Fiat Abarth 850TC in 1000TCR - M šasija
Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Hja,namen je bil precej manjši, poj pa "Peter not padu" in je nastalo mičkn več
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Tako da po novem ima skoraj vse ..blok oz. kr cel motor, glavo,pokrov ventilov,čep za olje, 2 dvojna webra,kolektor je ratal 4-1-2 (cela jeb** s temi špageti),razdelilna kapa ali po domač-frtajler, s kabli se mi res ni dal več ukvarjat,jermenica vodne pumpe..a sem še kej pozabu
.Aja,no pa scale nosilci zadnje haube...s temi je bil tud cel cirkus
Za material sem uporabil les,plastični bovden in alu cevko,ter nosilci iz zobotrebcev.. lepljeno s 5min.epoxijem
Zabil celo noč,celo jutro in del popoldneva..
-
.Aja,no pa scale nosilci zadnje haube...s temi je bil tud cel cirkus
Za material sem uporabil les,plastični bovden in alu cevko,ter nosilci iz zobotrebcev.. lepljeno s 5min.epoxijem
Zabil celo noč,celo jutro in del popoldneva..
-
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Kdo bi si mislu da ima takle "fajrcajg" 110 konjičev
-
-
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
In še nekaj pravih mašink
_
_
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Predvidevam, da se boš na široko ogibal sten in robnikov.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Ja,glede na to da je vse tole precej krhko ,avto precej divji..na 3S še posebno,bi bilo to zanj najbolj zdravo.
Sem danes uredil še komplet video od začetka do konca,ter prvi jutranji deževni "test run" in nekaj vrtenja ..šele ko sem gledal posnetek sem videl da sem bil parkrat ravno z ritjo kritično blizu stene .. : https://youtu.be/dHazvRayf1g
.....
Moram pa povedat da tele slajk gume bolj kot so "znucane" bolje primejo..na asfaltu ga niti s 3S ne spravim več v "circle drift" ..nekoliko bolje je na suhem toplem podu.
Mi je pa tale mali Barto res fajn ratal in je že prevzel 1-st place med vsemi mojimi "onroad" avti
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Nekaj za GHD navdušence...kot sem tudi sam
Abarte 1000tcr ...za malo več kot 100hp precej dobro rjove in tudi gre :https://youtu.be/k-KNAZ89BJE
Swap iz HR (x2) in skoraj še enkrat toliko konjičev kot original Tcr https://youtu.be/uY-NdIwQI24 , https://youtu.be/mlaxvrlpqkY
Tudi pri nas v Slo obstaja podobna zadevca,(skupaj bili leta 2019 na Vranskem ,mislim da je bilo govora o hayabusi) "pojedu" Toyoto Supro za šalo https://youtu.be/MPx2CqKSn5A
Abarte 1000tcr ...za malo več kot 100hp precej dobro rjove in tudi gre :https://youtu.be/k-KNAZ89BJE
Swap iz HR (x2) in skoraj še enkrat toliko konjičev kot original Tcr https://youtu.be/uY-NdIwQI24 , https://youtu.be/mlaxvrlpqkY
Tudi pri nas v Slo obstaja podobna zadevca,(skupaj bili leta 2019 na Vranskem ,mislim da je bilo govora o hayabusi) "pojedu" Toyoto Supro za šalo https://youtu.be/MPx2CqKSn5A
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Sem danes ponoči malce raziskoval in gledal slike in posnetke Abarta by Tamiya
In zaenkrat prišel do zaključka da še enega enakega ne rabim,s tem da imata tako moj kot tamiyin nekaj neskladnosti.
Tamiya Fiat ima sicer bolj scale prednji odbijač in luči,zadnji konec pa totalno sfaljen. Nosilci haube so popolnoma napačni in krneki,koloteki zadnjih blatnikov, al preširoki ali pa je sama šasija preozka in prav nemarno zgleda ker kolo ne pride do skrajnega robu. Ima tudi bolj detajliran motorni prostor,vendar spet s tistim grdim "zunanjim" izpuhom,ki mi je nagravžn tko na modelu kot pri tapravem.
Tudi medosna nekam čudno striže..
Moj ima prednji odbijač bolj poenostavljen,luči katere niso bile v kompletu in sem jih vzel iz R Alpine malenkost premajhne..ali pa tudi ne,saj so prve serije fiata 600 imele manjše in le 6V lampice. Ritka po novem z dvignjeno haubo in nosilci kot morajo bit pa je čisto skejl..Mogoče se še 1x spravim na motorni prostor in ga bolje detajliram,ter vse skupaj malce lepše naredim ..
...
In zaenkrat prišel do zaključka da še enega enakega ne rabim,s tem da imata tako moj kot tamiyin nekaj neskladnosti.
Tamiya Fiat ima sicer bolj scale prednji odbijač in luči,zadnji konec pa totalno sfaljen. Nosilci haube so popolnoma napačni in krneki,koloteki zadnjih blatnikov, al preširoki ali pa je sama šasija preozka in prav nemarno zgleda ker kolo ne pride do skrajnega robu. Ima tudi bolj detajliran motorni prostor,vendar spet s tistim grdim "zunanjim" izpuhom,ki mi je nagravžn tko na modelu kot pri tapravem.
Tudi medosna nekam čudno striže..
Moj ima prednji odbijač bolj poenostavljen,luči katere niso bile v kompletu in sem jih vzel iz R Alpine malenkost premajhne..ali pa tudi ne,saj so prve serije fiata 600 imele manjše in le 6V lampice. Ritka po novem z dvignjeno haubo in nosilci kot morajo bit pa je čisto skejl..Mogoče se še 1x spravim na motorni prostor in ga bolje detajliram,ter vse skupaj malce lepše naredim ..
...
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
medosna na tamiyi
le tega moram še dobit in uredit v enakem designu kot je moj tapravi..ki tudi ni nič dodatno "poširjen" ..
...le tega moram še dobit in uredit v enakem designu kot je moj tapravi..ki tudi ni nič dodatno "poširjen" ..
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Jah,na cajte mi mal dogaja..
Skoz neki rad štriham,cimpram.... modelarim
Nedolgo nazaj videl enga Fiča z belimi felgicami..sicer je bil v drugem barvnem odtenku..
Mi je všeč
- -
Ravno danes en v fb skupini dal te simpatične maketice v 1/25 merilu ..in še nekaj druge "robe"..
- -
..in ena od teh je tudi obnova nekega starega avteka, kar je posledično temu tudi mene premamilo da bi si izdelal eno simpl šasijo za Porscheja od Mehanotehnike Izola,od katerega je ostala le gola karoserija..o njem sem nekoč že pisal..
-
Skoz neki rad štriham,cimpram.... modelarim
Nedolgo nazaj videl enga Fiča z belimi felgicami..sicer je bil v drugem barvnem odtenku..
Mi je všeč
- -
Ravno danes en v fb skupini dal te simpatične maketice v 1/25 merilu ..in še nekaj druge "robe"..
- -
..in ena od teh je tudi obnova nekega starega avteka, kar je posledično temu tudi mene premamilo da bi si izdelal eno simpl šasijo za Porscheja od Mehanotehnike Izola,od katerega je ostala le gola karoserija..o njem sem nekoč že pisal..
-
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Mater je hud tale Korl (carlo abarth) ..
Skoz bl mi je všeč..te bele felge ga zares poživijo
_
Skoz bl mi je všeč..te bele felge ga zares poživijo
_
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Huh Roberto,ne samo en, Hrvati jih imajo še največ od vse bivše yuge..pa po večini vse neki napedenane in nafrizirane.
No drugač moj tud dost ne zaostaja...Fiča je moj edini avto k mu zmanjka številk na števcu
Druga reč je pa ta.. ko se s tem malin Fizlnom pelješ 100kmh,misliš da letiš-dobesedno...kar je več je prav "scary"
No drugač moj tud dost ne zaostaja...Fiča je moj edini avto k mu zmanjka številk na števcu
Druga reč je pa ta.. ko se s tem malin Fizlnom pelješ 100kmh,misliš da letiš-dobesedno...kar je več je prav "scary"
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Fiat 600 ali po yugoslovansko Zastava 750
sem se kar na-čakal
sem se kar na-čakal
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Ooooo, bo spet treba mal naokol prletet
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Ampak, piše gor lepo "fragile", paket pa zbomban ko bi fuzbal z njim špilal
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Tudi hardbodiji kar precej zdržijo, gledam po feedbackih, je vsesorte
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Še kšna noč pa fertik
Re: Fiči & Fiat Abarth - M šasija
Google vse ve ...
Zastava 750 je bio automobil koji je proizvodila jugoslavenska autokompanija Zavod Crvena Zastava iz Kragujevca (danas Srbija). Ona je bila verzija italijanskog Fiata 600 dizajnirana po licenci iz 1965. godine, ali sa nešto većom dužinom od Fiatove verzije. Zastava 750 je imala motor od 767 cm3 i po tome je najmanje auto koje je Zastava proizvodila. Kasnije u toku proizvodnje, uvedena je verzija Zastava 850, koja je imala istu karoseriju kao verzija 750 ali je imala motor s većom zapreminom. Verzija 850 je bila manje zastupljena od modela 750, ali su oba modela još veoma rasprostranjena u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, a daleko manje u Hrvatskoj, Makedoniji i Sloveniji.
Zastava 750 je daleko poznatija po nadimku "Fićo" (u Srbiji, BiH i Hrvatskoj) te kao "Fičo" ili "Fičko" u Sloveniji.
Proizvodnja Zastave 750 je počela 18. oktobra 1955. godine a prestao se proizvoditi 18. novembra 1985. godine.
Zastava 750 je bio automobil koji je proizvodila jugoslavenska autokompanija Zavod Crvena Zastava iz Kragujevca (danas Srbija). Ona je bila verzija italijanskog Fiata 600 dizajnirana po licenci iz 1965. godine, ali sa nešto većom dužinom od Fiatove verzije. Zastava 750 je imala motor od 767 cm3 i po tome je najmanje auto koje je Zastava proizvodila. Kasnije u toku proizvodnje, uvedena je verzija Zastava 850, koja je imala istu karoseriju kao verzija 750 ali je imala motor s većom zapreminom. Verzija 850 je bila manje zastupljena od modela 750, ali su oba modela još veoma rasprostranjena u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, a daleko manje u Hrvatskoj, Makedoniji i Sloveniji.
Zastava 750 je daleko poznatija po nadimku "Fićo" (u Srbiji, BiH i Hrvatskoj) te kao "Fičo" ili "Fičko" u Sloveniji.
Proizvodnja Zastave 750 je počela 18. oktobra 1955. godine a prestao se proizvoditi 18. novembra 1985. godine.
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.