Munich SAW 2016
Moderatorji: tornado, bostjan9a, John
Munich SAW 2016
Bliža se druga izvedba SAW tekmovanja v nemškem Munchnu.
Zaradi relativne bližine je tekma morda zanimiva tudi za ogled. Spomnim se, da je pred leti že bilo zanimanje za ogled SAW tekme v Italiji...
Prepričan sem, da bo letos še bolj spektakularno, kot lani. Obetajo se res visoke hitrosti v vseh kategorijah, precej prepričan sem, da bo izboljšan tudi absolutni svetovni rekord.
Prizorišče samo je fenomenalno, zaradi dolžine pa lahko tudi outriggerji "pretegnejo noge".
Povezava na razpis: http://www.rc-raceboats.de/forum/showth ... post287360
Še kratek video lanske prireditve, posnet žal v soboto, ko pogoji niso bili optimalni: https://youtu.be/nM2GMuxV07Q
Zaradi relativne bližine je tekma morda zanimiva tudi za ogled. Spomnim se, da je pred leti že bilo zanimanje za ogled SAW tekme v Italiji...
Prepričan sem, da bo letos še bolj spektakularno, kot lani. Obetajo se res visoke hitrosti v vseh kategorijah, precej prepričan sem, da bo izboljšan tudi absolutni svetovni rekord.
Prizorišče samo je fenomenalno, zaradi dolžine pa lahko tudi outriggerji "pretegnejo noge".
Povezava na razpis: http://www.rc-raceboats.de/forum/showth ... post287360
Še kratek video lanske prireditve, posnet žal v soboto, ko pogoji niso bili optimalni: https://youtu.be/nM2GMuxV07Q
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Re: Munich SAW 2016
Ujea, stružim in se pripravljam...14 dni pred dirko.
No sej lani ni blo nič drugače.
Držimo pesti, da bo vreme zdržalo, sem že prijavljen
No sej lani ni blo nič drugače.
Držimo pesti, da bo vreme zdržalo, sem že prijavljen
Re: Munich SAW 2016
Rezultati v priponki.
- Priponke
-
- Ergebnis_Munich_SAW_2016.pdf
- (58.23 KiB) Prenešeno 275 krat
Re: Munich SAW 2016
Čestitke pa Jaru za vso požrtvovalnost. Kljub temu, da je imel kar nekaj poletov in zlomljenih delov, je bil suma sumarom kar lep razplet
Re: Munich SAW 2016
Če se komu ljubi brati...
Po lanskem uspehu sem na to tekmo že komaj čakal. Na start sem postavil čolne v petih kategorijah, od katerih sem v treh odkrito meril na svetovne rekorde.
Zaradi zelo kratkih obdobij optimalnih pogojev na vodi in nekaj nepojasnjenih nesreč pa se žal vse ni izšlo po načrtih in željah.
Že prvi dan sem, v ne ravno optimalnih razmerah, resno poškodoval največji model. Naslednji dan mi ga je sicer uspelo popraviti, vendar je zvečer doživel še eno podobno nesrečo. Tako sem v kategoriji Hydro L4 ostal sploh brez rezultata in s tem uvrstitve. V tej kategoriji sem lani dosegel svetovni rekord, ki pa je bil pozno jeseni v Los Angelesu presežen. Zato sem si prav v tej kategoriji še toliko bolj želel uspeha.
V kategoriji Hydro L3 sem prvi dan s premajhnim propelerjem (strah zaradi nesreče v L4) odpeljal solidnih 162,251km/h. Žal pa je ta vožnja ostala edina veljavna, saj sem naslednji dan zaradi nepojasnjene nesreče pri drugem prehodu popolnoma uničil model. Ko je pri hitrosti okrog 180km/h v trenutku zapičil v vodo, se je praktično prelomil na pol in ostal še brez lepega kosa dna. Drugo mesto v tej kategoriji je bila na ta način zelo slaba tolažba. Sploh glede na to, da bi ob normalnem poteku dogodkov moral gladko in z naskokom zmagati.
V model za kategorijo Hydro L2 je bilo vloženega največ truda in tudi denarja. Zato so bila pričakovanja kljub temu, da je bil čoln nared le nekaj dni pred tekmo in ga doma nisem mogel preizkusiti, zelo visoka. Na žalost sem imel težave z regulatorjem hitrosti in od tako želenega rekorda ni bilo nič, čeprav sem se mu s 163,432km/h približal na manj kot 3km/h. Zato je imela zmaga na tekmi v tej kategoriji precej grenak priokus.
V kategoriji Hydro L1 sem na vodo postavil popolnoma nov čoln. Kljub temu, da je bil popolna kopija zelo uspešnega modela za kategorijo Mini Hydro, ki je preizkušeno dober, se nikakor ni hotel peljati. Za prestavitev drobovja v drug model žal ni bilo časa.
Edina kategorija, v kateri sem iz modela potegnil vse kar zmore, je bila Mini Hydro. 12 let star model z novim pogonom je ostal neznanka za vse in v tej kategoriji sem bil s 135,512km/h prepričljivo pred konkurenco.
Dve zmagi in dve drugi mesti po kategorijah tako niso bili rezultati, ki bi me zadovoljili, Glede na finančni vložek, ki ga zmorem pa bi me vsekakor morali. Tudi na vse, kar se je dogajalo pravzaprav nisem imel vpliva. Tako je ostal vsaj dober občutek, da se z znanjem, tudi ob številnih težavah, še vedno da doseči hitrosti, ki jih lahko mnogi samo sanjajo, pa čeprav so njihovi čolni vredni mnogo, mnogo več.
Sicer pa smo videli lepo, odlično organizirano tekmo. Vzdušje prijetno, nič nemško. Hitrosti v nekaterih kategorijah so bile zelo visoke, navsezadnje smo videli tudi absolutni svetovni rekord...
Tudi Jaka je izdatno popravil svoj osebni rekord zato verjamem, da je dobil potreben zagon.
Zanesljivo bova naslednje leto spet poskusila…
Še nekaj slik (slikal sem bolj malo, sem v glavnem popravljal), najprej pa video rekordne vožnje: https://www.youtube.com/watch?v=dm4iBEs ... e=youtu.be
Prizorišče:
Slovenski boksi:
Za hrano in pijačo je bilo dobro poskrbljeno. Zelo dober, konkreten steak s krompirjevo solato 5€, pivo 1,5€... Se ne splača jemati niti hladilne torbe!
Modeli:
Moja flota:
Arnejev L6 Hydro, s katerim letos ni imel sreče:
Tole sem naredil iz mojega najboljšega trupelca:
Jaka s podaljševalnikom dometa:
Marka Hoffmanna so zaradi opeklin od kratkega stika, ki ga je naredil pri priklapljanju svojega L12 katamarana s helikopterjem odpeljali v bolnico. Toliko v opomin, da tole niso igračke...
Podelitev Hydro L8 - Jaka v eminentni družbi:
Podelitev Hydro L2:
Izkupiček:
Še Joergov rekordni model takoj po rekordni vožnji v petek. Ja, tako temno je že bilo. Vozil sem neposredno pred njim in je bila vidljivost že pri meni "pogojno užitna":
Po lanskem uspehu sem na to tekmo že komaj čakal. Na start sem postavil čolne v petih kategorijah, od katerih sem v treh odkrito meril na svetovne rekorde.
Zaradi zelo kratkih obdobij optimalnih pogojev na vodi in nekaj nepojasnjenih nesreč pa se žal vse ni izšlo po načrtih in željah.
Že prvi dan sem, v ne ravno optimalnih razmerah, resno poškodoval največji model. Naslednji dan mi ga je sicer uspelo popraviti, vendar je zvečer doživel še eno podobno nesrečo. Tako sem v kategoriji Hydro L4 ostal sploh brez rezultata in s tem uvrstitve. V tej kategoriji sem lani dosegel svetovni rekord, ki pa je bil pozno jeseni v Los Angelesu presežen. Zato sem si prav v tej kategoriji še toliko bolj želel uspeha.
V kategoriji Hydro L3 sem prvi dan s premajhnim propelerjem (strah zaradi nesreče v L4) odpeljal solidnih 162,251km/h. Žal pa je ta vožnja ostala edina veljavna, saj sem naslednji dan zaradi nepojasnjene nesreče pri drugem prehodu popolnoma uničil model. Ko je pri hitrosti okrog 180km/h v trenutku zapičil v vodo, se je praktično prelomil na pol in ostal še brez lepega kosa dna. Drugo mesto v tej kategoriji je bila na ta način zelo slaba tolažba. Sploh glede na to, da bi ob normalnem poteku dogodkov moral gladko in z naskokom zmagati.
V model za kategorijo Hydro L2 je bilo vloženega največ truda in tudi denarja. Zato so bila pričakovanja kljub temu, da je bil čoln nared le nekaj dni pred tekmo in ga doma nisem mogel preizkusiti, zelo visoka. Na žalost sem imel težave z regulatorjem hitrosti in od tako želenega rekorda ni bilo nič, čeprav sem se mu s 163,432km/h približal na manj kot 3km/h. Zato je imela zmaga na tekmi v tej kategoriji precej grenak priokus.
V kategoriji Hydro L1 sem na vodo postavil popolnoma nov čoln. Kljub temu, da je bil popolna kopija zelo uspešnega modela za kategorijo Mini Hydro, ki je preizkušeno dober, se nikakor ni hotel peljati. Za prestavitev drobovja v drug model žal ni bilo časa.
Edina kategorija, v kateri sem iz modela potegnil vse kar zmore, je bila Mini Hydro. 12 let star model z novim pogonom je ostal neznanka za vse in v tej kategoriji sem bil s 135,512km/h prepričljivo pred konkurenco.
Dve zmagi in dve drugi mesti po kategorijah tako niso bili rezultati, ki bi me zadovoljili, Glede na finančni vložek, ki ga zmorem pa bi me vsekakor morali. Tudi na vse, kar se je dogajalo pravzaprav nisem imel vpliva. Tako je ostal vsaj dober občutek, da se z znanjem, tudi ob številnih težavah, še vedno da doseči hitrosti, ki jih lahko mnogi samo sanjajo, pa čeprav so njihovi čolni vredni mnogo, mnogo več.
Sicer pa smo videli lepo, odlično organizirano tekmo. Vzdušje prijetno, nič nemško. Hitrosti v nekaterih kategorijah so bile zelo visoke, navsezadnje smo videli tudi absolutni svetovni rekord...
Tudi Jaka je izdatno popravil svoj osebni rekord zato verjamem, da je dobil potreben zagon.
Zanesljivo bova naslednje leto spet poskusila…
Še nekaj slik (slikal sem bolj malo, sem v glavnem popravljal), najprej pa video rekordne vožnje: https://www.youtube.com/watch?v=dm4iBEs ... e=youtu.be
Prizorišče:
Slovenski boksi:
Za hrano in pijačo je bilo dobro poskrbljeno. Zelo dober, konkreten steak s krompirjevo solato 5€, pivo 1,5€... Se ne splača jemati niti hladilne torbe!
Modeli:
Moja flota:
Arnejev L6 Hydro, s katerim letos ni imel sreče:
Tole sem naredil iz mojega najboljšega trupelca:
Jaka s podaljševalnikom dometa:
Marka Hoffmanna so zaradi opeklin od kratkega stika, ki ga je naredil pri priklapljanju svojega L12 katamarana s helikopterjem odpeljali v bolnico. Toliko v opomin, da tole niso igračke...
Podelitev Hydro L8 - Jaka v eminentni družbi:
Podelitev Hydro L2:
Izkupiček:
Še Joergov rekordni model takoj po rekordni vožnji v petek. Ja, tako temno je že bilo. Vozil sem neposredno pred njim in je bila vidljivost že pri meni "pogojno užitna":
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Re: Munich SAW 2016
Čestitke obema! In seveda hvala obema za reportažo! In pol piše Jaro, če se komu da brat... Valda. Komaj čakali
Rezultati so fenomenalni, če bi ratala še ena vožnja v Hidro L4 bi pa bil Jaro zmagovalec z največ zmagami.
Pa tudi sicer - suma sumarum - izjemen izkupiček!
Glede na gorenjske cena za gurmansko ponudbo in pivo grem morda drugo leto navijat
LP
Rezultati so fenomenalni, če bi ratala še ena vožnja v Hidro L4 bi pa bil Jaro zmagovalec z največ zmagami.
Pa tudi sicer - suma sumarum - izjemen izkupiček!
Glede na gorenjske cena za gurmansko ponudbo in pivo grem morda drugo leto navijat
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Munich SAW 2016
Tako reportažo človek z veseljem prebere..Čestitke za dosežek na taki tekmi saj konkurenca verjetno tudi ni od muh..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Munich SAW 2016
Če bi se kdo rad lotil absolutnega svetovnega rekorda, je tole iztočnica:
Boot: JAG's T Hydro 2015/2016, ca. 125cm lang, ca. 55cm breit, ca. 3.6kg fahrfertig mit 8s1p
Motor: LMT 2260/5 HiAmp (mit 8mm Welle und RotorhĂĽlse)
Regler: eigene Leistungsendstufe aus 42 Stk. IRFS7434-7P FETs mit Schulze future 18.xx Controller-Platine
Akkkus: 8s1p RoaringTop 5100 80C, geschraubt, vorgewärmt auf ca. 45°C
Kupplung: Zander 8mm/2.5mm
Propeller: JAG's C2044/3
Fernsteuerung: Graupner X-8N mit GR-16 Doppelantennen-Empfänger und zwei 30cm Antennen
Empfängerakkus: SLS XTRON 2s 335mAh
Servo: MKS HV 747 fĂĽrs Ruder und MKS HV 6100 fĂĽr die Bremsklappen
Hardware: 2.5mm Federstahlwelle mit JAG's Strut und JAG's Ruderhalter (hergestellt fĂĽr uns durch MBP-RC), Ruder aus Messerblatt
Datalogger: SM Modellbau Unilog 2 (mit Eigenbau 1500A Stromsensor)
Laut Datenlogger lag die Beschleunigungsleistung beim 298,6km/h Pass bei ca. 17kW (590A bei 29.0V), ausbeschleunigt nach ca. 4s bei ca. 9.5kW (320A bei 29.5V). Die Drehzahl stieg ausbeschleunigt bis auf 63.900 U/min an - beim Sprung über die eigene Heckwelle des Hinpasses kurzzeitig auf 70.000 U/min. Das Boot hat doppelte Bremsklappen in den Leitwerken, die zusammen mit der Motorbremse aktiviert werden, um bis zum Ende des Gewässer zum Stehen zu kommen.
Wie ein Freund angemerkt hat, wird man aus den reinen Eckdaten trotzdem nicht so ein Boot nachbauen können - dafür stecken an zu viele Stellen Detaillösungen drin, die man nicht kompakt erklären kann. Aber vllt. gibt es dem ein oder anderen doch Anregungen für sein eigenes Projekt.
https://www.youtube.com/watch?v=Fr7D9_V4UZs
Boot: JAG's T Hydro 2015/2016, ca. 125cm lang, ca. 55cm breit, ca. 3.6kg fahrfertig mit 8s1p
Motor: LMT 2260/5 HiAmp (mit 8mm Welle und RotorhĂĽlse)
Regler: eigene Leistungsendstufe aus 42 Stk. IRFS7434-7P FETs mit Schulze future 18.xx Controller-Platine
Akkkus: 8s1p RoaringTop 5100 80C, geschraubt, vorgewärmt auf ca. 45°C
Kupplung: Zander 8mm/2.5mm
Propeller: JAG's C2044/3
Fernsteuerung: Graupner X-8N mit GR-16 Doppelantennen-Empfänger und zwei 30cm Antennen
Empfängerakkus: SLS XTRON 2s 335mAh
Servo: MKS HV 747 fĂĽrs Ruder und MKS HV 6100 fĂĽr die Bremsklappen
Hardware: 2.5mm Federstahlwelle mit JAG's Strut und JAG's Ruderhalter (hergestellt fĂĽr uns durch MBP-RC), Ruder aus Messerblatt
Datalogger: SM Modellbau Unilog 2 (mit Eigenbau 1500A Stromsensor)
Laut Datenlogger lag die Beschleunigungsleistung beim 298,6km/h Pass bei ca. 17kW (590A bei 29.0V), ausbeschleunigt nach ca. 4s bei ca. 9.5kW (320A bei 29.5V). Die Drehzahl stieg ausbeschleunigt bis auf 63.900 U/min an - beim Sprung über die eigene Heckwelle des Hinpasses kurzzeitig auf 70.000 U/min. Das Boot hat doppelte Bremsklappen in den Leitwerken, die zusammen mit der Motorbremse aktiviert werden, um bis zum Ende des Gewässer zum Stehen zu kommen.
Wie ein Freund angemerkt hat, wird man aus den reinen Eckdaten trotzdem nicht so ein Boot nachbauen können - dafür stecken an zu viele Stellen Detaillösungen drin, die man nicht kompakt erklären kann. Aber vllt. gibt es dem ein oder anderen doch Anregungen für sein eigenes Projekt.
https://www.youtube.com/watch?v=Fr7D9_V4UZs
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Re: Munich SAW 2016
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Re: Munich SAW 2016
Booolllaaannnooo :-/
Pa verjetno mu ni ratalo iz prve
Lp
Pa verjetno mu ni ratalo iz prve
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 05 Maj 2012, 13:07
Re: Munich SAW 2016
Iskrene čestitke obema!
Le tako pogumno naprej.
Urban
Le tako pogumno naprej.
Urban
Re: Munich SAW 2016
Če ne bi videl videoposnetkov, ne bi nikoli verjel, da je model zmožen tako visokih hitrosti! Ne gre mi v glavo, kaj se dogaja okoli propelerja pri taki vožnji! Kapo dol!!!
Re: Munich SAW 2016
Za morebitne (malo verjetne) navdušence, da boste vedeli kam meriti, še lista rekordov RC-SAW.DE, ki je več ali manj tudi lista evropskih rekordov:
http://www.rc-saw.de/images/articles/Rekorde2016.pdf
http://www.rc-saw.de/images/articles/Rekorde2016.pdf
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
- Bormodelar
- Razpravljalec
- Prispevkov: 53
- Pridružen: 05 Feb 2015, 15:11
- Kraj: Kamnik
Re: Munich SAW 2016
Tole je pa noro. Drugo leto sigurno pogledat