Serpent Viper 977-e
Serpent Viper 977-e
Po dolgem času bom napisal na forum kaj drugega kot oglas
Vsem zaineresiranim bi rad predstavil model, ki je (in mogoče še bo) poskrbel za malo (ali pa tudi precej) svežega vetra v naših in tujih tekmovalnih vrstah. Predstavitev bo potekala po delih - vsak dan malo. Je le preveč vse naenkrat
Zadnje dve leti sem ponovno v tekmovalnih avtomobilskih vodah, s sotekmovalci se odlično razumemo in zabavamo. Vsekakor mi cesta trenutno bolj leži. Iz poceni, a konkurenčnih 1:10 modelov Sakura XI Sport sem prešel letos tudi na 1:8 GTe do zadnje pridobitve - 1:8 C Elektro - Serpent Viper 977-e. Mogoče je glavni krivec kolega Sašo, morda tudi Tomaž, a o tem mogoče kdaj drugič.
Nekaj zgodovine:
Modele 1:8 C elektro spremljam že nekaj časa. Preko RC Tech foruma se mogoče zve na enem mestu še največ od leta 2007 dalje: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... d-car.html
Tudi 977e je dobil svojo stran: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... -977e.html
Prvi zanimiv model so in še vedno imajo švicarji - http://www.platzhirsch.net/ . Ko pa vidiš ceno in vse res exkluzivne komponente, te pa mine.. Motonica je dala pred nekaj leti ven zanimive modele, a precej neprimerno postavitev akumulatorjev navzven. Serpentov model 966 je imel kar 4 posamezne saddle 1S3P akumulatorje in obilico vijakov... no potem pa je letos končno priše 977e:
http://promo.serpent.com/977e/
Najprej bi se rad zahvalil Jerneju iz TOP RC - http://www.toprc.eu/sl za res enkratno podporo in pripravljenost pomagati. Model je na voljo tule: http://www.toprc.eu/sl/serpent-viper-97 ... ep-s904002
V tej temi bi rad predstavil gradnjo, probleme, rešitve, ideje, itd. okoli modela. Poleg 1/10 modified modelov in seveda kraljevske 1:8 IC kategorije je to najhitrejši tip modela na pisti.
Upam, da bo branje zanimivo. Mogoče še prej kratek video: https://www.youtube.com/watch?v=5OC6IarsNPg
Kot prvo naj omenim, da se takega modela ne da kar tako peljati po tudi še tako urejenih parkiriščih saj bo veliko razočaranje. Bolje poseči po 1:8 GT oz 1:8 offroad modelih. Tak model spada samo in le na pripravljeno stezo z veliko oprijema. Prav tako je potrebno biti skrajno previden, saj je model pri hitrostih nad 100 km/h lahko tudi zelo nevaren ob neprimernih znanjih in neodgovorni vožnji.
Pa pojdimo po vrsti.
Model pride v dokaj oz. presenetljivo majhni škatli. Dejansko je to samo golo podvozje!
E nalepka čez nitro motorček
Vsebina - res vrhunski materiali - je tipično razvrščena po vrečkah:
Žal, sem zaman iskal tipična tiskana navodila. Našel sem pa tole:
Zadnje čase sem postal ljubitelj DryFluida - ima ga tudi TOP RC - ležaji so dobili vsi po kapljico:
Hop na stran - http://www.serpent.com/product/904002/downloads/ , poteg navodil dol na tablico in gremo... no, navodila so pisana res in skoraj izključno za tiste, ki imamo že kar nekaj izkušenj. Mnogo stvari, ki so nam skoraj samoumevne je izpuščenih.
Ker sem privrženec nizke mase, sem že prej pri Američanih http://www.fastener-express.com/ naročil aluminijaste vijake. Samo kritični bodo ostali originalni, jekleni.
Sestavljanje:
Že pri prvem koraku sem naletel na problem - namestitev zegerjevega obročka brez klešč
Rešitev pol ure kasneje: Navaden izvijač in velika mera potrpljenja in na koncu boleči prsti
Nadaljevanje sledi...
Vsem zaineresiranim bi rad predstavil model, ki je (in mogoče še bo) poskrbel za malo (ali pa tudi precej) svežega vetra v naših in tujih tekmovalnih vrstah. Predstavitev bo potekala po delih - vsak dan malo. Je le preveč vse naenkrat
Zadnje dve leti sem ponovno v tekmovalnih avtomobilskih vodah, s sotekmovalci se odlično razumemo in zabavamo. Vsekakor mi cesta trenutno bolj leži. Iz poceni, a konkurenčnih 1:10 modelov Sakura XI Sport sem prešel letos tudi na 1:8 GTe do zadnje pridobitve - 1:8 C Elektro - Serpent Viper 977-e. Mogoče je glavni krivec kolega Sašo, morda tudi Tomaž, a o tem mogoče kdaj drugič.
Nekaj zgodovine:
Modele 1:8 C elektro spremljam že nekaj časa. Preko RC Tech foruma se mogoče zve na enem mestu še največ od leta 2007 dalje: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... d-car.html
Tudi 977e je dobil svojo stran: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... -977e.html
Prvi zanimiv model so in še vedno imajo švicarji - http://www.platzhirsch.net/ . Ko pa vidiš ceno in vse res exkluzivne komponente, te pa mine.. Motonica je dala pred nekaj leti ven zanimive modele, a precej neprimerno postavitev akumulatorjev navzven. Serpentov model 966 je imel kar 4 posamezne saddle 1S3P akumulatorje in obilico vijakov... no potem pa je letos končno priše 977e:
http://promo.serpent.com/977e/
Najprej bi se rad zahvalil Jerneju iz TOP RC - http://www.toprc.eu/sl za res enkratno podporo in pripravljenost pomagati. Model je na voljo tule: http://www.toprc.eu/sl/serpent-viper-97 ... ep-s904002
V tej temi bi rad predstavil gradnjo, probleme, rešitve, ideje, itd. okoli modela. Poleg 1/10 modified modelov in seveda kraljevske 1:8 IC kategorije je to najhitrejši tip modela na pisti.
Upam, da bo branje zanimivo. Mogoče še prej kratek video: https://www.youtube.com/watch?v=5OC6IarsNPg
Kot prvo naj omenim, da se takega modela ne da kar tako peljati po tudi še tako urejenih parkiriščih saj bo veliko razočaranje. Bolje poseči po 1:8 GT oz 1:8 offroad modelih. Tak model spada samo in le na pripravljeno stezo z veliko oprijema. Prav tako je potrebno biti skrajno previden, saj je model pri hitrostih nad 100 km/h lahko tudi zelo nevaren ob neprimernih znanjih in neodgovorni vožnji.
Pa pojdimo po vrsti.
Model pride v dokaj oz. presenetljivo majhni škatli. Dejansko je to samo golo podvozje!
E nalepka čez nitro motorček
Vsebina - res vrhunski materiali - je tipično razvrščena po vrečkah:
Žal, sem zaman iskal tipična tiskana navodila. Našel sem pa tole:
Zadnje čase sem postal ljubitelj DryFluida - ima ga tudi TOP RC - ležaji so dobili vsi po kapljico:
Hop na stran - http://www.serpent.com/product/904002/downloads/ , poteg navodil dol na tablico in gremo... no, navodila so pisana res in skoraj izključno za tiste, ki imamo že kar nekaj izkušenj. Mnogo stvari, ki so nam skoraj samoumevne je izpuščenih.
Ker sem privrženec nizke mase, sem že prej pri Američanih http://www.fastener-express.com/ naročil aluminijaste vijake. Samo kritični bodo ostali originalni, jekleni.
Sestavljanje:
Že pri prvem koraku sem naletel na problem - namestitev zegerjevega obročka brez klešč
Rešitev pol ure kasneje: Navaden izvijač in velika mera potrpljenja in na koncu boleči prsti
Nadaljevanje sledi...
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Gremo dalje!
Z uporabo modrega Loctita po kakšnih dveh urah se dokaj preprosto pride do tegale rezultata:
Aluminijasti deli imajo vrhunski finiš, res vse skupaj paše s pravimi tolerancami skupaj. Karbon je prav tako vrhunski, tako lepo rezi, da sekundarja za "pacanje" reza sploh nisem uporabil. Vse je narejeno tako, da z minimalno posega dosežeš kritične dele za vzdrževanje - recimo zamenjava jermenov. Ja, pa bodite pozorni, model ima samo 2 jermena, sicer so trije. Jermena sem kasneje tudi tretiral z DryFluidom in sicer različico za kolesa. Kako se pa potem to vrti...
Prvi resni problem, namesitev zadnjega stabilizatorja (BTW oba stabilizatorja sta kroglično vležajena!):
Navodila pravijo naj bo razmak med plastikama 7 mm, ampak nisem prej pomeril, "TOP" mora prevzeti skoraj vse, za manjši kroglični zglob ostane manj. Pa je počil..
Hvala podpori TOP RC, smo kasneje razrešili...
V hitenju sem tudi narobe namestil držalo stabilizatorja, gre na spodnjo luknjo na roki... ne pa kot tule na vpetje amortizerja
No, pa pridemo do prve komponente - servomehanizma. Helikopterski servomehanizmi postajajo res pravi "norci". Zato sem se odločil preizkusittegale. Na kratko, ko bo na višji napetosti bo dobesedno "trgal". Že na 6V je raketa. Deluje pa kot nemška ura ...
Pri namestitvi sem želel, da servo sedi "na tleh" , zato sem dodal 3 mm distančnike:
Fantje so me takoj opozorili, da lahko poškodujem servo. Mogoče ga bom kasneje res umaknil gor za kak mm.
Dalje z rokami, vse gre kot namazano, DryFluid povsod na zglobe, tisti za ležaje pa na ležaje. Samo pikico
Pa se spet po nekaj časa pride do tegale:
Vse je zelo togo in kompaktno! Zelo všečno! Napenjalca jermenov sem dal po občutku in izkušnjah iz 1/10 modified. Jermeni so sicer ožji kot pri 977 nitro.
Sistem hitrega snemanja koles mi ni delal problemov, pred namestitvijo zagozde, sem čez porinil kar 2mm imbus izvijač... Je pa nova vzmet kar trda.
Z uporabo modrega Loctita po kakšnih dveh urah se dokaj preprosto pride do tegale rezultata:
Aluminijasti deli imajo vrhunski finiš, res vse skupaj paše s pravimi tolerancami skupaj. Karbon je prav tako vrhunski, tako lepo rezi, da sekundarja za "pacanje" reza sploh nisem uporabil. Vse je narejeno tako, da z minimalno posega dosežeš kritične dele za vzdrževanje - recimo zamenjava jermenov. Ja, pa bodite pozorni, model ima samo 2 jermena, sicer so trije. Jermena sem kasneje tudi tretiral z DryFluidom in sicer različico za kolesa. Kako se pa potem to vrti...
Prvi resni problem, namesitev zadnjega stabilizatorja (BTW oba stabilizatorja sta kroglično vležajena!):
Navodila pravijo naj bo razmak med plastikama 7 mm, ampak nisem prej pomeril, "TOP" mora prevzeti skoraj vse, za manjši kroglični zglob ostane manj. Pa je počil..
Hvala podpori TOP RC, smo kasneje razrešili...
V hitenju sem tudi narobe namestil držalo stabilizatorja, gre na spodnjo luknjo na roki... ne pa kot tule na vpetje amortizerja
No, pa pridemo do prve komponente - servomehanizma. Helikopterski servomehanizmi postajajo res pravi "norci". Zato sem se odločil preizkusittegale. Na kratko, ko bo na višji napetosti bo dobesedno "trgal". Že na 6V je raketa. Deluje pa kot nemška ura ...
Pri namestitvi sem želel, da servo sedi "na tleh" , zato sem dodal 3 mm distančnike:
Fantje so me takoj opozorili, da lahko poškodujem servo. Mogoče ga bom kasneje res umaknil gor za kak mm.
Dalje z rokami, vse gre kot namazano, DryFluid povsod na zglobe, tisti za ležaje pa na ležaje. Samo pikico
Pa se spet po nekaj časa pride do tegale:
Vse je zelo togo in kompaktno! Zelo všečno! Napenjalca jermenov sem dal po občutku in izkušnjah iz 1/10 modified. Jermeni so sicer ožji kot pri 977 nitro.
Sistem hitrega snemanja koles mi ni delal problemov, pred namestitvijo zagozde, sem čez porinil kar 2mm imbus izvijač... Je pa nova vzmet kar trda.
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Pred nadaljevanjem še mogoče sveži YT posnetek - kratka predstavitev 977e:
http://youtu.be/n2YjS-xfc5o
http://youtu.be/n2YjS-xfc5o
- Priponke
-
- yt.jpg (68.34 KiB) Pogledano 19244 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Amortizerji - navajen sem lahkoto iz 1/10... no tule silikonski tesnilni obročki res dobro stisnejo gred in gre skoraj na trdo. Žal zaradi časovne stiske nisem uspel slikati kaj več kot orodje, ki ga uporabljam pri sestavljanju (YR klečše) in pa droben, a koristen kos plastike za pomoč pri vijačenju krogličnih zglobov... In jasno RIDE pumpica, ki je tokrat dobro opravila delo, da ni nobenega zraka v amortizerjih:
Amortizerji imajo olje 600 (priloženo) in 2 luknji po setupu. Kasneje se je izkazalo, da je bila narejena napaka v navodilih, in so zglobi preveč privijačeni na gred. Bom moral še enkrat pomeriti koliko so sedaj razdalje, vsekakor pa ne 10.5 in 11 mm.
Tistih jeklenih vijakov je ostalo za slabih 100 g. Se pravi, da sem prihranil z aluminijastimi vijaki 60 g.
Elektronika - Sanwin "vodotesni" sprejemnik pokonci, priključni kabli servomehanizma in regulatorja skrajšani, dodatno na BEC še 3x560uf LOW ESR kondenzatorji za ziher. Servo kar dobro pokuri, in verjetno bi brez kondenzatorjev lahko BEC kdaj počepnil... ziher je ziher.
Kar dosti kablovja od akumulatorjev do krmilnika, to mi ni sicer všeč. Zato pa je pri čisto ven umaknjenemu regulatorju (kontra masa motorju) še prostor za 4 25V 470uf kondenzatorje (v karbonski foliji). Sašo mi je s svojega nitro avta dal tisto plastiko v katero prideta pritrjena kabla. Ježki za pritrditev akumulatorjev so kitajski, sicer priporočajo ojačan samolepilni trak.
Še enkrat bi na tem mestu poudaril - ne nameščate lamelnih 4 mm priključkov, ker imajo preveč izgub in boste lahko udimili regulator
NE:
Tile so "pravi" (lahko se "prilagaja tesnost" s križnim izvijačem):
Se nadaljuje...
Amortizerji imajo olje 600 (priloženo) in 2 luknji po setupu. Kasneje se je izkazalo, da je bila narejena napaka v navodilih, in so zglobi preveč privijačeni na gred. Bom moral še enkrat pomeriti koliko so sedaj razdalje, vsekakor pa ne 10.5 in 11 mm.
Tistih jeklenih vijakov je ostalo za slabih 100 g. Se pravi, da sem prihranil z aluminijastimi vijaki 60 g.
Elektronika - Sanwin "vodotesni" sprejemnik pokonci, priključni kabli servomehanizma in regulatorja skrajšani, dodatno na BEC še 3x560uf LOW ESR kondenzatorji za ziher. Servo kar dobro pokuri, in verjetno bi brez kondenzatorjev lahko BEC kdaj počepnil... ziher je ziher.
Kar dosti kablovja od akumulatorjev do krmilnika, to mi ni sicer všeč. Zato pa je pri čisto ven umaknjenemu regulatorju (kontra masa motorju) še prostor za 4 25V 470uf kondenzatorje (v karbonski foliji). Sašo mi je s svojega nitro avta dal tisto plastiko v katero prideta pritrjena kabla. Ježki za pritrditev akumulatorjev so kitajski, sicer priporočajo ojačan samolepilni trak.
Še enkrat bi na tem mestu poudaril - ne nameščate lamelnih 4 mm priključkov, ker imajo preveč izgub in boste lahko udimili regulator
NE:
Tile so "pravi" (lahko se "prilagaja tesnost" s križnim izvijačem):
Se nadaljuje...
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Dan je tako hitro naokoli.
Slike z gumami in na hitro razporejeno opremo:
Tule se bolje "vidi" tisti del okoli kondenzatorjev, čez gre servo kabel:
Slike z gumami in na hitro razporejeno opremo:
Tule se bolje "vidi" tisti del okoli kondenzatorjev, čez gre servo kabel:
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Sobota je bila čas za barvanje karoserije - Protoform PFR18 light.
Vzel sem čopič in najprej malo poflekal potem pa čez nanos modre in zelene in skupaj prekril z belo. Nekaj nalepk (hvala modelar.si za male nalepke) in takole vse skupaj izgleda.
Ojačitve sem namestil malo nerodno (srednja bi morala biti bolj zadaj, sprednaj pa bolj spredaj), po nasvetu Jerneja z dodanim dvostranskim lepilom poleg vijaka in matice:
Vzel sem čopič in najprej malo poflekal potem pa čez nanos modre in zelene in skupaj prekril z belo. Nekaj nalepk (hvala modelar.si za male nalepke) in takole vse skupaj izgleda.
Ojačitve sem namestil malo nerodno (srednja bi morala biti bolj zadaj, sprednaj pa bolj spredaj), po nasvetu Jerneja z dodanim dvostranskim lepilom poleg vijaka in matice:
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Prejšnji vikend v nedeljo je bil na tolminski pisti piknik v organizaciji TOP RC. Svoj model je pripravil tudi kolega Sašo:
- akumulatorji enaki - Gens Ace 6500mAh 2S HC
- pogon Hacker in sicer čisto novi Tensoricv 8.2 v kombinaciji z novim 2300kV motorjem
- enaka obutev - Contact zadaj 35SH, spredaj 32SH
- kahlica PF PFR18
- masa ca 2.77kg
- akumulatorji enaki - Gens Ace 6500mAh 2S HC
- pogon Hacker in sicer čisto novi Tensoricv 8.2 v kombinaciji z novim 2300kV motorjem
- enaka obutev - Contact zadaj 35SH, spredaj 32SH
- kahlica PF PFR18
- masa ca 2.77kg
- Priponke
-
- saso1.jpg (102.33 KiB) Pogledano 19089 krat
-
- saso2.jpg (76.03 KiB) Pogledano 19089 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Dan D! Pred testnimi vožnjami obvezen fotošuting
- Priponke
-
- test1.jpg (167 KiB) Pogledano 19087 krat
-
- test2.jpg (125.08 KiB) Pogledano 19087 krat
-
- test3.jpg (107.95 KiB) Pogledano 19087 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Še priprave...
- Priponke
-
- saso3.jpg (109.91 KiB) Pogledano 19086 krat
-
- miha1.jpg (55.15 KiB) Pogledano 19086 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Akcija!!!
- Priponke
-
- voznja1.jpg (116.68 KiB) Pogledano 19084 krat
-
- voznja5.jpg (100.52 KiB) Pogledano 19084 krat
-
- voznja2.jpg (66.13 KiB) Pogledano 19084 krat
-
- voznja4.jpg (63.36 KiB) Pogledano 19084 krat
-
- Z Nejcem Miheličem
- voznja3.jpg (128.49 KiB) Pogledano 19084 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Čestitke za uspešen štart modela!mihah napisal/-a: Tule se bolje "vidi" tisti del okoli kondenzatorjev, čez gre servo kabel:
Ko gledm zgornjo sliko, se mi zdi, da je tisti dry-fluid samo prepakiran teflonski sprej/tekočina za mazanje (600mll = 35€ pri Loctite)
Ko se nosilna tekočina posuši, na površini ostanejo mikro luske teflona.
Sem uporabil na Vateri TH - in se res bistveno lepše vrti vse skupaj...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Serpent Viper 977-e
Nekaj me moti od kdaj elektro motorji spuščajo glas kot motorji na notranje izgorevanje sliši se namreč na vodeo posnetku.Se oproščam če se slučajno motim.Na slikah so namreč prikazani elektro modeli.Brez zamere!
Re: Serpent Viper 977-e
@rc-ryder: Ja, verjetno je podobno, ni pa čisto enako. Za ležaje je "razredčilo" res redko, medtem ko je tisti za kolesa malo "bolj poc". Hvala za nasvet! 7
@maco: na posnetku se vozita še 1/10 nitro in 1/8 C nitro, elektro se pa tudi lepo sliši.
@maco: na posnetku se vozita še 1/10 nitro in 1/8 C nitro, elektro se pa tudi lepo sliši.
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Po testu (ca 4 ali 5 voženj) lahko strnem prve občutke. Vozil sem res vse kar ima 4 kolesa - tekmovalno od 1/24 do 1/5... pa še vse ostalo kar leze in gre.
Skratka 1/8 C Elektro:
- se pelje kot "po tirnicah" ko vse "štima"
- za izkušenega voznika je na nek način zelo preprost za peljat
- bolj "tiščiš" bolj se prime , bolj je zabavno
- bremza na regulatorju na 25%, zavira samo na zadnje gume, pred ovinkom samo iz gasa ali malo po bremzi ...
- gume se splača po vsaki furi prestavljati L <-> D
- se samo spiha prah od penc in dalje
- kahla "žre" štrom, sploh pa nastavitev zadnjega spojlerja... 6500mAh 2S minimum, kar želel bi si 7000+... 3S je "the way to go" vsaj v mojem primeru.
- LRP Dynamic 10L 2400kV nima dovolj navora
- Trackstar 2400kV potegne ob 17/48 in dokaj novimi pencami (nisem meril premera..) 105 km/h in gre hitreje kot nitro (102 km/h).
Idej je še mnogo, naslednji test bo 9. november - TOP RC REDS Challenge v Tolminu!
Do takrat pa tuhtanje in modificiranje... nekaj bom objavil do takrat.
Mogoče prvo na vrsti - Lamberto Collari -
Skratka 1/8 C Elektro:
- se pelje kot "po tirnicah" ko vse "štima"
- za izkušenega voznika je na nek način zelo preprost za peljat
- bolj "tiščiš" bolj se prime , bolj je zabavno
- bremza na regulatorju na 25%, zavira samo na zadnje gume, pred ovinkom samo iz gasa ali malo po bremzi ...
- gume se splača po vsaki furi prestavljati L <-> D
- se samo spiha prah od penc in dalje
- kahla "žre" štrom, sploh pa nastavitev zadnjega spojlerja... 6500mAh 2S minimum, kar želel bi si 7000+... 3S je "the way to go" vsaj v mojem primeru.
- LRP Dynamic 10L 2400kV nima dovolj navora
- Trackstar 2400kV potegne ob 17/48 in dokaj novimi pencami (nisem meril premera..) 105 km/h in gre hitreje kot nitro (102 km/h).
Idej je še mnogo, naslednji test bo 9. november - TOP RC REDS Challenge v Tolminu!
Do takrat pa tuhtanje in modificiranje... nekaj bom objavil do takrat.
Mogoče prvo na vrsti - Lamberto Collari -
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Mogoče kratek update:
- dobil regulator za 6S , hvala TOP-RC ! Je pa Hobbywing 150A, ki pa sem ga spremenil v kabrioleta in dal stran 30g. Slike kasneje.
- oba Trackstar motorja 1900kv in 2400kv sta olajšana za skoraj 10g. Slike spet kasneje
- dobil 3S LRP 4500mAh, hvala Mantua Model, ampak žal niso enake (star in nov tip ohišja)....
- poigravam se z opcijo uporabe 4000mAh 3S TRX Gens Ace... meritve v teku...
- setup za nižje gume narejen, še nekaj detajlov pa bo
- v planu je karbonski gurney flap za še nekaj gramov tam zgoraj manj...
ostane NACA vstop za hladilni zrak in pa zgornji post.
Več pa naslednjič.
- dobil regulator za 6S , hvala TOP-RC ! Je pa Hobbywing 150A, ki pa sem ga spremenil v kabrioleta in dal stran 30g. Slike kasneje.
- oba Trackstar motorja 1900kv in 2400kv sta olajšana za skoraj 10g. Slike spet kasneje
- dobil 3S LRP 4500mAh, hvala Mantua Model, ampak žal niso enake (star in nov tip ohišja)....
- poigravam se z opcijo uporabe 4000mAh 3S TRX Gens Ace... meritve v teku...
- setup za nižje gume narejen, še nekaj detajlov pa bo
- v planu je karbonski gurney flap za še nekaj gramov tam zgoraj manj...
ostane NACA vstop za hladilni zrak in pa zgornji post.
Več pa naslednjič.
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
NACA hlajenje motorja, regulator še pride in pa igranje s šperplatko z ležajem
- Priponke
-
- spredaj.jpg (57.99 KiB) Pogledano 18744 krat
-
- naca1.jpg (49.53 KiB) Pogledano 18744 krat
-
- naca2.jpg (45.57 KiB) Pogledano 18744 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Še dve...
- Priponke
-
- naca3.jpg (47.1 KiB) Pogledano 18743 krat
-
- SBACM & HW 150A MHT mod
- hw150.jpg (39.68 KiB) Pogledano 18743 krat
www.lipo.si
Re: Serpent Viper 977-e
Prve tekme in uspehi...zaenkrat na 6S MHT pogon gre zadeva zadovoljivo.
Cervignano, TOP RC Alpe Adria Masters, 29.3., 1. mesto
MORAC Graz, 26.4., 1. mesto
Video: https://www.youtube.com/watch?v=9sOZLg1CmSk
Cervignano, TOP RC Alpe Adria Masters, 29.3., 1. mesto
MORAC Graz, 26.4., 1. mesto
Video: https://www.youtube.com/watch?v=9sOZLg1CmSk
- Priponke
-
- 977e.jpg (361.38 KiB) Pogledano 18007 krat
-
- alpeadria.jpg (278.78 KiB) Pogledano 18007 krat
-
- DSC_4747.jpg (312.93 KiB) Pogledano 18007 krat
www.lipo.si