Pozdravljeni,
Zaenkrat je projekt šele v povojih in ni še zrel za v objavo v gradnjo in projekte.
Začel sem risati načrt za Focke Wulf 190 A-8. Ideja je, da naredim semi-scale maketo omenjenega lovca. Maketa bo v merilu 1:6.
Osmovni podatki so:
Razpetina krila: 1750 mm
Površina krila: 52 dm2
vitkost: 5.843
Profil v korenu krila: NACA 2415
Profil v konici: NACA 2410
Negativno zvitje krila: 2°
V lom: 6,5°x 2
Grajen bo iz trsk. Namen je pogon elektro, predvsem zaradi tega, ker o bencinarjih nimam pojma.
Skrbeti me je začelo okoli teže, saj jo predvidevam okoli 3kg brez pogona. Zanima me, če je to izvedljivo ali je bolj brca v meglo?
Obračam se za kak nasvet starih mačkov.
Hvala že vnaprej.
FW-190 A-8 1:6
Moderator: Pisaneli
- GasperStef
- Razpravljalec
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 09 Maj 2010, 14:54
FW-190 A-8 1:6
LP, Gašper
Re: FW-190 A-8 1:6
Samo za primerjavo:
Moj Bearcat razpetine kakšen cm čez 180 , motor 26 ccm bencin komplet tehta mal čez 7 kg. Res je da v nosu nisem šparal z težo, ker sem jo rabil zaradi težišča. Nekaj teže doprinese tudi uvlačlivo podvozje.
Vso srečo
Moj Bearcat razpetine kakšen cm čez 180 , motor 26 ccm bencin komplet tehta mal čez 7 kg. Res je da v nosu nisem šparal z težo, ker sem jo rabil zaradi težišča. Nekaj teže doprinese tudi uvlačlivo podvozje.
Vso srečo
- Priponke
-
- 20180522_181800[1].jpg (190.67 KiB) Pogledano 7917 krat
LP Peter
Re: FW-190 A-8 1:6
Lp.
Polikarpov i 16 z razponom 180cm, je pri meni imel 8kg. Model sem kupil zgrajen na 4/5. Se pravi konstruktorsko je bil narejen, do mere, ki je ni več moč spreminjati. Pa je letel. Sicer od pol gasa dalje ampak vseeno. So pa bili tudi pristanki, še dokaj normalni.
Po načrtu je bil za 15ccm metanol. Moj pa je brez težal žvečil rcgf 65!!!!!!
Mislim, da te še ne sme skrbeti. Res pa je, da lažji je lepše leti.
Lp, Klemen
Polikarpov i 16 z razponom 180cm, je pri meni imel 8kg. Model sem kupil zgrajen na 4/5. Se pravi konstruktorsko je bil narejen, do mere, ki je ni več moč spreminjati. Pa je letel. Sicer od pol gasa dalje ampak vseeno. So pa bili tudi pristanki, še dokaj normalni.
Po načrtu je bil za 15ccm metanol. Moj pa je brez težal žvečil rcgf 65!!!!!!
Mislim, da te še ne sme skrbeti. Res pa je, da lažji je lepše leti.
Lp, Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Re: FW-190 A-8 1:6
Super projekt. Tule je 130 strani detajlov: https://www.google.com/url?sa=t&source= ... IQ8Jx2utAq
Zakaj si izbral to kombinacijo profilov?
Zakaj si izbral to kombinacijo profilov?
Re: FW-190 A-8 1:6
Moj Thunderbolt ima 163cm čez krila,narejen je za metanol 10ccm 2 takt ali 15ccm 4 takt. Sam imam gor 20cc Dle bencinarja,pa nekaj malega uteži na repu zaradi težišča..Ima 1 kilco preveč kot naj bi moral imet,torej cca.5.5kg vendar še vedno leti in tud pristaja ko pesmca.
Prava igrača za letet in čisto nič žleht ,kot je za ww2 lovce v navadi da imajo visoke minimalke in se radi prekucjejo na nos..
. .
video:
https://www.youtube.com/watch?v=2i3pOFpt_Wk
Prava igrača za letet in čisto nič žleht ,kot je za ww2 lovce v navadi da imajo visoke minimalke in se radi prekucjejo na nos..
. .
video:
https://www.youtube.com/watch?v=2i3pOFpt_Wk
- GasperStef
- Razpravljalec
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 09 Maj 2010, 14:54
Re: FW-190 A-8 1:6
Uporabil sem, ker so preverjena kombinacija in uporabljena že na več uspešnih modelih. Nisem hotel kaj dosti filozofirati.Mipo napisal/-a: ↑07 Apr 2020, 21:49 Super projekt. Tule je 130 strani detajlov: https://www.google.com/url?sa=t&source= ... IQ8Jx2utAq
Zakaj si izbral to kombinacijo profilov?
Potem bi lahko dosegel kilažo z elektro izvedbo 4000g?
Mipo hvala za detajle, sem že najdu nekaj koristnega.
Za predogled. Ni dosti, ampak začetek pa je. Začel sem pri krilu.
LP
LP, Gašper
Re: FW-190 A-8 1:6
me veseli, da so še komu všeč fw190! jaz sem si pred 3 leti naredil fw-190 d9 in ga ne morem prehvaliti. moj je sicer malenkost manjši (150 cm čez krila), ampak je zadeva zelo podobna. model je zelo lep, dokaj enostaven za izdelavo, njegove letalne sposobnosti so odlične. tehta okoli 4kg skupaj z baterijo. tudi jaz imam gor elektro pogon - 5s lipo in ima več kot dovolj moči. iz hitrega preleta nad marjeticami v vertikalo zelo dobro ohranja hitrost, takoj si na 200m in še bi šlo... glede kontrol je model zelo dobro odziven po nagibu (tudi pravi fw so bili...) in izjemno stabilen v letu. polni gas, stand gas, model leti kot po tračnicah. res užitek za letet. je pa kot pri vseh warbirdih hiter na pristanku, zato so dobri flapi nujni! tu sem pri mojem naredil namesto split flapov (ki jih ima pravi) kar standard flape. delujejo odlično.
želim ti lep projekt in če te kaj zanima, povej... še par slik mojega:
želim ti lep projekt in če te kaj zanima, povej... še par slik mojega:
- Priponke
-
- PrKurah_0697.JPG (39.19 KiB) Pogledano 2768 krat
-
- PrKurah_0721.JPG (31.02 KiB) Pogledano 2768 krat
-
- PrKurah_0650a.jpg (67.59 KiB) Pogledano 2768 krat
Modelarstvo je najlepši šport!