MVVS 7,5 trokira
Moderator: Mipo
MVVS 7,5 trokira
In sicer minum je kot "prikovan" prav tako maksimum. Zeza med tranzicijo in sicer ko ga privzdignem, ne pospeši in pika; pospeši do takrat ko bi morala primit zgornja igla pol pa ugaša. Pa tudi igla za maximum kot da je ni. Obračam za cel krog ko je že na maksimumu, pa ne vpliva na obrate.
Daj se malo več razpisat o motorčku, ali je nov...
Pri novem se je dobro držati navodil, pa gre brez težav... za štart, potem pa pripiraš iglo za visoke obrate, da prideš najvišje...
je pa lahko več vzrokov:
- preveri in prečisti vse cevke za dovod goriva, priporočam da razstaviš uplinjač in prečistiš tu to...
- preveri, da cevke niso kje pretrgane
- kako je z dovajanjem nadtlaka v rezervoar
še najbolj me namreč spominja na to, da je napaka pri dovodu goriva...
lp, Dejan
PS: biblija za take stvari, vsaj meni je prejej pomagalo, je knjižica Rafaela Cajhena, iz zbirke Radijsko modelarstvo, zadnja 4. knjižica: Nastavljanje uplinjačev...
Je zelo dobro razložena filozofija kaj in kako kaj deluje in kakšen vpliv ima, precej uplinjačev je dobesedno razloženih, pa še FAQ za odpravljanje težav imaš na koncu knjige...
Pri novem se je dobro držati navodil, pa gre brez težav... za štart, potem pa pripiraš iglo za visoke obrate, da prideš najvišje...
je pa lahko več vzrokov:
- preveri in prečisti vse cevke za dovod goriva, priporočam da razstaviš uplinjač in prečistiš tu to...
- preveri, da cevke niso kje pretrgane
- kako je z dovajanjem nadtlaka v rezervoar
še najbolj me namreč spominja na to, da je napaka pri dovodu goriva...
lp, Dejan
PS: biblija za take stvari, vsaj meni je prejej pomagalo, je knjižica Rafaela Cajhena, iz zbirke Radijsko modelarstvo, zadnja 4. knjižica: Nastavljanje uplinjačev...
Je zelo dobro razložena filozofija kaj in kako kaj deluje in kakšen vpliv ima, precej uplinjačev je dobesedno razloženih, pa še FAQ za odpravljanje težav imaš na koncu knjige...
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Sam sem imel podobne probleme, sa sem očistil potlej je bilo pa kmalu isto.
Problem je bil v tem, da sem gorivo skladiščil na mrazu in je olje-ricinus naredil "nitke", ki so potem basale šobe.
Vse sem očistil, ter pfefiltriral gorivo, potlej pa ni bilo več problemov; nitk je bilo pa notr toliko, da sem bil sploh presenečen, da je motor sploh užgal...
Problem je bil v tem, da sem gorivo skladiščil na mrazu in je olje-ricinus naredil "nitke", ki so potem basale šobe.
Vse sem očistil, ter pfefiltriral gorivo, potlej pa ni bilo več problemov; nitk je bilo pa notr toliko, da sem bil sploh presenečen, da je motor sploh užgal...
Babooni so ponovno med nami !
Tud jest sem mislil, da ni na mrazu; zgleda da je blo tistih 12-15°C v garaži dost da se je to zgodil.
Prefiltriral sem pa tko, da sem dal žabe(najlonke) na flašo, ter samo prelil v drugo posodo.
Se prav samo žabe rabiš. Samo pazi, da jih ne boš napel, ker se potem luknje povečajo.
Nitke pa zgledajo tko približno kot lasje, samo bolj mehki
Prefiltriral sem pa tko, da sem dal žabe(najlonke) na flašo, ter samo prelil v drugo posodo.
Se prav samo žabe rabiš. Samo pazi, da jih ne boš napel, ker se potem luknje povečajo.
Nitke pa zgledajo tko približno kot lasje, samo bolj mehki
Babooni so ponovno med nami !
Več kot obračat igel nimam kej. Gorivo 20% ricinus, 80% metanol-mešam sam doma. Ma štos je v tem, da ko je mašina na obratih 100% ,vem iz izkušenj od prejšnjih MVVS-jev, da je že en klik pomenil sprembo v obratih. Ma pri tem zdej ko ga enkrat spravim na obrate, obračanje igle sploh ne vpliva na motor tko zelo. En klik, dva ali deset gor ali dol, motor še vedno enako obrača!!!
prečiščenje sem omenil zato, ker je lastnost ricinusa ta, da je precej gost in ko metanol izhlapi ostanejo cevke zamašene...
sam sem imel isti problem, ko nekaj dni nisem zaštartal motorja, sprimki ricinusa so bili v cevki, ki gre od igle do sredine uplinjača... to je tista tanka kovinska cevka na sredi odprtine za dovajanje zraka...
Pri meni ni pomagalo peav nič, nobeno izpihavanje, nič...
potem pa sem uplinjač razstavil, ga spral v metanolu... tisti cevko se spiraj tako, da sem metanol skozi brizgal pod pritiskom, z injekcijo...
priporočam ti še, da dobro očistiš tudi rezervar in ve povezovalne cevke, morda imaš kje kake "usedline" ki ti jih potem posesa...
lp, Dejan
sam sem imel isti problem, ko nekaj dni nisem zaštartal motorja, sprimki ricinusa so bili v cevki, ki gre od igle do sredine uplinjača... to je tista tanka kovinska cevka na sredi odprtine za dovajanje zraka...
Pri meni ni pomagalo peav nič, nobeno izpihavanje, nič...
potem pa sem uplinjač razstavil, ga spral v metanolu... tisti cevko se spiraj tako, da sem metanol skozi brizgal pod pritiskom, z injekcijo...
priporočam ti še, da dobro očistiš tudi rezervar in ve povezovalne cevke, morda imaš kje kake "usedline" ki ti jih potem posesa...
lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Če mene vprašaš bo tole precejanje predolgo trajalo, gorivo lahko v tem času veže nase kar nekaj vlage, sploh če uporabljaš še kaj nitrota, kar pa ni v redu....
Navaden plastičen lijak ki ga kupiš v vsakem maxi...ketu, pa ena stara ponošena majica, ki jo (uporabljaš za čiščenje prahu), bo čist zadost.
Sam sem imel velikokrat probleme z enakomernim tekom motorčkov, dokler nisem začel filtrirati goriva na način kot sem ti napisal.
LP Darko
GOrivo sem prefiltriral. Krpa je ostala flekasta-rjave fleke. Zdej je gorivo v redu. Nitk ni. Karburator sem spihal, spral pod pritiskom. Prav tako rezervoar, preveril tesnenje.Minimum pri motorju je kot pribit. Še vedno so težave pri prehodu na obrate.
A je ena od možnosti da motor štrajka ker je obrnjen naglavco?
A je ena od možnosti da motor štrajka ker je obrnjen naglavco?
- Priponke
-
- PROBLEM
- MVVS-fun-fly-prop-1.jpg (68.33 KiB) Pogledano 2724 krat
Mislim, da ne. Tudi v zraku je v vseh mogočih položajih, pa ne sme zaradi tega delati težav.Dubi napisal/-a:A je ena od možnosti da motor štrajka ker je obrnjen naglavco?
Poizkusi najprej odstraniti ventil za polnjenje in filter ter zamenjati cevko za dovod goriva (brez "štukanja"). Cevka naj ima čim večji notranji presek.
Poročaj o rezultatih.
Mipo
Takrat ko je nastala zgornja fotka je motor še delal kot je treba. To je stara fotka. Zdaj je samo ena silikonska cevka. Filter, ki je na fotki je tak proti debelejšim delcem z mrežico. Proti nitkam nima šans. Sem ga dal proč prav tako ventil za gorivo.
Se mi je zdelo da naglavco obrnjen motor nima nobene veze. Jaz ne vem več kaj. Še edino drugo gorivo probat. Po mojem je nekaj s karburatorjem . Ker z gorivom, je kar je. Deluje vse minimum, maximum samo prehodi ga dajejo. Se pravi od 3300 obratov do 7000 obratov je OK. Pri 7000 "pokašljuje". Pol ko zagrabi, gre z lahkoto do 11000 obratov.
Se mi je zdelo da naglavco obrnjen motor nima nobene veze. Jaz ne vem več kaj. Še edino drugo gorivo probat. Po mojem je nekaj s karburatorjem . Ker z gorivom, je kar je. Deluje vse minimum, maximum samo prehodi ga dajejo. Se pravi od 3300 obratov do 7000 obratov je OK. Pri 7000 "pokašljuje". Pol ko zagrabi, gre z lahkoto do 11000 obratov.
Pred kratkim sem imel podobne probleme s 7,5 MDS.Skoraj sem že obupal.
Nisem 100%,kaj je bil vzrok,na koncu sem ugotovil,da je bila ena od teh možnosti:
Vstavi čisto novo svečo.
Dodaj malo nitra.
Preglej spoj motor izpuh.
Vendar se sam nagibam k temu,da sem imel eno svinjarijo v vodu,ki pa sem jo sčasoma odplaknil,ker sem "štelal kot norc"
Vem,da je "sranje" ampak če nebo nič ,moraš vzet ven rezervoar in vse pregledat in sčistit.
Meni zdaj dela kot je treba,je pa bilo isto kot praviš,minimalka ok maximalka ok,vmes pa jamranje nabiranje obratov,pokašljevanje.
Samo ne obupaj!
Nisem 100%,kaj je bil vzrok,na koncu sem ugotovil,da je bila ena od teh možnosti:
Vstavi čisto novo svečo.
Dodaj malo nitra.
Preglej spoj motor izpuh.
Vendar se sam nagibam k temu,da sem imel eno svinjarijo v vodu,ki pa sem jo sčasoma odplaknil,ker sem "štelal kot norc"
Vem,da je "sranje" ampak če nebo nič ,moraš vzet ven rezervoar in vse pregledat in sčistit.
Meni zdaj dela kot je treba,je pa bilo isto kot praviš,minimalka ok maximalka ok,vmes pa jamranje nabiranje obratov,pokašljevanje.
Samo ne obupaj!
Isto. Svečka je nova.Motor dela isto kot s staro, celo malo bolje. Svečka je bila prva na katero sem sem posumil. Samo tu je tako - vse je povezano z vsem gorivo, olje, vlaga, svečke , igle, rezervoar, nadtlak, bla bla . Zdej bom fural avjon naj se motor sam izčisti. Če čez nekaj cajta ne bo rezultatov... Bom že poročal .
Olje je jutri pri meni, a metanol čez 10 dni. Tako da malo pauze.
Olje je jutri pri meni, a metanol čez 10 dni. Tako da malo pauze.
Ugotovil sem kje je bil razlog da motor ni ubogal na visokih obratih oz. da z iglo nisem mogel pravilno nastaviti mešanico. Eden od štirih vijakov, ki držijo pokrov cilindra trdno pritrjenega na cilinder, se je odšraufal. Ostal pa je problem s prehodi v zgornje delovno področje.
Kako sem ostal presenečen, ko sem se odločil, da odprem clinder in se je eden od štirih šeraufov z lahkoto pustil odviti.
Kako sem ostal presenečen, ko sem se odločil, da odprem clinder in se je eden od štirih šeraufov z lahkoto pustil odviti.