Moj prvi orenk 3D model
Moj prvi orenk 3D model
Čeprav je ta model že kar nekaj časa v moji delavnici, sem se šele sedaj odločil, da nekaj napišem. Glede na mojo zimsko zasedenost s smučanjem, časa (in volje) za gradnjo ni v izobilju, zato gradnja napreduje po polžje, ker pa model ni ravno majhen, pa tudi vse česar se lotim traja malo dalj kot pri kakšnem manjšem modelu
K nakupu me je zakuri Živnorc, ko sem to Extro videl pri njem
Že prvi pogled na izjemno lepo oblikovan trup, mi je dal slutiti nekaj, v kar sem se po podrobnem pregledu z gotovostjo prepričal, da gre namreč za kopijo ful GFK Extre zelo priznanega izdelovalca, le da gre v tem primeru, za GFK trup s krili izdelanimi v stiro balza tehniki, nepokrit model, pa tudi v splošnem izgotovljen v manjši meri kot se ga dobi v originalu a, kar je seveda zelo pomembno, tudi veliko cenejši
Ker vem, da gre za izjemno dober 3D model, ki je videti kvalitetno izdelan, ob tem pa še cenovno bistveno ugodnejši od originala, je nenadoma postal prva izbira, v mojem iskanju večjega 3D modela od moje sedajšnje 2,3m velike Extre 330 L
K nakupu me je zakuri Živnorc, ko sem to Extro videl pri njem
Že prvi pogled na izjemno lepo oblikovan trup, mi je dal slutiti nekaj, v kar sem se po podrobnem pregledu z gotovostjo prepričal, da gre namreč za kopijo ful GFK Extre zelo priznanega izdelovalca, le da gre v tem primeru, za GFK trup s krili izdelanimi v stiro balza tehniki, nepokrit model, pa tudi v splošnem izgotovljen v manjši meri kot se ga dobi v originalu a, kar je seveda zelo pomembno, tudi veliko cenejši
Ker vem, da gre za izjemno dober 3D model, ki je videti kvalitetno izdelan, ob tem pa še cenovno bistveno ugodnejši od originala, je nenadoma postal prva izbira, v mojem iskanju večjega 3D modela od moje sedajšnje 2,3m velike Extre 330 L
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
V nos paše 100ccm bokser, a pri meni bo verjetno to novi dolgohodni ZDZ 80 kubični enocilindraš, kar pa še ni fiksno, najprej bom počakal na kakšne praktične izkušnje, saj je motor popolnoma nov, a če je res močnejši od 100 ccm bokserja potem ni dvoma, bo pa to zadnje kar pride na vrsto, vse ostalo že je.
Drugače je pa to v originalu Comp... ARF Extra 330 L 2,6
Drugače je pa to v originalu Comp... ARF Extra 330 L 2,6
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ne, ne .
Čez zimo sem nabavljal komponente za vgradnjo in popravljal Edgentalerja, ki bo predvidoma RTF konec tega tedna .
Extre se bom lotil drugi teden . Model je že dobro izgotovljen, tako da predvidevam da z njim ne bo preveč dela . Se že veselim.....
L.p.
Zdenko.
Čez zimo sem nabavljal komponente za vgradnjo in popravljal Edgentalerja, ki bo predvidoma RTF konec tega tedna .
Extre se bom lotil drugi teden . Model je že dobro izgotovljen, tako da predvidevam da z njim ne bo preveč dela . Se že veselim.....
L.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
V cenovno ugodnost mojega modela je všteto tudi to , da ni navodil, zelo bi mi pomagal (pa menda ne samo meni) s slikami kakih detajlov, trenutno me malo gloda, kako se bom lotil rezanja pleksija za kabino, in lepljenja le tega v okvir.
- Priponke
-
- Neizrezana kabina.jpg (41.19 KiB) Pogledano 22935 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Zdravo,
Navodila:
http://www.composite-arf.co.uk/Other/2. ... manual.pdf
http://www.composite-arf.co.uk/Other/2. ... osheet.pdf
Sicer pa na tej strani http://www.composite-arf.co.uk dosti uporabnega za C-Arf modele.
Še nasveti okoli sestave:
http://www.composite-arf-world.com/comp ... 0Build.doc
Saj z kabino bom imel enako delo kot ti . Če boš pa rabil kakšno sliko pa lahko brez problema naredim, samo komaj drug teden. Moram še pripraviti (sprazniti) delavnico da lahko začnem z Extro .
Pa uspešno sestavo !
L.p.
Zdenko.
Navodila:
http://www.composite-arf.co.uk/Other/2. ... manual.pdf
http://www.composite-arf.co.uk/Other/2. ... osheet.pdf
Sicer pa na tej strani http://www.composite-arf.co.uk dosti uporabnega za C-Arf modele.
Še nasveti okoli sestave:
http://www.composite-arf-world.com/comp ... 0Build.doc
Saj z kabino bom imel enako delo kot ti . Če boš pa rabil kakšno sliko pa lahko brez problema naredim, samo komaj drug teden. Moram še pripraviti (sprazniti) delavnico da lahko začnem z Extro .
Pa uspešno sestavo !
L.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Evo še slikice višinca, kjer se že vidi dizajn, ki bo podoben tudi na krilih, verjetno bi višinca imel že fertik, če nebi še vedno gruntal kako bo vgrajen servo , ležeče skrite vgradnje servotov mi nikakor niso všeč, a to pot bo vsaj v višincu servo moral ležati
- Priponke
-
- DESIGN zadaj.jpg (49.77 KiB) Pogledano 12660 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Jaz moram priznati, da nič ne računam, vem pa da bo model lahek, komponente so v osnovi zelo lahke, nekaj bodo sicer znesle razne ojačitve, pa barvanje trupa, a bom pazil, da ne namečem barve preveč.
Ker pa računam, da bo motor enocilindraš, bi moral tam pridobiti vsaj pol kile v dobro, čeprav mislim, da je model že tako velik, da dobro leti tudi če ni ravno najlažji.
Ker pa računam, da bo motor enocilindraš, bi moral tam pridobiti vsaj pol kile v dobro, čeprav mislim, da je model že tako velik, da dobro leti tudi če ni ravno najlažji.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Pozdravljeni,
Iz fabrike je podana kompletna teža okoli 12kg. V tujih forumih pišejo da je teža od 11-13kg. S to težo naj bi model letel odlično.
S težo bom jaz verjetno bliže 13 kg, zaradi pravih izpuhov, kretnice...
Manjka mi še polovica servov, programator servov, akumulatorji.
L.p.
Zdenko.
Iz fabrike je podana kompletna teža okoli 12kg. V tujih forumih pišejo da je teža od 11-13kg. S to težo naj bi model letel odlično.
S težo bom jaz verjetno bliže 13 kg, zaradi pravih izpuhov, kretnice...
Manjka mi še polovica servov, programator servov, akumulatorji.
L.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
pozdravljeni
pozdravljeni
moja extra 300l, ki jo sam izdelujem, predvidevam da bo težka nekje 10 kg. Kar znaša glede na površino krila krilno obremenitev 116g/dm2.
Dosti teže bo mi predvidoma prineslo barvanje in airbrusch...
Kaj se tiče tehnike, imam že skoraj vse doma. Čakam na 3w 80xi motor in Emotec DPSI 2001...
Na modelu bo 10 servotov...
Gradnjo extre pa lahko najdete na tem forumu:
viewtopic.php?t=6769&postdays=0&postorder=asc&start=20
Imata mogoče na krilu označeno, kje se nahaja težišče modela? Bi bilo zanimivo primerjat z mojim predvidenim težiščem....
Ja pa še nekaj...ukvarjam se z poslikavami-airbrasch motorjev, tak da lahko tudi poslikam kak model...
Jože K.
moja extra 300l, ki jo sam izdelujem, predvidevam da bo težka nekje 10 kg. Kar znaša glede na površino krila krilno obremenitev 116g/dm2.
Dosti teže bo mi predvidoma prineslo barvanje in airbrusch...
Kaj se tiče tehnike, imam že skoraj vse doma. Čakam na 3w 80xi motor in Emotec DPSI 2001...
Na modelu bo 10 servotov...
Gradnjo extre pa lahko najdete na tem forumu:
viewtopic.php?t=6769&postdays=0&postorder=asc&start=20
Imata mogoče na krilu označeno, kje se nahaja težišče modela? Bi bilo zanimivo primerjat z mojim predvidenim težiščem....
Ja pa še nekaj...ukvarjam se z poslikavami-airbrasch motorjev, tak da lahko tudi poslikam kak model...
Jože K.
Pozdravljen Jože,
Ja, spremljam gradnjo tvoje Extre in zelo lepo napreduješ .
Težišče je predvideno cca 90-100mm od sprednjega roba kril.
Glede airbrusha pa je dobro vedet da si mojster. Sicer so mi zelo všeč airbrush dizajni, le teže pa prinese kar nekaj .
L.p.
Zdenko.
Ja, spremljam gradnjo tvoje Extre in zelo lepo napreduješ .
Težišče je predvideno cca 90-100mm od sprednjega roba kril.
Glede airbrusha pa je dobro vedet da si mojster. Sicer so mi zelo všeč airbrush dizajni, le teže pa prinese kar nekaj .
L.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Pozdravljen
mi lahko poveš še širino profila...za določitev globine težišča...
Predvidena teža barvanja z vso potrebno podlago za balzino površino je nekje 1200g max 1400g (upam da bo tak...)
obdeloval sem površino in med vsako operacijo vagal vzorec...
Površina celotnega letala je nekje 3,3 m2 kar je nekje 4g /dm2
Z folijo bi seveda lahko izdelal dosti lažje letalo, ampak površina je dosti manj odporna proti udarcem, kot barvana. Barvana površina ima sjaj in dosti daljšo življensko dobo...
Bomo videli...bom poročal rezultate...
jože k.
mi lahko poveš še širino profila...za določitev globine težišča...
Predvidena teža barvanja z vso potrebno podlago za balzino površino je nekje 1200g max 1400g (upam da bo tak...)
obdeloval sem površino in med vsako operacijo vagal vzorec...
Površina celotnega letala je nekje 3,3 m2 kar je nekje 4g /dm2
Z folijo bi seveda lahko izdelal dosti lažje letalo, ampak površina je dosti manj odporna proti udarcem, kot barvana. Barvana površina ima sjaj in dosti daljšo življensko dobo...
Bomo videli...bom poročal rezultate...
jože k.
Ravno sem šel preverit težišče svoje 2,3 m velike Extre, in nameril cca 17 cm od sprednjega roba kril v korenu, sedaj, se mi pa zdi malo sumljivo, če je tisti podatek o 8-10 cm za bistveno večji model pravi
Resda imam težišče bolj nazaj, kot je bil predpisan po načrtu, a tako pretirano spet ne, tudi leti moja Extra še ne tako extremno, da nebi lahko šel s težiščem še bolj nazaj, bo treba malo prevohati, kako je s težiščem pri tej Extri zares kasneje že lahko malo prelagaš baterije, tako zelo veliko efekta pa to na koncu vseeno nima
Resda imam težišče bolj nazaj, kot je bil predpisan po načrtu, a tako pretirano spet ne, tudi leti moja Extra še ne tako extremno, da nebi lahko šel s težiščem še bolj nazaj, bo treba malo prevohati, kako je s težiščem pri tej Extri zares kasneje že lahko malo prelagaš baterije, tako zelo veliko efekta pa to na koncu vseeno nima
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
na Su 26 akrobatu, ki je bil velik 2m, in poganjal ga je motor 60ccm, sem odtrgal podvozje, k sreči samo to...ni ga bilo možno kontrolirano leteti na višino....Pristajal sem z pol gasa motorja in z trimerjem za trimanje površine.....
pri predelavi zadnjega kolesa, mi je težišče prestavilo za ca 1,5 cm nazaj...!!! Kar pa je bilo usodni, in bi lahko bilo tragično....
Tako predvidim stalno kak cm težišče naprej...hehe
PL
jože K.
pri predelavi zadnjega kolesa, mi je težišče prestavilo za ca 1,5 cm nazaj...!!! Kar pa je bilo usodni, in bi lahko bilo tragično....
Tako predvidim stalno kak cm težišče naprej...hehe
PL
jože K.
Se strinjam Brane. Tukaj http://www.rcuniverse.com/forum/m_14734 ... tra/tm.htm je napisanih 95 strani za ta model. Bo treba pogledat kaj pravijo drugi iz izkušenj.
L.P.
Zdenko.
L.P.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
No saj težišče ni noben bav bav, samo začeti je treba prav, potem ga pa spreminjaš kot ti paše glede na letenje, a vsaj približno prav je treba začeti, saj varno je malo bolj spredaj, pa je. Problem je, da je težko spreminjati težišče, če ga je treba spremeniti veliko in imaš po modelu že nalepljene nosilce za komponente.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???