LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA

Odgovori
uporabnik
Začetnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 05 Maj 2011, 22:13
Kraj: Velenje

LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a uporabnik »

Pozdravljeni,
odločam se za nakup tega:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... anguage=en
ali tega:
http://www.ebax.si/app/trg/product_info ... e91ui27j54

Ali res že cena pove vse, ali je za razmislit?

Zanima pa me predvsem vzdržlivost in cena tistih rezervnih delov, ki radi grejo ob sami uporabi modela (razne nesreče so poglavje zase)?
Zanima me tudi sklopka oziroma kateri model ima bolje rešen prenos med pinion in spure gear ... na kratko povedano imam izkušnje z LRP S10 in je zadeva tam okoli the zobnikov in sklopke prava muka za nastavit.

Hvala Lp, Matej
Matej
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Z LRP- jem nimam izkušenj, sem pa S8 videval na EC tekmah in sploh ni slab.

Traxxasa sem imel, e-revo brusshless, ki naj bi bil kar spodoben model.

Žal je traxxas firma ki ti z modelom proda osnovo za nadgradnje in šraufanje...

Osebno bi se prej odločil za S8.
Racing Buggy je zagotovo bolj trdoživ kot tista tajvanska plastika.
Poleg tega je elektronika precej zmogljivejša. In ima sredinski diferencial, tako da odpade štelanje fedra na sklpoki.

Samo moje mnenje.

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

Poglej malo za Thunder Tiger. Ga imam sam in lahko rečem da sem zelo zadovoljen z njemu. Kmalu bo eno leto odkar si ga lastim, ampak je odpovedalo samo par malenkosti zaradi tovarniških napak. Ostalo pa zaradi mojega neznanja, površnosti ali pa lenobe :D

Osebno imam mt4 g3 in lahko rečem da preživi tudi 50m kotaljenja po bregu navzdol, 10cm snega in 10m dolge skoke :D Vse razen serva je še tovarniško.

Problemi katere sem imel:
- servo (moja krivda ker nisem nastavil end pointov ampak je bil že tovarniški prešibek)
- plastika katera drži amontizer (moja krivda zaradi izredno grdega pristanka na asfalt)
- zobniki diferencialov ("teška noga")
- izgubil sem par pinov kateri držijo kolesa saj so bili slabo slabo privijačeni
- suspension plate oziroma to: (kaj je bilo krivec za to se mi ne sanja. Na sumu imam mraz, saj so se vsi zlomili pri nizkih temperaturah. Sedaj teh problemov ni več)
Slika
- na treh kolesih mi je požrlo hexe, saj so se matice odvijačile. zadevo sem samo namazal s talilnim lepilom in privijačil kolo nazaj.

To je pa približno to, kar se mi je uničilo v enem letu. Za večino sem bil kriv sam :D
mk
Razpravljalec
Prispevkov: 174
Pridružen: 13 Maj 2008, 22:04
Kraj: Ljubljana

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a mk »

Če boš vzel buggy-ja, pod oglasi se prodaja S8-BXe Team, dosti boljša varianta.
uporabnik
Začetnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 05 Maj 2011, 22:13
Kraj: Velenje

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a uporabnik »

@N0t0ri0us ... zobniki diferencialov .. hmmm.... saj to je ravno to kar me skrbi.
Kaj nimamo vsi težke noge?
Zamenjava diferencialov pa je kar drag špas. Če pa so kakovostno narejeni, oziroma da zdržijo setup-elekroniko, ki je v modelu original ... to je bistvo. Ne pa šraufanje zaradi prehitre obrabe.
Hvala za trenutne predloge, še študiram.
Lp
Matej
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Imam S8 Rebel BX (nitro različico) pa na njem razen motorja, ki ga je prejšen lastnik pregrel še ničesar nisem zamenjal zaradi dotrajanosti. No dodatno sem menjal amortizerje za tiste z aluminijastim ohišjem. Kolikor sem nazadnje gledal diferenciale so pri tem modelu kar trdoživi, jih ne boš tako hitro uničil (izogibaj se mokre trave, to je pri večini modelov problem). Pri mojem je edino sredinski že malenkost počohan, saj ima plastično ohišje, ki ga mogoče kdaj kakšen ujet kamenček zmatra. Ampak je plastika kar močna. Sprednja dva huba sta pri tem modelu kovinska kar je dobra stvar in jih ne zlomiš hitro če se ti ponesreči kakšen pristanek. Tudi gume ki jih dobiš zraven (Kamikaze) so za offroad kar dobre, edino platišča na katerih so bi bila boljša popolnoma zaprta. Ob vožnji po progi boš moral pogosto menjati nosilce sprednjih in zadnjih Hubov, saj zelo hitro dobijo luft in vožnja potem ni več tako natančna. Nekaterim edino pogon ni všeč. Pri elektro različici sem dostikrat prebral da so nezadovoljni z LRP Vector8 pogonom. Saj se pri vožnji pregreva in odpoveduje.

Rezervni deli niti niso tako dragi, ker pa lahko na ta model privijačiš dele iz S8 BX modela (v tvojem primeru S8 BXe) znajo biti ti malenkost dražji.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

https://www.youtube.com/watch?v=TgGemMg5OrE

No zaradi tega gredo diferenciali. Eno kolo na mestu drugo se pa vrti s polno hitrostjo. Odkar malo bolj pazim na to ni več problemov in pa zobniki za v diferencial stanejo cca 10€ + 3€ poštnine, kar niti ni tak strošek.

In pa še en plus. Cool-pc ima na zalogi večino delov za moj avto. Če nimajo pa v roku 14ih dni dobavijo po nižji ceni kot večina ostalih trgovin.
http://www.cool-pc.org/artikel/2939/dif ... r-parts-s3 - zobniki
uporabnik
Začetnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 05 Maj 2011, 22:13
Kraj: Velenje

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a uporabnik »

@N0t0ri0us je za premislit ja. Gre lepo po visokem snegu.
Aja .. nagibam se k Traxxasu zato, ker ima že vse vodotesno??
To mi je pa kar velika prednost, saj v slabem vremenu nimamo kaj početi in takrat se spravim na teraso in furat .. hčerka, pa mogoče še kdo, pa navijajo ... lužaaaaa. :).

@Rocher hvala za te izkušnje. Da zdrži nitro motor, potem mora tudi elektro :).

Je pa sedaj prišlo nekaj umes, tako, da imam še čas razmislit.

Bom pa vesel seveda še kake izkušnje in mnenja.

Lp
Matej
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: LRP S8 rebel BXE vs Traxxas Slash 4x4

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

V tem snegu sem dal čez pokrov samo kos stare srajce in je elektronika bila popolnoma suha. Zaradi mraza se pa tudi ni nič pregreval, čeprav sem ga oziroma ga je brat tiščal skoraj stalno do konca.

Dež, sneg in luže do sedaj niso bile problem. Enkrat sem ga vozil po lužah in je odpovedal sprejemnik. Vzel sem ga iz škatlice in z usti spihal stran vodo in vse je zopet normalno delovalo. Sedaj ga vsake toliko namažem s silikonskim ali teflonskim sprejem.

Vozil sem ga kar nekaj krat tudi v dežju. Problem je bil samo to, da sem ga vozil po visoki premočeni travi in mi je zalilo servo, katerega sem dal sušit in je zopet deloval, nato sem na spoje dal o-ringe in tesnila in sedaj ni več problemov. Zaenkrat kake škode zaradi vode nisem imel in vozil sem ga vsaj 20x v dežju in visoki mokri travi in lužah. :roll:

Slika
Tudi sam sem dal čez ta pokrov mrežico. Res da ni tako lepo kot to ampak je vseeno definitivno uporabno. V ESC (desno od kablov) mi je parkrat prišla trava oziroma kak kamenček in je začelo ropotat oziroma se je ustavil ventilator. Odkar imam čez mrežico ni več takih težav. V primeru dežja bom pa v bodoče na desni spodnji kvadratek dal cunjo. Zrak bo vseeno lahko vleklo zraven, voda pa neposredno ne bo mogla priteči na ESC.

V primeru vožnje po mokrem je bilo pod pokrovom par kapljic vode. Da bi bila kdaj luža oziroma da bi tekla voda notri pa še nisem doživel.

p.s. poglej od Thunder tigerja K-rock. Izpopolnjena verzija MT4 G3. Ojačitev šasije, boljši hexi, delno vodoodporen, hkrati pa ima isto podvozje (roke in amontizerje) kot mt4 kateri so praktično neuničljivi.

LP
Odgovori

Vrni se na Modeli z elektro pogonom