 0.28 s. Električni signal potuje po živcu z ~30km/h. Celotne živčne poti, tja in nazaj, je ~1.5 m, to je 0.18 s, se pravi, da ostane za reakcijo ---razmišljanje: ka te to zaj blo čuj ???--- 0.1 s. Hja, zgleda nisem bil čisto pri stvari. Je bila relativno poceni šola (je že zaceljeno).
Prosim ne se zapičiti v številke, to je samo groba ocena.
P.S.: ko krvari, zlo ne misli!
LP
Mož, ki je šel na kavo in prišel s piva.
To te je motor samo pobožal. Še moj mačak bolj popraska, ko da kremplje samo na pol ven. Pred davnimi leti, ko smo še leteli na pisti pod Pohorjem so mi stari modelarski kolegi kazali posledice elis na njihovih prstih. Sami šivi...
Pa previdno.
l.p. Damjan
Pa previdno.
l.p. Damjan
Victorious warriors win first…and then go to war, while defeated warriors go to war first…and then seek to win.
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
- sebastiant
- Tekmovalec
- Prispevkov: 248
- Pridružen: 14 Maj 2006, 18:42
- Kraj: ljubljana
Tole se je sicer SREČNO končalo, lahko pa bi poročal tudi o hujši nesreči...
Skratka, s kolegom sva utekala (pravzaprav sva se trudila zagnati) nov 10ccm motor, mislim da ASP. Nisva vedela, koliko morajo biti odprte igle, zato sva se mal zafrkavala + še par malenkosti o kerih ne bi zdej.
Skratka, motor je že mal vžgal in crkil (premalo odprta spodnje igla) itd. Kolega je:
- odklopil klem iz svečke
- odprl vplinjač do konca (ročka za gas do konca naprej)
- pokril vplinjač s prstom (da bi motor zalil)
- vrtel propeler
Mašina je VŽGALA!!!
Kolega je imel BLAZNO srečo, da ni imel kakega prsta (bog ne daj česa drugega) na nepravem mestu. Bi moral videt njegove oči
Skratka, vedno se do motorja obnašajte, kot da lahko zakurbla.
Aja, pa mašina ni bila obrnjena na glavo al kej takega...
Lp
J
Skratka, s kolegom sva utekala (pravzaprav sva se trudila zagnati) nov 10ccm motor, mislim da ASP. Nisva vedela, koliko morajo biti odprte igle, zato sva se mal zafrkavala + še par malenkosti o kerih ne bi zdej.
Skratka, motor je že mal vžgal in crkil (premalo odprta spodnje igla) itd. Kolega je:
- odklopil klem iz svečke
- odprl vplinjač do konca (ročka za gas do konca naprej)
- pokril vplinjač s prstom (da bi motor zalil)
- vrtel propeler
Mašina je VŽGALA!!!
Kolega je imel BLAZNO srečo, da ni imel kakega prsta (bog ne daj česa drugega) na nepravem mestu. Bi moral videt njegove oči
Skratka, vedno se do motorja obnašajte, kot da lahko zakurbla.
Aja, pa mašina ni bila obrnjena na glavo al kej takega...
Lp
J
- jernej.ramovs
- Začetnik
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 26 Sep 2006, 20:40
izrez delov
ojla!!!
kako ste mojstri.
a mi lahko kdo pomaga. mene zanima kam bi lahko dal izrezat dele za letalo. baje da eni dajo izrezat z laserjem. a je to drago pa kje se da to naročit????
kako ste mojstri.
a mi lahko kdo pomaga. mene zanima kam bi lahko dal izrezat dele za letalo. baje da eni dajo izrezat z laserjem. a je to drago pa kje se da to naročit????