Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
@ rc-ryder: Lepo si ga naredil
No moj borec je po temeljitem čiščenju, vzdrževalnih delih (beri polnjenju amortizerjev), montaži novih zadnjih gum in majhnem 'upgrade-u' doživel manjši 'photoshoot'.
No moj borec je po temeljitem čiščenju, vzdrževalnih delih (beri polnjenju amortizerjev), montaži novih zadnjih gum in majhnem 'upgrade-u' doživel manjši 'photoshoot'.
RC Addict!
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Nato sem se udeležil lokalne dirke/srečanja. Tukaj se je model malo podružil z večjimi avti in dogodek brez večjih incidentov tudi v enem kosu preživel.
Off Road Piknik prvenstvo je z nekoliko bolj odprtimi pravili mogoče dobra prilika, da bi se podružili in pomerili tudi modelarji s tovrstnimi modeli... Link:https://www.facebook.com/events/2229813557036753/
Off Road Piknik prvenstvo je z nekoliko bolj odprtimi pravili mogoče dobra prilika, da bi se podružili in pomerili tudi modelarji s tovrstnimi modeli... Link:https://www.facebook.com/events/2229813557036753/
RC Addict!
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Toliko, da se ne bo gledalo samo statičnih slik modelov. Fighter je največ vožen model iz moje garažice.
RC Addict!
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Lepe slike.
Katera proga je to?
Katera proga je to?
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Še enkrat se javljam Našel sem rešitev za menjavo prednje fiksne polosovine za rotirajočo. Tako se potem razširi nabor koles, ki se lahko montirajo na DT-03 oziroma DT-02. Jaz sem že probal in gre, le C-hub je potrebno malo porezati.
Tukaj je opis, če bo koga zanimalo.
https://www.tamiyaclub.com/showroom_mod ... cid=130175
Tukaj je opis, če bo koga zanimalo.
https://www.tamiyaclub.com/showroom_mod ... cid=130175
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
S 13letim sinom sestavljava model TT-02B (bom v novi temi objavil slike).Stanko P. napisal/-a: ↑08 Maj 2018, 18:19 Nato sem se udeležil lokalne dirke/srečanja. Tukaj se je model malo podružil z večjimi avti in dogodek brez večjih incidentov tudi v enem kosu preživel.
Off Road Piknik prvenstvo je z nekoliko bolj odprtimi pravili mogoče dobra prilika, da bi se podružili in pomerili tudi modelarji s tovrstnimi modeli...
Bi bilo res lepo, če bi tudi pri nas začeli spodbujati vožnjo s takimi modeli, kot npr. Tamiya Cup v DE. Npr. ob kakšnem 1/8 offroad tekmovanju bi bila še kategorija nepredelanih Tamiya Buggijev.
Na tak način bi pridobili tudi mlajše tekmovalce, saj so Tamiya kit-i cenovno dostopni, ter zanimivi tudi iz stališča učenja zgradbe modela. Poleg tega bi z original (nepredelanimi) modeli imeli vsi enake možnosti...
LP Andrej
Euromodel Mini Ellipse
Elipsa 2.85m by Anton Percic
MPX Fox (motoriziran)
Omei 2000 EP
Robbe Arcus
Blade MCX2
Blade MSR X
Maverick Atom XB 1/18
Euromodel Mini Ellipse
Elipsa 2.85m by Anton Percic
MPX Fox (motoriziran)
Omei 2000 EP
Robbe Arcus
Blade MCX2
Blade MSR X
Maverick Atom XB 1/18
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Moj DT-03 je tudi že kar dolgo končan, na terenu pa še ni bil. Pred tem pa najprej nekaj fotk.
- Priponke
-
- IMG_20180929_183215-02.jpeg (72.92 KiB) Pogledano 6205 krat
-
- IMG_20180929_182843-02.jpeg (45.42 KiB) Pogledano 6205 krat
-
- IMG_20180929_183134-02.jpeg (50.1 KiB) Pogledano 6205 krat
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Stanko, kako se ti kaj obnesejo original amortizerji? Sam nimam več tako dobrega mnenja o njih
Po eni vožnji (res da je bila vožnja kar konkretna, brez šparanja), so totalno spremenili obnašanje. Avto se sam sploh več ne dvigne, če ga stisnem dol. Fedre bi moral precej podložiti, kar pa se mi ne zdi glih ok. Je možno, da se sami fedri po nekaj vožnje zmehčajo!?
Enako se dogaja na DT02.
Po eni vožnji (res da je bila vožnja kar konkretna, brez šparanja), so totalno spremenili obnašanje. Avto se sam sploh več ne dvigne, če ga stisnem dol. Fedre bi moral precej podložiti, kar pa se mi ne zdi glih ok. Je možno, da se sami fedri po nekaj vožnje zmehčajo!?
Enako se dogaja na DT02.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
@ dreja: Na progi s katere so slike, bi eventuelno lahko vozili 1:10, ločeno skupino od 1:8, če bi nas bilo dovolj. Tu bi pač vrgli not vse kar je manjše od 1:8 - zabava zagotovljena.
@ Dacar: Sam imam, iz kita od amortizerjev, spredaj po en 3mm distančnik vse ostale distnčnike pa zadaj. Spredaj 600 olje, zadaj 400 olje. Tako se mi avto, z vstavljeno baterijo, posede na nivo v katerem so rokice vodoravno (vzporedno s podlago) - kar naj bi bilo nekak optimalno, saj želimo poleg stiskanja tudi možnost raztega podvozja, ko gre naprimer avto čez luknjo. Meni se tako dobro obnese, je pa res da imam lahko baterijo - 2s 2200mAh + čisto v nosu 30g uteži. Da bi se pa vzmeti zmehčale pa nisem opazil.
Je pa tukaj fora, da treba olje več krat menjat, saj pridejo noter nečistoče in potem amortizerji ne delajo več v svoji popolni zmogljivosti. Samkar pomenjam olja v avtkih, ko se mi ne da delat nekaj kompliciranega... Pogosto menjavo prakticirajo tekmovalci in zagovarjajo mojstri nastavitev podvozja: https://www.youtube.com/watch?v=_jtYjET8-sw
LP
@ Dacar: Sam imam, iz kita od amortizerjev, spredaj po en 3mm distančnik vse ostale distnčnike pa zadaj. Spredaj 600 olje, zadaj 400 olje. Tako se mi avto, z vstavljeno baterijo, posede na nivo v katerem so rokice vodoravno (vzporedno s podlago) - kar naj bi bilo nekak optimalno, saj želimo poleg stiskanja tudi možnost raztega podvozja, ko gre naprimer avto čez luknjo. Meni se tako dobro obnese, je pa res da imam lahko baterijo - 2s 2200mAh + čisto v nosu 30g uteži. Da bi se pa vzmeti zmehčale pa nisem opazil.
Je pa tukaj fora, da treba olje več krat menjat, saj pridejo noter nečistoče in potem amortizerji ne delajo več v svoji popolni zmogljivosti. Samkar pomenjam olja v avtkih, ko se mi ne da delat nekaj kompliciranega... Pogosto menjavo prakticirajo tekmovalci in zagovarjajo mojstri nastavitev podvozja: https://www.youtube.com/watch?v=_jtYjET8-sw
LP
RC Addict!
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
No, jaz sem opazil ogromno razliko v delovanju amortizerjev že po 1 furi (pokuril 2x 4000mah bateriji). Vidim, da bom tudi jaz moral uporabiti kar vse distančnike. Menjava olja bo pa res kar redno na sporedu. Hvala za nasvete!
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Tamiya DT-03 Neo Fighter Buggy
Ponovno se javljam. Bi si sicer želel večkrat, ampak me vedno čas povozi Videl sem, da ste omenjali amortizerje. Sam sem razmišljal kar o zamenjavi z aluminijastimi, ki bi bili po možnosti nastavljivi. Ker ti iz kita so bolj za zadostitev užitkom prvih nekaj dni. Pri tem DT03-ju, ki sem ga sestavil, so zadnji zelo mehki. Bom probal še olje zamenjat. Pri drugem DT03, ki je RTR, so pa še kar OK.
No, predelal sem moj prvi RC model tako kot sem zgoraj napisal. Imel sem kar precej težav, ampak sedaj lahko svetujem naprej, da še ne bi šel kdo po podobni poti Tista zgoraj opisana predelava koles je OK. Problem nastane pri teh vzvodih (steering rod) za obračanje koles, ker so vijaki z bunkami premajhni za pritrditev na nove roke oziroma vodila koles (steering knuckle). Luknje v njih so namreč za kake pol milimetra prevelike (glej skico spodaj). A) možnost je, da luknje zaliješ in na novo navrtaš. Potem lahko uporabiš kar vse dele iz KIT-a. B) varianta pa je, da vzameš nove vijake z bunko, pri čemer nastane problem, da je bunka velikokrat večja kot tista od Tamiye. Zaradi tega se ne vsede v skodelico od vzvoda in imaš problem. Ker nikjer ne moreš dobiti tako velike bunke (Tamiyina velikost) in debelejšega navoja v enem, sem moral vzet celotni set za predelavo DT03-ja (2x steering rod, 1x servo saver in še neke različne možne pritrditve na vodilo oziroma na "servo saver"). To je tista druga slika. Neuporabnega materiala imam še veliko več, ampak sem skrajšal zgodbo za 90%, ker nihče več ne bi vedel, kdaj sem sploh speljal iz slepe ulice Skratka, na koncu mi je uspelo in sedaj lahko uporabljam katerakoli kolesa s heksagonalno pritrditvijo.
Predelan je bil ta modro beli model na spodnji sliki:
Predelava modela:
No, predelal sem moj prvi RC model tako kot sem zgoraj napisal. Imel sem kar precej težav, ampak sedaj lahko svetujem naprej, da še ne bi šel kdo po podobni poti Tista zgoraj opisana predelava koles je OK. Problem nastane pri teh vzvodih (steering rod) za obračanje koles, ker so vijaki z bunkami premajhni za pritrditev na nove roke oziroma vodila koles (steering knuckle). Luknje v njih so namreč za kake pol milimetra prevelike (glej skico spodaj). A) možnost je, da luknje zaliješ in na novo navrtaš. Potem lahko uporabiš kar vse dele iz KIT-a. B) varianta pa je, da vzameš nove vijake z bunko, pri čemer nastane problem, da je bunka velikokrat večja kot tista od Tamiye. Zaradi tega se ne vsede v skodelico od vzvoda in imaš problem. Ker nikjer ne moreš dobiti tako velike bunke (Tamiyina velikost) in debelejšega navoja v enem, sem moral vzet celotni set za predelavo DT03-ja (2x steering rod, 1x servo saver in še neke različne možne pritrditve na vodilo oziroma na "servo saver"). To je tista druga slika. Neuporabnega materiala imam še veliko več, ampak sem skrajšal zgodbo za 90%, ker nihče več ne bi vedel, kdaj sem sploh speljal iz slepe ulice Skratka, na koncu mi je uspelo in sedaj lahko uporabljam katerakoli kolesa s heksagonalno pritrditvijo.
Predelan je bil ta modro beli model na spodnji sliki:
Predelava modela: