Do zdaj od nakupa baterij sploh nisem mogel dobiti časa za modelarstvo, ta teden sem pa končno spet vozil.
Tokrat je bila izkušnja s tem avtom nekaj povsem novega, ker sem si pred tem vzel čas in avto razstavil na prafaktorje in popravil določene stvari, ki so me motile.
!.) Vse tri diferenciale sem zamenjal z redcatovimi izboljšanimi ti. "hardened" in jih pravilno podložil in vanje nalil olje. 45$ za vse tri, upam da se splača, ker so navadni parkrat cenejši.
2.)Vse amortizerje sem razstavil na prafaktorje in jih očistil. Na novo sem vstavil o-ringe in jih namazal z namensko mastjo proti puščanju amortizerjev Team Associated Green slime. Na našem forumu te masti še nisem zasledil, v tujini pa berem da je v nekaj letih postala legendarna.
3.)"King Pin Bushing" sem zrihtal tako, da sem kupil nove dele, vse nastavil na minimalno zračnost in vse vijake, ki gredo v kovino zalepil s primernim lepilom. Lahko rečem, da je boljše kot iz tovarne
4.) S katalogom rezervnih delov sem šel v trgovino z vijaki in nabavil vse vijake, ki obstajajo na tem modelu, da imam doživljensko zalogo. Ugotovil sem, da imbus vijaki v velikosti M3 uporabljajo dve različni velikosti glave. Na tem modelu so večinoma uporabljene manjše, kar pomeni, da se glave pri vijačenju zelo hitro poškodujejo in je problem ko je treba model razstavit. Povsod kjer sem lahko, sem uporabil večje. Res, da je zdaj potrebna večja pazljivost, da se vijak z večjim ključem ne zategne preveč, ampak vseeno je zdaj delo bistveno lažje.
Oba vijaka na sliki sta M3, vendar uporabljata različno velika ključa. Razlika v življenski dobi vijaka in ključa večje številke je ogromna, praktično vijakov ni več treba menjavat zaradi obrabljenosti.
Vožnja z baterijami 2x 2S 10.000 mAh. Vožnja "malo na izi, malo na hard" je trajala 50min!!!
Bateriji sta tako veliki, da so trakci za zapenjanje kar naenkrat postali prekratki
Začasno sem ju zavaroval kar z vezico.
Ob tako velikih baterijah, tudi motor ne zgleda več tako ogromen.
Ker sem pa že slučajno imel avto v kosih, sem pa še zobnik na motorju zamenjal iz 13T na 15T. Zadeva leti tako hudo, da sem se skoraj ubil z lastnim avtom, ko mi je iz skakalnice priletel mimo glave. Kaj sem delal takrat mi še zdaj ni jasno, vem pa, da sem se potem režal še pol ure iz čistega užitka, ko sem dejansko dojel kakšno moč imam pod kontrolo
Zaenkrat sem zelo zadovoljen