Weihe 50
Re: Weihe 50
Mevža gor dol najlepš se leti polet v kratkih hlačah
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
Čisto malo manjka in gre v zrak
Prvo test novih bajonetov ... loma zgleda zadost
Še ena sestavljena
Odločil sem se pustiti originalne povezave, ker sem malo cvikal vlečt kable. Naredil sem mizico za dva servomotorja, malo nižje je nameščen servo za zavore.
In še mizica za višino in smer....za višino sem zaradi varnosti uporabil dva servomotorja
Sedaj pa nastavitev odklonov, težišča .. ter par malenkosti in v zrak
Prvo test novih bajonetov ... loma zgleda zadost
Še ena sestavljena
Odločil sem se pustiti originalne povezave, ker sem malo cvikal vlečt kable. Naredil sem mizico za dva servomotorja, malo nižje je nameščen servo za zavore.
In še mizica za višino in smer....za višino sem zaradi varnosti uporabil dva servomotorja
Sedaj pa nastavitev odklonov, težišča .. ter par malenkosti in v zrak
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
Re: Weihe 50
Lepo zdej mi je žal ,da nisem šel zadnjič na čaj.Zgleda fantastično.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
No pa je RTF.
Za težišče na 91mm je v nos je dobila 360g svinca, tako da je končna teža točno 2500g.
Preflight check: http://youtu.be/e63IHQiHAwU
Eno mogoče čudno vprašanje okoli zavor. Ali je smiselno k zavoram miksati še ailerone v obliki flaperona? Da bi malo omili efekt prehitrega padanja modela?
Za težišče na 91mm je v nos je dobila 360g svinca, tako da je končna teža točno 2500g.
Preflight check: http://youtu.be/e63IHQiHAwU
Eno mogoče čudno vprašanje okoli zavor. Ali je smiselno k zavoram miksati še ailerone v obliki flaperona? Da bi malo omili efekt prehitrega padanja modela?
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
Re: Weihe 50
NE!
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
Sej se mi je čudno zdel, to idejo sem videl samo enkrat na nemškem forumu.
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
Re: Weihe 50
Njemačka medicina je najbolja na svetu! Die Beste!Zaunkönig napisal/-a:Sej se mi je čudno zdel, to idejo sem videl samo enkrat na nemškem forumu.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Weihe 50
Napisal sem NE, ker vem zakaj, ni mi pa bila volja v detajle razlagati... zato za nejeverne Tomaže na hitro:
Zračne zavore
Čeprav se jim reče "zavore", ne zavirajo letala. One samo povečajo profilni upor na delu krila kjer se nahajajo, ter zmanjšajo lokalni količnik vzgona. S tem se poslabša finesa (drsno razmerje) jaralnega letala. Polara hitrosti se pomakne na grafu desno (zaradi zmanjšanja vzgona) in navzdol (zaradi povečanja upora). Zaradi tega se minimalna hitrost letenja nekoliko poveča. Bistveno pri zračnih zavorah (in zato jih tudi uporabljamo) je to, da lahko v doletu na pristanek letimo bolj strmo, brez bojazni, da bi model dobil preveliko hitrost, po samem ravnanju tik pri tleh pa tudi ne more leteti daleč zaradi slabše finese. Model z zavorami lahko torej pristanemo na bolj kratki razdalji kot brez, ali pa se spustimo na pristanek pod bolj strmim kotom.
Tvoj model ima sorazmerno male zračne zavore, pa še ne obrnejo se do pravega kota glede na tetivo profila. Med odpiranjem ti znajo vplivati na trim modela, zato jim bo najbrž treba zmiksati višino, ali pa ne, če boš avtomatsko korigiral višino sam s položajem ročke za višino na oddajniku. Spojler samo na zgornji strani in njegova majhnost, bosta bolj "blažev žegen" na pristankih. Če bo odprt samo polovico, bo zračni tok le odklanjal navzgor, ter ustvaril vrtinec, ki v nekem danem režimu letenja celo poveča vzgon..ravno tisto, kar si ne želimo od zavore. Spoiler zavora je učinkovita leče je odprta do kraja, ima zadostno površino in ima pravilno dimenzionirano špranje med ploščo in konturo krila. Špranja je nujna za povečanje upora.
Krilca kot flaperoni na pristanku
Krilca obrnjena navzdol (na obeh straneh hkrati) povečata vzgon krila, vendar pa je razporeditev vzgona vzdolž razpetine krila neugodna, saj bo krilo postalo bolj občutljivo na zlom vzgona v področju krilc. Da se nahajamo na varni strani, ne smemo "cediti" modela, ker ne bo nakazal nobe predhodne tendence ampak se mu bo nenadno "utrgalo" in bo grdo omahnil. (To ne velja popolnoma za modele, katerih "flaperoni" potekajo vzdolž celotne razpetine..od korena do vrha krila.............tukaj je govora o krilu, katerih krilca se nakajajo na zunanjem koncu polrazpetine krila)
Navzdol odklonjena krilca dajeta krilu pozitivno zvitje, kateremu se običajno v letalstvu vedno poizkušamo v čim večji meri izogniti, ravno v smislu delovanja krila pri večjih vpadnih kotih (kroženje ali počasno letenje).
Seveda lahko modelarji uporabijo kakršnokoli odklanjanje krilc na svojih modelih in verjamem, da je tudi kakšen Nemec ali Amerikanec na kakšnem od obl imenitnih forumov pokazal, kako njefov model odlično leti s krilci oklonjenimi navzdol... ampak to ni to... je nepoznavanje aerodinamike povezane z nekaj sreče....
Mitja
Zračne zavore
Čeprav se jim reče "zavore", ne zavirajo letala. One samo povečajo profilni upor na delu krila kjer se nahajajo, ter zmanjšajo lokalni količnik vzgona. S tem se poslabša finesa (drsno razmerje) jaralnega letala. Polara hitrosti se pomakne na grafu desno (zaradi zmanjšanja vzgona) in navzdol (zaradi povečanja upora). Zaradi tega se minimalna hitrost letenja nekoliko poveča. Bistveno pri zračnih zavorah (in zato jih tudi uporabljamo) je to, da lahko v doletu na pristanek letimo bolj strmo, brez bojazni, da bi model dobil preveliko hitrost, po samem ravnanju tik pri tleh pa tudi ne more leteti daleč zaradi slabše finese. Model z zavorami lahko torej pristanemo na bolj kratki razdalji kot brez, ali pa se spustimo na pristanek pod bolj strmim kotom.
Tvoj model ima sorazmerno male zračne zavore, pa še ne obrnejo se do pravega kota glede na tetivo profila. Med odpiranjem ti znajo vplivati na trim modela, zato jim bo najbrž treba zmiksati višino, ali pa ne, če boš avtomatsko korigiral višino sam s položajem ročke za višino na oddajniku. Spojler samo na zgornji strani in njegova majhnost, bosta bolj "blažev žegen" na pristankih. Če bo odprt samo polovico, bo zračni tok le odklanjal navzgor, ter ustvaril vrtinec, ki v nekem danem režimu letenja celo poveča vzgon..ravno tisto, kar si ne želimo od zavore. Spoiler zavora je učinkovita leče je odprta do kraja, ima zadostno površino in ima pravilno dimenzionirano špranje med ploščo in konturo krila. Špranja je nujna za povečanje upora.
Krilca kot flaperoni na pristanku
Krilca obrnjena navzdol (na obeh straneh hkrati) povečata vzgon krila, vendar pa je razporeditev vzgona vzdolž razpetine krila neugodna, saj bo krilo postalo bolj občutljivo na zlom vzgona v področju krilc. Da se nahajamo na varni strani, ne smemo "cediti" modela, ker ne bo nakazal nobe predhodne tendence ampak se mu bo nenadno "utrgalo" in bo grdo omahnil. (To ne velja popolnoma za modele, katerih "flaperoni" potekajo vzdolž celotne razpetine..od korena do vrha krila.............tukaj je govora o krilu, katerih krilca se nakajajo na zunanjem koncu polrazpetine krila)
Navzdol odklonjena krilca dajeta krilu pozitivno zvitje, kateremu se običajno v letalstvu vedno poizkušamo v čim večji meri izogniti, ravno v smislu delovanja krila pri večjih vpadnih kotih (kroženje ali počasno letenje).
Seveda lahko modelarji uporabijo kakršnokoli odklanjanje krilc na svojih modelih in verjamem, da je tudi kakšen Nemec ali Amerikanec na kakšnem od obl imenitnih forumov pokazal, kako njefov model odlično leti s krilci oklonjenimi navzdol... ampak to ni to... je nepoznavanje aerodinamike povezane z nekaj sreče....
Mitja
Re: Weihe 50
Ne vem če je že kdo napisal, sicer mogoče na jadralčkih to ni tako obremenjeno, pa vseeno ne bo škode, če tu in tam vržrš oko na ohišja servotov.
Enake servo motorje sem imel na enem od helikopterjev in po 14 dnevih letenja so bila čisto vsa ohišja servo motorjev popokana
Enake servo motorje sem imel na enem od helikopterjev in po 14 dnevih letenja so bila čisto vsa ohišja servo motorjev popokana
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
Hvala Mitja za tehnično razlago. Zato se mi je zdelo malo tako, tisti njegov opis... Vem pa kako se obnaša model s temi zavorami oz. spoilerji. Jih imam namreč na Riserju. In tudi tam sem opazil, da model z izvlečenemi spoilerji le izgublja na višini ( seveda je potreben kar zajeten mix višine ) hitrost pa ostaja enaka. Pa vseeno sem si kdaj zaželel malo manjšo hitrost ( majhen prostor za pristanek, veter v hrbet..) in sem skoraj verjel, da je tisti mož v kombinaciji spoiler + flaperon dosegel nekakšen butterfly efekt
@Brane...za heli program ne vem, ampak jih imam na dveh bolj 'svinjakarskih' jadralcih, ki so šli že večkrat v krtovo deželo. Pa so ohišja in zobniki vedno zdržali ... edina slabost je zračnost v zobnikih in ležaju.
@Brane...za heli program ne vem, ampak jih imam na dveh bolj 'svinjakarskih' jadralcih, ki so šli že večkrat v krtovo deželo. Pa so ohišja in zobniki vedno zdržali ... edina slabost je zračnost v zobnikih in ležaju.
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
Re: Weihe 50
Pomoje boš moral počakati, da zmontira kak video.
Povem samo to da zadeva leti
Povem samo to da zadeva leti
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
Tale stara Vešča me je danes prav lepo presenetila. Leti zelo natančno in ubogljivo, tiho ter brez kake opazne hinavščine v obliki 'utraomahanakrilo'
Se mi zdi, da bo tudi super model za termiko, ki jo lepo nakaže. In seveda tudi za pobočni veter, danes nekje do 7m/s brez problema.
Pride pa še Weihe 50 Movie Special
Se mi zdi, da bo tudi super model za termiko, ki jo lepo nakaže. In seveda tudi za pobočni veter, danes nekje do 7m/s brez problema.
Pride pa še Weihe 50 Movie Special
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
Weihe 50 special : http://youtu.be/fYmiRu3JWl0
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
- Zaunkönig
- Profesor
- Prispevkov: 1473
- Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Weihe 50
Hvala, se bo treba en dan zmenit za Weihe Reunion
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
Re: Weihe 50
Super, čestitke za uspešen krstni let. Dober video.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-