Da se še jaz malo vključim, s svojimi teorijami, razmišljanji in idejami.
Prepričan sem, da tudi pri enomotornem modelu ni prijetno, ko odpove motor, pri dvomotornem smo celo na boljšem, saj je zelo malo možnosti, da bi crknila oba.
Ko crkne en motor, najbrž ne smemo podleči skušnjavi, da bi z ostalim delujočim motorjem nadomestili oba, pač pa je po moje najbolje z rahlo uporabo smeri in bistvenim zmanjšanjem plina na delujočem motorju, poskušati priti uspešno do pristanka. Če čisto odvzamemo plin edinemu še delujočemu motorju, itak ne more biti bistveno drugače kot če pri enomotorcu crkne motor, nesimetrije pri potegu ni in model pač jadra kar jadra

. Tako situacijo visoko v zraku lahko simuliramo in se tako vadimo za primer krize.
Najbrž, da je pri večjih modelih pričakovati od smeri več učinka, kot pri majhnih modelih (če pomislim, na težave pri poletanju s steze, s kakšnimi majhnimi, okrog, ali pod meter velikimi modeli
Pa vas ja ne bo strah pred tem, kaj se zgodi, če crkne en motor pri dvomotorcu odvrnil od tega, da si ga privoščite, če si ga želite.