Axial SCX10
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
točno to mislim
original plastika ali upgrade?
original plastika ali upgrade?
Re: Axial SCX10
in eno in drugo
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Lahko slikco da vidim kater alu kos imaš, aja saj govoriva za vpetje dveh rok in ne enojne..sem pozabil omenit.atf300 napisal/-a:in eno in drugo
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Dobr bo, kulk € za zobnika in tole?
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Modre frame raile sem pošmirglal pa vrgel v mat črno, ne sede mi ravno ta modra barva.
Pa kitajc je prnesu pošiljko po skoraj dveh mesecih
Nakup 30€
http://www.banggood.com/110-RC-Truck-Ha ... mds=search
Carinski stroški pa 6,5€ ddv, 1€ plačilo preko UPN naloga, carina 4,9€+1€ddv na vse skupa (davek na davek mislim no fak keri kreteni)=14€
Pol karoserije je še cena naše carine pa saj ne morem verjet.
S tem da je prišlo iz NL k nam, ne razumem te carine najbolj. So pa kitajci zajebal ker so napisal vrednost paketa 5$ in so ga seveda odpirali...
Sem pa naredil napako, hotel sem pokrito karoserijo in med klikanjem sem napačno naročil.
No, saj ni panike, bo pa treba še kaj v notranjosti poštimat da bo scale.
Pa kitajc je prnesu pošiljko po skoraj dveh mesecih
Nakup 30€
http://www.banggood.com/110-RC-Truck-Ha ... mds=search
Carinski stroški pa 6,5€ ddv, 1€ plačilo preko UPN naloga, carina 4,9€+1€ddv na vse skupa (davek na davek mislim no fak keri kreteni)=14€
Pol karoserije je še cena naše carine pa saj ne morem verjet.
S tem da je prišlo iz NL k nam, ne razumem te carine najbolj. So pa kitajci zajebal ker so napisal vrednost paketa 5$ in so ga seveda odpirali...
Sem pa naredil napako, hotel sem pokrito karoserijo in med klikanjem sem napačno naročil.
No, saj ni panike, bo pa treba še kaj v notranjosti poštimat da bo scale.
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Sem začel malo merit in tuhtat. Na hitro karoserijo skupaj z drugimi osmi.
Njprej suha proba z 2.2 kolesi - hočem bolj scale look - not ok
Nato še 1.9 gume (100mm premera ki bodo za drug namen). V prihodu so 110mm katere bodo "v nulo"
Potem sem poveznil karoserijo na šasijo in vidim da je dosti predolga.
Paše pa šasija lepo pod karoserijo vendar so kolesa preveč premaknjena iz pozicij
Okvir sem nato skrajšal za 1,5cm zadaj, ga bo treba še približno toliko spredaj. (Malo sem bil prehiter in bi lahko zadaj malo manj krajšal ampak nima veze)
Po krajšanju rok še test. Zadaj brez amortizerjev, spredaj obteženo .
Največja težava je tukaj v tem da zadnjmi amortizerji ne morejo biti tako dolgi kot sprednji. Premalo prostora. Razen če zarežem v karoserijo kar pa nebi rad.
Malo poziranja
Sem pa potem še porezal nosilce amortizerjev zgoraj kjer pridejo noternosilni "stebri" za karoserijo tako da pride vse malo nižje.
Zaenkrat sem prišel do tukaj kar se višine tiče
Moram spredaj malo skrajšat šasijo, da pride karoserija malenkost nazaj. Tako pridobim več prostora za motor spredaj.
Kar se amortizerjev tiče bo treba zadaj še malo naštudirat, verjetno bo treba nekaj krajšega vzet oziroma obstoječe skrajšat. Itak mi jih ni žal ker niso glih diht...
Motor pa bom nekako takole montiral, ali pa šel v ročno izdelavo nosilca da bo vse stalo naravnost in čim nižje.
Njprej suha proba z 2.2 kolesi - hočem bolj scale look - not ok
Nato še 1.9 gume (100mm premera ki bodo za drug namen). V prihodu so 110mm katere bodo "v nulo"
Potem sem poveznil karoserijo na šasijo in vidim da je dosti predolga.
Paše pa šasija lepo pod karoserijo vendar so kolesa preveč premaknjena iz pozicij
Okvir sem nato skrajšal za 1,5cm zadaj, ga bo treba še približno toliko spredaj. (Malo sem bil prehiter in bi lahko zadaj malo manj krajšal ampak nima veze)
Po krajšanju rok še test. Zadaj brez amortizerjev, spredaj obteženo .
Največja težava je tukaj v tem da zadnjmi amortizerji ne morejo biti tako dolgi kot sprednji. Premalo prostora. Razen če zarežem v karoserijo kar pa nebi rad.
Malo poziranja
Sem pa potem še porezal nosilce amortizerjev zgoraj kjer pridejo noternosilni "stebri" za karoserijo tako da pride vse malo nižje.
Zaenkrat sem prišel do tukaj kar se višine tiče
Moram spredaj malo skrajšat šasijo, da pride karoserija malenkost nazaj. Tako pridobim več prostora za motor spredaj.
Kar se amortizerjev tiče bo treba zadaj še malo naštudirat, verjetno bo treba nekaj krajšega vzet oziroma obstoječe skrajšat. Itak mi jih ni žal ker niso glih diht...
Motor pa bom nekako takole montiral, ali pa šel v ročno izdelavo nosilca da bo vse stalo naravnost in čim nižje.
Re: Axial SCX10
Lepo
110 oz 108mm kolesa res fino pridejo.
Toz zadnjimi amortozerji je tud mene malo upočasnilo... Poleg ostalih projektov
Se drugo leto vidimo na kakem trailu?
Lp
110 oz 108mm kolesa res fino pridejo.
Toz zadnjimi amortozerji je tud mene malo upočasnilo... Poleg ostalih projektov
Se drugo leto vidimo na kakem trailu?
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
rc-ryder napisal/-a:Lepo
Se drugo leto vidimo na kakem trailu?
Lp
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Sem malo tuhtal kako obesit motor in kam postavit servo.
Pa sem šel modelarit
Les je zakon
Kot je rekel RC-Ryder augenmas razvoj
Takole približno bi zgledalo. Trenutno nimam ring/pinion zobnika tako da ne gre do konca dorečt dimenzije.
Za razliko od rc-ryderja sem motor postavil nižje, zaradi COG. bomo videli kako se bo obneslo.
Zaenkrat ta višina ustreza odmikom tako da nikjer nič ne zapenja.
ŠE par slikic
Pa sem šel modelarit
Les je zakon
Kot je rekel RC-Ryder augenmas razvoj
Takole približno bi zgledalo. Trenutno nimam ring/pinion zobnika tako da ne gre do konca dorečt dimenzije.
Za razliko od rc-ryderja sem motor postavil nižje, zaradi COG. bomo videli kako se bo obneslo.
Zaenkrat ta višina ustreza odmikom tako da nikjer nič ne zapenja.
ŠE par slikic
Re: Axial SCX10
z servotom tako postavljenim , boš mel grozen bump steer, brez panharda ne gre.
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Sem šele pol videl pa nisem nič slike menjal. Drag link bo šel na sopotnikovo stran, na desno pesto, se pravi da podaljšam drag link.
POstavitev serva bo tako, da bo roka čimkrajša in drag link vzporeden z tie rodom.
Drugače me matra prostor... servota pa vsekakor ne bi rad imel na osi.
Panhardu se izogibam, če ne bo res portebno
POstavitev serva bo tako, da bo roka čimkrajša in drag link vzporeden z tie rodom.
Drugače me matra prostor... servota pa vsekakor ne bi rad imel na osi.
Panhardu se izogibam, če ne bo res portebno
Re: Axial SCX10
panhard bo potreben !
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Mčkeno brainstormam.
Panhard is the way to go iz več vidikov. Velik razlog je bumpsteer, potem pa še prostor za motor, scale izgled...
Malo več dela bo.
Katere rod ende naj vzamem??
Rabim tudi za nove roke
Menda so tile odlični?
https://www.ebax.si/koncniki.html
Če ne odpre pravih je šifra TRAXX5347
Panhard is the way to go iz več vidikov. Velik razlog je bumpsteer, potem pa še prostor za motor, scale izgled...
Malo več dela bo.
Katere rod ende naj vzamem??
Rabim tudi za nove roke
Menda so tile odlični?
https://www.ebax.si/koncniki.html
Če ne odpre pravih je šifra TRAXX5347
Re: Axial SCX10
ti rodendi so zakon ,edin m4 navoj moraš notr zvrtat. jaz sem sam na teh.
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Navojna plalica je že doma, sveder pa tudiatf300 napisal/-a:ti rodendi so zakon ,edin m4 navoj moraš notr zvrtat. jaz sem sam na teh.
Naročim pri Delkotu jutr..
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
ŠE vedno čakam na rodende, medtem sem se na hitro pozabaval z zadnjimi amortizerji.
Ostalo mi je par kosov alu 1cm alu palic iz karamboliranega quada.
Na hitro sem malo pogledal, zvrtal par lukenj in ratal je nosilček.
Težava je edino naleg karoserije, ravno tam kjer je sedaj nosilec, se maroserija spušča.
Verjetno bom naredil malo drugačen zgornji nosilec amortizerja.
Pa premaknil sem stranski prag-zaščito naprej.
Ostalo mi je par kosov alu 1cm alu palic iz karamboliranega quada.
Na hitro sem malo pogledal, zvrtal par lukenj in ratal je nosilček.
Težava je edino naleg karoserije, ravno tam kjer je sedaj nosilec, se maroserija spušča.
Verjetno bom naredil malo drugačen zgornji nosilec amortizerja.
Pa premaknil sem stranski prag-zaščito naprej.
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Zadeva še stoji, edino uspelo mi je narediti zadnje roke na novo z 4mm vijačno palico in traxas končniki.
Zanimiva postavitev panharda
https://www.youtube.com/watch?v=MEfQ-pSyeos
Zanimiva postavitev panharda
https://www.youtube.com/watch?v=MEfQ-pSyeos
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Počasi gremo naprej...
Sedaj je spredaj 3link z panhardom.
In zopet smo pri postavitvi zadnjih amortizerjev. koliko časa sem že tukaj zabil...lahko bi še en avto zložil in vozil...
Recimo da bi bila taka postavitev ok..Razmišljam tudi o drugih amortizerjih (drop setup bi naredil..recimo..)
Recimo da sem z višino karoserije zadovoljen ko avto stoji.
Edino pri artikulaciji se pojavi težava ker ima predvsem zadnji konec več hoda kakor ga je na voljo zaradi blatnikov
Moram pa karoserijo obvezno fiksira in vse noter naložit, da vidim kje sem.
Je pa s to postavitvijo hudo malo prostora pod avtom tako da ne vem kam bo šla baterija..
pa tudi za center diff je premalo prostora. Čakam kirajca, da vidim kako se obnese tale
https://www.aliexpress.com/item/For-1-1 ... 0.0.7jV1jv
Še par slikic (kos ima 10cm v višino, vsa kolesa so na tleh)
Sedaj je spredaj 3link z panhardom.
In zopet smo pri postavitvi zadnjih amortizerjev. koliko časa sem že tukaj zabil...lahko bi še en avto zložil in vozil...
Recimo da bi bila taka postavitev ok..Razmišljam tudi o drugih amortizerjih (drop setup bi naredil..recimo..)
Recimo da sem z višino karoserije zadovoljen ko avto stoji.
Edino pri artikulaciji se pojavi težava ker ima predvsem zadnji konec več hoda kakor ga je na voljo zaradi blatnikov
Moram pa karoserijo obvezno fiksira in vse noter naložit, da vidim kje sem.
Je pa s to postavitvijo hudo malo prostora pod avtom tako da ne vem kam bo šla baterija..
pa tudi za center diff je premalo prostora. Čakam kirajca, da vidim kako se obnese tale
https://www.aliexpress.com/item/For-1-1 ... 0.0.7jV1jv
Še par slikic (kos ima 10cm v višino, vsa kolesa so na tleh)
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Ker mi doma stojijo že več kot pol leta, Wrangler vidi luč na konc tunela, sem rekel da jih vržem skupaj.
Po 1,5h je par nared.Drugi par sledi...
Za kaj se gre, za Gmade XD Piggyback Shock 93mm
http://gmade.net/dealer/index.php?main_ ... cts_id=546
Začetek..pregled materiala, manual je zelo dobro narejen. Ima pa dva manjka.
Plastične povezave so zelo domisleno narejene, posebej na batkih tako da ob odstranitvi batka od nosilne plastike ni potrebno obdelat strani batka, saj je le ta vpet na vrhu kjer ni pomembna površina. Stranska drsna površina ostane čista.
So pa v paketku 3 različni kompelti batkov in sicer z 2, 3, 4 luknjami. Noter sem vstavil opcijo s 4 luknjami.
Delati je priporočljivo počasi in z užitkom
Ob sestavljanju sem opazil, da se je ob vstavitvi vijaka v ohišje iz navoja pomaknil navzven kos ohišja, ostanek od obdelave. Na obeh alu kosih. Seveda je potrebno tole odstranit saj ob toliko o-ringih ni dobro da je kje noter kakšen kovinski kos.
Ob natakanju olja je dobro počakati, sa smo prepričani da v olju ni mehurčkov kateri bi potem motili delovanje amortizerja.
Olja se v ohišje nalije do vrha navoja kar seveda pomeni da bo ob vstavitvi batka in dna cilindra prišlo do odtekanja viška olja. Nič bat, olja je za 2x ali celo 3x polnenje para amortizerjev.
Takole zgleda sestavljen par na koncu. Viška je en E-obroček (ali kako se prav reče), gumica ter seveda batki z različnimi luknjami.
In še tista dva manjka...
V manualu ni omenjen očesni ležaj za glavo amortizerja.
Očesni ležaj ne stoji v luknji glave amortizerja, se pravi če ga vstaviš noter in spustiš, bo padel ven.
Pri montaži amortizerja bo potrebno paziti da bo ob matici še ustrezno velika podloška.
Seveda bo amortizer imel zračnost na zgornjem vpetju, kar mi nikakor ni všeč.
Čeprav me je strah da zadaj na wranglerju zmanjka prostora za tele lepotce..
Po 1,5h je par nared.Drugi par sledi...
Za kaj se gre, za Gmade XD Piggyback Shock 93mm
http://gmade.net/dealer/index.php?main_ ... cts_id=546
Začetek..pregled materiala, manual je zelo dobro narejen. Ima pa dva manjka.
Plastične povezave so zelo domisleno narejene, posebej na batkih tako da ob odstranitvi batka od nosilne plastike ni potrebno obdelat strani batka, saj je le ta vpet na vrhu kjer ni pomembna površina. Stranska drsna površina ostane čista.
So pa v paketku 3 različni kompelti batkov in sicer z 2, 3, 4 luknjami. Noter sem vstavil opcijo s 4 luknjami.
Delati je priporočljivo počasi in z užitkom
Ob sestavljanju sem opazil, da se je ob vstavitvi vijaka v ohišje iz navoja pomaknil navzven kos ohišja, ostanek od obdelave. Na obeh alu kosih. Seveda je potrebno tole odstranit saj ob toliko o-ringih ni dobro da je kje noter kakšen kovinski kos.
Ob natakanju olja je dobro počakati, sa smo prepričani da v olju ni mehurčkov kateri bi potem motili delovanje amortizerja.
Olja se v ohišje nalije do vrha navoja kar seveda pomeni da bo ob vstavitvi batka in dna cilindra prišlo do odtekanja viška olja. Nič bat, olja je za 2x ali celo 3x polnenje para amortizerjev.
Takole zgleda sestavljen par na koncu. Viška je en E-obroček (ali kako se prav reče), gumica ter seveda batki z različnimi luknjami.
In še tista dva manjka...
V manualu ni omenjen očesni ležaj za glavo amortizerja.
Očesni ležaj ne stoji v luknji glave amortizerja, se pravi če ga vstaviš noter in spustiš, bo padel ven.
Pri montaži amortizerja bo potrebno paziti da bo ob matici še ustrezno velika podloška.
Seveda bo amortizer imel zračnost na zgornjem vpetju, kar mi nikakor ni všeč.
Čeprav me je strah da zadaj na wranglerju zmanjka prostora za tele lepotce..
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Končno mi je uspelo posaditi karoserijo na šasijo kakor naj bi ostala.
V prednji haubi sta dve luknji in počiva na original nosilcih, zadaj pa je privijačena na šasijo preko kotnikov.
Moram še narediti kakšno slikco.
Veliko je pomagal sredinski diff. k nižjemu položaju karoserije.
Avto je sedaj kar se tiče podvozja fertik, potrebno je narediti nosilec za servo spredaj in nosilec za motor ter zamenjati nekaj vijakov (tudi na kardanu ja)
Še vedno čakam kitajca z zobniki za na motor. Upam da pridejo v tem oziroma naslednjem tednu.
Še par slikic...
V prednji haubi sta dve luknji in počiva na original nosilcih, zadaj pa je privijačena na šasijo preko kotnikov.
Moram še narediti kakšno slikco.
Veliko je pomagal sredinski diff. k nižjemu položaju karoserije.
Avto je sedaj kar se tiče podvozja fertik, potrebno je narediti nosilec za servo spredaj in nosilec za motor ter zamenjati nekaj vijakov (tudi na kardanu ja)
Še vedno čakam kitajca z zobniki za na motor. Upam da pridejo v tem oziroma naslednjem tednu.
Še par slikic...
Re: Axial SCX10
Prva liga!
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Axial SCX10
Hvala
Sem šel probat zopet augenmas razvoj okol nosilca motorja in bolj točne pozicije.
Prišel sem tako daleč, da sem šel celo v rikverc.
Na novo moram naredit panhard, na novo moram narediti vpetje zgornje roke na prednji osi.
Motor bo montiran na drugi strani šasije.
Edino kar ostaja je rotacija motorja, se pravi da bosta zobnika proti sredini šasije medtem ko bo motor gledal bolj v prednji konc, kakor na slikah zgoraj.
Rc-ryder si bom tvoj patent sposodil za vpetje zobnika in potem tudi vpetje kardana na zobnik in naprej na reduktor.
Sem šel probat zopet augenmas razvoj okol nosilca motorja in bolj točne pozicije.
Prišel sem tako daleč, da sem šel celo v rikverc.
Na novo moram naredit panhard, na novo moram narediti vpetje zgornje roke na prednji osi.
Motor bo montiran na drugi strani šasije.
Edino kar ostaja je rotacija motorja, se pravi da bosta zobnika proti sredini šasije medtem ko bo motor gledal bolj v prednji konc, kakor na slikah zgoraj.
Rc-ryder si bom tvoj patent sposodil za vpetje zobnika in potem tudi vpetje kardana na zobnik in naprej na reduktor.