Marko Mencin napisal/-a: ↑02 Dec 2018, 21:48 Zdravo!
Hvala za opozorilo!
Poznam pa to problematiko s serijo V3, ki je prišla ven spomladi. Bilo je veliko reklamacij, saj so magneti odpadali že po prvih poletih. Kasneje (avgusta) so napako lepljenja popravili, vprašanje pa je, v kakšni meri. Za zadnje serije nisem zasledil reklamacij. Bom pa to do sezone-pomladi uredil z UHU endfest 300, kot ponavadi.
LP
Dobro je, ker se za to ceno dobi v V3 verziji relativno veliko motorja za dober denar. Sam imam V1 motorje pa so po zmoglivosti slabši.
Kolega je pa kupil tega 6350 V3, pa starega poseka po zmoglivosti. Pa še nekaj je malo čudno. V1 ima magnete zaprte z obeh strani. V3 samo pri zvonu.
So pa to v obeh primerih dualsky eko verzija.
http://www.dualsky.com/ECO_Series/ECOv2.shtml
Lp
Marko
Experience 60 Classic
Re: Experience 60 Classic
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Zdravo!
Odprava prvega robu na zvonu za pridržanje magnetov s sprednje strani je pocenila proizvodnjo, žal pa tudi poslabšala njegovo stabilnost.
Ta rob, tudi če je nizek, namreč v veliki meri ojača zvon in preprečuje gnetenje zvona zaradi necentričnosti mas pri višjih obratih. Zvon tako stalno niha iz okrogle v ovalno obliko in to povzroči odstopanje magnetov. Dobro lepljenje in centriranje lahko to v veliki meri preprečita.
Sicer pa imajo novejši motorji z laminati 0,2mm boljši izkoristek pri večjih obremenitvah - se manj grejejo. Imajo pa glede na št. ovojev tudi drugačen KV. Primer: Stari V1 motor 5050-9/KV500, novi motor pa 5050-8/KV500 (dejansko izmerjeno 517KV pri 21,8V). Enako je tudi pri večjem motorju 5060, ki ima po novem izmerjene vrtljaje 392KV pri 25,1V. Oba nova motorja imata ovoj manj in zaradi tega tudi malce višji KV, kar se odrazi v večji moči in seveda višjih amperih.
LP
Marko
Odprava prvega robu na zvonu za pridržanje magnetov s sprednje strani je pocenila proizvodnjo, žal pa tudi poslabšala njegovo stabilnost.
Ta rob, tudi če je nizek, namreč v veliki meri ojača zvon in preprečuje gnetenje zvona zaradi necentričnosti mas pri višjih obratih. Zvon tako stalno niha iz okrogle v ovalno obliko in to povzroči odstopanje magnetov. Dobro lepljenje in centriranje lahko to v veliki meri preprečita.
Sicer pa imajo novejši motorji z laminati 0,2mm boljši izkoristek pri večjih obremenitvah - se manj grejejo. Imajo pa glede na št. ovojev tudi drugačen KV. Primer: Stari V1 motor 5050-9/KV500, novi motor pa 5050-8/KV500 (dejansko izmerjeno 517KV pri 21,8V). Enako je tudi pri večjem motorju 5060, ki ima po novem izmerjene vrtljaje 392KV pri 25,1V. Oba nova motorja imata ovoj manj in zaradi tega tudi malce višji KV, kar se odrazi v večji moči in seveda višjih amperih.
LP
Marko
We is E-xperts.
Re: Experience 60 Classic
Zdravo!
Lep model in čestitke za samogradnjo, me pa nekaj zanima glede 3d printega kaputaža. Po mojih izkušnjah je bil glavni problem 3d naprintanih izdelkov resolucija printanja (ne vem pravega izraza), ki pusti vidne sledi slojev na površini. Videl sem že varianto, ko naprintan izdelek oblijejo z epoksijem pa varianto s kuhanjem s acetonom, da se zgladi površina... V temi pa je bilo prikazano kitanje samega kaputaža. Kako se to obnese? Je kit potem dovolj fleksibilen, da ne bo poknil ob zvijanju kaputaža? Ali je uporabljena posebna tehnika barvanja?
Hvala že vnaprej za odgovore.
Lp,
Boštjan
Lep model in čestitke za samogradnjo, me pa nekaj zanima glede 3d printega kaputaža. Po mojih izkušnjah je bil glavni problem 3d naprintanih izdelkov resolucija printanja (ne vem pravega izraza), ki pusti vidne sledi slojev na površini. Videl sem že varianto, ko naprintan izdelek oblijejo z epoksijem pa varianto s kuhanjem s acetonom, da se zgladi površina... V temi pa je bilo prikazano kitanje samega kaputaža. Kako se to obnese? Je kit potem dovolj fleksibilen, da ne bo poknil ob zvijanju kaputaža? Ali je uporabljena posebna tehnika barvanja?
Hvala že vnaprej za odgovore.
Lp,
Boštjan
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Zdravo!
Jaz osebno sem najprej 3D print grobo obrusil, potem pa nanesel primer za plastiko. Nato je šel naprej špric kit.
LP
Marko
Jaz osebno sem najprej 3D print grobo obrusil, potem pa nanesel primer za plastiko. Nato je šel naprej špric kit.
LP
Marko
We is E-xperts.
Re: Experience 60 Classic
Pozdravljen Marko,
hvala za info.
Lp,
Boštjan
hvala za info.
Lp,
Boštjan
Re: Experience 60 Classic
Tule je tutorial, ki bi deloval v tem primeru popolno
https://www.youtube.com/watch?v=0vgynnYzo08
LP!
Jure
https://www.youtube.com/watch?v=0vgynnYzo08
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: Experience 60 Classic
Jasno, enostavno in brez kompliciranja. Bravo Jure!
Hvala za link.
Lp Boštjan
Hvala za link.
Lp Boštjan
Re: Experience 60 Classic
Živjo!
Prišlo je do rahlih motenj, katere strokovno osebje sproti odstranjuje...
LP Robi
Prišlo je do rahlih motenj, katere strokovno osebje sproti odstranjuje...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Oj!
S čim zatesniš spoj med pramodelom in delilno ravnino?
Hvala!
S čim zatesniš spoj med pramodelom in delilno ravnino?
Hvala!
BORN TO BE WILD!!!
Re: Experience 60 Classic
Za tesnenje je Peter uporabil čisto navaden avtoličarski kit, impa rjave barve. Pred kitanjem je na model nanesel ločilec.
Lp Robi
Lp Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Pozdravljeni.Marko Mencin napisal/-a: ↑04 Dec 2018, 09:59 Zdravo!
Odprava prvega robu na zvonu za pridržanje magnetov s sprednje strani je pocenila proizvodnjo, žal pa tudi poslabšala njegovo stabilnost.
Ta rob, tudi če je nizek, namreč v veliki meri ojača zvon in preprečuje gnetenje zvona zaradi necentričnosti mas pri višjih obratih. Zvon tako stalno niha iz okrogle v ovalno obliko in to povzroči odstopanje magnetov. Dobro lepljenje in centriranje lahko to v veliki meri preprečita.
Sicer pa imajo novejši motorji z laminati 0,2mm boljši izkoristek pri večjih obremenitvah - se manj grejejo. Imajo pa glede na št. ovojev tudi drugačen KV. Primer: Stari V1 motor 5050-9/KV500, novi motor pa 5050-8/KV500 (dejansko izmerjeno 517KV pri 21,8V). Enako je tudi pri večjem motorju 5060, ki ima po novem izmerjene vrtljaje 392KV pri 25,1V. Oba nova motorja imata ovoj manj in zaradi tega tudi malce višji KV, kar se odrazi v večji moči in seveda višjih amperih.
LP
Marko
Ker smo razpravljali o Joker motorjih bom podal eno meritev, mogoče bo komu prišlo prav.
Kupil sem Joker 6360 280. Motor je namenjem za 8S Lipo.
Kar se pa tiče magnetov, sem jih hotel dolepiti, pa so tako močno zalepljeni, da ni mogoče dodati lepila. Dobesedno so potopljeni v lepilo.
Meritev je pokazala tole:
Joker 6360 280
Fiala prop 20x10
Turnigy 2x 4S 5000 25C ( ogrete na 18°c)
101A
3080W
7280 obratov
10.4kg realnega izmerjenega vleka.
Lp, Klemen
Ps. Motor naj bi preživel tudi večji propeler, sploh kratkotrajno. Doma imam tudi 20x12 isto fiala, ki pa bo šel na motor, če se 20x10 ne izkaže za pravega. Če pa slučajno koga zanima naj javi pa ga stestiram.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Re: Experience 60 Classic
izdelava druge polovice kalupa za pokrov motorja...
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Helou!
Nameščanje kapuiaže...
In še kabine...
Eee, ni še konec...
LP Robi
Nameščanje kapuiaže...
In še kabine...
Eee, ni še konec...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Danes sem prilepil kabino na ogrodje, urediti moram še zapiralo...
LP Robi
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Helou, kar se tehnično tiče je zadeva končana, manjka mi le spiner 63 mm...
Moja teža z turnigy 4000 5s 30-70c je pa 2850 g, tako, da imam občutek, kot da mi nekaj manjka...
No, tako se je končala še ena moja saga o peklenski pomaranči ali kot je dejal prijatelj Boris Aranciati...
LP Robi
Moja teža z turnigy 4000 5s 30-70c je pa 2850 g, tako, da imam občutek, kot da mi nekaj manjka...
No, tako se je končala še ena moja saga o peklenski pomaranči ali kot je dejal prijatelj Boris Aranciati...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Odličen projekt in prispevek, bravo