Čuki in F3J - IZ F5J V F3J
Včeraj je bil dokončan sprogrameran Vision, danes zvečer bo potrebno ulepit še svinec, jutri pa, če bo vse uredu gasa. Po več kot osmih mesecih spet jadart pobirat se iz višin marjetic in it v višave,...............HUDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Grega hvala, da si si vzel čas in zadevo sprogrameral, da dela tako, kot mora in pa Ä�unijorju, da mi je pomagal praznit 6packe, ko je Grega programeral
Grega hvala, da si si vzel čas in zadevo sprogrameral, da dela tako, kot mora in pa Ä�unijorju, da mi je pomagal praznit 6packe, ko je Grega programeral
Dones je šlo zares Dobili smo se ob 14.30, kjer sta Ä�unior in Senior že veselo telovadila po zraku. Pihal je kar močan JZ v sunkih in odločil sem se za samo par štartov iz roke. Zaradi majhnega v loma na krilih je smer na Visionu neuporabana glede vodenja letala po horizontalnem letu. Sam sem namreč mislil zadevo peljat več ali manj z smerjo in ker se je izkazala za zelo neefikasno smo palici na komandah zamenjali z nagibom. Kar naenkrat je Vision pokazal svojo okretnost in že me je tišalo it v zrak pa čeprav je pihal kar močan JZ veter.
Vseeno sem počakal, veter se je umiril in z Benom sva se odločila za štart. Prvo je štartal Beno, po dveh minutah je pristal in bil sem na vrsti. Kaka v hlačah, Vision v rohah Ä�uniorja zahaklan na vitlo in gasa. Na začetku je šlo vse v redu nato pa ga je začelo zanašati v desno roka še ni reagirala, kot bi morala in hitro v odklop, po dveh minutah še jaz na njivo vsaj 50 metrov stran v prisanek.
Že spet Beno pred menoj, takoj za njim pa jaz z malo manj tresočo roko kot prvikrat, a vendar boj odločen. Gasa v zrak poravnam, malo na dol in gasa nazaj v luft, moja prva pračka takoj zatem pa še dviganje, ki je Visiona dvignilo iz slabih 100m v stratosfero. Letalo uboga takoj in pohlevno na vsak premik krmilne ročice. Malo zategneš flap in že reagira, ko ga prevlečeš zadeva minimalno propade in se z lahkoto popravi, ker je večji od vseh do sedanjih letalnih naprav, vsak premik lažje opaziš in zadevo lažje vodiš po zraku, skratka zakon. Še kratek akro program malo motoviljenja in na zemljo.
Danes šest ali sedem štartov občutki pa fenomenalni.
F3J ZAKON!!!!!!!!!!!
Vseeno sem počakal, veter se je umiril in z Benom sva se odločila za štart. Prvo je štartal Beno, po dveh minutah je pristal in bil sem na vrsti. Kaka v hlačah, Vision v rohah Ä�uniorja zahaklan na vitlo in gasa. Na začetku je šlo vse v redu nato pa ga je začelo zanašati v desno roka še ni reagirala, kot bi morala in hitro v odklop, po dveh minutah še jaz na njivo vsaj 50 metrov stran v prisanek.
Že spet Beno pred menoj, takoj za njim pa jaz z malo manj tresočo roko kot prvikrat, a vendar boj odločen. Gasa v zrak poravnam, malo na dol in gasa nazaj v luft, moja prva pračka takoj zatem pa še dviganje, ki je Visiona dvignilo iz slabih 100m v stratosfero. Letalo uboga takoj in pohlevno na vsak premik krmilne ročice. Malo zategneš flap in že reagira, ko ga prevlečeš zadeva minimalno propade in se z lahkoto popravi, ker je večji od vseh do sedanjih letalnih naprav, vsak premik lažje opaziš in zadevo lažje vodiš po zraku, skratka zakon. Še kratek akro program malo motoviljenja in na zemljo.
Danes šest ali sedem štartov občutki pa fenomenalni.
F3J ZAKON!!!!!!!!!!!
Če kdo hoče kupit rabljen vrhunski F3J model Escape (Jaro Muller) naj mi sporoči do četrtka. Cena 300 EURO brez servotov!
Link za ogled: www.jaro-muller.com/escape.html
Link za ogled: www.jaro-muller.com/escape.html
Halo fantje! Da po malo daljšem času spet malo napišemo
Včeraj se je vitlalo, da je iz akumuatorja kr smrdelo Dobili smo se v Crn grobu, kjer je pista odlično uštimana. Bilo je kr nekaj porodnih težav, kar se kaže v neuletenosti na F3J modele. Problemi so bili predvsem v pristajanju saj metuljasta zavora še ni bila tolko preizkušena, da bi jo lahko uklapljal direktno pred pristankom, težava pa je sedaj odpravljena, tako, da so pristanki že dokaj dobri. Treba jih bo še stempirat z štoparico, ampak do tja je še dolga. Vzleti z vitlo so postali dokaj neproblematični, pračeke so vse boljše, nekatere REDKE že tudi ivrhunsko izpeljane, predvesem v vetru, ko ni potrebno uporabljati faze ŠTART. Lahko rečem, da z Benotom iz štarta v štart lepo napredujeva
Včeraj sta se zgodila tudi prva krsta Visionota in Sormastra. Kot kaže tisto bližanje lansko leto v F5J sceni Euro Cup Kamnik z drevesom ni bilo naklučje Včeraj je vrezalo ko svia. Ko je že vse ratalo "rutina", smo ga začeli mal biksat in v pristajalni krog sem šu nad hangarji in malo narobe sm ocenu oddaljenost modela od dreves Zaletel sem se direktno v vrh in avijon je kake tri sekunde padal iz 10 m visokega hrasta. Ko je nehalo šmet sem obstal kot prbit. K sreči je zadeva obstala kake štiri metre visoko na nekem manjšem drevesu in vejice so oblažile udarec do te mere, da je letalo ostalo praktično nepoškodovano
Glede na to kar sem se do sedaj preigral z F3J letali bi reku, da samo šolanje poteka približno takole:
-Učenje vzleta z vitlo (čim manj vijuganja)
-Učenje treniranje pristankov v piko brez tajminga
-Učenje letenja (se pravi odpeljat deset minut iz 150m)
-Učenje pristankov v piko z tajmingom (čim bolj točen pristanek tako po času kot tudi v točko)
-vseskozi pa učenje pračke (odklop letala iz laksa)
Tomaž nam je pokazal tudi to, kako se pravilno vrže letalo in od samega meta - štarta je zelo odvisno ali letalo zanese ali pa gre naravnost v zrak, kar močno poveča doseženo višino po samem štartu.
Včeraj sva se z Benom naučila kr nekaj novih stvari in glede na to kaj vse se je naredilo je bil trening kr uspešen
P.S.: Pišem na obroke, ker mi crkuje računalnik - napajalnik!!!
Včeraj se je vitlalo, da je iz akumuatorja kr smrdelo Dobili smo se v Crn grobu, kjer je pista odlično uštimana. Bilo je kr nekaj porodnih težav, kar se kaže v neuletenosti na F3J modele. Problemi so bili predvsem v pristajanju saj metuljasta zavora še ni bila tolko preizkušena, da bi jo lahko uklapljal direktno pred pristankom, težava pa je sedaj odpravljena, tako, da so pristanki že dokaj dobri. Treba jih bo še stempirat z štoparico, ampak do tja je še dolga. Vzleti z vitlo so postali dokaj neproblematični, pračeke so vse boljše, nekatere REDKE že tudi ivrhunsko izpeljane, predvesem v vetru, ko ni potrebno uporabljati faze ŠTART. Lahko rečem, da z Benotom iz štarta v štart lepo napredujeva
Včeraj sta se zgodila tudi prva krsta Visionota in Sormastra. Kot kaže tisto bližanje lansko leto v F5J sceni Euro Cup Kamnik z drevesom ni bilo naklučje Včeraj je vrezalo ko svia. Ko je že vse ratalo "rutina", smo ga začeli mal biksat in v pristajalni krog sem šu nad hangarji in malo narobe sm ocenu oddaljenost modela od dreves Zaletel sem se direktno v vrh in avijon je kake tri sekunde padal iz 10 m visokega hrasta. Ko je nehalo šmet sem obstal kot prbit. K sreči je zadeva obstala kake štiri metre visoko na nekem manjšem drevesu in vejice so oblažile udarec do te mere, da je letalo ostalo praktično nepoškodovano
Glede na to kar sem se do sedaj preigral z F3J letali bi reku, da samo šolanje poteka približno takole:
-Učenje vzleta z vitlo (čim manj vijuganja)
-Učenje treniranje pristankov v piko brez tajminga
-Učenje letenja (se pravi odpeljat deset minut iz 150m)
-Učenje pristankov v piko z tajmingom (čim bolj točen pristanek tako po času kot tudi v točko)
-vseskozi pa učenje pračke (odklop letala iz laksa)
Tomaž nam je pokazal tudi to, kako se pravilno vrže letalo in od samega meta - štarta je zelo odvisno ali letalo zanese ali pa gre naravnost v zrak, kar močno poveča doseženo višino po samem štartu.
Včeraj sva se z Benom naučila kr nekaj novih stvari in glede na to kaj vse se je naredilo je bil trening kr uspešen
P.S.: Pišem na obroke, ker mi crkuje računalnik - napajalnik!!!
Da objavimo par slikc preden gre vitla v končno fazo!
Štarter je od Golfa dizla 1 in ima okoli 1,4kW!!!
Zatič je delno kopiran z Venture mk II, tudi boben je samo delno koperan na ta način sta odpadla kar dva ležaja.
Štarter je od Golfa dizla 1 in ima okoli 1,4kW!!!
Zatič je delno kopiran z Venture mk II, tudi boben je samo delno koperan na ta način sta odpadla kar dva ležaja.
- Priponke
-
- 2.JPG (46.57 KiB) Pogledano 2904 krat
-
- 1.JPG (52.71 KiB) Pogledano 2904 krat
Majster POZDRAVLJEN
Ma jez bi ti reku takole bodi vesel , da nas ni na tekmah, ker, ko bomo pršli,.......
Še daleč imamo do tistih desetih minut, kaj šele petnajst flajofu
zato pa smo kar pridni in treneramo, v dokaz dobiš par slikic.
Ma jez bi ti reku takole bodi vesel , da nas ni na tekmah, ker, ko bomo pršli,.......
Še daleč imamo do tistih desetih minut, kaj šele petnajst flajofu
zato pa smo kar pridni in treneramo, v dokaz dobiš par slikic.
- Priponke
-
- 3.JPG (41.24 KiB) Pogledano 2742 krat
-
- 2.JPG (57.74 KiB) Pogledano 2742 krat
-
- 1.JPG (46.56 KiB) Pogledano 2742 krat