SE 5a
Moderator: mihasodja
SE 5a
Ker se zidanje tega modela (namenjen za WW1) bliža koncu in ker je model popolna samogradnja me zaradi pomankanja izkušenj pri gradnji dvokrilnih modelov zanima kje je najugodnejši položaj težišča. (gornje krilo je postavljeno pred spodnje za cca 6 cm).
Hvala R.
Bom še skušal kako fotko prilepit...
Hvala R.
Bom še skušal kako fotko prilepit...
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Zidanje se bliža koncu.... Rad bi ga usposobil do nedeljske tekme... Tak pa izgleda....
A ima kdo kakšen par primernih koles ( premer cca 80mm) viška?
Lp R.
A ima kdo kakšen par primernih koles ( premer cca 80mm) viška?
Lp R.
- Priponke
-
- SE5-2.jpg (30.09 KiB) Pogledano 6502 krat
-
- SE5-1.jpg (59.4 KiB) Pogledano 6502 krat
-
- SE5.jpg (63.99 KiB) Pogledano 6502 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Hvala!
Letalo je za letenje dokaj enostavno. V kovit (vrij) se ne zavrti razen pri polnem odklonu višine na sebe in polnem odklonu smernega krmila. Minamalna hitrost je smešno nizka zato so tudi pristanki dokaj preprosti, saj lepo leti tudi pri zelo velikih vpanih kotih krila. Radij zavoja je mali in krilca so učinkovita, vendar se v tono težko zavrti (na hrbtu je strahovito nestabilen), kar je vertjetno posledica precejšnjega V-loma krila in pa preveč nazaj pomaknjenega težišča (servote sem vlepil pod "kabino" , kar je kakšnih 5 cm preveč zadaj) . Zaradi slednjega je tudi precej živčen na višino... Moram akkute prestavit bolj naprej (takoj za motor)... Drugače pa s tal poleti brez problema... Hitrost je dokaj nizka, vendat si nebi upal trditi koliko je ker nimam kašne primerjave... Bomo videli na tekmi.
Poganja ga 2,5 MVVS na eliso 10x3.... Verejtno se da teoretično hitrost izračunat, samo tega ne znam....
LP R.
Letalo je za letenje dokaj enostavno. V kovit (vrij) se ne zavrti razen pri polnem odklonu višine na sebe in polnem odklonu smernega krmila. Minamalna hitrost je smešno nizka zato so tudi pristanki dokaj preprosti, saj lepo leti tudi pri zelo velikih vpanih kotih krila. Radij zavoja je mali in krilca so učinkovita, vendar se v tono težko zavrti (na hrbtu je strahovito nestabilen), kar je vertjetno posledica precejšnjega V-loma krila in pa preveč nazaj pomaknjenega težišča (servote sem vlepil pod "kabino" , kar je kakšnih 5 cm preveč zadaj) . Zaradi slednjega je tudi precej živčen na višino... Moram akkute prestavit bolj naprej (takoj za motor)... Drugače pa s tal poleti brez problema... Hitrost je dokaj nizka, vendat si nebi upal trditi koliko je ker nimam kašne primerjave... Bomo videli na tekmi.
Poganja ga 2,5 MVVS na eliso 10x3.... Verejtno se da teoretično hitrost izračunat, samo tega ne znam....
LP R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Korak 3', da pri 13.000rpm teoretično največjo hitrost 59km/h.RobertH napisal/-a:Poganja ga 2,5 MVVS na eliso 10x3.... Verejtno se da teoretično hitrost izračunat, samo tega ne znam.... LP R.
3x25,4=76,2mm (pot pri enem vrtljaju)
76,2x13.000/1.000.000=0,9906km/min (pot v 13.000 vrtljajih v km)
0,9906x60=59,436km/h (pot v 60. minutah)
Mipo
Hvala!
Včeraj sem izmeril, da to eliso zavrti na cca 11000 vrtljajev. Idealna bi bila elisa 9x3, vendar še nisem videl kje bi to prodajali... Tako da če kdo ve za katero... kupim.....
Škoda pa da nas ni bilo več za WW1 ker bi bilo VELIKO bolj zabvno in napeto... Tako da upam, da se bo še kdo odločil za ta hec... Ker je RES fajn. Sploh po WW2 je to prišlo prav za pomiritev...
Lp R.
Včeraj sem izmeril, da to eliso zavrti na cca 11000 vrtljajev. Idealna bi bila elisa 9x3, vendar še nisem videl kje bi to prodajali... Tako da če kdo ve za katero... kupim.....
Škoda pa da nas ni bilo več za WW1 ker bi bilo VELIKO bolj zabvno in napeto... Tako da upam, da se bo še kdo odločil za ta hec... Ker je RES fajn. Sploh po WW2 je to prišlo prav za pomiritev...
Lp R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!