Kateri izpuh

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Odgovori
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a sistem »

Pozdravljeni,

Zanima me kateri izpuh izbrati za 3D model. Iščem eksplozivnost motorja in koliko toliko linearno delovanje motorja.

Motor MVVS 116.

- Šmetišnice - navadni izpuh
- lonci
- resonanca

Cene so vse tu tu.

Hvala
Nič bat, samo žgat.
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.
Če iščeš explozivnot in max moč vsekakor resonanco.
Še največ škode naredijo lonci. Sploh kakšen krumscheid, sicer dere se lepo efekt je pa prej negativen kot pozitiven.
Drugače je pri krumscheid resonancah. Te so delane tako, da primejo v štartu. Motor seka po celem območju, pa še končno moč ti dodatno zelo povečajo. Konkretno krumscheid resa (do 65ccm)+dle 120+ falcon 29x9= 6900 obratov.
Ampak to še ni na max. Je na dolžini še rezarva.
Kakšen pa misliš dat propeler? Se mi zdi da je mvvs 116 še močnejši kot dle 120.
Napiši v you tube mvvs 116 tuned pipe, ali pa 58 tuned pipe. Nekaj filmov je da saj dobiš nek občutek.
Najbolj pomembno pa je, kako boš na stavil motor in dolžino. 5 min preveč odprta igla in 5mm predolga krivina pa se že pozna 100, 200++ obratov.
Lp
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a sistem »

Zdravo,

Imam reso original od mvvs - a na mvvs 58. 24x10 mejzlik 7400 rpm. Vleka 20-21 kg. Brutalno.

Na prvem Mvvs 116 imam 30x10 mejzlik 6000 rpm. Imam premale lonce. Ampak je dovolj za ono letalo.

Sedaj delam nov model in bi rad naredil vse optimalno. Mvvs 116 z resonancami bi naj imel okrog 35-40 kg vleka, glede na 58. Predvidevam.

Nimam izkušenj in znanja za izračun potreben pri konstrukciji kolena in resonance.
Nič bat, samo žgat.
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.
A ti delaš svojo reso sam ali boš kupu? A je samo dolžina kolena problem?
Če delaš sam reso pol se drži spodnjih mer. Preverjeno delujejo.
http://www.krumscheid-metallwaren.de/re ... r-393.html
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Nam je recimo pri doma narejenih resah in dle 111 s 28x9.5 propom dal ven 7000. Kar se mi zdi kar dobro. Glede na to da sta 55 in 111 relativno švoh gledano na nove 60ccm motorje.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a sistem »

Reso bi kupil. Za dložino kolena se gre.
Nič bat, samo žgat.
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

kupi original MVVS, ne KS. Mislim da so mnogo bojše prilagojeni tem motorjem, ks je "univerzalen" od MVVS-ja dobiš tudi ustrezno krivino. Pazi, obstajajo dve variante glede na "drop down". Je pa sicer nekaj g težji, krivine pa so železo - zelo močne.
Sam sem iz '58 - prva vezija z nekaj modifikacij in original reso izpuhom iztisnil za šalo 9,6ks oz. cca 21-23kg potiska statično.
Uporabljal sem izključno lesen xsoar 24x10 kar je primerljivo s 25x10 mejzlik.
Nisem še zasledil modelarskega motorja te kubature (razreda) s tako močjo...
lp
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

maki napisal/-a: 25 Dec 2018, 13:47 kupi original MVVS, ne KS. Mislim da so mnogo bojše prilagojeni tem motorjem, ks je "univerzalen" od MVVS-ja dobiš tudi ustrezno krivino. Pazi, obstajajo dve variante glede na "drop down". Je pa sicer nekaj g težji, krivine pa so železo - zelo močne.
Sam sem iz '58 - prva vezija z nekaj modifikacij in original reso izpuhom iztisnil za šalo 9,6ks oz. cca 21-23kg potiska statično.
Uporabljal sem izključno lesen xsoar 24x10 kar je primerljivo s 25x10 mejzlik.
Nisem še zasledil modelarskega motorja te kubature (razreda) s tako močjo...
lp
Živjo.
Ali si kaj meril koliko se ti je vrtel 24x10 prop??
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

če me spomin ve vara je bilo tudi 7500, 7400 konstanta, vendar se mi zdelo da se vseeno malce pregreva od napora zato sem podaljšal razdaljo med krivino in reso za 2.5cm in sem dobil na tleh 7100rpm !!. V zraku jih je bilo gotovo več saj mi je pri daljšem šlepu postriglo original vijake za prop, te sem potem povrtal na M5... :o :o :o
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

=D> =D>
Bravo. Potem si iz teh kubikov spavil res veliko :-({|=
Meni je uspelo na dle 30, ter domačo karbon resonanco na 20x7 fiali prilesti do 8500, na tleh seveda. Tako da mi je zvok motorja, ki v zraku dobesedno piska #-o kar domač.

Ali imaš kakšne izkušnje s 35-40 mvvs resonanco? Oz kaj bi bilo po tvoje bolje za dle 30? Resa od 25-30 ali 35-40? Smola, iz katere je narejena moja, je temperaturno čisto na meji in bo počasi šla rakom žvižgat. Zato bom nekaj kupil.
Lp
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

za metanolce je reso iz "martens EP" povsem ok. ker je temperatura plinov nižja kot za bencin zato se za bencin uporabljajo epoxiji ki jih ni na trgu...
Osebno bi vzel reso za 35-40 za kitajca. Se pa mora le ta kar zavrtet da nekaj dobiš iz njega, nisem pristaš visokoturažnih motorjev, preveč šundra,
škoduje odnosu modelarjev do bližnjih sosedov [-X [-X [-X
lp
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Brez skrbi. Moja resa je popolnoma kultiviran stroj :lol: . V vsakem primeru je veliko tišja kot navaden izpuh. Ker tudi sam delam na temu, da me kdo ne zjaga.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

bo pa potrebno skrajšati krivino če vzameš reso za 35-40ccm, vendar bo nastavljanje nekaj lažje kot z manjšo...
lp
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Ali mogoče veš koliko ke dolga original krivina od mvvs
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

maki napisal/-a: 25 Dec 2018, 18:11 tule...
Hvala.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

maki napisal/-a: 25 Dec 2018, 14:48 če me spomin ve vara je bilo tudi 7500, 7400 konstanta, vendar se mi zdelo da se vseeno malce pregreva od napora zato sem podaljšal razdaljo med krivino in reso za 2.5cm in sem dobil na tleh 7100rpm !!. V zraku jih je bilo gotovo več saj mi je pri daljšem šlepu postriglo original vijake za prop, te sem potem povrtal na M5... :o :o :o
Ali imaš mogoče kakšen film, ker tole mora bit zanimivo za videt. Na kakšnem modelu pa si imel toliko vleka??
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

poglej stare posnetke aerozaprege, motor sem modificiral po navodilih ( +PE Reves) za tekmovanja v aerozapregi, verjetno je kje kakšna slika Wilge 2.4m, 9kg, za šalo je vlekla 11kg+ model tudi K8 od Phoenix m. z 16,5kg ji ni delal težav :D :D
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.
Ali ima kdo izkušnje z resonancami od mvvs in krumscheid?
Namreč zanima me katera od sebe da več na enakem motorju in seveda enaki meri propelerja.
Če je kdo delal kakšne poiskuse se priporočam za rezultate.
Lp
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

lonci, MTW, JMB (TRC-60L), skratka loci z izhodom zadaj. Čehi so naredili odlične nove lonce.
mislim pa da je to mnogo bolj odvisno od propa - tipa...
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

sory sem spregledal da sprašuješ za reso...
moje izkušnje so take da je mvvs "daljši" za nastavit - nekaj več manevrskega prostora, KS pa obratno, manj tolerance.
Primerjava ni ravno posrečena ker original dela v širšem območju kot KS, še širše dela MTW RE2, posledično je kakih 50 o/min razlike več težko...
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.
Najbolj me je zanimala razlika o končnih obratih.
Imel sem možnost razrezati KS reso, pa je znotraj popolnoma drugače grajena kot mvvs, ( ne mislim dušilec, samo efektivni del).
Mvvs ima znotraj klasičen konus, KS pa konus, ki je nekako obdelan. Na njem so izrezi v obliki krajca-lune. Zdaj, zakaj je to ne vem. Pa tudi dimenzijsko je konec konusa večjega premera pri KS in tudi premeri same rese so drugi.
Od tukaj pa tudi vprašanje, katera naj bi dala več od sebe?
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: Kateri izpuh

Odgovor Napisal/-a maki »

od 116-tke ne pričakuj nekih visokih obratov, to ni kitajc!
pravilno izbran prop je bolj pomemben (dimenzija, korak, firma itn.) kot sama resonanca.
KS je dizajniran bolj za "peak" obrate - ko ji nastaviš dolžino lepo poje vendar hitro izgubi sapo ko motorju spustiš obrate. Luknja v moči je kar občutna. Razlika pri mvvs je da te luknje skoraj ni in so dobitki bolj enakomerni vendar je končni izkupiček nekaj nižji. Še bolj je to opazno pei MTW-RE2 resonanci, ki je zelo linearna vendar so končni obrati verjetno najnižji (sodeč po testih in diagramih).
Skratka, izberi prop ki bo primerno obremenil motor (s tem mislim korak in širino lista), za ekstemno odzivnost manjšaj premer (npr. 29", 28"-extra wide)
Če boš izbral KS morata biti resota za 80cc vsak!
lp
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom