Pitts S-1S
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Pitts S-1S
Pozdravljeni.
Lotil sem se izdelave letala Pitts s-1s.
Načrt: http://www.outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=5125
Načrt sproti malo predelujem, da mi bo gradnja lažja.
Rebra trupa sem izrezal in zlepil.
Kakšen nasvet okoli gradnje zaželjen.
Nekaj slik za začetek:
Lotil sem se izdelave letala Pitts s-1s.
Načrt: http://www.outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=5125
Načrt sproti malo predelujem, da mi bo gradnja lažja.
Rebra trupa sem izrezal in zlepil.
Kakšen nasvet okoli gradnje zaželjen.
Nekaj slik za začetek:
Re: Pitts S-1S
Zdi se mi preveč lesa v tej konstrukciji... Malo bi jaz to olajšal. Pitts mora biti lahek, če ne leti, posebej pa pristaja kot kamen...Osebno bi tudi spremenil profile trupa, ker niso ravno "scale".
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Re: Pitts S-1S
Ja se strinjam. Malo je res pretirano lesa, sploh srednja plošča, ki jo bom še malo izrezal. Sedaj mi še služi kot opora. Po načrtu je trup oblečen z 2,5mm balzo, kar tudi mislim da je preveč. 2mm bi bilo dovolj.
Pogon bo elekto zato bom tudi tukaj nekaj pridobil na teži in moči motorja. Zakaj misliš da trup ni scale? Kje? Sedaj še lahko popravim.
Pogon bo elekto zato bom tudi tukaj nekaj pridobil na teži in moči motorja. Zakaj misliš da trup ni scale? Kje? Sedaj še lahko popravim.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Re: Pitts S-1S
Profil kril je na načrtu simetričen. Ali bi bilo bolje narediti kakšen drugačen profil?
Re: Pitts S-1S
Profil mora biti simetričen, drugače ni tapravi akrobat. Tudi pravi S-1S ima simetričen profil. Za več pa poglej to ...
viewtopic.php?f=66&t=7875
viewtopic.php?f=66&t=7875
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Re: Pitts S-1S
ali pa...prereze trupa pa tudi dobiš na netu...
- Priponke
-
- S1S_cutawaym.jpg (96.43 KiB) Pogledano 4881 krat
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Re: Pitts S-1S
Ali pa v shrambi...bruhpilot napisal/-a:ali pa...prereze trupa pa tudi dobiš na netu...
(da ne bo kakega nesporazuma, naj povem, da bodo štos razumeli le srčni zagovorniki in srčni nasprotniki Pittsa)
Predlagam, da se držiš načrta, ki si si ga dolpotegnil za gradnjo. Vidim, da si že naredil nekaj sprememb. Lahko da se bodo obnesle, lahko pa da ne.
Poglej bočne vzdolžnice trupa. V načrtu so orientirane tako, da se bolje upirajo sili folije, kot pa tiste tvoje. Tvoje bodo bolj "upogljive".
Ali si repne površine izdelal "votle" kot je na načrtu. Take so lahke in močne. Če so oz celega, niso toliko bolj močne da bi upravičile prirastek mase.
- Priponke
-
- krompir.jpg (281.98 KiB) Pogledano 4841 krat
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Re: Pitts S-1S
Repne površine sem naredil votle in so precej lahke.
Trup imam namen oplankati z balzo 1,5mm. Kar se pa oblike trupa tiče, sem pa ostal v proporcijah načrta.
Vem da bom verjetno naredil tudi kaj po svoje, vem pa tudi da bo model letel.
Za gradnjo sem se odločil, ker dvokrilnega letala še nimam in bi ga rad imel v svoji zbirki:
Zelo vesel pa bom vsakega komentarja.
V načrtu je napisana teža letala od 2,7kg do 3,2kg, kar pa se mi zdi preveč.
Upam da ne pridem do takšne teže.
Hvala za odgovore
LP
Trup imam namen oplankati z balzo 1,5mm. Kar se pa oblike trupa tiče, sem pa ostal v proporcijah načrta.
Vem da bom verjetno naredil tudi kaj po svoje, vem pa tudi da bo model letel.
Za gradnjo sem se odločil, ker dvokrilnega letala še nimam in bi ga rad imel v svoji zbirki:
Zelo vesel pa bom vsakega komentarja.
V načrtu je napisana teža letala od 2,7kg do 3,2kg, kar pa se mi zdi preveč.
Upam da ne pridem do takšne teže.
Hvala za odgovore
LP
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Re: Pitts S-1S
Težka bo,mislim prvo cifro..........recimo trup z; eliso, spinerjem, kaputažo ,motorjem, regulatorjem, dva servoja, kolesa pa si na 1500g.od 2,7kg do 3,2kg,
Dva krila z servojem,recimo po 300g,pa celice pa si tam......odvisno tudi od tega kaj bo dejansko notri......
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Re: Pitts S-1S
Razmišljam da bi krila naredil iz stiroporja, oblečena v balzo. Morda kdo ve kakšna je razlika v teži od klasične gradnje krila. Krila sem izdeloval na oba načina, vendar nikoli podobna krila, da bi lahko primerjal težo.
Re: Pitts S-1S
Tista na rebrca so sigurno lažja od stiropora...Odvisno je pa tudi od načina gradnje za vsako različico.
Re: Pitts S-1S
Ultralajt napisal/-a:Ali pa v shrambi...bruhpilot napisal/-a:ali pa...prereze trupa pa tudi dobiš na netu...
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 52
- Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08
Re: Pitts S-1S
bruhpilot napisal/-a:Ultralajt napisal/-a:Ali pa v shrambi...bruhpilot napisal/-a:ali pa...prereze trupa pa tudi dobiš na netu...