V hangar prihaja omenjeni model proizvajalca Ikarus,vendar vem o njem zelo malo.Zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z njim,uporabne nasvete glede izbire pogona,servomehanizmov itd,....
model prihaja iz http://shop.lindinger.at/product_info.p ... _id/31610t
BLERIOT
- action man 62
- Razpravljalec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 07 Jan 2006, 23:28
- Kraj: nova horica
LP!
Sam sem imel ta model (sedaj je na omari pri Kavki... ).
Motor je bil serijski (280 + reduktor + serijska rjava elisa), kot akumulatorje pa sem uporabil 2S Konion 1100. Z njimi si v zraku toliko časa, da se prej naveličaš leteti, kot ti zmanjka baterij...
Zadeva je v popolnem brezveterju precej lahko vodljiva (hodi nastavljeni po priporočilih, na obeh krmilnih površinah 40% expo), vkolikor pa malo popiha, pa zna biti zanimivo...
Pogon smernega in višinskega krmila sem imel narejen z ogljikovo palčko, ne z vrvico kot je v originalu. Kjer na krilo pridejo ojačitvene vrvice, sem krilo najprej oblepil s selotejpom s steklenimi vlakni.
Servote sem uporabil 9gramske, še boljši bi bili verjetno 5g, pa nekako vanje nimam pravega zaupanja (no, tudi v 9g ne... )
Nekje na netu je ena dobra stran z uporabnimi modifikacijami Ikarusovega Bleriota. Uporabi google...
LP, Grega
Sam sem imel ta model (sedaj je na omari pri Kavki... ).
Motor je bil serijski (280 + reduktor + serijska rjava elisa), kot akumulatorje pa sem uporabil 2S Konion 1100. Z njimi si v zraku toliko časa, da se prej naveličaš leteti, kot ti zmanjka baterij...
Zadeva je v popolnem brezveterju precej lahko vodljiva (hodi nastavljeni po priporočilih, na obeh krmilnih površinah 40% expo), vkolikor pa malo popiha, pa zna biti zanimivo...
Pogon smernega in višinskega krmila sem imel narejen z ogljikovo palčko, ne z vrvico kot je v originalu. Kjer na krilo pridejo ojačitvene vrvice, sem krilo najprej oblepil s selotejpom s steklenimi vlakni.
Servote sem uporabil 9gramske, še boljši bi bili verjetno 5g, pa nekako vanje nimam pravega zaupanja (no, tudi v 9g ne... )
Nekje na netu je ena dobra stran z uporabnimi modifikacijami Ikarusovega Bleriota. Uporabi google...
LP, Grega
- action man 62
- Razpravljalec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 07 Jan 2006, 23:28
- Kraj: nova horica
Kar nekaj nas je v SLO ki smo leteli ta model
Nič pretreslivega model pač z ogromnimi površinami in za to občutljiv na veter nikaskršnih ojačitev ali predelav ne potrevuje ta model pa se da z njim preživeti kar nekaj letalskega časa
Mi smo hodili pogosto letet na kak park plac pred kak trgovski center in to po deseti uri zvečer Razsvetlitev je ok vetra navadno ponoči ni dva trije modeli pa je bila zabava
Nič pretreslivega model pač z ogromnimi površinami in za to občutljiv na veter nikaskršnih ojačitev ali predelav ne potrevuje ta model pa se da z njim preživeti kar nekaj letalskega časa
Mi smo hodili pogosto letet na kak park plac pred kak trgovski center in to po deseti uri zvečer Razsvetlitev je ok vetra navadno ponoči ni dva trije modeli pa je bila zabava
Bleriot
Hm....
Tale model je takrat name naredil velik vtis. Še sam ne vem zakaj, ampak sem se lotil njegove izdelave, najbrž mi je blo škoda tistih 12 čukov za nakup... V glavnem mi je uspelo in sem preživel mnogo ur ob letenju.
Izgledal pa je nekako takole.
Tale model je takrat name naredil velik vtis. Še sam ne vem zakaj, ampak sem se lotil njegove izdelave, najbrž mi je blo škoda tistih 12 čukov za nakup... V glavnem mi je uspelo in sem preživel mnogo ur ob letenju.
Izgledal pa je nekako takole.
- Priponke
-
- slowflyer in katrca1.jpg (55.35 KiB) Pogledano 3370 krat