SKYRC Corner Weight System

Moderatorji: kurnt29, atf300

Odgovori
Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 345
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

SKYRC Corner Weight System

Odgovor Napisal/-a atf300 »

V času Covid19 , sem tudi sam našel vsaj nekaj motivacije za remonte, ironično , glih takrat ko naj nebi hodili ven.

Prvi v vrsti je bil VS410 , na katerega sem vgradil VFD menjalnik in ker mi osnovna pozicija baterija ni bila všeč (preveč nazaj) mi je z mojim bogim znanjem 3d oblikovanja uspelo zrisati nosilec za baterijo ob strani . Že pred časom me je mikalo , da bi si omsilil t.i Corner Weight System, saj balansiranje po občutku nikoli ni bilo zame .

Slika

Že od prej sem poznal SKYRC Corner Weight System, vendar si nisem mogel upravičiti cene, vendar , ko sem videl ceno pri Delkotu daleč najcenejšo v Evropi, je bilo s preudarnostjo konec. Dva dni po naročilo mi ga je poštar dostavil , saj osebni prevzem ni bil možen takrat .

Slika

Gre za sistem štirih vagic , katere merijo težo na vsako kolo, dejansko bi lahko isto nardil s štirimi hofer vagicami , vendar mi je komotnost, da ne računam stvari vredna denarja. Lepše kot je zbalansiran avto in bolj je teža bližje centru lepše se avto pelje .

Slika

Uporaba sama je zelo enostavna, za napajanje 8 aa baterij ali napajalnik , prikolopite vagice , vsako v svoj port ki je označen z barvami , izenačite vage z CLR tipko in postavite vozilo na njih. izpiše se teža vsakega kolesa, skupna teža , teža odspredaj , odzadaj in levo desno in razmerja med njimi.

Slika

Vagice same so dokaj točne

Slika

Moj Vs410 Origin z VFD in brez elektronike razen servota je dokaj balansiran, seveda brez baterije .

Slika

pri dodajanju baterije in elektronike mi je ratalo razmerje 55/45 in 50/50 po straneh , če pogledamo cifre , je res da je težji na levi strani , vendar čista uravnoteženost ni bila ultimativni cilj. Hkrati mi je uspelo spraviti baterijo najnižje možno , cca 1 cm nižje kot v originalnem designu.

Slika

Ko sem dodal še body je končna teža na 3.7 kile RTR z 3300 3s baterijo, cilj je dosežen.

Slika

Tale sistem je zanimivo orodje , ni nujno potrebno ,je ga pa lepo imeti in mi ni žal nakupa, še eno orodje v mojem arsenalu,ki ga priporočam vsakemu ki se hoče še dodatno poglobiti v hobi. Hvala Dušanu za hitro dobavo !

še link

https://www.delko.si/en/skyrc-corner-we ... 00015.html

še ena zanimivost , moj drugi avto katerega sem na hitro spucal in postavil na vago (gmade) ima RTR z baterijo perfektno balanco 60/40 :D
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: SKYRC Corner Weight System

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Fajn zgleda tole.

Da izračunaš vse razlike in procente med vogali si po parih iteracijah s premikanjem tež zbrusiš prste na kalkulatorju z vagicami iz hoferja...

Če bi pri Vanq-u dal sprejemnik ob esc bi malo popravil težišče levo/desno in izboljšal razmerje slredaj/zadaj.

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
DACAR
Freak
Prispevkov: 529
Pridružen: 20 Jan 2014, 09:48
Kraj: LJ
Kontakt:

Re: SKYRC Corner Weight System

Odgovor Napisal/-a DACAR »

atf300 napisal/-a: 17 Maj 2020, 21:55 še ena zanimivost , moj drugi avto katerega sem na hitro spucal in postavil na vago (gmade) ima RTR z baterijo perfektno balanco 60/40 :D
Še vedno tudi sam stojim za tem, da je Gmade zakon! :D

Drugače pa fajn zadeva. Verjetno bolj mišljena za cestne modele.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Odgovori

Vrni se na Crawler/Scaler/Trail modeli