Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Predstavljam svoj novi/stari model. Že na začetku naj pojasnim, da je to dolgoročni/dolgotrajni projekt.
Skušal ga bom obdržati čim bolj original. Kjer se pa to zaradi nedobavljivosti ali previsoke cene original delov ne bo dalo bom pa poiskal alternative v smislu izboljšanja videza (še bližje pravim vozilom) in/ali tehnoloških izboljšav. Prva taka nadgradnja, ki jo planiram je menjava standardnih vijakov s 'scale bolts', ki je zame bolj v prvi kot drugi kategoriji. Drugi primer bi pa bil recimo menjava standardnih krogeljnih zglobov krmilnega mehanizma, na recimo kakšne 'heavy duty' variante (kovinske) kar bi izboljšalo funkcionalnost in obenem nekoliko tudi izgled - torej bolj druga kategorija.
V planu je postopno čiščenje in rahlo poliranje (samo da se malce osveži izgled) vseh kovinskih delov. Zamenjava dotrajanih delov in obnova karoserije ter koles. Vgradnja dobrega regulatorja in solidnih servotov. Za vodenje bom v končni fazi najverjetneje uporabil staro, skoraj nerabljeno Graupner D8. Na tak način bom imel tudi znameniti HH za izbiro prestav na levi ročici.
Vseskozi pa naj bi model bil v vozni pripravljenosti. Sedaj sicer vozi ampak skoraj brez zveznega krmiljenja obratov (esc ni pravilno nastavljen), brez servomotorja za menjalnik (avtomatsko je v drugi prestavi) in z narobe montiranimi sprednjimi pesti (enosmerni lezaji posledično delajo kontra).
Sledi nekaj slik modela v stanju v kakršnem sem ga kupil. (Skoraj dejansko RTR)
Skušal ga bom obdržati čim bolj original. Kjer se pa to zaradi nedobavljivosti ali previsoke cene original delov ne bo dalo bom pa poiskal alternative v smislu izboljšanja videza (še bližje pravim vozilom) in/ali tehnoloških izboljšav. Prva taka nadgradnja, ki jo planiram je menjava standardnih vijakov s 'scale bolts', ki je zame bolj v prvi kot drugi kategoriji. Drugi primer bi pa bil recimo menjava standardnih krogeljnih zglobov krmilnega mehanizma, na recimo kakšne 'heavy duty' variante (kovinske) kar bi izboljšalo funkcionalnost in obenem nekoliko tudi izgled - torej bolj druga kategorija.
V planu je postopno čiščenje in rahlo poliranje (samo da se malce osveži izgled) vseh kovinskih delov. Zamenjava dotrajanih delov in obnova karoserije ter koles. Vgradnja dobrega regulatorja in solidnih servotov. Za vodenje bom v končni fazi najverjetneje uporabil staro, skoraj nerabljeno Graupner D8. Na tak način bom imel tudi znameniti HH za izbiro prestav na levi ročici.
Vseskozi pa naj bi model bil v vozni pripravljenosti. Sedaj sicer vozi ampak skoraj brez zveznega krmiljenja obratov (esc ni pravilno nastavljen), brez servomotorja za menjalnik (avtomatsko je v drugi prestavi) in z narobe montiranimi sprednjimi pesti (enosmerni lezaji posledično delajo kontra).
Sledi nekaj slik modela v stanju v kakršnem sem ga kupil. (Skoraj dejansko RTR)
RC Addict!
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Če ima kdo kake predloge, ve kaj več o tovrstnih modelih...
Vsaka informacija pride prav.
LP
RC Addict!
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Bravo! To bo res projekt za cedit sline.
Spremljam z neizmernim zanimanjem
Letnik in cena ?
Lp
Spremljam z neizmernim zanimanjem
Letnik in cena ?
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Delat so jih začeli 1985 do kdaj pa ne vem. Cena ni bila tako visoka, vseeno pa preveč, glede na to da v 1 prestavi nekaj štrajka in ne dela 4x4 dobro. Kaj točno je narobe pa bom videl, ko bom razstavil menjalnik.
Včeraj sem izkoristil delček lepega dneva in nekaj malega posnel. Danes zmontiral kratek filmček: TUBA.
Včeraj sem izkoristil delček lepega dneva in nekaj malega posnel. Danes zmontiral kratek filmček: TUBA.
RC Addict!
Cvetke I
Ob razstavljanju modela sem naletel na kar nekaj cvetk, pa še do polovice nisem.
Prva zadeva je nakakšen nosilec, ki v rc škatli sede na hladilna rebra regulatorja (Modelcraft 15T) in drži stikalce za vklop natančno na mestu kjer naj bi sicer bilo privijačeno stikalo normalne velikosti. To funkcionira s točno določenim regulatorjem v točno določenem položaju, poleg tega pa fiksira še točno določen sprejemnik od Multiplex Zebre - 4 Kanalne Druga pogruntavščina je dodelava gumijastih ležišč z nevem koliko sloji skrčk tako da menjalnik prav lepo sede na svoje mesto v šasiji. Vidi se tudi ročica za menjalnik, ki to ni. In zadnja v tem prispevku. Zaradi takih šlamparij, kot je izguba gumijaste zaščite, ki pride med nosilec motorja in sam motor, lahko pride umazanija v menjalnik, kar pri medeninastih zobnikih sploh ne deluje blagodejno. Gumijasta zaščita za večje luknje na ohišju motorja prav tako manjka.
Prva zadeva je nakakšen nosilec, ki v rc škatli sede na hladilna rebra regulatorja (Modelcraft 15T) in drži stikalce za vklop natančno na mestu kjer naj bi sicer bilo privijačeno stikalo normalne velikosti. To funkcionira s točno določenim regulatorjem v točno določenem položaju, poleg tega pa fiksira še točno določen sprejemnik od Multiplex Zebre - 4 Kanalne Druga pogruntavščina je dodelava gumijastih ležišč z nevem koliko sloji skrčk tako da menjalnik prav lepo sede na svoje mesto v šasiji. Vidi se tudi ročica za menjalnik, ki to ni. In zadnja v tem prispevku. Zaradi takih šlamparij, kot je izguba gumijaste zaščite, ki pride med nosilec motorja in sam motor, lahko pride umazanija v menjalnik, kar pri medeninastih zobnikih sploh ne deluje blagodejno. Gumijasta zaščita za večje luknje na ohišju motorja prav tako manjka.
RC Addict!
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Hja, taka je restavratorska
Boš pa imel na koncu en lep šopek raznih cvetk
Le lepo naprej, z zanimanjem spremljamo
LP
Boš pa imel na koncu en lep šopek raznih cvetk
Le lepo naprej, z zanimanjem spremljamo
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Rabim malo pomoči okrog nabave robe.
Kje se mi najbol splača vzeti 'scale' vijake? Rabim kar pisano druščino vsega skupaj okrog 100 komadov.
Kakšno polirno pasto mi priporočate za kovinske dele, da ne bo poškodovala niklja? Katere trgovine sploh 'handlajo' to?
Hvala.
Kje se mi najbol splača vzeti 'scale' vijake? Rabim kar pisano druščino vsega skupaj okrog 100 komadov.
Kakšno polirno pasto mi priporočate za kovinske dele, da ne bo poškodovala niklja? Katere trgovine sploh 'handlajo' to?
Hvala.
RC Addict!
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Jaz bi prvo probal s Purol pasto za kovine. Jo daš na vato in gasa. Dobiš jo v vsaki tehnični trgovini
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Stanko P. napisal/-a:Rabim malo pomoči okrog nabave robe.
Kje se mi najbol splača vzeti 'scale' vijake? Rabim kar pisano druščino vsega skupaj okrog 100 komadov.
Kakšno polirno pasto mi priporočate za kovinske dele, da ne bo poškodovala niklja? Katere trgovine sploh 'handlajo' to?
Hvala.
LockedUP RC , za scale vijake
Re: Ultimate vintage scaler - Tamiya BRUISER
Sprobal sem predlagano pasto na najmanj pogrešljivem delu, preden se spravim na odlitke in nikelj.
Z rezultatom sem skoraj povsem zadovoljen. Brez pomoči električnega 'aparatusa' tu ni kaj za praskat.
S tem sem postavil neki standard kako naj bi v naprej izgledale stvari. Z naoljenimi ležaji, motor čaka v škatli za končane komponente. Ob enem sem, ker se mi po mizi še kotali motor za Beetla, ugotovil da imata kompatibilen 'pinion'. To pomeni, da je z ustreznim 'adapterjem' možnost razširitve spektra motorjev na neomejeno izbiro 540-k. Sicer rc4wd dela neki komplet, ki pa mu manjka nosilec za zadnji del motorja.
Na sliki izgleda Beetlov pinion nekoliko manjši, ker je zaradi različnih velikosti motorjev nekoliko bolj oddaljen slikano pa zelo od blizu. LP
Z rezultatom sem skoraj povsem zadovoljen. Brez pomoči električnega 'aparatusa' tu ni kaj za praskat.
S tem sem postavil neki standard kako naj bi v naprej izgledale stvari. Z naoljenimi ležaji, motor čaka v škatli za končane komponente. Ob enem sem, ker se mi po mizi še kotali motor za Beetla, ugotovil da imata kompatibilen 'pinion'. To pomeni, da je z ustreznim 'adapterjem' možnost razširitve spektra motorjev na neomejeno izbiro 540-k. Sicer rc4wd dela neki komplet, ki pa mu manjka nosilec za zadnji del motorja.
Na sliki izgleda Beetlov pinion nekoliko manjši, ker je zaradi različnih velikosti motorjev nekoliko bolj oddaljen slikano pa zelo od blizu. LP
RC Addict!