Colibri MB2, 1/3 scale
no_name napisal/-a:RV makete letal
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 19 Jan 2006, 07:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Kital sem s tem, kar bi je bilo ravno pri roki in ne nažira stiroporja.SyXper napisal/-a:lahko vprašam kakšen kit si uporabljal ker imam podoben problem, sicer ne s kalupom ampak vseeno
Na škatli piše:
Krick Micro-Fill Balsa, model filler
- looks like balsa
- sands like balsa
- carves like balsa
- no shrink
- super light weight
- accepts most paints
Nabavil sem pri Lindingerju.
MAGIC FILLER BALSA ~3 dcl. , Best-Nr.15379, cena 9,90 €
Mitja
Nadaljujem z dodelavo kalupa za kabino...
kratka zgodba:
Najprej sem iz stiropora izdelal "model" za kabino
Izdelal sem kabino po postopku "globokega vleka",
vendar pa je na izdelku ostala vidna vtisnjena struktura stiropora.
nakar sem se odločil, da utrdim in zgladim površino "modela".
Ker mi plastika ne diši, sem se odločil, da preizkusim leplenje papirja na stiropor.
Nalepil sem 3 sloje časopisnega papirja. Nato, ko je bil papir suh, sem vse pokital s kitom za les.
Potem sem kit obrusil, ter model pobarval.
Če se mi bo ljubilo, bom morda popravil še nekaj malih napakic na modelu, sicer pa je pripravljen za izdelavo novih (upam bolj kvalitetnih) kabin.
kratka zgodba:
Najprej sem iz stiropora izdelal "model" za kabino
Izdelal sem kabino po postopku "globokega vleka",
vendar pa je na izdelku ostala vidna vtisnjena struktura stiropora.
nakar sem se odločil, da utrdim in zgladim površino "modela".
Ker mi plastika ne diši, sem se odločil, da preizkusim leplenje papirja na stiropor.
Nalepil sem 3 sloje časopisnega papirja. Nato, ko je bil papir suh, sem vse pokital s kitom za les.
Potem sem kit obrusil, ter model pobarval.
Če se mi bo ljubilo, bom morda popravil še nekaj malih napakic na modelu, sicer pa je pripravljen za izdelavo novih (upam bolj kvalitetnih) kabin.
Včeraj zvečer sem se lotil plankanja krila za letalo Colibri.
Eno krilo je poplankano in prilepljena je nosna letev..zaenkrat še v surovem stanju, saj bom zaoblil nos naenkrat na obeh polovicah krila, da bosta bolj enaki.
Ena polovica krila pa je žal torzijsko zavita in nisem mogel zadevo rešiti samo s plankanjem.
Celo polovico krilne konstrukcije sem navlažil z vodo, ter jo z obtežitvijo na ročici, torzijsko poravnal...pa še malenkost sem pretiraval, ker se bo krilo najbrž malo "vrnilo" v smeri prejšnjega položaja.
Kolikor sem danes preveril, bo krilo izpadlo poravnano, kot mora biti.
Potem sledi plankanje še te polovice.
Slik pa ni.
Eno krilo je poplankano in prilepljena je nosna letev..zaenkrat še v surovem stanju, saj bom zaoblil nos naenkrat na obeh polovicah krila, da bosta bolj enaki.
Ena polovica krila pa je žal torzijsko zavita in nisem mogel zadevo rešiti samo s plankanjem.
Celo polovico krilne konstrukcije sem navlažil z vodo, ter jo z obtežitvijo na ročici, torzijsko poravnal...pa še malenkost sem pretiraval, ker se bo krilo najbrž malo "vrnilo" v smeri prejšnjega položaja.
Kolikor sem danes preveril, bo krilo izpadlo poravnano, kot mora biti.
Potem sledi plankanje še te polovice.
Slik pa ni.
@Sašo
Kar je narejeno, je že narejeno (mislim na BF 109), kajti model mi je v tem stanju podaril kolega. Zvitja krila ne morem spreminjati, tako kot je ostane, morda le malce pridvignem krilca ki še niso narejena.
Poskrbel bom za diferencialni pogon krilc, tako da bo pomagalo pri zavojih.
Sem pa na mitingu v Krškem videl kako se leti take modele (meseršmit in štuka), tako da se mi je ob opazovanju teh dveh modelov kar dosti megle razmaknilo...
Sicer se bom pa posvetil Kolibriju, saj je leteča maketa v merilu 1:4.
@Slowfly
Al jih imaš za ušesi
Kar je narejeno, je že narejeno (mislim na BF 109), kajti model mi je v tem stanju podaril kolega. Zvitja krila ne morem spreminjati, tako kot je ostane, morda le malce pridvignem krilca ki še niso narejena.
Poskrbel bom za diferencialni pogon krilc, tako da bo pomagalo pri zavojih.
Sem pa na mitingu v Krškem videl kako se leti take modele (meseršmit in štuka), tako da se mi je ob opazovanju teh dveh modelov kar dosti megle razmaknilo...
Sicer se bom pa posvetil Kolibriju, saj je leteča maketa v merilu 1:4.
@Slowfly
Al jih imaš za ušesi
Pozdravljen!
Zelo zanimiv projekt! Zelo mi je všeč konstrukcija krila, še posebno grajena rebra. Daj malo poslikaj letalo ob kakšni "referenci" , da malo dobimo predstavo o velikosti. Bi pa vprašal še za "prihodnost" kakšne imaš plane glede finiša kril in trupa. Imam čuden občutek glede balzinega d-boxa. malo razmišljam, ko bo model končan, ko ga boš dvignil in prijel pod krili, da ti ne bo kakšen prst pogledal v krilo. V kakšne scale detajle se boš spuščal? kakšen motor boš uporabil.
LP Peter (upam da ne težim z vprašanji )
Zelo zanimiv projekt! Zelo mi je všeč konstrukcija krila, še posebno grajena rebra. Daj malo poslikaj letalo ob kakšni "referenci" , da malo dobimo predstavo o velikosti. Bi pa vprašal še za "prihodnost" kakšne imaš plane glede finiša kril in trupa. Imam čuden občutek glede balzinega d-boxa. malo razmišljam, ko bo model končan, ko ga boš dvignil in prijel pod krili, da ti ne bo kakšen prst pogledal v krilo. V kakšne scale detajle se boš spuščal? kakšen motor boš uporabil.
LP Peter (upam da ne težim z vprašanji )
Pokrit bo z Oratex bele barve. Vendar bo prejel še rdečo in črno barvo, za dekoracijo in registracijo.peroo napisal/-a:Pozdravljen!
Zelo zanimiv projekt! Zelo mi je všeč konstrukcija krila, še posebno grajena rebra. Daj malo poslikaj letalo ob kakšni "referenci" , da malo dobimo predstavo o velikosti. Bi pa vprašal še za "prihodnost" kakšne imaš plane glede finiša kril in trupa. Imam čuden občutek glede balzinega d-boxa. malo razmišljam, ko bo model končan, ko ga boš dvignil in prijel pod krili, da ti ne bo kakšen prst pogledal v krilo. V kakšne scale detajle se boš spuščal? kakšen motor boš uporabil.
LP Peter (upam da ne težim z vprašanji )
Letalo COLIBRI MB-2
Velikost... merilo 1:3,33 (30%)....razpon krila 180 cm
globina krila 42 cm
dolžina 149 cm
Vzletna masa 5 kg
Konstuktor T. MeierDass modell wurde nach den originalplanen konstruiert.
Motor originalno predviden 10ccm dvotaktni metanolar, a jaz bom dal noter bencinarja iz SPAD modela (Quadra 35 ccm). Tako bo potem tudi propeler videti bolj v skladu z modelom. Motor je trenutno na servisu. Če se bo pokazalo, da je konec z njim, bom moral kupiti nekaj mlajšega, med 25 in 35 kubiki.
Kar se tiče scale detaljev, bom opremil notranjost kabine z instrumenti (kot ti na Bejbici), krmilno palico, ter naredil pilota, ki bo držal palico z desno roko, ter imel noge na pedalah za smer. Ker bodo pedala in palica povezani s servomotorji krmil, bo seveda pilot "kao" premikal palico in nožne pedale.
Telo pilota bo narejeno iz stiropora in spužve, ter oblečeno v doma sešite cunje. Če mi njegova faca ne bo uspela, mu bom pa nataknil na glavo slušalke in sončna očala.
Kar se tiče oplate, je v originalu predvidena vezana plošča 0,6mm, a ker ima krilo dva nosilca, se mi zdi, da je torzijsko dovolj močno in ne rabi tako močnega torzijskega nosa.
Z balzo bo lažje delati, in ker polja med rebri niso velika, balza pa je 1,5mm debela, ne bo problemov pri rokovanju s krilom.
LP Mitja
Nekako ne dosegam dnevnih planov....mogoče je kriva sparina
pa tudi belo lepilo za les, ki se suši prepočasi.
Sedaj, ko ima krilo torzijski nos in nosno letvo, ter več kot pol pasnic na rebrih, je postalo izredno togo na torzijo. Sem kar zadovoljen s tem.
Balza se niti ne podaja pod pritiskom, saj so prosta polja med rebri kar majhna, pa tudi debelina in ukrivljenost oplate pomagata k boljši odpornosti. Nekaj pa bo pomagal tudi Oratex.
Mitja
pa tudi belo lepilo za les, ki se suši prepočasi.
Sedaj, ko ima krilo torzijski nos in nosno letvo, ter več kot pol pasnic na rebrih, je postalo izredno togo na torzijo. Sem kar zadovoljen s tem.
Balza se niti ne podaja pod pritiskom, saj so prosta polja med rebri kar majhna, pa tudi debelina in ukrivljenost oplate pomagata k boljši odpornosti. Nekaj pa bo pomagal tudi Oratex.
Mitja
- Priponke
-
- krilo Colibri.jpg (107.57 KiB) Pogledano 8065 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 29 Jun 2006, 11:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Imam eno vprašanje!
Ko bo model pokrit z Oratexom, bi ga rad okrancljal z nekaj rdečih površin, potem pa še nekaj manjšega v modrem in črnem.
Zanima me ali je treba oratex (bel) tudi pobarvati z belo barvo?
Zanima me tudi kako se sploh lotiti barvanja (je treba še kakšno temeljno barvo) in kake barve je treba nabaviti, kajti vgrajen motor bo na bencin.
Seveda bi rad barval čim manj, ker nočem (spet) narediti pretežkega modela.
Vprašal sem kar direktno, kot kak začetnik, ki se mu ne ljubi prebirati foruma in uporabljati opcijo "Išči"...
Iskal sem pod Oratex..a nič konkretnega o barvanju nisem našel.
Kam naj še pogledam? Ima kdo kak nasvet?
LP Mitja
Edit: pravkar sem spoznal, da moj material ni nujno Oratex, kajti narejen je bil pred kakimi 10 leti! Lahko da je Robbe Solartex!
Bom kar poizkusil nalikati na neko odpadno konstrukcijo, potem se bom pa malce poigral s spreji iz pločevink, ko se posuši, pa malo pomazal s krpico namočeno v bencin, pa bom videl kaj se bo zgodilo.
Ko bo model pokrit z Oratexom, bi ga rad okrancljal z nekaj rdečih površin, potem pa še nekaj manjšega v modrem in črnem.
Zanima me ali je treba oratex (bel) tudi pobarvati z belo barvo?
Zanima me tudi kako se sploh lotiti barvanja (je treba še kakšno temeljno barvo) in kake barve je treba nabaviti, kajti vgrajen motor bo na bencin.
Seveda bi rad barval čim manj, ker nočem (spet) narediti pretežkega modela.
Vprašal sem kar direktno, kot kak začetnik, ki se mu ne ljubi prebirati foruma in uporabljati opcijo "Išči"...
Iskal sem pod Oratex..a nič konkretnega o barvanju nisem našel.
Kam naj še pogledam? Ima kdo kak nasvet?
LP Mitja
Edit: pravkar sem spoznal, da moj material ni nujno Oratex, kajti narejen je bil pred kakimi 10 leti! Lahko da je Robbe Solartex!
Bom kar poizkusil nalikati na neko odpadno konstrukcijo, potem se bom pa malce poigral s spreji iz pločevink, ko se posuši, pa malo pomazal s krpico namočeno v bencin, pa bom videl kaj se bo zgodilo.
Zdravo!
Ravnokar se ubadam s tem lakiranjem Oratexa, je precej naporno! Jaz sem se zadeve lotil tako, da sem Oratex direktno prelakiral z 2K avtolakom (Mobihel ali podobno). Nobenih prozornih lakov nisem uporabljal in nobenega grundiranja. Rezultat je dober. "Profi" avtoličar, ki mi je pobarval prejšnjega Pittsa, je precej slabo opravil, zato sem sklenil, da se bom tokrat zadeve lotil kar sam.
Izvedel sem 3 plasti (prva plast je bila zelo tanka - "meglica") ostali dve pa takšni, da zalijeta teksturo folije. Delam z avtoličarsko pištolo, manjše stvari pa lakiram z air-brushem. Lak sem precej razredčil, pa vendar je teža kar znatno narasla, ampak to pri mojem modelu ne bo problem. Takšen model se pri (pazljivem) lakiranju zredi za cca. 1 - 1,5 kg - ampak kaj je to pri 16 kg - kila gor ali dol.
Lakirati je potrebno hitro, da ne nastajajo meglice, ko se nanaša lak na že delno posušen sloj. Te je potem potrebno zbrusiti in polirati. To pa ni prijetno (namreč brušenje in poliranje mi je med vsemi opravili v modelarstvu najbolj nadležno) in lahko delo pri foliji, ki se podaja.
Lakirnico sem si uredil kar v kleti - z dokaj močnim prezračevanjem.
Baje je lažja varianta, da se Oratex prej grundira - mi je povedal Weiershäuser, ampak, ko pomislim, da bi moral vso to površino letala eventuelno brusiti, me misel na to mine.
Ko boš barval Oratex z različnimi barvami, je treba tam, kjer bo pobarvano robove Oratex folije polepit s sekundnim lepilom, ker ga lak pokrči in nastala bi bela špranja.
Seveda ni nujno, da se Oratex lakira, se zagotovo nekaj deset gramov prihrani, vendar videz letala ni čisto v redu, ker je le preveč mat površina. Lakiranje s čopičem zaradi večih razlogov (sledovi čopiča, neenakomerno nanašanje) odsvetujem, čeprav je veliko preprostjše in veliko manj umazano delo. Mogoče bi bila tudi primerna varianta za lakiranje s kvalitetnim valjčkom, s katerim se doseže podobna površina laka, kot pri brizganju (rahlo "pomarančasta" - kot npr. pri avtomobilih).
lp
Ravnokar se ubadam s tem lakiranjem Oratexa, je precej naporno! Jaz sem se zadeve lotil tako, da sem Oratex direktno prelakiral z 2K avtolakom (Mobihel ali podobno). Nobenih prozornih lakov nisem uporabljal in nobenega grundiranja. Rezultat je dober. "Profi" avtoličar, ki mi je pobarval prejšnjega Pittsa, je precej slabo opravil, zato sem sklenil, da se bom tokrat zadeve lotil kar sam.
Izvedel sem 3 plasti (prva plast je bila zelo tanka - "meglica") ostali dve pa takšni, da zalijeta teksturo folije. Delam z avtoličarsko pištolo, manjše stvari pa lakiram z air-brushem. Lak sem precej razredčil, pa vendar je teža kar znatno narasla, ampak to pri mojem modelu ne bo problem. Takšen model se pri (pazljivem) lakiranju zredi za cca. 1 - 1,5 kg - ampak kaj je to pri 16 kg - kila gor ali dol.
Lakirati je potrebno hitro, da ne nastajajo meglice, ko se nanaša lak na že delno posušen sloj. Te je potem potrebno zbrusiti in polirati. To pa ni prijetno (namreč brušenje in poliranje mi je med vsemi opravili v modelarstvu najbolj nadležno) in lahko delo pri foliji, ki se podaja.
Lakirnico sem si uredil kar v kleti - z dokaj močnim prezračevanjem.
Baje je lažja varianta, da se Oratex prej grundira - mi je povedal Weiershäuser, ampak, ko pomislim, da bi moral vso to površino letala eventuelno brusiti, me misel na to mine.
Ko boš barval Oratex z različnimi barvami, je treba tam, kjer bo pobarvano robove Oratex folije polepit s sekundnim lepilom, ker ga lak pokrči in nastala bi bela špranja.
Seveda ni nujno, da se Oratex lakira, se zagotovo nekaj deset gramov prihrani, vendar videz letala ni čisto v redu, ker je le preveč mat površina. Lakiranje s čopičem zaradi večih razlogov (sledovi čopiča, neenakomerno nanašanje) odsvetujem, čeprav je veliko preprostjše in veliko manj umazano delo. Mogoče bi bila tudi primerna varianta za lakiranje s kvalitetnim valjčkom, s katerim se doseže podobna površina laka, kot pri brizganju (rahlo "pomarančasta" - kot npr. pri avtomobilih).
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Hvala za izčrpno razlago!
LP Mitja
LP Mitja
- Priponke
-
- krilo skoraj za prekrivanje.jpg (56.42 KiB) Pogledano 7580 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 01 Jul 2006, 15:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Zdravo!
Malce sem pobrskal po podstrešju in našel dva modela prekrita z oratexom.
- sopwith pup
- Hawker fury
Oba sem grundiral z Simprop grundirungo iz pršilke. Ko to naneseš ni treba nobenega brušenja. Posuši se kot nekakšna kreda in malenkost pripomore k masi.
- Sopwitha sem prebarval z Rewelovimi barvami
- furija sem prebarval z srebrnim sprejem za avto platišča.
Ker sta oba za elektro pogon se nisem ukvarjal z metanol zaščito. Z Rewelovimi barvami sem barval tudi kombat meseršmite. Tam sem vse skupaj prevlekel z tremi plastmi zelo razredčenega vrhnjega sloja za metalne barve na avtomobilih. Če dovolj razredčiš je lahko ta sloj tako tanek, da je prirastek k masi zanemarljiv. Z Rewelovimi barvami se da pokriti presenetljive površine . Za moje impeler modele porabim le tri do štiri piksnice. Če bi bili enobarvni bi bili dve pločevinki dovolj. Govorim o modelih z 15 dm2 krilnih površin in okrog 1m dolgem trupu.
Malce sem pobrskal po podstrešju in našel dva modela prekrita z oratexom.
- sopwith pup
- Hawker fury
Oba sem grundiral z Simprop grundirungo iz pršilke. Ko to naneseš ni treba nobenega brušenja. Posuši se kot nekakšna kreda in malenkost pripomore k masi.
- Sopwitha sem prebarval z Rewelovimi barvami
- furija sem prebarval z srebrnim sprejem za avto platišča.
Ker sta oba za elektro pogon se nisem ukvarjal z metanol zaščito. Z Rewelovimi barvami sem barval tudi kombat meseršmite. Tam sem vse skupaj prevlekel z tremi plastmi zelo razredčenega vrhnjega sloja za metalne barve na avtomobilih. Če dovolj razredčiš je lahko ta sloj tako tanek, da je prirastek k masi zanemarljiv. Z Rewelovimi barvami se da pokriti presenetljive površine . Za moje impeler modele porabim le tri do štiri piksnice. Če bi bili enobarvni bi bili dve pločevinki dovolj. Govorim o modelih z 15 dm2 krilnih površin in okrog 1m dolgem trupu.
lp
Sašo
Sašo
Danes mi pa znoj kaplja od vsepovsod!
Sem "zavihal rokave" in se spravil narediti puše za noge podvozja.
Najprej sem med odpadno kramo poiskal dovolj velike aluminijaste kose. Nato sem vanje zavrtal luknje fi 12 mm (hvala Tomaž za sveder!), potem pa pilo v roke in gazaaaa!!!
Narediti moram 4 aluminijaste in 2 plastična kosa.
Za plastične kose bom koristno uporabil pesta od zlomljenih propelerjev. Je videti boljši material, kot pa če bi vzel kak koterm.
Slika prikazuje "surovec" iz aluminija in pa končni izdelek. Mislim, da me še niso zapustile orodjarske veščine piljenja
Čemu taka oblika puše? Okrogla aluminijasta cev podvozja se "vozi" po kvadratni cevi. Ta puša preprečuje zračnosti, ter da bi se noga s kolesom ne zavrtela v kvadratnem nosilcu, ki je privijačen na glavni nosilec krila.
LP Mitja
Sem "zavihal rokave" in se spravil narediti puše za noge podvozja.
Najprej sem med odpadno kramo poiskal dovolj velike aluminijaste kose. Nato sem vanje zavrtal luknje fi 12 mm (hvala Tomaž za sveder!), potem pa pilo v roke in gazaaaa!!!
Narediti moram 4 aluminijaste in 2 plastična kosa.
Za plastične kose bom koristno uporabil pesta od zlomljenih propelerjev. Je videti boljši material, kot pa če bi vzel kak koterm.
Slika prikazuje "surovec" iz aluminija in pa končni izdelek. Mislim, da me še niso zapustile orodjarske veščine piljenja
Čemu taka oblika puše? Okrogla aluminijasta cev podvozja se "vozi" po kvadratni cevi. Ta puša preprečuje zračnosti, ter da bi se noga s kolesom ne zavrtela v kvadratnem nosilcu, ki je privijačen na glavni nosilec krila.
LP Mitja
- Priponke
-
- Še 3 kose...grrrrrrr!!!
- puša za nogo podvozja.jpg (40.38 KiB) Pogledano 7601 krat
-
- Tule nekje in takole nekako...manjka še aerodinamična oplata noge, ter "copatki" za kolo..in seveda VZMETENJE!
- Iprovizori podvozje.jpg (45.67 KiB) Pogledano 7582 krat
Včerajšnje piljenje me je pošteno utrudilo.
Ker je danes "gospodov dan", sem se odločil, da bom delal nekaj manj utrudljivega.
Lotil sem se instrumentalne plošče za v kokpit letala.
Sama plošča je na 1,5 mm debelo balzovo deščico nalepljen furnir. Furnir sem 2x prelakiral z brezbarvnim lakom, da bo imel nekaj leska. Obliko sem obdelal po risbi iz načrta.
Nato sem se lotil priprave elementov za instrumente.
Na interentu sem poiskal nekaj slik in jih sprintal v ustrezni velikosti (2 cm premera)
Nato sem iskal plastično cevko ustreznega premera. Pod roke mi je priletela pokvarjena plastična inekcija. Razrezal sem jo na obroče, nato pa jih na brusnem papirju obrusil na primerno višino. Potem sem s črnim sprejem te obroče pobarval.
Sedaj moram iz prozorne plastične folije narezati še lepe kroge, ki bodo prestavljali šipice na instrumentih.
Imitacija pritrditve instrumentov na armaturno ploščo bo izvedena z malimi vijaki. Ker tako malih vijakov nimam, sem v vrtalnem stroju s pilo pobrusil glavice vijakov na primerno malo dimenzijo.
Sedaj pa pride na vrsto najbolj zanimiv del, sestava instrumentov in montaža na ploščo.
LP Mitja
Ker je danes "gospodov dan", sem se odločil, da bom delal nekaj manj utrudljivega.
Lotil sem se instrumentalne plošče za v kokpit letala.
Sama plošča je na 1,5 mm debelo balzovo deščico nalepljen furnir. Furnir sem 2x prelakiral z brezbarvnim lakom, da bo imel nekaj leska. Obliko sem obdelal po risbi iz načrta.
Nato sem se lotil priprave elementov za instrumente.
Na interentu sem poiskal nekaj slik in jih sprintal v ustrezni velikosti (2 cm premera)
Nato sem iskal plastično cevko ustreznega premera. Pod roke mi je priletela pokvarjena plastična inekcija. Razrezal sem jo na obroče, nato pa jih na brusnem papirju obrusil na primerno višino. Potem sem s črnim sprejem te obroče pobarval.
Sedaj moram iz prozorne plastične folije narezati še lepe kroge, ki bodo prestavljali šipice na instrumentih.
Imitacija pritrditve instrumentov na armaturno ploščo bo izvedena z malimi vijaki. Ker tako malih vijakov nimam, sem v vrtalnem stroju s pilo pobrusil glavice vijakov na primerno malo dimenzijo.
Sedaj pa pride na vrsto najbolj zanimiv del, sestava instrumentov in montaža na ploščo.
LP Mitja
- Priponke
-
- Instrument sestavlja slika "ciferplaca", črni obroč in prozorna folija.
- instr-3.jpg (31.92 KiB) Pogledano 7465 krat
-
- Obročke sem zbrusil, ter pobarval na črno.
- instr-2.jpg (37.92 KiB) Pogledano 7465 krat
-
- Grobo narezana inekcija ki bo osnova za "ohišje" instrumentov.
- instr-1.jpg (37.74 KiB) Pogledano 7465 krat