Pozdravljeni,
odločil sem se da odprem temo kjer bom predstavil najcenejši jet čoln (kolikor je meni znano), ki pa je izredno priljubljen pri modelarjih zaradi možnosti dokaj poceni in enostavnih predelav. Po obsežnem researchu sem se odločil za vmesno varianto med hitrostjo in zanesljivostjo oz. vzdržljivostjo komponent. V planu je 3S 3000kV motor z 60A reglerjem in pa nekaj ojačitev na JET pogonuskem sklopu. Cel potek predelave bom dokumentiral in vam na enem mestu ponudil kar največ informacij.
Takole, po več kot mesecu dni zapletov je končno tu... Sedaj pa so na vrsti predelave saj čoln z original elektorniko ni za v vodo ampak samo za na polico
NQD Tear Into
Moderatorji: KlemenR, Intruder
NQD Tear Into
https://www.youtube.com/channel/UCYH9ncSgf6BTqFBV-f9YDcA
Re: NQD Tear Into
Opala!
Lepo. Kje pa si kupil oz. Kaj so bili zapleti?
Predvsem pa veliko veselja na mizi in v vodi.
Lp
Lepo. Kje pa si kupil oz. Kaj so bili zapleti?
Predvsem pa veliko veselja na mizi in v vodi.
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: NQD Tear Into
Kupil sem ga na eBay-u, paket pa je bil kar nekaj časa izgubljen... Ampak konec dober vse dobro al kako že pravijo.
Hvala, upam da mi ga uspe do pomladi dokončat.
Hvala, upam da mi ga uspe do pomladi dokončat.
https://www.youtube.com/channel/UCYH9ncSgf6BTqFBV-f9YDcA
Re: NQD Tear Into
Danes je bil čas za razstavljanje...
Servo in sprejemnik
Motor
Kitajci zatesnijo zadeve na notranji in ne na zunanji strani spojev. Kaj šele na obeh...
Lepilo je držalo kot pribito vendar sem moral v izogib deformacijam na tankem ABS trupu počasi in potrpežljivo pogrevati da je postalo mehko in začelo odstopati.
Današnji rezultat:
Servo in sprejemnik
Motor
Kitajci zatesnijo zadeve na notranji in ne na zunanji strani spojev. Kaj šele na obeh...
Lepilo je držalo kot pribito vendar sem moral v izogib deformacijam na tankem ABS trupu počasi in potrpežljivo pogrevati da je postalo mehko in začelo odstopati.
Današnji rezultat:
https://www.youtube.com/channel/UCYH9ncSgf6BTqFBV-f9YDcA
Re: NQD Tear Into
Končno imam zopet voljo in čas za čolne zato sem se na NQD Tear Into odločil za hidroprint grafiko.
Zaradi zelo različnih navodil, ki sem jih našel na internetu je bil praktični preizkus najboljša opcija....
Zadeva je dokaj preprosta:
https://goo.gl/photos/LzwQPgvFbpPtBVyi9
Končni rezultat je bil še kar v redu, dokler se voda ni posušila. Posušen čoln pa je čista katastrofa.
Zato bom naslednjič poizkusil s toplo vodo in malo manj aktivatorja, čoln pa bom pustil v vodi kakšno minuto dlje.
Zaradi zelo različnih navodil, ki sem jih našel na internetu je bil praktični preizkus najboljša opcija....
Zadeva je dokaj preprosta:
https://goo.gl/photos/LzwQPgvFbpPtBVyi9
Končni rezultat je bil še kar v redu, dokler se voda ni posušila. Posušen čoln pa je čista katastrofa.
Zato bom naslednjič poizkusil s toplo vodo in malo manj aktivatorja, čoln pa bom pustil v vodi kakšno minuto dlje.
https://www.youtube.com/channel/UCYH9ncSgf6BTqFBV-f9YDcA
Re: NQD Tear Into
Škoda, da se ni obdržalo, na video izgleda precej dobro.
Re: NQD Tear Into
Kako kaže predelava?
Jaz sem svojega predel na 3s 4800kV brezkrtačni motor, z vodnim hlajenjem in je zadeva premočna.
Razmišljam o 2S bateriji.
Preko Schweighofer-ja sem naročil manjši model JET JAM in čakam na paket.
LINK. https://www.der-schweighofer.net/PROBOA ... ss-a247776
Potem pa nazaj v brzice.
Jaz sem svojega predel na 3s 4800kV brezkrtačni motor, z vodnim hlajenjem in je zadeva premočna.
Razmišljam o 2S bateriji.
Preko Schweighofer-ja sem naročil manjši model JET JAM in čakam na paket.
LINK. https://www.der-schweighofer.net/PROBOA ... ss-a247776
Potem pa nazaj v brzice.