Blanik
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
Blanik
Nekaterim se ne dopade, pa ne zgleda tako slabo....L23, še boljša bi pa bla klasika L13
- Priponke
-
- blanik.JPG (70.75 KiB) Pogledano 9598 krat
-
- blanik%20L13%201b.jpg (77.32 KiB) Pogledano 9597 krat
-
- Blanik_L-13_400x256.jpg (36.29 KiB) Pogledano 9594 krat
Pa lep dan še naprej............Aleš
Ampak samo če ti model iz rok padeMC GAYVER napisal/-a:Baba butasta s tapravim (mano) naj gre na hrib pa ji ne bo treba racat v dolinospaca157 napisal/-a:OPA Mc Gayver si mogoče spregledal zakaj je mična gospodična tako fit, ker hodi v dolino po model in ga prinese pred noge
PRISTAJAM K NOGI PRESS
Babooni so ponovno med nami !
no_name napisal/-a:Ampak samo če ti model iz rok padeMC GAYVER napisal/-a:Baba butasta s tapravim (mano) naj gre na hrib pa ji ne bo treba racat v dolinospaca157 napisal/-a:OPA Mc Gayver si mogoče spregledal zakaj je mična gospodična tako fit, ker hodi v dolino po model in ga prinese pred noge
PRISTAJAM K NOGI PRESS
Zakaj bi lazil na hrib, če se lahko v dolini vse zmeniš.
lp
Sašo
Sašo, to pa vzami nazaj!raktivec napisal/-a:no_name napisal/-a:Ampak samo če ti model iz rok padeMC GAYVER napisal/-a: Baba butasta s tapravim (mano) naj gre na hrib pa ji ne bo treba racat v dolino
PRISTAJAM K NOGI PRESS
Zakaj bi lazil na hrib, če se lahko v dolini vse zmeniš.
lp
Sašo
Drgač pa:
Blanik je cool, samo če bi bil še malce bolj skejl in bi bil aluminijast, potem bi bila zadeva na nivoju!
Jan
Moj 13 polet je bil laširanje Blanika L-13.Longi napisal/-a:Je,je lepi spomini na Blanika.
26 štartov pa sem ga laširal.
Lp Longi
Ultra
P.S.: najbolj opazne napake vpisane v delovni knjižici so pa bile:
nagib pri vzletu, pozabil palico potisniti naprej pri vzletanju, v zapregi zamujam z nagibom, prepozno prvo in drugo ravnanje na pristajanju, smer v finalu, nagib v finalu...
No, počasi sem tudi te napake odpravil in po nadaljnih 24 poletih z Blanikom laširal Pilatusa B4, ter že kar v tem poletu odletel pol ure v zoni, potem so me pa poklicali na pristanek.
To si pa ti hitro laširal.Pri nas je bilo normalmo nekje med 33 do 40 štartov za laširanje,nato letenje ne Blaniku do dovoljenja jad. pilota potem pa Pilatus,DG-100,.....
Pilatusa smo nekateri laširali že prej,jaz sem imel na Blaniku 69 letov pred laširanjem Pilatusa,nato pa še 22 letov pred laširanjem DG-101.
Pripombe v delovni knjižici so pa povsod več ali manj enake.
Lp Longi.
Pilatusa smo nekateri laširali že prej,jaz sem imel na Blaniku 69 letov pred laširanjem Pilatusa,nato pa še 22 letov pred laširanjem DG-101.
Pripombe v delovni knjižici so pa povsod več ali manj enake.
Lp Longi.
Pomagalo mi je to, ker sem letel z jadralnim zmajem 15 let in mi je bil zrak "domače okolje"...prešaltat na malo drugačni razpon hitrosti in način upravljanja pa je bilo lahek zalogaj.
Kaj menite, bi se aluminijast Blanik preveč zmečkal med uporabo?
Če bi ga naredil iz pločevine za tiskalne stroje...
Plošče so dimenzij 51 x 40 cm in tehtajo 82 gr.
Pi..a, kje imam šubler, da izmerim še debelino!
No preprost izračun pove, da tehta ta plošča aluminija 401 gr/m2
Torej bi oplata krila modela z razponom 3m tehtala..hmmm
1,32m2 x 401=529,32gr,
pa še vsaj 1,5krat toliko za notranjo konstrukcijo in nosilec...pa pridemo na skoraj kilo pa pol...
No, pa sem se ohladil....
Potrebno bi se bilo lotiti zadeve bolj temeljito, da bi ugotovil, kakšno maso bi bilo za pričakovati pri takem načinu gradnje.
Vem, da je CAR naredil en aluminijast motorni model...morda bo tole videl in še on kaj povedal o takem načinu gradnje in če se sploh splača mislim zaradi "ranljivosti" pločevine.....čeprav malo zmečkane oplate v predelu glavnega kolesa samo pridoda k scale izgledu letala
LP Ultra
Kaj menite, bi se aluminijast Blanik preveč zmečkal med uporabo?
Če bi ga naredil iz pločevine za tiskalne stroje...
Plošče so dimenzij 51 x 40 cm in tehtajo 82 gr.
Pi..a, kje imam šubler, da izmerim še debelino!
No preprost izračun pove, da tehta ta plošča aluminija 401 gr/m2
Torej bi oplata krila modela z razponom 3m tehtala..hmmm
1,32m2 x 401=529,32gr,
pa še vsaj 1,5krat toliko za notranjo konstrukcijo in nosilec...pa pridemo na skoraj kilo pa pol...
No, pa sem se ohladil....
Potrebno bi se bilo lotiti zadeve bolj temeljito, da bi ugotovil, kakšno maso bi bilo za pričakovati pri takem načinu gradnje.
Vem, da je CAR naredil en aluminijast motorni model...morda bo tole videl in še on kaj povedal o takem načinu gradnje in če se sploh splača mislim zaradi "ranljivosti" pločevine.....čeprav malo zmečkane oplate v predelu glavnega kolesa samo pridoda k scale izgledu letala
LP Ultra
- Priponke
-
- aluminij.jpg (42.04 KiB) Pogledano 5674 krat
Tudi meni je laširanje ostalo v spominu. Še več, karkoli sem za tem letel prvič, ni bil več isti občutek vznemirjenja in veselja. Lahko bi se temu reklo deviški let, sicer je lepo ko laširaš drugič, tretjič, ampak ni za primerjat s prvič
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 08 Jan 2007, 09:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Ko vidiš kako avion lepš leti ko ni kufra zadaj
To je še najlepša plat zgodbe....ko sem jaz laširal 88´ so ljubljančani imel jadralni tabor v Lescah...jih je blo ko rusov. Eni od klasičev so mel fajn plavo rit , so komej sedel
To je še najlepša plat zgodbe....ko sem jaz laširal 88´ so ljubljančani imel jadralni tabor v Lescah...jih je blo ko rusov. Eni od klasičev so mel fajn plavo rit , so komej sedel
Zadnjič spremenil čavka, dne 08 Jan 2007, 09:51, skupaj popravljeno 1 krat.
Pa lep dan še naprej............Aleš