Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Odločam se za nakup novega helikopterja velikosti od 500 do 600. Za kaj večjega žal nimam prostora ob hiši, kjer najbolj pogosto letim. Pa tudi finančno je to večji zalogaj.
Trenutno se najbolj nagibam k velikosti 550 in sicer predvsem zaradi baterij 6s/5000, ki jih lahko kasneje uporabim tudi n.pr. na seriji 700, če me bo že zagrabilo imeti tako velik helikopter.
Vaše izkušnje so dobrodošle.
Trenutno se najbolj nagibam k velikosti 550 in sicer predvsem zaradi baterij 6s/5000, ki jih lahko kasneje uporabim tudi n.pr. na seriji 700, če me bo že zagrabilo imeti tako velik helikopter.
Vaše izkušnje so dobrodošle.
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Ce ti ni tole prevec denarja je tole odlicen heli in zelo kvaliteten:
http://www.ercmarket.com/logo-500-super-combo-yge.html
Rabis se sprejemnik in baterijo in imas vse.
http://www.ercmarket.com/logo-500-super-combo-yge.html
Rabis se sprejemnik in baterijo in imas vse.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Pri 550 klasi je prednost cena baterij (odvisno tudi od izbire motorja), pri 600 pa rezervni deli. Razlika v ceni rezervnih delov med npr. t-rex 550 in 600 ali pa logo 550sx in 600sx je zelo majhna, določene dele pa uporabljata obe klasi celo iste.
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Vsaka klasa ima svoje prednosti in slabosti. Če bi bil začetnik bi ti verjetno predlagal klaso 500, čim si pa bolj advanced uporabnik pa vsekakor 600 oz. SAB pozna 630 klaso. Večji kot je heli bolj je nedovzeten za raznorazne vremenske vplive, predvsem je pa vse skupaj povezano z globino denarnice. Velikih cenovnih razlik med temi klasami niti ni ( v mislih imam kvalitetne komponente), tko, da bi rekel, kar ti srce poželi oz. finance dopuščajo
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 867
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Res je to je hobi in je v prvi meri vezan na financni razpon vsakega posameznika. Osebno sem mnenja da vecje je tudi boljse (beri lazje za letenje kot je opisal kolega pred menoj).
Je pa res da se tudi na rabljenem trgu kaj ugodno dobi brez kaksne nepotrebne drame pri vsem skupaj. Je pa priporocljivo da imas kaksno izkusnjo ali pa vsaj koga na katerega se lahko obrnes z vprasanji.
Lp
Gh
Je pa res da se tudi na rabljenem trgu kaj ugodno dobi brez kaksne nepotrebne drame pri vsem skupaj. Je pa priporocljivo da imas kaksno izkusnjo ali pa vsaj koga na katerega se lahko obrnes z vprasanji.
Lp
Gh
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 867
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Tole je pa res ugodno za cel komplet....Roby napisal/-a:Ce ti ni tole prevec denarja je tole odlicen heli in zelo kvaliteten:
http://www.ercmarket.com/logo-500-super-combo-yge.html
Rabis se sprejemnik in baterijo in imas vse.
Gh
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Iz mojih oči, kdor koleba med 500, 550 in 600 klaso lahko 500 klaso odpiše, razen če iz trenutno neznanega razloga nebi imel raje manjšega helikopterja.
Velikostno sta si 550 in 600 klasa zelo sorodni, saj se večinoma helikpterji razlikujejo le po velikosti krakov, dolžini repne cevi in po malenkostni razliki v teži, vse ostalo, mehanika okvir je pa vsaj velikostno, če že ne povsem enako. 500 pa je bistveno manjši helikopter.
Velikostno sta si 550 in 600 klasa zelo sorodni, saj se večinoma helikpterji razlikujejo le po velikosti krakov, dolžini repne cevi in po malenkostni razliki v teži, vse ostalo, mehanika okvir je pa vsaj velikostno, če že ne povsem enako. 500 pa je bistveno manjši helikopter.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Bingo ; 500 imam v mislih predvsem oz. samo zaradi Protos Carbon 500 FBL, poleg katerega sedaj ugodno dobiš tudi njihov Brain Fbl controller.Brane napisal/-a:razen če iz trenutno neznanega razloga nebi imel raje manjšega helikopterja.
Malce pa me skrbi, da zadeva počasi umira, saj ga je večina znanih trgovcev v naši okolici umaknila iz prodaje. Če pa gledam njihove zastopnike v EU pa so po večini neke tretjerazredne garažne firme na katere se nebi ravno zanašal. Še internetne strani imajo urejene da bog se usmili. Če se ne motim je tudi SLO predstavništvo "umrlo".
No ima ga Fast Lad, vsaj to.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 867
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
če boš gledal samo na dosegljivost poceni rezervnih delov potem si si sam odgovoril...
Align se je tako razpasel da ga dobiš (skorajda) povsod... in to za ugoden denar...
pa še nič ni narobe z njim tako da ...
je pa res da je protos "boljši"
ne se obesit na kit komplete. Elektroniko se da ugodno skompletirat za vsak žep...
poglej še saab goblina ki pride v vseh velikostih od 500 pa do 770...
če nisi zbirčen pobereš malo rabljeno elektroniko po forumih za ugoden denar in na ta način ti ostane dovolj za to da investiraš v mehnaiko...
gh
Align se je tako razpasel da ga dobiš (skorajda) povsod... in to za ugoden denar...
pa še nič ni narobe z njim tako da ...
je pa res da je protos "boljši"
ne se obesit na kit komplete. Elektroniko se da ugodno skompletirat za vsak žep...
poglej še saab goblina ki pride v vseh velikostih od 500 pa do 770...
če nisi zbirčen pobereš malo rabljeno elektroniko po forumih za ugoden denar in na ta način ti ostane dovolj za to da investiraš v mehnaiko...
gh
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
No če imaš ogledanega protosa 500 carbon, jaz imam navadnega in lahko rečem da je kvaliteten in deli so relativno poceni. Verjetno je za karbonsko verzijo kaj malo dražje, a tako pač je luksuz se plača.
Kar se delov tiče v Fast ladu res ni problema, slovenski trgovci pa... najbrž vsak rad nekaj zasluži, kot vsak, ki dela na koncu meseca rad dobi plačo... ampak od tistih nekaj Protosov kar jih leti v Sloveniji, na koncu meseca najbrž ni plače, še posebej če moraš biti najcenejši, da bo sploh kdo kaj kupil in to v državi, ki je požrešna čez vse skrajnosti.
Kar se delov tiče v Fast ladu res ni problema, slovenski trgovci pa... najbrž vsak rad nekaj zasluži, kot vsak, ki dela na koncu meseca rad dobi plačo... ampak od tistih nekaj Protosov kar jih leti v Sloveniji, na koncu meseca najbrž ni plače, še posebej če moraš biti najcenejši, da bo sploh kdo kaj kupil in to v državi, ki je požrešna čez vse skrajnosti.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Vsem skupaj se zahvaljujem za zapisane nasvete.
Logo in še posebej saab goblin so res mamljivi, vendar pa se bojim, da bi se z njimi obul v prevelike čevlje.
Trenutno obvladujem letenje v 3D prostoru, sedaj sledi lepotni del obvladovanja letenja. Potrebujem torej delovno kljuse , ki je malce bolj stabilno v vetru, kot pa sta moja Blade 450. Pri nas je namreč burja doma in resnično so redki trenutki brez nje. Običajno samo zgodaj zjutraj.
Brane z ozirom, da imaš Protos in HK550, kakšna je kaj med njima razlika v letenju?
Sicer pa imam trenutno v ožjem izboru:
- Protos 500 carbon FBL,
- Align T-REX 550L Dominator in
- zgoraj omenjeni LOGO 500 Super Combo YGE, ki pa mislim (kljub zgoraj navedeni ugodni ceni), da je dolgoročno dražji heli za letenje kot pa T-REX.
Saab Goblin pa je zaenkrat samo motivacija za treniranje.
Protosu v prid so še obstoječe baterije, ki jih imam za B450. Za 6S lahko uporabim dve obstoječi bateriji 3S 2200mAh. Bo pač malce krajše letenje a poceni
Logo in še posebej saab goblin so res mamljivi, vendar pa se bojim, da bi se z njimi obul v prevelike čevlje.
Trenutno obvladujem letenje v 3D prostoru, sedaj sledi lepotni del obvladovanja letenja. Potrebujem torej delovno kljuse , ki je malce bolj stabilno v vetru, kot pa sta moja Blade 450. Pri nas je namreč burja doma in resnično so redki trenutki brez nje. Običajno samo zgodaj zjutraj.
Razlika v ceni med plastičnim in karbonskim je cca 10% oz. tam nekje 50€. To še lahko pogoltnem z ozirom, da gre za novejši model in bo najbrž dlje časa podprt s strani proizvajalca.Brane napisal/-a:Verjetno je za karbonsko verzijo kaj malo dražje, a tako pač je luksuz se plača.
Brane z ozirom, da imaš Protos in HK550, kakšna je kaj med njima razlika v letenju?
Sicer pa imam trenutno v ožjem izboru:
- Protos 500 carbon FBL,
- Align T-REX 550L Dominator in
- zgoraj omenjeni LOGO 500 Super Combo YGE, ki pa mislim (kljub zgoraj navedeni ugodni ceni), da je dolgoročno dražji heli za letenje kot pa T-REX.
Saab Goblin pa je zaenkrat samo motivacija za treniranje.
Protosu v prid so še obstoječe baterije, ki jih imam za B450. Za 6S lahko uporabim dve obstoječi bateriji 3S 2200mAh. Bo pač malce krajše letenje a poceni
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Da imam Protosa 500 in HK 550. Na obeh imam Beastex, leti pa Protos lepo, zelo je živahen in odziven pri letenju z njim ne razmišljaš koliko tehta, HK 550 leti bolj mirno, precizno, bolj stabilno, čuti se da je bistveno večji in težji in s tem tudi nekoliko bolj len na komandah.
Nekomu z dobrim znanjem 3D letenja bi priporočil Protosa, za bolj običajno letenje, ki vključuje soft 3D bi priporočil HK 550, še posebej, če bi računal, da bo veliko letenja v (ne vedno najbolj zmernem) vetru.
Nekomu z dobrim znanjem 3D letenja bi priporočil Protosa, za bolj običajno letenje, ki vključuje soft 3D bi priporočil HK 550, še posebej, če bi računal, da bo veliko letenja v (ne vedno najbolj zmernem) vetru.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Pro et Contra: 500 vs 550 vs 600
Jaz bi ti od naštetega priporočal al Protosa ali pa Logo 500, ker slednjega lahko predelaš v Logo 600, ko usuješ ali pa želiš preiti na večji heli.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !