Lotos 3300
Re: Lotos 3300
Višinski stabilizator je snemljiv, zato sem za pogon uporabil kovinsko vilico s tulko.
LP2R
LP2R
- Priponke
-
- Lotos_093.jpg (55.81 KiB) Pogledano 13531 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Na svoje mesto sem namontiral tudi motor, spiner in eliso.
Motor je velikosti Turnigy SK3-3542-1250, tega sem imel v predalu. V bistvu pa sem model konstruiral za motor 3536-1100.
Za prve lete sem nanj nataknil prop 11x8, vzel pa bom 60A regulator z BECem. Bom videl kako se bo obneslo v praksi.
LP2R
Motor je velikosti Turnigy SK3-3542-1250, tega sem imel v predalu. V bistvu pa sem model konstruiral za motor 3536-1100.
Za prve lete sem nanj nataknil prop 11x8, vzel pa bom 60A regulator z BECem. Bom videl kako se bo obneslo v praksi.
LP2R
- Priponke
-
- Lotos_094.jpg (75.37 KiB) Pogledano 13530 krat
-
- Lotos_095.jpg (72.31 KiB) Pogledano 13530 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Video poleta
Re: Lotos 3300
Sem pravkar s steze po prvem štartu, oziroma dveh štartih.
Ma občutki so fantastični, bom pa tole malo prespal in jutri naložil slike.
Video pa mora kolega potegnit s telefona, da ga nalovdamo gor.
LP2R
Ma občutki so fantastični, bom pa tole malo prespal in jutri naložil slike.
Video pa mora kolega potegnit s telefona, da ga nalovdamo gor.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Prilagam dve pozerski fotki pred prvim štartom.
Video posnetek se lovda na YouTube, ostalih slik pa še nisem dobil.
Skratka. Model se je odpeljal po pričakovanjih. Zamik motorja je odličen, zato nos modela med delovanjem motorja ne sili navzgor, včasih je potreben le manjši popravek z višino, predvsem kadar se model vzpenja proti vetru. Tudi izračunano težišče se je izkazalo že v prvo odlično. Drugi let sem težišče pomaknil 5 mm bolj nazaj, ki se je bolje izkazalo v brezvetrju, za v veter pa je bolje malo bolj naprej.
Prijetno so me presenetili flapi, saj se vsak milimeter odmika zelo občutno pozna med letom. Par stopinj odklona flapov navzgor model zelo pospeši brez da bi bilo treba popravljat z višino. Par stopinj odklona navzdol pa modelu hitrost hitro pade in dobiš občutek da zadeva noče dol. Odklon flapov navzdol za 45 stopinj +, pa deluje kot zelo efektivna zavora. Ker se mu v tem režimu že dokaj zmanjša hitrost lepo pokaže z nihanjem kril, da je treba povečat hitrost z odklonom višine od sebe.
Malo manj občutljivi so eleroni, ki kljub velikim odklonom in difenecialu model ne nagnejo kot smo to navajeni pri motornjakih. Pa saj pri majhnih hitrostih in velikem razponu kril niti ne moremo pričakovati, da bo tole akrobatski model. So pa zelo dobrodošli ko model iz zavoja uvedemo v raven let. Z njimi se lepo ohrani energija med izravnavanjem.
Smerni stabilizator in višina sta lepo efektivna, predvsem smer je nujno potrebna pri zavijanju. Modelarji, ki niso navajeni na zavijanje s smerjo bodo na začetku imeli težave, ali pa je to primeren model da se tega naučijo.
V-lom krila zanalašč nisem predvidel velikega zaradi dveh razlogov. Osebno ne maram zelo stabilnih modelov, ker je tako letenje živi dolgčas. Model z velikim V-lomom sam zelo močno duši sunke vetra in druge motnje med letom, zato ni potrebno kaj dosti krmarit. Na žalost pa taka velika stabilnost tudi zmanjšuje učinek krmil, zato model v zavojih zaradi velikih odklonov proizvede le več upora. Tak model je primeren samo za en režim letenja in sicer počasi brez velike pozornosti krmarjenja in zavijati z velikimi in počasnimi zavoji - jaz temu pravim penzionistično letenje. No, kljub temu, da ima model majhen V-lom, ki je večkrat lomljen po krilu v obliki elipse, pa je njegova stabilnost presenetljivo velika.
To so prva opažanja, naslednji leti bodo še malo bolj na fino pokazali kakšne so prave nastavitve. Malo bom še eksperimentiral s težiščem, odkloni krmil ter diferencialom na eleronih. Sem pa že začel rezat letvice za KIT- e.
LP2R
Video posnetek se lovda na YouTube, ostalih slik pa še nisem dobil.
Skratka. Model se je odpeljal po pričakovanjih. Zamik motorja je odličen, zato nos modela med delovanjem motorja ne sili navzgor, včasih je potreben le manjši popravek z višino, predvsem kadar se model vzpenja proti vetru. Tudi izračunano težišče se je izkazalo že v prvo odlično. Drugi let sem težišče pomaknil 5 mm bolj nazaj, ki se je bolje izkazalo v brezvetrju, za v veter pa je bolje malo bolj naprej.
Prijetno so me presenetili flapi, saj se vsak milimeter odmika zelo občutno pozna med letom. Par stopinj odklona flapov navzgor model zelo pospeši brez da bi bilo treba popravljat z višino. Par stopinj odklona navzdol pa modelu hitrost hitro pade in dobiš občutek da zadeva noče dol. Odklon flapov navzdol za 45 stopinj +, pa deluje kot zelo efektivna zavora. Ker se mu v tem režimu že dokaj zmanjša hitrost lepo pokaže z nihanjem kril, da je treba povečat hitrost z odklonom višine od sebe.
Malo manj občutljivi so eleroni, ki kljub velikim odklonom in difenecialu model ne nagnejo kot smo to navajeni pri motornjakih. Pa saj pri majhnih hitrostih in velikem razponu kril niti ne moremo pričakovati, da bo tole akrobatski model. So pa zelo dobrodošli ko model iz zavoja uvedemo v raven let. Z njimi se lepo ohrani energija med izravnavanjem.
Smerni stabilizator in višina sta lepo efektivna, predvsem smer je nujno potrebna pri zavijanju. Modelarji, ki niso navajeni na zavijanje s smerjo bodo na začetku imeli težave, ali pa je to primeren model da se tega naučijo.
V-lom krila zanalašč nisem predvidel velikega zaradi dveh razlogov. Osebno ne maram zelo stabilnih modelov, ker je tako letenje živi dolgčas. Model z velikim V-lomom sam zelo močno duši sunke vetra in druge motnje med letom, zato ni potrebno kaj dosti krmarit. Na žalost pa taka velika stabilnost tudi zmanjšuje učinek krmil, zato model v zavojih zaradi velikih odklonov proizvede le več upora. Tak model je primeren samo za en režim letenja in sicer počasi brez velike pozornosti krmarjenja in zavijati z velikimi in počasnimi zavoji - jaz temu pravim penzionistično letenje. No, kljub temu, da ima model majhen V-lom, ki je večkrat lomljen po krilu v obliki elipse, pa je njegova stabilnost presenetljivo velika.
To so prva opažanja, naslednji leti bodo še malo bolj na fino pokazali kakšne so prave nastavitve. Malo bom še eksperimentiral s težiščem, odkloni krmil ter diferencialom na eleronih. Sem pa že začel rezat letvice za KIT- e.
LP2R
- Priponke
-
- Lotos_096.jpg (169.76 KiB) Pogledano 12874 krat
-
- Lotos_097.jpg (168.33 KiB) Pogledano 12874 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Zdaj, ko je model končan ali so kakšna odstopanja od predvidene specifikacije?
Re: Lotos 3300
Nobenih presenečenj ni, opažam pa da bolj kot ga spoznavam, bolj mi je pri srcu leteti z njim.
LP2R
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Model se testira in je vsak dan bolj pohleven.
KIT kompleti so skoraj gotovi, prva runda 10ih modelov je že odpotovala k naročniku v tujino. Ostali modeli so že pakirani v škatlah, vendar jim manjkajo le še navodila. Te spesnim v teh dneh nato pa bodo KITI veselo na voljo.
Do takrat pa še par slikic iz letenja.
LP2R
KIT kompleti so skoraj gotovi, prva runda 10ih modelov je že odpotovala k naročniku v tujino. Ostali modeli so že pakirani v škatlah, vendar jim manjkajo le še navodila. Te spesnim v teh dneh nato pa bodo KITI veselo na voljo.
Do takrat pa še par slikic iz letenja.
LP2R
- Priponke
-
- Lotos_098.jpg (55.05 KiB) Pogledano 12030 krat
-
- Lotos_100.jpg (41.07 KiB) Pogledano 12030 krat
-
- Lotos_101.jpg (45.34 KiB) Pogledano 12030 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Še par slik nizkih preletov.
LP2R
LP2R
- Priponke
-
- Lotos_102.jpg (55.23 KiB) Pogledano 12029 krat
-
- Lotos_103.jpg (62.1 KiB) Pogledano 12029 krat
-
- Lotos_104.jpg (64.98 KiB) Pogledano 12029 krat
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Dobra novica za vse neučakane.
KIT komplet LOTOSA je gotov in že na voljo.
Izdelal sem prvo serijo 20 modelov, vendar mi jih je 10 že odkupil naročnik iz tujine. Ostalo je še 10 modelov. Ker modeli še niso na voljo po trgovinah, prvo serijo dam po promocijski ceni 120 eur. Zaloga je omejena, se pa že dela naslednja serija 20 modelov, ki bo že dosegljiva tudi v trgovini Mladi tehnik in MIBO, vendar pa po občutno višjih cenah.
LP2R
KIT komplet LOTOSA je gotov in že na voljo.
Izdelal sem prvo serijo 20 modelov, vendar mi jih je 10 že odkupil naročnik iz tujine. Ostalo je še 10 modelov. Ker modeli še niso na voljo po trgovinah, prvo serijo dam po promocijski ceni 120 eur. Zaloga je omejena, se pa že dela naslednja serija 20 modelov, ki bo že dosegljiva tudi v trgovini Mladi tehnik in MIBO, vendar pa po občutno višjih cenah.
LP2R
Zadnjič spremenil 2R, dne 13 Jul 2018, 15:04, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 12 Mar 2005, 14:09
Re: Lotos 3300
Spoštovani g. Resman!
Redno spremljam vašo modelarsko delovanje in vaše izdelke, ki jih čudovito opišete.
Zelo pa me je zmotila, poslovno, saj sem precej let vodil prodajalno, vaša zadnja napoved o ceni modela Lotos 3300. Postopate tako, kot proizvajalec do svojih trgovcev ne bi smeli! To je večna napaka slovenskih proizvajalcev, da ne postavijo cene, ki bi veljala za končne kupce ter trgovce enako.
Pa brez zamere,
Peter Burkeljc
Redno spremljam vašo modelarsko delovanje in vaše izdelke, ki jih čudovito opišete.
Zelo pa me je zmotila, poslovno, saj sem precej let vodil prodajalno, vaša zadnja napoved o ceni modela Lotos 3300. Postopate tako, kot proizvajalec do svojih trgovcev ne bi smeli! To je večna napaka slovenskih proizvajalcev, da ne postavijo cene, ki bi veljala za končne kupce ter trgovce enako.
Pa brez zamere,
Peter Burkeljc
Re: Lotos 3300
Hm, se strinjam z vami.
Da obrazložim mojo namero.
Model sem skonstruiral sam in tudi izdelal KIT komplet. Narejena sta bila dva prototipa modela, ki sta tudi naletela veliko ur, da se je model res temeljito stestiral. Šele po tem koraku sem si upal model lansirati na tržišče. Praksa z mojim tujim kupcem je taka, da je prva serija cenejša kot kasneje, saj so prvi kupci nekako še vedno preizkusni graditelji. Meni je sicer KIT brezhiben, nekomu pa nekateri detajli ne sedejo, ali pa ima boljšo zamisel. Če je dobil KIT po malo manjši ceni od mene in ne v trgovini, bo z veseljem njegova opažanja delil z mano in s tem omogočil da se v KIT vpeljejo določeni popravki in s tem izboljšajo izdelki.
Ravno zato, ker hočem biti pošten do kupcev in trgovcev, sem omenil da ta cena velja le za to serijo. Ko bodo modeli na policah se bom tudi jaz držal dogovora in model bo imel dogovorjeno ceno povsod. Tako je bilo do sedaj in tako računam tudi v naprej.
S spoštovanjem
Robert
Da obrazložim mojo namero.
Model sem skonstruiral sam in tudi izdelal KIT komplet. Narejena sta bila dva prototipa modela, ki sta tudi naletela veliko ur, da se je model res temeljito stestiral. Šele po tem koraku sem si upal model lansirati na tržišče. Praksa z mojim tujim kupcem je taka, da je prva serija cenejša kot kasneje, saj so prvi kupci nekako še vedno preizkusni graditelji. Meni je sicer KIT brezhiben, nekomu pa nekateri detajli ne sedejo, ali pa ima boljšo zamisel. Če je dobil KIT po malo manjši ceni od mene in ne v trgovini, bo z veseljem njegova opažanja delil z mano in s tem omogočil da se v KIT vpeljejo določeni popravki in s tem izboljšajo izdelki.
Ravno zato, ker hočem biti pošten do kupcev in trgovcev, sem omenil da ta cena velja le za to serijo. Ko bodo modeli na policah se bom tudi jaz držal dogovora in model bo imel dogovorjeno ceno povsod. Tako je bilo do sedaj in tako računam tudi v naprej.
S spoštovanjem
Robert
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
spoštovani,
zanima me ali imate še kakšen kit komplet.
hvala in lep dan.
zanima me ali imate še kakšen kit komplet.
hvala in lep dan.
Re: Lotos 3300
Sem poslal na ZS.
LP2R
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Lep prisrčen pozdrav vsem. Upam, da ne smetim temo gospoda Resmana. Moj LOTOS je v gradnji in sem nekje na polovici del. Ko bom dobil računalnik in se naučil nalagati fotografije, bom objavil svojo temo o gradnji. To je moj peti radijsko vodeni model v samogradnji iz laserskega kompleta. Lp, Kristjan
Re: Lotos 3300
Pozdravljeni.
Zanima me kolikšen premer spinerja je primeren Lotusa (mere)?
Hvala vnaprej za odgovor!
Lp,
Zanima me kolikšen premer spinerja je primeren Lotusa (mere)?
Hvala vnaprej za odgovor!
Lp,
Andreo
Re: Lotos 3300
Idealen spiner, kateremu oblika najbolje prehaja v trup je s premerom 46 mm. Brez problema pa se lahko vzame tudi spiner s premerom 42 mm, le malo več je treba pobrusiti rob za lep prehod.
LP2R
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
LP: Me zanima a KIT kompleti se že dajo dobiti.
LP. čuj čuj
LP. čuj čuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Re: Lotos 3300
Moj zimski projekt je končan. Uspel sem sicer le enkrat poleteti, ker mi je zatajil servo zakrilc, vendar, pomlad je že skoraj tu
Tako, en Lotos od sedaj leti tudi na Lijaku na Goriškem.
Več slik, ki jih je poslikal Miloš se najde še v temi Vikend bil je živ
Tako, en Lotos od sedaj leti tudi na Lijaku na Goriškem.
Več slik, ki jih je poslikal Miloš se najde še v temi Vikend bil je živ
Andreo
Re: Lotos 3300
Lepo izdelan model in upam da vam bo dolgo in uspešno služil.
LP2R
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Re: Lotos 3300
Tudi moja gradnja je prišla do zaključka. Oprema je vgrajena, čeprav z kar nekaj težav z servoti Corona. Dva sta šla v maloro že med nastavitvami. Enostavno sta se nehala odzivati, samo vroča sta postala. Slaba popotnica za krstni let. Čakam na novo pošiljko, tokrat preverjene znamke za malo več cekinov.
Re: Lotos 3300
Tudi jaz sem imel podobne težave z enim takim (verjetno enakim) servotom in to takoj po krstnem letu. Nabavil sem nove - enake in od takrat mi še niso zatajili.
Sicer pa se je treba zavedat, da kitajska roba lahko mnogo prej odpove! Včasih še prehitro .
Na sliki se vidi, da so vgrajene ojačitve centroplana. A je to posebej dodano ali je že v načrtu modela to dodano? Namreč, moj jih nima , čeprav jih ne pogrešam - ob primernem letenju seveda .
Lp,
Andreo
Re: Lotos 3300
Novejša serija ima tako v načrtu kot tudi v kit kompletu predvidenih nekaj dodatnih ojačitev, med drugim tudi dvojno remenjačo pri centroplanu in prav tako pri uškah, kar pri gradnji povzroči dodatne težave. Ni več tako preprosto nanizati rebra, ker je ena pokončna letev lepljena ob spodnji letvici, druga nanjo. Z diagonalnimi ojačitvami je kar nekaj dodatnega dela, saj je vsako rebro potrebno spredaj in zadaj obrusiti in prilagoditi, da sede med rebra. Je pa krilo precej bol togo. Žal v navodilih za gradnjo teh sprememb ni omenjenih.
Corona servote sem vgradil prvič in verjetno tudi zadnjič. Po prebiranju forumov sem ugotovil, da naj bi imeli zelo slabo elektroniko, ki odpove že ob malo večji obremenitvi. Da pa odpove med nastavitvami odklonov (sicer bolje, kot med letom) je pa nedopustno in se mi to doslej še ni zgodilo tudi z najcenejšimi primerki kitajske robe.
Corona servote sem vgradil prvič in verjetno tudi zadnjič. Po prebiranju forumov sem ugotovil, da naj bi imeli zelo slabo elektroniko, ki odpove že ob malo večji obremenitvi. Da pa odpove med nastavitvami odklonov (sicer bolje, kot med letom) je pa nedopustno in se mi to doslej še ni zgodilo tudi z najcenejšimi primerki kitajske robe.