Smrdi, smrdi, smrdi, kako SMRDI!
Moderator: alien2108
Smrdi, smrdi, smrdi, kako SMRDI!
Otroci ... to pa se zgodi, ko povečate korak propelerja za 2 inči.
Dobro da jutri odvažajo smeti ...
Dobro da jutri odvažajo smeti ...
- Priponke
-
- Ocvirek
- IMG_9852s.JPG (97.31 KiB) Pogledano 5847 krat
Re: Smrdi, smrdi, smrdi, kako SMRDI!
To mi deluje nekako tako, kot da se je nekdo zgoraj malce pozabaval s tabo na račun tvoje izjave izpred nekaj mesecev (mogoče je kriv tisti hehe na začetku):pegasus napisal/-a:Otroci ... to pa se zgodi, ko povečate korak propelerja za 2 inči.
Dobro da jutri odvažajo smeti ...
Tko da ja, zna bit špas tolepegasus napisal/-a:Hehe, to si me spomnil ... v eni reviji pred leti je bla fotoreportaža ... je en tip naredil dva Me262 lookalike aviona, rdeča, vsakega z dvema pulzojetoma ... So šli letet v neko puščavo in po prvem letu mu je od obeh avionov ostal en kos krila d'oh! En se je že v zraku vžgal, drugemu je pa en jet crknu ... in oba sta končala v kratki ognjeni krogli na tleh. Tko da ja, zna bit špas tole
Tudi sam sem imel podoben primer ko mi je regulator v zraku dobesedno zgorel tako da nisem imel kontrole nad letalom...
..zgodilo se je na modelu piper-ja (ponoptikum) ko sem po končanem letu z baterijami 7xIB 1200 imel priložnost sprobati model na LiPo 3s1300mAh.Pogon je bil mig 280,prenos 4:1, prop. 10x7 ter danes zgoren regulator jeti 006 ( ).Ves vesel priklopim baterije in že v naprej rečem pomočniku da bo motor vrjetno crknil od preobremenitve.Vzletim s tal in pod polnim plinom se je vzpenjal noro (pod kotom 60° ali pa še kaj več).Hitrost je bila že kar solidna za izvajanje akrobacij kot so hrbtni let,rolca,pokončne osmice seveda na primerni višini.Motor je pod polnim gasom deloval okoli 3 minute.Pred vzletom še pomislil nisem da bi lahko skurlo regler.Motor pač pričakovano ugasne ter poskušam varno ˝prijadrat˝avijon na trdna tla.Največja nesreča je ta da mi je po 5s odkar je ugasnil motor je letalo postalo nevodeno.Z višine 10m je strmoglavil direktno na tla nedaleč od mene.Posledice škode so bile uničen regulator,trup modela,reduktor,propeler,motor.Na srečo da so krila cela.Sedaj je v izgradnji že nov trup z nekaterimi izboljšavami.
LP
..zgodilo se je na modelu piper-ja (ponoptikum) ko sem po končanem letu z baterijami 7xIB 1200 imel priložnost sprobati model na LiPo 3s1300mAh.Pogon je bil mig 280,prenos 4:1, prop. 10x7 ter danes zgoren regulator jeti 006 ( ).Ves vesel priklopim baterije in že v naprej rečem pomočniku da bo motor vrjetno crknil od preobremenitve.Vzletim s tal in pod polnim plinom se je vzpenjal noro (pod kotom 60° ali pa še kaj več).Hitrost je bila že kar solidna za izvajanje akrobacij kot so hrbtni let,rolca,pokončne osmice seveda na primerni višini.Motor je pod polnim gasom deloval okoli 3 minute.Pred vzletom še pomislil nisem da bi lahko skurlo regler.Motor pač pričakovano ugasne ter poskušam varno ˝prijadrat˝avijon na trdna tla.Največja nesreča je ta da mi je po 5s odkar je ugasnil motor je letalo postalo nevodeno.Z višine 10m je strmoglavil direktno na tla nedaleč od mene.Posledice škode so bile uničen regulator,trup modela,reduktor,propeler,motor.Na srečo da so krila cela.Sedaj je v izgradnji že nov trup z nekaterimi izboljšavami.
LP
Zdravo!
Za mojimi modeli se je že nekajkrat vlekel bel dim od motorja, od reglerja še nikoli.
Drugače pa Jeti reglerji preizkušeno prenesejo vsaj 1,5 krat njihove nominalne moči, če jih ne obremenjuješ več kot kakih 30 sekund. Moj jeti advanced 75 opto brez problema prenese 120A, več si pa ne upam, da kak lipo ne poči. Res pa je, da motor pod tem režimom še ni deloval več kot 12 sekund.
Za mojimi modeli se je že nekajkrat vlekel bel dim od motorja, od reglerja še nikoli.
Drugače pa Jeti reglerji preizkušeno prenesejo vsaj 1,5 krat njihove nominalne moči, če jih ne obremenjuješ več kot kakih 30 sekund. Moj jeti advanced 75 opto brez problema prenese 120A, več si pa ne upam, da kak lipo ne poči. Res pa je, da motor pod tem režimom še ni deloval več kot 12 sekund.
lp
Sašo
Sašo
Ja, ja, pa saj menda veš, da elektronika deluje na dim... če ti dim ven uide, pa ne dela večpegasus napisal/-a:Lekcija iz tega:
* Jeti Jes 40 opto deluje na 150% obremenitve čisto dobro več kot minuto (dobra novica za nore F5Jaše )
* Duša elektronike se materializira v obliki gostega belega dima ostrega vonja
* Takih trupelc ne nosi domov, ker potem sledi obvezno celotedensko luftanje
lp Žiga
Jaz sem skuril FET v reglerju tako močno, da se je od vročine odcinil in padel na dno modela (PILON 400) in v balzi pustil zažgan odtis, aje BEC še vedno deloval. V zraku sem samo opazil nenadno zmanjšanje moči motorja..ni bilo več vleka, pa se mi je čudno zdelo, da sem skuril akumulatorje že v drugi minuti letenja. No, tako lepo prijadram na pristanek, vse je lepo ubogalo, ko pa odprem pokrov modela, da bi vzel baterije ven, je pa prav lepo zadišalo in našel sem fet, ki se je kotalil po notranjosti modela.Bevcan napisal/-a:Ko smo že ravno pri tem. Če skuriš regler v zraku, a pol skuriš tudi BEC? To pol zna bit mal neprijetno.
Verjetno je BEC čisto svoj del vezja na reglerju in nima veze z onim delom, ki je zadolžen za motor...
LP Mitja
pegasus napisal/-a: Tole je JES 70, opremljen s hladilnikom s 486 procesorja - paše gor kot naročen - in postavljen direktno v zračni tok.
Se je pa danes zgodilo nekaj drugega - zaflatrala višina na spitu ob prvem poskusu brisanca ... očitno res preveč matram to kitajsko igračo
Zdravo!
1.) Jes 70 prenese kratke šuse po 120A in 30 sekundne po 100A tudi brez dodatnih hladilnikov. Če se slučajno pregreje ti bo samodejno izklopil motor. Moj elektro model hladi notranjost le skozi turbo spiner in reglerja Jes 75 advanced, ki je izdelan za enake ampere kot tvoj, še nisem uspel utišat. Prej se pojavijo problemi z celicami kot z reglerjem.
2.) Če je to tisti spit, ki si ga imel v prekmurju, potem ni zaflatralo zaradi šibke gradnje, ampak je verjetno krivda v povezavi med servom in krilcem.
lp
Sašo
Sašo