F1 v letu 2015

Karkoli se vam zdi zanimivo, vredno ogleda,..., objavite tukaj!
Odgovori
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Danes je bil prvi tan testiranj.

Poročilo in slike si lahko ogledate tukaj: http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 16793.html

Red Bull je tako pobarval avto, da niti slučajno ne moreš razvozlati prave oblike, kaj šele detajle.

LP,J.
Priponke
Maskirne barve.
Maskirne barve.
2015 feb. 1, Jerez RB11.jpg (120.44 KiB) Pogledano 5525 krat
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Konec testiranja v Jerezu. LP,J.

1.Unofficial Sunday testing times from Jerez:

1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 22.620s, 60 laps
2. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 22.777s, 73 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 23.106s, 157 laps
4. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 23.338s, 35 laps
5. Valtteri Bottas, Williams, 1m 23.906s, 73 laps
6. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 25.327s, 46 laps
7. Fernando Alonso, McLaren, 1m 40.738s, 6 laps

2. Unofficial Monday testing times from Jerez:

1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 20.984s, 88 laps
2. Felipe Nasr, Sauber, 1m 21.867s, 89 laps
3. Valtteri Bottas, Williams, 1m 22.319s, 61 laps
4. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 22.490s, 91 laps
5. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.167s, 73 laps
6. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 25.802s, 41 laps
7. Jenson Button, McLaren, 1m 54.655s, 6 laps
8. Daniil Kvyat, Red Bull, No time, 18 laps

3. Unofficial Tuesday testing times from Jerez:

1. Felipe Nasr, Sauber, 1m 21.545s, 109 laps
2. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 21.750s, 94 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 21.982s, 151 laps
4. Felipe Massa, Williams, 1m 22.276s, 71 laps
5. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 22.713s, 96 laps
6. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 23.187s, 137 laps
7. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 23.901s, 49 laps
8. Fernando Alonso, McLaren, 1m 35.553s, 32 laps


4. Unofficial Wednesday testing times from Jerez

1. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 20.841s, 106 laps
2. Felipe Nasr, Sauber, 1m 22.019s, 112 laps
3. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 22.172s, 117 laps
4. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 22.553s, 97 laps
5. Felipe Massa, Williams, 1m 23.116s, 73 laps
6. Romain Grosjean, Lotus, 1m 23.802s, 53 laps
7. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 23.975s, 64 laps
8. Jenson Button, McLaren, 1m 27.660s, 35 laps
Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a shqwarch »

Ta McLaren pa nekam čudno deluje. Glede na to, da je Honda imela za razvoj in testiranje ogromno časa te številke niso nekaj spodbudne. Tako pogonski agregat kot menjalnik bi lahko testirali eno leto, tako kot v dobrih starih časih.
Slika
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Mene bolj čudi Ferrari. Oba Ferrari in Sauber sta bila ves čas v ospredju. Očitno je motor dobro narejen.
Takole je komebtiral šef Ferrarija:

"In terms of performance, I don't think our competitors - one in particular - have shown their true potential over these past days. I think we will only discover the truth about them and about ourselves at the last Barcelona test session."

Lotusu Mercedesov motor za enkrat ni kaj dosti pomagal.
McLaren s Hondo je tam kjer so bili vsi lansko leto, na začetku.

Marsikdo pa še kaj skriva in tudi ni še vsega naredili kar je imel v planu.

Force India bo še na prihodnjem testiranju z dirkalnikom 2014.

LP,J.
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Še dva dni za finese in meritve.

Tudi Zebri so z mrežo izmerili veter.

Razmerja sil se počasi malo spreminjajo.

LP,J.
Priponke
Vetrovnik na prostem.
Vetrovnik na prostem.
150227 Barcelona Red Bull.jpg (133.58 KiB) Pogledano 5255 krat
Zadnjič spremenil JozeS, dne 28 Feb 2015, 13:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
LaKi206
Razpravljalec
Prispevkov: 122
Pridružen: 25 Okt 2010, 13:31
Kraj: Ljubljana

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a LaKi206 »

Kaj točno merijo s temi mrežami? In vetrovniki niso primerni?
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

LaKi206 napisal/-a:Kaj točno merijo s temi mrežami? In vetrovniki niso primerni?
V razvoju aero-paketa dirkalnika so vsaj tri stopnje.

1. Design in računalniške simulacije.

2. Test modela 1:2 v vetrovniku.

3. Test dirkalnika na stezi z meritvami.

LP,J.
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Čez deset dni bo prva dirka v letu 2015 v Melbournu AUS.

Najbrž se nihče več ni skrival in so razmerja moči približno taka kot zadnji rezulatati iz Barcelone.

This week's unofficial aggregate test times from Barcelona:

1. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 22.792s, 254 laps
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 23.022s, 124 laps
3. Valtteri Bottas, Williams, 1m 23.063s, 179 laps
4. Felipe Massa, Williams, 1m 23.262, 205 laps
5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 23.276s, 216 laps
6. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 23.469s, 272 laps
7. Felipe Nasr, Sauber, 1m 24.023s, 300 laps
8. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 24.191s, 218 laps
9. Romain Grosjean, Lotus, 1m 24.200s, 191 laps
10. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 24.276s, 245 laps
11. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.527s, 224 laps
12. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 24.638s, 200 laps
13. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 24.939s, 235 laps
14. Sergio Perez, Force India, 1m 25.113s, 130 laps
15. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 25.225s, 39 laps
16. Jenson Button, McLaren, 1m 25.327s, 138 laps
17. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 25.947s, 159 laps
18. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 26.705s, 176 laps

Toliko so prevozili motorji na vseh treh testiranjih.
Overall mileage across the 12 days of pre-season testing - by team:
1. Mercedes, 1,340 laps - 6,121 km
2. Sauber, 1,245 laps - 5,709 km
3. Toro Rosso, 1,206 laps - 5,534 km
4. Ferrari, 1,182 laps - 5,423 km
5. Williams, 1,069 laps - 4,913 km
6. Red Bull, 943 laps - 4,352 km
7. Lotus, 918 laps - 4,230 km
8. Force India, 669 laps - 3,114 km
9. McLaren, 380 laps - 1,751 km

LP,J.
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

LP,J.

V .doc se lepše vidi.
Priponke
2015 F1Teams.doc
Moštva, motorji in vozniki.
(106 KiB) Prenešeno 82 krat
2015 F1.jpg
2015 F1.jpg (74.89 KiB) Pogledano 5088 krat
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Priponke
Ferrari, mercedes, Renault in Honda
Ferrari, mercedes, Renault in Honda
2015 F1 engine.jpg (24.45 KiB) Pogledano 5046 krat
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Danes ni bilo prav zanimivo. Za prvo dirko v sezoni bi moralo biti bolje. Kot, da jih polovica še ni dovolj pripraljenih.

Results
Pos. Driver Team Gap Points
1 Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:31:54.067 25
2 Nico Rosberg Mercedes AMG +1.36s 18
3 Sebastian Vettel Ferrari +34.523s 15
4 Felipe Massa Williams +38.196s 12
5 Felipe Nasr Sauber +95.149s 10
6 Daniel Ricciardo Red Bull Racing +1 lap 8
7 Nico Hulkenberg Force India +1 lap 6
8 Marcus Ericsson Sauber +1 lap 4
9 Carlos Sainz Toro Rosso +1 lap 2
10 Sergio Perez Force India +1 lap 1
11 Jenson Button McLaren +2 laps 0
RT Kimi Räikkönen Ferrari DNF 0
RT Max Verstappen Toro Rosso DNF 0
RT Romain Grosjean Lotus F1 DNF 0
RT Pastor Maldonado Lotus F1 DNF 0
DNS Daniil Kvyat Red Bull Racing DNS 0
DNS Kevin Magnussen McLaren DNS 0
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Krist »

Formula je izgubila svoj čar, po pravici povedano je MotoGP kralj avto-moto športov. Dirke so napete od začetka do konca, polno prehitevanj, hitrosti praktično enake F1, s tem da je zvok bistveno boljši.
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Dokler bo Bernie Eclestone, kljub 84 letom, vodil F1 ne bo prave osvežitve.
Skopuh plačuje samo tistim ekipam, ki osvojijo točke. Tako vsako leto F1 zapustijo tisti na zadnjih mestih. Pa tudi organizatorji so bolj zadržani. Nemci so kar odpovedali letošnjo dirko.

Prevelik vpliv imajo pogonski sklopi, ki so kar od štirih proizvajalcev. Gume dobavlja samo eden.

Dirka F1 na Kitajskem je bila ena najslabših v zadnjih letih. V Turčiji je bilo nekoliko bolje.

V Formuli E so avtomobili tehnično veliko bolj enaki, razlikujajo se v glavnem po barvah ekip. Tam je dirkanje precej bolj izenačeno. Monte Carlo bo že v soboto 9.5.2015.

LP,J.
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Krist »

Ate že ve, kaj počne...čeprav se meni bolj zdi, da se maščuje za dogodke izpred let, ko so ga poiskušali izrinit iz F1.
Učasih sem redno spremljal F1, danes pa bolj na hitro zadevo v nedeljo prevrtim. Se mi zdi, da je bila formula pred leti bolj atraktivna, glasna, danes pa skoraj da ne zaspim ob gledanju. Dejansko kdor prvi štarta, ponavadi tudi zmaga...
Škoda, ker ni več postankov za polnenje goriva, ker so bile dirke zaradi njih atraktivnejše. Danes pa gledam in upam, da bo kdo z slabo pritrjeno gumo zapeljal iz boksov.
Čur
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 05 Dec 2004, 14:58
Kraj: Novo mesto

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Čur »

Samo nekaj ukrepov za atraktivnejšo F1

- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6864
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Krist »

Čur napisal/-a:Samo nekaj ukrepov za atraktivnejšo F1

- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
Se popolnoma strinjam.
Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a shqwarch »

Jaz bi dodal, da morebiti ni toliko važno število valjev ampak kubatura valja. Večji kot je ta bolj je hrupen, 20k obratov na minuto so pa že dosegli. No zadnje enkrat sem spremljal predstavitev nizkocenovnega Jaguarja F-TYPE in ima zelo lep glas. Vsebuje prav tako 6 valni motor ampak razlika je ta, da ima 3l prostornino napram 1,6. Zdajšnja formula bi bila lahko bolj hrupna, če bi naredili V4 1,6l motor namesto V6. Problem je tudi, da so znižali vrtljaje, ki delujejo do 15k. Prejšnje se je minimalno vrtelo, ko so naši normalni bili že v rdečem, zato je tudi bilo hrupno.

Nemara pa je Lotus 97T že imel v zgodovini 1,5 litrski 6 valjni motor z twin turbo polnjenjem vendar se niso šparali s kurjenjem oktanov. Če nebi bilo omeitve z gorivom bi lahko naredili 1,6l V12 twin turbo agregat vendar učinkovitost bi bila samo na zvoku.

Neka ameriška serija je uporabljala kratek čas twin turbo 2,5l V8 motor.
Slika
Uporabniški avatar
Buschi
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 06 Nov 2005, 15:14
Kraj: Šempeter v Savinjski dolini

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Buschi »

Čur napisal/-a:Samo nekaj ukrepov za atraktivnejšo F1

- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
Večino tega kar si napisal ima ameriški Nascar.
Vedeti pač moramo, da je F1 nek paradni konj avtomobilskega napredka in je tak, kot je. Večina normalnih bencinarjev ima 1.2 , 1.4 ali 1.6 mašine, turbino, tekmujejo v nižji porabi, ogromno je hibridov, elektronika vsepovsod.
Mentor modelarskega krožka.
Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a shqwarch »

Formula se pač imenuje zato, ker morajo konstruktorji izdelat dirkalnik po neki formuli, ki jo določijo. Če mene včrašate bi potem morali pravila igre še bolj intenzivno spreminjat. Iz tega bi potem lahko postalo bolj zanimivo. Se pa že sliši, da so talk hibridni formuli prekmalu šteti dnevi tudi zaradi obiska se že ponekod dobro čuti primankljaj.
Slika
Uporabniški avatar
JozeS
Dr. Modelar
Prispevkov: 2130
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica, SI

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JozeS »

Jaz bolj cenim napredno tehniko, kot pa divji hrup iz 12 cil, 3L.

V tovarni dobiš k plači dodatek za hrup in vato za v ušesa, na dirki pa plačaš vstopnico, da slišiš čim več dB?

LP,J.
Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: F1 v letu 2015

Odgovor Napisal/-a shqwarch »

Nekateri so prav zaradi zvoka motorja plačevali vstopnice. Tak specifičen zvok motorja je bolj redek. Imajo ga še pri GP2 potem se pa kmalu konča.
Mladost je norost zato tudi tisto vato pobirajo iz dušilcev, saj ko rataš starejši morebiti prideš nekoliko k pameti in te tako ne gane več.

Ja meni je tudi večino časa trpljenje pošlušati ta staro široki kolotek BCS z Acme motorjem, pa je slednji, ko je pravilno nastavljen še najmanj hrupen. Nekje so omenjal, da naj bi bila ta varčna formula za mlado rajo zvokovno dostopna. Drugi so rekli bolje bo da gredo v modelarstvo dirkat ali pa gokart vozit.
Slika
Odgovori

Vrni se na Vpisi novico, povezavo,...