Experience 60 Classic
Re: Experience 60 Classic
Je reku, da bi rad shodil, zdej pa ne vem , leve ali desne?
Za prekrivenje imam na voljo: spodal belo in zgoraj oranžno folijo.
Ali ima mogoče kdo kakšno enostavno a zanimivo barvno shemo?
LP Robi
Za prekrivenje imam na voljo: spodal belo in zgoraj oranžno folijo.
Ali ima mogoče kdo kakšno enostavno a zanimivo barvno shemo?
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Trenutno je tako,...
Pa spet malo kitanja in brušenja...
LP Robi
Pa spet malo kitanja in brušenja...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Naveličal sem se poliranja balse in se lotil prekrivanja...
LP Robi
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Živjo!
Se nadaljuje...
Genialnost Marka Mencina nima meja...
Šttirje zatiči in kaputaža sede na trup, kot je treba.
LP Robi
Se nadaljuje...
Genialnost Marka Mencina nima meja...
Šttirje zatiči in kaputaža sede na trup, kot je treba.
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Zgleda super! Ful lepo je videt gradnjo takega F3A aviona.
Quick tip: Ne "šparaj" na barvni shemi, cenovno ni razlike, časovno vzame sicer precej več, a zima bo dolga, lep avion pa potem daje nek čar in motivacijo po letenju .
Quick tip: Ne "šparaj" na barvni shemi, cenovno ni razlike, časovno vzame sicer precej več, a zima bo dolga, lep avion pa potem daje nek čar in motivacijo po letenju .
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: Experience 60 Classic
Ja Jure, pozdravljen, se strinjam.
Ampak nimam nekih velikih izkušenj s krancljanjem, sploh pa mi je najvažnejše, da letalo dobro vidim ( špegle pa globinska ostrina )
Hkrati pa bo to bolj delavno živinče za treniranje in navajanje, žal...
LP Robi
Ampak nimam nekih velikih izkušenj s krancljanjem, sploh pa mi je najvažnejše, da letalo dobro vidim ( špegle pa globinska ostrina )
Hkrati pa bo to bolj delavno živinče za treniranje in navajanje, žal...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Gobec pa dober izgleda. Zelo profi deluje. Malo pogrešam luknjo za izhod zraka. Tak čez prst mora biti površina izhoda trikratnik vstopnih lukenj. Barvna shema mi je pa OK. Važno, da se čim bolj vidi.
BORN TO BE WILD!!!
Re: Experience 60 Classic
Ja, tudi na luknje sem mislil, vendar bom povprašal konstruktorja?
LP Robi
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Ker je vreme krmežljasto...
Če pač ne znaš, ne znaš. ie** ga,
LP Robi
Če pač ne znaš, ne znaš. ie** ga,
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Dopade se mi barvna kombinacija. Preprosta shema ni nujno dolgočasna. Včasih je manj več. Le tako naprej, se veselim poleta. Lp Kristjan
Re: Experience 60 Classic
Trenutno stanje je tako...
Trenutno se ukvarjam z geometrijo repa...
LP Robi
Trenutno se ukvarjam z geometrijo repa...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
- Nikola Lehkec
- Tekmovalec
- Prispevkov: 261
- Pridružen: 23 Nov 2006, 19:24
- Kraj: Čakovec CRO
Re: Experience 60 Classic
Repa, skoraj končana
Ta nov mercedes...
Zvezda ni ravno najbolj izrazita, ma za mene bo dobra...
LP Robi
Ta nov mercedes...
Zvezda ni ravno najbolj izrazita, ma za mene bo dobra...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Re: Experience 60 Classic
Tudi rep je končan in ob pomoči, ter natančnosti Petra dokončan.
LP Robi
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Zdravo!
Čas je ,da se oglasim tudi jaz in predstavim tudi svoj model, ki je bil splovljen danes dopoldne.
Najprej nekaj slik:
Čas je ,da se oglasim tudi jaz in predstavim tudi svoj model, ki je bil splovljen danes dopoldne.
Najprej nekaj slik:
- Priponke
-
- 20180901_162506 - Copy.jpg (66.56 KiB) Pogledano 5860 krat
-
- 20180915_071242.jpg (55.24 KiB) Pogledano 5860 krat
-
- 20180915_071255.jpg (88.62 KiB) Pogledano 5860 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Še....
- Priponke
-
- 20181112_195815.jpg (87.76 KiB) Pogledano 5859 krat
-
- 20181127_203702.jpg (96.31 KiB) Pogledano 5859 krat
-
- 20181127_203717.jpg (90.97 KiB) Pogledano 5859 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Še naprej...
- Priponke
-
- 20181127_203727.jpg (81.71 KiB) Pogledano 5857 krat
-
- 20181127_203747.jpg (67.31 KiB) Pogledano 5857 krat
-
- 20181127_203759.jpg (85.56 KiB) Pogledano 5857 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Naprej!
- Priponke
-
- 20181127_203818.jpg (88.13 KiB) Pogledano 5856 krat
-
- 20181127_203842.jpg (33.88 KiB) Pogledano 5856 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Šedaj pa še Kratek opis modela
Namen: Trenažni model za učenje klasičnih akrobatskih figur v priljubljeni velikosti in s cenovno ugodno opremo. Za pogon je primeren motor s 360-430RPM/V in akumulatorji 6s velikosti 3700-4500mAh. Izjemoma je možno model motorizirati tudi na 5s (tudi v mojem primeru), motor pa z vrtljaji cca 500RPM/V in akumulatorjem 4000-5000mAh. Primeren krmilnik je z 80-100A moči (2-6s) in BEC napajanjem vsaj 4A
Nekaj podatkov o modelu:
Razpon: 1600mm
Dolžina: 1700mm
Teža: 3200-3350g
Konstrukcija: vezana plošča, balsa, kabina in pokrov motorja 3Dprint. Prtekrito s folijo ORACOVER.
Oprema mojega modela:
Motor (5s): PLANET-HOBBY JOKER 5050-8 V3 500 KV
Propeler: GRAUPNER 16x10-E
Krmilnik: JETI MASTER SPIN 80 PRO
Servomehanizmi: -nagib SAVĂ–X SH-0255MG SERVO DIGITAL (2x)
- višina SAVĂ–X SH-0257MG DIGITAL SERVO (2x)
- smer GRAUPNER DES 678BB MG (1x)
Teža mojega modela z akumulatorjem RHINO 4900-5s je 3287g
V primeru, da 5s pogon nikakor nebi zadoščal, imam pripravljen motor za 6s, in sicer sem stari KONTRONIK KORA-TOP 30-16 previl na 13 ovojev (meritve so vidne na sliki JOKER-ja)
Namen: Trenažni model za učenje klasičnih akrobatskih figur v priljubljeni velikosti in s cenovno ugodno opremo. Za pogon je primeren motor s 360-430RPM/V in akumulatorji 6s velikosti 3700-4500mAh. Izjemoma je možno model motorizirati tudi na 5s (tudi v mojem primeru), motor pa z vrtljaji cca 500RPM/V in akumulatorjem 4000-5000mAh. Primeren krmilnik je z 80-100A moči (2-6s) in BEC napajanjem vsaj 4A
Nekaj podatkov o modelu:
Razpon: 1600mm
Dolžina: 1700mm
Teža: 3200-3350g
Konstrukcija: vezana plošča, balsa, kabina in pokrov motorja 3Dprint. Prtekrito s folijo ORACOVER.
Oprema mojega modela:
Motor (5s): PLANET-HOBBY JOKER 5050-8 V3 500 KV
Propeler: GRAUPNER 16x10-E
Krmilnik: JETI MASTER SPIN 80 PRO
Servomehanizmi: -nagib SAVĂ–X SH-0255MG SERVO DIGITAL (2x)
- višina SAVĂ–X SH-0257MG DIGITAL SERVO (2x)
- smer GRAUPNER DES 678BB MG (1x)
Teža mojega modela z akumulatorjem RHINO 4900-5s je 3287g
V primeru, da 5s pogon nikakor nebi zadoščal, imam pripravljen motor za 6s, in sicer sem stari KONTRONIK KORA-TOP 30-16 previl na 13 ovojev (meritve so vidne na sliki JOKER-ja)
- Priponke
-
- 9707426_JETI-MASTER-SPIN-80-PRO-BRUSHLESS-REGLER.jpg (32.17 KiB) Pogledano 5845 krat
-
- 9709687_GRAUPNER-LUFTSCHRAUBE-ELEKTRO-PROP-16-10.jpg (35.04 KiB) Pogledano 5845 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
SPLOVITEV modela, 2. december 2018
Pred kakimi 10 dnevi je padla odločitev za splovitev modela na današnji dan. Za opraviti je bilo še kar veliko dela, predvsem z ličenjem kaputaže in kabine. Medtem ko sem ostale stvari glede modela (vgradnja RC opreme, povezave, namestitev akumulatorja, izdelava in montaža zadnjega podvozja, nastavitve) kar hitro opravil, pa se je ličenje 3D print kosov zavleklo. Na koncu mi je uspelo zgolj toliko, da sem oba kosa obesil na model, dodelava bo sledila kasneje - kar se vidi tudi na slikah.
S prijatelji Sašom, Janezom in Gregorjem smo se torej dobili danes dopoldne ob 11h na Barju.
Medtem ko je Gregor preverjaj svojega Winda 110 v smislu dometa in odletel svoj preizkusni let, sem jaz še zadnjič preveril vse nastavitve.
Sledila je preverba dosega, potem pa ni bilo več izgovorov.
Model se je malce leno dvignil v zrak (težišče je bilo nastavljeno konzervativno ziheraško, kot to naredim vsakič), potem pa takoj vertikala, da preverim pravilnost zamika motorja. Potreben je bil en sam klik v desno in model lepo vleče vertikalno. Sedaj premet, za začetek z majhnim hodom, vseeno uspe. Grem v horizontalo. Zaradi težišča precej spredaj je bilo potrebno dodati tri klike po višini in enega v desno po nagibu. Model leti sedaj lepo naravnost. Naredim kubanko, štiritočkovni valjček, počasni valjček....krasno! Sedaj naredim nož v eno in drugo stran. Model gre čiso rahlo na kabino, kar je posledica tistih treh klikov po višini zaradi prednjega težišča. Preverba navpične vertikale navzdol to potrdi, model gre rahlo na kabino. Zvočni signal timerja se oglasi in čas je za pristanek!
Naredim klasično proceduro, počasi pripeljem model na pisto. Pristane lepše od terenerja!
Drugi in tretji polet sledita z istim težiščem (spremenil ga bom doma, cca 10mm bolj nazaj)
Sedaj odletim še več figur; dinamični valjček je lep, svedri, tako pozitivni kot negativni so naravnost božanski! Imam občutek kot bi letel z BULDOG-om! Valjčki so že sedaj kar lepo centrični tudi brez diferenciacije.
Zadovoljen zaključim za danes.
Naslednjič bom imel že prestavljeno težišče, pa še kaka malenkost bo popravljena-dodelana.
LP
Marko
Pred kakimi 10 dnevi je padla odločitev za splovitev modela na današnji dan. Za opraviti je bilo še kar veliko dela, predvsem z ličenjem kaputaže in kabine. Medtem ko sem ostale stvari glede modela (vgradnja RC opreme, povezave, namestitev akumulatorja, izdelava in montaža zadnjega podvozja, nastavitve) kar hitro opravil, pa se je ličenje 3D print kosov zavleklo. Na koncu mi je uspelo zgolj toliko, da sem oba kosa obesil na model, dodelava bo sledila kasneje - kar se vidi tudi na slikah.
S prijatelji Sašom, Janezom in Gregorjem smo se torej dobili danes dopoldne ob 11h na Barju.
Medtem ko je Gregor preverjaj svojega Winda 110 v smislu dometa in odletel svoj preizkusni let, sem jaz še zadnjič preveril vse nastavitve.
Sledila je preverba dosega, potem pa ni bilo več izgovorov.
Model se je malce leno dvignil v zrak (težišče je bilo nastavljeno konzervativno ziheraško, kot to naredim vsakič), potem pa takoj vertikala, da preverim pravilnost zamika motorja. Potreben je bil en sam klik v desno in model lepo vleče vertikalno. Sedaj premet, za začetek z majhnim hodom, vseeno uspe. Grem v horizontalo. Zaradi težišča precej spredaj je bilo potrebno dodati tri klike po višini in enega v desno po nagibu. Model leti sedaj lepo naravnost. Naredim kubanko, štiritočkovni valjček, počasni valjček....krasno! Sedaj naredim nož v eno in drugo stran. Model gre čiso rahlo na kabino, kar je posledica tistih treh klikov po višini zaradi prednjega težišča. Preverba navpične vertikale navzdol to potrdi, model gre rahlo na kabino. Zvočni signal timerja se oglasi in čas je za pristanek!
Naredim klasično proceduro, počasi pripeljem model na pisto. Pristane lepše od terenerja!
Drugi in tretji polet sledita z istim težiščem (spremenil ga bom doma, cca 10mm bolj nazaj)
Sedaj odletim še več figur; dinamični valjček je lep, svedri, tako pozitivni kot negativni so naravnost božanski! Imam občutek kot bi letel z BULDOG-om! Valjčki so že sedaj kar lepo centrični tudi brez diferenciacije.
Zadovoljen zaključim za danes.
Naslednjič bom imel že prestavljeno težišče, pa še kaka malenkost bo popravljena-dodelana.
LP
Marko
- Priponke
-
- 20181202_110205.jpg (89.57 KiB) Pogledano 5843 krat
-
- 20181202_110217.jpg (90.67 KiB) Pogledano 5843 krat
-
- 20181202_110229.jpg (91.52 KiB) Pogledano 5843 krat
We is E-xperts.
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Še slike!
- Priponke
-
- 20181202_110241.jpg (90.76 KiB) Pogledano 5843 krat
-
- mms_img166988307.jpg (73.22 KiB) Pogledano 5843 krat
-
- mms_img620250528.jpg (33.59 KiB) Pogledano 5843 krat
We is E-xperts.
Re: Experience 60 Classic
Lp.
Pri zadnji seriji joker motorjev je zelo priporočljivo dolepiti magnete. Ti niso ovalni in so zelo slabo prilepljeni. Na 6350 motorju so zdržali kakih 20 letov.
Lp
Pri zadnji seriji joker motorjev je zelo priporočljivo dolepiti magnete. Ti niso ovalni in so zelo slabo prilepljeni. Na 6350 motorju so zdržali kakih 20 letov.
Lp
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: Experience 60 Classic
Zdravo!
Hvala za opozorilo!
Poznam pa to problematiko s serijo V3, ki je prišla ven spomladi. Bilo je veliko reklamacij, saj so magneti odpadali že po prvih poletih. Kasneje (avgusta) so napako lepljenja popravili, vprašanje pa je, v kakšni meri. Za zadnje serije nisem zasledil reklamacij. Bom pa to do sezone-pomladi uredil z UHU endfest 300, kot ponavadi.
LP
Marko
Hvala za opozorilo!
Poznam pa to problematiko s serijo V3, ki je prišla ven spomladi. Bilo je veliko reklamacij, saj so magneti odpadali že po prvih poletih. Kasneje (avgusta) so napako lepljenja popravili, vprašanje pa je, v kakšni meri. Za zadnje serije nisem zasledil reklamacij. Bom pa to do sezone-pomladi uredil z UHU endfest 300, kot ponavadi.
LP
Marko
We is E-xperts.
Re: Experience 60 Classic
Hojla, mentor vse čestitke in hvala za podroben opis...sem bolj len za pisanje, ampak predvsem navdušen glede na opisano!
Torej žice že držijo in peljejo...
Kaputaža pa v špric kitu, spet brušenje , LP Robi
Torej žice že držijo in peljejo...
Kaputaža pa v špric kitu, spet brušenje , LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...