Mustang P51 - Predstavitev
Moderator: Mipo
Mustang P51 - Predstavitev
MUSTANG P51
Prodaja - Mantua Model d.o.o. - Nebec Janez, Ljubljana
Narejen v Vietnamu by Black Horse Model
Tehnični podatki:
-dolžina kril.................1550 mm
-dolžina trupa.................1330 mm
-teža celega modela z opremo.................3,8 kg
-servo motorji.................9 standard
-motor.................O.S. 70S II - 4T
Priporočen motor.................10 cu. - 2T ali 15 cu. - 4T
Oddajnik.................min. 6 kanalov
No, tudi jaz sem prišel do prečudovitega letala Mustang P51. Proizvajajo ga Black Horse Model iz Vietnama in je popolnoma lesene klasične konstrukcije in je že skorajda izgotovljen (ARF). Komplet vsebuje vse dele: boudne, ročice, sponke, vilice, uvlačljivo podvozje, gume, tank, pokrovčke za servo mehanizme, kaputažo, spiner, nosilec za motor, nalepke, … itd, skratka vse, razen motorja in elektronike. Za samo dokončevanje modela sem porabil cca 6 ur dela.
Model je zelo trdne konstrukcije, a kljub temu je lahko letalo, prekrito z oralight folijo. Vgrajenih ima 9 servomehanizmov, 1 Ă— smer, 2 Ă— višina, 2 Ă— eleron, 2Ă— flap,1 Ă— gas in 1Ă— uvlačljivo podvozje. Opremil sem ga z O.S. 11,5 kubičnim štiritaktnim motorjem, kateri pa vrti eliso APC 13 Ă— 7.
Model se pri vzletu na travnati površini dvigne v cca 10 metrih in po želji ga dvigujem počasi ali pa strmo. Za letenje potrebuje zelo majhno hitrost in model zlepa ne pade v kovit, če pa že, pa pred tem za razliko od drugih mojih letal, to tudi parkrat nakaže in ne pade kar v kovit iznenada. Kar se tiče samega letenja je torej lahko zelo počasno ali pa hitro, zmožen je izpeljat vse osnovne akrobacije (luping, rola, kubanka, hrbtni let, venček, premet čez krilo, kovit …). Zelo odlično pa mu delujejo flapi. Modelu pred pristankom povlečeš ven flape in pride na pristajanje pod 45 stopinjskim kotom zelo počasi oziroma v »počasnem posnetku« in ko ga poravnam na višini cca 30 cm, mustang sede na pisto v 3-4 metrih in še ene toliko jih potrebuje, da se ustavi na travnati pisti (nisem še poizkusil na asfaltni pisti, bom pa v kratkem).Težišče letala pa je odlično, ker se zlepa ne zvrne na kljun pri pristanku (za razliko od nekaterih drugih, ki sem jih videl). Model je prva liga in vsako letenje pomeni 20 min uživanja in relaksacije.
Model svetujem vsem, ki jim je všeč malo bolj divje akrobatsko letenje (ne za F3A) ali pa počasno scale letenje. Model ni preveč zahteven za letenje in ti definitivno polepša dan .
LP Jan
Prodaja - Mantua Model d.o.o. - Nebec Janez, Ljubljana
Narejen v Vietnamu by Black Horse Model
Tehnični podatki:
-dolžina kril.................1550 mm
-dolžina trupa.................1330 mm
-teža celega modela z opremo.................3,8 kg
-servo motorji.................9 standard
-motor.................O.S. 70S II - 4T
Priporočen motor.................10 cu. - 2T ali 15 cu. - 4T
Oddajnik.................min. 6 kanalov
No, tudi jaz sem prišel do prečudovitega letala Mustang P51. Proizvajajo ga Black Horse Model iz Vietnama in je popolnoma lesene klasične konstrukcije in je že skorajda izgotovljen (ARF). Komplet vsebuje vse dele: boudne, ročice, sponke, vilice, uvlačljivo podvozje, gume, tank, pokrovčke za servo mehanizme, kaputažo, spiner, nosilec za motor, nalepke, … itd, skratka vse, razen motorja in elektronike. Za samo dokončevanje modela sem porabil cca 6 ur dela.
Model je zelo trdne konstrukcije, a kljub temu je lahko letalo, prekrito z oralight folijo. Vgrajenih ima 9 servomehanizmov, 1 Ă— smer, 2 Ă— višina, 2 Ă— eleron, 2Ă— flap,1 Ă— gas in 1Ă— uvlačljivo podvozje. Opremil sem ga z O.S. 11,5 kubičnim štiritaktnim motorjem, kateri pa vrti eliso APC 13 Ă— 7.
Model se pri vzletu na travnati površini dvigne v cca 10 metrih in po želji ga dvigujem počasi ali pa strmo. Za letenje potrebuje zelo majhno hitrost in model zlepa ne pade v kovit, če pa že, pa pred tem za razliko od drugih mojih letal, to tudi parkrat nakaže in ne pade kar v kovit iznenada. Kar se tiče samega letenja je torej lahko zelo počasno ali pa hitro, zmožen je izpeljat vse osnovne akrobacije (luping, rola, kubanka, hrbtni let, venček, premet čez krilo, kovit …). Zelo odlično pa mu delujejo flapi. Modelu pred pristankom povlečeš ven flape in pride na pristajanje pod 45 stopinjskim kotom zelo počasi oziroma v »počasnem posnetku« in ko ga poravnam na višini cca 30 cm, mustang sede na pisto v 3-4 metrih in še ene toliko jih potrebuje, da se ustavi na travnati pisti (nisem še poizkusil na asfaltni pisti, bom pa v kratkem).Težišče letala pa je odlično, ker se zlepa ne zvrne na kljun pri pristanku (za razliko od nekaterih drugih, ki sem jih videl). Model je prva liga in vsako letenje pomeni 20 min uživanja in relaksacije.
Model svetujem vsem, ki jim je všeč malo bolj divje akrobatsko letenje (ne za F3A) ali pa počasno scale letenje. Model ni preveč zahteven za letenje in ti definitivno polepša dan .
LP Jan
- Priponke
-
- 4.jpg (75.71 KiB) Pogledano 4566 krat
-
- 5.jpg (68.4 KiB) Pogledano 4566 krat
-
- 6.jpg (68.91 KiB) Pogledano 4566 krat
Zadnjič spremenil Pegaz, dne 01 Nov 2005, 11:22, skupaj popravljeno 1 krat.
;-)
No kot obljubljeno, sem probal še na asfaltni pisti. Mustang se je odlepu od tal po parih metrih , pri pristajanju pa se je ustavil po cca 25 metrih....flapi res delajo svoje....naprimer moja extra 330S, 150cm čez krila, 3,2kg z istim motorjem brez flapov rabi cca 130 m piste, da se ustavi
LP Jan
LP Jan
-
- Začetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 20 Dec 2005, 14:14
- Kraj: Radizel