Fotografije večmotorcev

Moderatorji: Mipo, pegasus

Uporabniški avatar
KamiKaza
Dr. Modelar
Prispevkov: 6017
Pridružen: 09 Jan 2005, 13:28
Kraj: radovljica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Brane napisal/-a:
Leopard2 napisal/-a:
Zih ma zlo dobro penzijo......
Kaj ima pa penzija pri tem :o :-k :praskam: :-s
verjetno dost dnarja =D> :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:


lp Rupert
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

penzija = čas
čas = denar
čas + denar = velik model

:lol:
Uporabniški avatar
KamiKaza
Dr. Modelar
Prispevkov: 6017
Pridružen: 09 Jan 2005, 13:28
Kraj: radovljica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Pa še Carlov mali svet =D> =D> =D>
www.carlb-rcplanes.com


lp Rupert
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

Lepota po ameriško !!

LP Marko
Priponke
AS_Superconnie_AAAC.jpg
AS_Superconnie_AAAC.jpg (39.93 KiB) Pogledano 8815 krat
Uporabniški avatar
čavka
Profesor
Prispevkov: 1605
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:45
Kraj: Besnica

Odgovor Napisal/-a čavka »

Ura letenja na tem modelu je pa gotovo draga #-o
Pa lep dan še naprej............Aleš
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

čavka napisal/-a:Ura letenja na tem modelu je pa gotovo draga #-o

Levem ali desnem?Slika



lp
Sašo
Uporabniški avatar
čavka
Profesor
Prispevkov: 1605
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:45
Kraj: Besnica

Odgovor Napisal/-a čavka »

Ti greš pa čist preveč u detajle :wink:
Pa lep dan še naprej............Aleš
Uporabniški avatar
MELO
Profesor
Prispevkov: 1008
Pridružen: 16 Dec 2004, 11:47
Kraj: RADOVLJICA

Odgovor Napisal/-a MELO »

helou!

Tole je pa res čist mem! Štirmotorc pa takale frača - živ dolgčas! #-o

Jest bi ji dau raj kej za na roke metat! :D


lp.
Newton laže!!!
Bjonde padajo hitreje!
Uporabniški avatar
čavka
Profesor
Prispevkov: 1605
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:45
Kraj: Besnica

Odgovor Napisal/-a čavka »

A misliš da ma občutka???
Pa lep dan še naprej............Aleš
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Fantje,

a gremo spet na tremo iz naslova?

Mipo
Uporabniški avatar
RobertH
Tekmovalec
Prispevkov: 334
Pridružen: 13 Jan 2005, 11:53
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Odgovor Napisal/-a RobertH »

Meni pa sta ta dva simpatična...
Priponke
KI93-1.jpg
KI93-1.jpg (27.35 KiB) Pogledano 9563 krat
ta154-1.jpg
ta154-1.jpg (38.71 KiB) Pogledano 9563 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

He, he... Stric Kurt je bil car ni kaj ... ampak DeHavillandov DH88 Comet je eden lepših dizajnerskih kreacij... Pa tudi Nemec je znal improvizirat...

LP Marko
Priponke
p6220191.jpg
p6220191.jpg (67.3 KiB) Pogledano 9462 krat
bild20.jpg
bild20.jpg (13.96 KiB) Pogledano 9462 krat
bild19.jpg
bild19.jpg (34.69 KiB) Pogledano 9462 krat
Uporabniški avatar
Gustav
Začetnik
Prispevkov: 20
Pridružen: 17 Jul 2005, 19:39

Odgovor Napisal/-a Gustav »

Cudovit Dornier, sploh nimam obcutka kako velik sploh je =D>
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Gustav napisal/-a:Cudovit Dornier, sploh nimam obcutka kako velik sploh je =D>
Misliš, da si edini?

lp
Sašo
Uporabniški avatar
King Arthur
Razpravljalec
Prispevkov: 54
Pridružen: 10 Feb 2005, 14:54

Odgovor Napisal/-a King Arthur »

Pomoj ma prek kril namanj 10m
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

King Arthur napisal/-a:Pomoj ma prek kril namanj 10m
Original 13,8m.
Vendar je bila v vprašanju verjetno mišljena velikost modela in ne originala.

Mipo
Uporabniški avatar
crt
Tekmovalec
Prispevkov: 267
Pridružen: 16 Dec 2004, 19:08
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a crt »

Dornier? A ni Focke Wulf? Nisem ziher
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

crt napisal/-a:Dornier? A ni Focke Wulf? Nisem ziher
http://www.nasm.si.edu/research/aero/ai ... _do335.htm

Slika
Uporabniški avatar
crt
Tekmovalec
Prispevkov: 267
Pridružen: 16 Dec 2004, 19:08
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a crt »

Pa res. No sicer pa so imeli pri Dornieru več takih nenavadnih projektov; Do-X je prav gotovo eden izmed njih.
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Zdravo!



Ta le izgleda nenavaden. Bil je prehiter za zavezniška letala, ki so navadno lahko le gledali kako se oddaljuje. Če se prav spomnim znan lovski as Closterman opisuje lov na enega od njih.

Če ga dobro pogledaš vidiš puščičasta krila. Tudi propi so malce drugačni in so učinkoviti pri nekaj višjih hitrostih od zavezniških.



lp
Sašo
Uporabniški avatar
Icoman
Freak
Prispevkov: 624
Pridružen: 23 Nov 2004, 16:10
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Icoman »

Raktivec, spomin te ne vara. Clostermann res piše o srečanju z DO 335.
Do 335 je zverina. Evo popam nekaj slik kjer so zraven ljudje za predstavo o glomaznosti te mrcine. Pa še pogled v pilotov delovni prostor.

Super tema BTW

Lp,Ico
Priponke
DO335_pit.jpg
DO335_pit.jpg (65.01 KiB) Pogledano 10120 krat
DO335.jpg
DO335.jpg (43.93 KiB) Pogledano 10120 krat
Dornier_DO 335.jpg
Dornier_DO 335.jpg (49.39 KiB) Pogledano 10120 krat
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

Model je v merilu 1:4, torej ima 3,45 m razpona. Zanimivo je, da ima model digitalni brzinomer (impulzni GPS pretvornik), ter interno diferenciacijo odklona eleronov glede na hitrost. Pravi "Pfeil" je bil prvi, kjer so serijsko uporabili sistem diferenciacije zaradi velikih hitrosti, ki jih je dosegal. Po domače: Pri višjih hitrostih se krilca za enak učinek odklanjajo manj. Pravi je imel linearno korekcijo, model pa lahko uporabi tudi integralno.

LP Marko
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Marko!

Ali morda poznaš ta mehanizem? kaka skica, risba, slika...
Nekoč sem to videl v eni knjigi, samo da sem vseskozi mislil da je bilo na FW 190 in sicer za višinsko krmilo.

Sem kasneje brskal, pa nisem več našel. Sem pozabil kje sem to videl.
Prav zanima me ta mehanika, kajti podoben princip (menjavanje prestavnega razmerja pogona krmila) hočem uporabiti na enem projektu, kjer bi se prestavno razmerje flaperona za funkcijo krilca proti navzdol skladno zmanjševalo z jakostjo odklona flapa. S tem hočem doseči večjo stabilnost krila, ter povečevanje umetno narejenega zvitja, ko se flapi in krilca začnejo spuščati navzdol. Torej, krilo bo imelov korenski polovici flap, na zunanjem delu pa flaperon. Flaperon naj bi sledil flapu, vendar manj, pa hkrati naj bi se zmanjševal odklon krilca navzdol, navzgor pa bi ostal vseskozi enak.
Zanimiv konstrukterski "trd oreh". Poizkušal sem ga že streti...a vedno naletim na kako oviro...ali mi zamisel ni všeč, ali ne izpolnjuje vseh mojih čudnih zahtev, ali je prekomplicirana, ne gre in ne gre. Zadeva bi morala biti lahka in preprosta, ker bi bila uporabljena na ultralahkem "footlaunchable" jadralnem letalu (full scale)

Mislim, da sem tole razlago malo zakompliciral...kakorkoli že, bistvo je, da bi rad nekako prišel do principielne sheme tega sistema, ki si ga Marko povedal v tvojem postu. Morda bi mi kaj priščo prav, ali pa rodilo varianto, ki jo potrebujem.

Če kdo to ima, ali pozna, bi bil zelo vesel kakršnekoli pomoči. Da bi sam po nepotrebnem, ne izumljal tople vode.

LP Mitja
Uporabniški avatar
Executor
Tekmovalec
Prispevkov: 342
Pridružen: 04 Jul 2005, 06:48
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Executor »

Na žalost specifikacij nimam. Pa tudi na netu jih nisem našel. Vem le to, da je bil sistem na originalni "puščici" hidravlično krmiljen. To je bilo izvedeno z dvema različnimima hidr. črpalkama. Ena je skrbela za delovanje zakrilc, medtem, ko je druga skrbela za delovanje krilc. Samodejno prilagajanje je bilo krmiljeno preko dušenja na tlačni strani črpalke (tlak) podobno kot so izvedeni stari dieselski motorji. Kar se tiče modela ima model elektronsko krmiljen sistem, ki ga interno obdeluje elektronika v modelu. Kar pomeni, da iz oddajnika pilot pošilja vedno isti signal neglede na hitrost modela. Seveda "skaliranje" vhodnega signala prevzema elektronika modela.

LP Marko
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9302
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

DO 435 na elektro, vir: http://www.shredair.com/

Slika
www.lipo.si
Odgovori

Vrni se na Večmotorni letalski modeli