Maverick 1:5
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Maverick 1:5
Mogoče malo mimo vprašanje za tole grupo, pa vseeno. Ali kdo ve kdo točno proizvaja Mavericka? Zasledil sem ga na Hpi, red cat racing, lrp. In zdaj mi je jasno nič!
Zadnjič spremenil Terror, dne 16 Sep 2015, 19:36, skupaj popravljeno 2 krat.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Znano je, da vsi ti kupujejo oz. HSP dela za njih po naročilu:Terror napisal/-a:Mogoče malo malo mimo vprašanje za tole grupo, pa vseeno. Ali kdo ve kdo točno proizvaja Mavericka? Zasledil sem ga na Hpi, red cat racing, lrp. In zdaj mi je jasno nič!
http://www.hpiracing.co.uk/img_gallery. ... 2403&img=3 - HPI Racing
http://www.hspracing.com/product_view.asp?id=964 - HSP
Velja večinoma za entry level izdelke.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Maverick 1:5
OK, hvala!
Sprašujem zato, ker ma malo mika da bi šel nazaj na 1:5 in mi je tole kar zanimivo. Sem pa že po slikah nekako sklepal da bog ve kaj pa spet ni.
Z bajo sem bil zadovoljen ampak ko bi lahko nekako kulturno naredil 4x4 ( ja vem, potem nebi bila več baja ).
Sprašujem zato, ker ma malo mika da bi šel nazaj na 1:5 in mi je tole kar zanimivo. Sem pa že po slikah nekako sklepal da bog ve kaj pa spet ni.
Z bajo sem bil zadovoljen ampak ko bi lahko nekako kulturno naredil 4x4 ( ja vem, potem nebi bila več baja ).
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: Maverick 1:5
Koliko pa čejo imet za to zver?
Re: Maverick 1:5
Tam nekje od 750-900 eur. Čisto odvisno od dobavitelja.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Toliko, da povem, da sem nabavil Maverick blackout ST. Če koga kaj zanima glede tega modela naj javi.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: Maverick 1:5
Sicer ne vem, če boš znal na tole odgovorit. Na hitro sem malo pogledal, pa me zanima ali so kakšni kosi od njega kompatibilni za na Reely-Carbon Fighter?
Re: Maverick 1:5
Mislim da ne bo šlo. Če mi pošlješ kakšno sliko komada za katerega te zanima pa lahko naredim primerjavo in izmere.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
No naj vas razočaram in povem, da sem tole čudo nabavil.
Prva pričakovanja glede na to da je kitajc, so več kot izpolnjena.
Malo hitrega pregleda:
- šasija, morem reči nad pričakovanim
- shock tower-ji brutalno debel alu (8mm), to bi znalo biti neuničljivo
- amortizerji brez bootov, čeprav so narejeni tako, da je boote možno uporabiti
- pogonski sklop (zobniki "jekleni") katastrofa, zračnosti ni da ni
- motor, zaenkrat BP
- uplinjač, slaba kopija walbro-ta
- tesnila okoli upinjača in izpuha niso slaba vendar nenatančno rezana
- zavora, načeloma dobro deluje, vprašanje časovne vzdržjivosti
- diferenciali zaenkrat BP
- zadnji spoiler, ni še imel crash testa, ampak mislin da ga bo bolj bogo preživel
- kolesa HEX 22. nekako kopija baje (guma in pena OK)
- Priložena komanda (jeb.., da bi v vrečki persila dobil boljšo), je pa 3CHN 2,4 GHz
-Servo krmilni 30 kg, dokaj hiter (metal gear)
- Body shell, nesramno velik (lexan, dobro barvan)
Toliko za začetek.
Preden kdo vpraša;" Zakaj vraga si potem to kupil?" Zato ker je 4x4 in ker rad popravljam stvari, ki se jih z malo truda, da spraviti na višji nivo kot pa trenutno so.
Prva pričakovanja glede na to da je kitajc, so več kot izpolnjena.
Malo hitrega pregleda:
- šasija, morem reči nad pričakovanim
- shock tower-ji brutalno debel alu (8mm), to bi znalo biti neuničljivo
- amortizerji brez bootov, čeprav so narejeni tako, da je boote možno uporabiti
- pogonski sklop (zobniki "jekleni") katastrofa, zračnosti ni da ni
- motor, zaenkrat BP
- uplinjač, slaba kopija walbro-ta
- tesnila okoli upinjača in izpuha niso slaba vendar nenatančno rezana
- zavora, načeloma dobro deluje, vprašanje časovne vzdržjivosti
- diferenciali zaenkrat BP
- zadnji spoiler, ni še imel crash testa, ampak mislin da ga bo bolj bogo preživel
- kolesa HEX 22. nekako kopija baje (guma in pena OK)
- Priložena komanda (jeb.., da bi v vrečki persila dobil boljšo), je pa 3CHN 2,4 GHz
-Servo krmilni 30 kg, dokaj hiter (metal gear)
- Body shell, nesramno velik (lexan, dobro barvan)
Toliko za začetek.
Preden kdo vpraša;" Zakaj vraga si potem to kupil?" Zato ker je 4x4 in ker rad popravljam stvari, ki se jih z malo truda, da spraviti na višji nivo kot pa trenutno so.
Zadnjič spremenil Terror, dne 12 Nov 2015, 20:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Prej sem samo nakladal, sedaj pa še malo resneje.
Takole zgleda original pogonski sklop (material plošče, če se ne motim je PA 6, ni pa nikjer žiga na spregled):
Natančnost sklopa in pozicija zobnikov je absolutna katastrofa.
Odgonski zobnik je zamaknjen za cca. 3,8 mm. To bi naj bila posledica tega, da so enostavno prešli iz plastičnih zobnikov na jeklene, brez kakeršnihkoli modifikacij na plošči.
Plastične zobnike so opustili saj jih je enostavno stopilo.
Zaradi tega je v izdelavi že alu plošča v katero bodo vstavljene jeklene puše z ležaji.
Zadeva v CAD zgleda takole:
Poleg tega pa bom preizusil tudi tole varianto z zobatim jermenom:
Če kdo misli, da so tele jermenice drage, se zelo moti.
Komad stane cca. 8-12 EUR, ker so standardne, res pa da še ne vem kako bom izvedel napenjalec.
Če kdo rabi lahko dobi 3D modele obeh variant (PM).
Takole zgleda original pogonski sklop (material plošče, če se ne motim je PA 6, ni pa nikjer žiga na spregled):
Natančnost sklopa in pozicija zobnikov je absolutna katastrofa.
Odgonski zobnik je zamaknjen za cca. 3,8 mm. To bi naj bila posledica tega, da so enostavno prešli iz plastičnih zobnikov na jeklene, brez kakeršnihkoli modifikacij na plošči.
Plastične zobnike so opustili saj jih je enostavno stopilo.
Zaradi tega je v izdelavi že alu plošča v katero bodo vstavljene jeklene puše z ležaji.
Zadeva v CAD zgleda takole:
Poleg tega pa bom preizusil tudi tole varianto z zobatim jermenom:
Če kdo misli, da so tele jermenice drage, se zelo moti.
Komad stane cca. 8-12 EUR, ker so standardne, res pa da še ne vem kako bom izvedel napenjalec.
Če kdo rabi lahko dobi 3D modele obeh variant (PM).
Zadnjič spremenil Terror, dne 12 Nov 2015, 20:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Hm,jermenica.Pa bo zdržala.
Gmade gr1 GOM
Tamiya tt01 wrc polo
Sakura XI sport wrc fiesta
Tamiya cc01 pajero
MAN tga Dakar
Tamiya tt01 wrc polo
Sakura XI sport wrc fiesta
Tamiya cc01 pajero
MAN tga Dakar
Re: Maverick 1:5
Glede na format zob in širino bo jermenski pogon predimenzioniran in ne bi smelo biti kakih težav.
Za napenjalec pa daš samo paket ležajev na 8mm os...
Sicer pa veliko užitkov v vožnji in ustvarjanju
Lp
Za napenjalec pa daš samo paket ležajev na 8mm os...
Sicer pa veliko užitkov v vožnji in ustvarjanju
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Maverick 1:5
Jermenici sta širine 21 kar je za 4mm manj kot jih prodajajo kot (update) nadomestek za zobnike.
Mislim da nebi smelo biti nobenih problemov.
Napenjalec bo pa res kar iz dveh ležajev na ekscenter plošči.
Mislim da nebi smelo biti nobenih problemov.
Napenjalec bo pa res kar iz dveh ležajev na ekscenter plošči.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: Maverick 1:5
Ali je vsaj motor kaj vreden za ta denar? Pri Carbon Fighterju pravijo, da je ta še polek kakšnih servotov in plastike bolj slabotno. Ampak tam je to za ta dnar.
Re: Maverick 1:5
Motor je CY 30.5. Načeloma ni toliko slab, ni pa nekaj wau.
Z original izpuhom in vplinjačem je res bolj bogo, tudi zenoah s tako konfiguracijo ni ravno bajen.
Kaj več bom lahko povedal ko zmontiram WT 990 in resonanco, ki je trenutno še v izdelavi.
Z original izpuhom in vplinjačem je res bolj bogo, tudi zenoah s tako konfiguracijo ni ravno bajen.
Kaj več bom lahko povedal ko zmontiram WT 990 in resonanco, ki je trenutno še v izdelavi.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Danes so se modeli za pogonski sklop začeli spreminjati v realnost
Prvi komadi so že na mizi:
Načeloma bi moralo biti tole neuničljivo (recimo ), material je poboljšano jeklo, ležaji pa so FAG.
Če bo le še plošča v tolerancah bi tudi čunglang zobniki morali nekaj časa zdržat.
Prvi komadi so že na mizi:
Načeloma bi moralo biti tole neuničljivo (recimo ), material je poboljšano jeklo, ležaji pa so FAG.
Če bo le še plošča v tolerancah bi tudi čunglang zobniki morali nekaj časa zdržat.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Lepi komadi
To pa ni narejeno na kak kitajske drejponk a?
LP
To pa ni narejeno na kak kitajske drejponk a?
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Maverick 1:5
Je bil kr CNC, že na navadni stružnici je tale material mal težko obdelovat kar šele na rižotarski.
Zadnjič spremenil Terror, dne 31 Dec 2015, 14:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST
Re: Maverick 1:5
Še sreča, da je kaj praznikov, da lahko malo delam na tem čudu tehnike
Končno sem uspel sestaviti pogon in namontirati vse dele ki so med tem priromali iz daljnje dežele.
Pogonski sklop izgleda sedaj takole:
Zobniki so sedaj poravnani in na notranji strani podloženi tako da nimajo zračnosti na kvadratastem nasedu.
Teče sklop vsaj 100x bolje kot prej.
Poleg tega ima dodan tudi ležaj na notranji strani odgonske gredi. Na marsikaterem forumu sem prebral, da je sesipalo zobnike ker je bila ta os uležajena samo enkrat.
Upam da je s tem ena težava rešena, skrajšati je potrebno le še navoje na oseh.
Tudi diffa sta dobila nove FAG ležaje ker tisto kar je bilo v osnovi not je bull ...
Nekaj se je postorilo tudi na motorju.
Zaščita na notranji in zunanji strani:
Malo kulturnejši fergazer
Ter nekaj če bi imel namen pobegnat
Novi izziv za tole igračo pa so zavore.
Nekaj je že narejenega ampak pot je še dolga.
Zdaj pa čakam na nove praznike
Končno sem uspel sestaviti pogon in namontirati vse dele ki so med tem priromali iz daljnje dežele.
Pogonski sklop izgleda sedaj takole:
Zobniki so sedaj poravnani in na notranji strani podloženi tako da nimajo zračnosti na kvadratastem nasedu.
Teče sklop vsaj 100x bolje kot prej.
Poleg tega ima dodan tudi ležaj na notranji strani odgonske gredi. Na marsikaterem forumu sem prebral, da je sesipalo zobnike ker je bila ta os uležajena samo enkrat.
Upam da je s tem ena težava rešena, skrajšati je potrebno le še navoje na oseh.
Tudi diffa sta dobila nove FAG ležaje ker tisto kar je bilo v osnovi not je bull ...
Nekaj se je postorilo tudi na motorju.
Zaščita na notranji in zunanji strani:
Malo kulturnejši fergazer
Ter nekaj če bi imel namen pobegnat
Novi izziv za tole igračo pa so zavore.
Nekaj je že narejenega ampak pot je še dolga.
Zdaj pa čakam na nove praznike
Hpi RS 4, Hpi Savage X 4.6, Hpi Sprint 2 drift, Hpi Baja 5B SS, Wasabi 900, Wasabi 1300, Hpi Bullet flux, Hpi trophy truggy flux, Maverick Blackout ST