Minicopterji - klasa 250
Re: Minicopterji - klasa 250
Če ni CCW/CW propov, pol dvomim da se bi kaj dosti šibalo okrog Sicer mi deluje kul, mnogo, mnogo, mnogo bolje od 5x3 karbonskih
LP!
Jure
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: Minicopterji - klasa 250
Neuporaben, to je bolj za pilon modele.
5x3 ali 5x3x3 so uporabni za dirkanje. Sam bom dal gor gemfan 5x3, ker so lahki in trpežni, tudi GWS, bi bili uporabni, ampak jih na žalost ne izdelujejo za obe smeri vrtenja.
5x3 ali 5x3x3 so uporabni za dirkanje. Sam bom dal gor gemfan 5x3, ker so lahki in trpežni, tudi GWS, bi bili uporabni, ampak jih na žalost ne izdelujejo za obe smeri vrtenja.
- BostjanPerdan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 412
- Pridružen: 12 Feb 2003, 01:00
- Kraj: Golnik, EU
Re: Minicopterji - klasa 250
Mogoče koga zanima:
http://www.banggood.com/1806-2300KV-Mot ... 1063131_22
http://www.banggood.com/1806-2300KV-Mot ... 1063131_22
Lep pozdrav,
Boštjan Perdan
AK Kranj
Boštjan Perdan
AK Kranj
Re: Minicopterji - klasa 250
Zdravo!
Bolj ko berem tole o multirotorjih klase 250, bolj me stvar zanima. Ker pa še nimam nobenih izkušenj z multirotorji me zanima, ali lahko kdo napiše, katere komponente nabaviti za začetek in učenje, da seveda ne bi bile drage, saj na začetku verjetno še ne bom dirkal z njim. Če bi lahko priložili še linke, bi bilo pa sploh super.
Lp!
Silvo
Bolj ko berem tole o multirotorjih klase 250, bolj me stvar zanima. Ker pa še nimam nobenih izkušenj z multirotorji me zanima, ali lahko kdo napiše, katere komponente nabaviti za začetek in učenje, da seveda ne bi bile drage, saj na začetku verjetno še ne bom dirkal z njim. Če bi lahko priložili še linke, bi bilo pa sploh super.
Lp!
Silvo
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Minicopterji - klasa 250
viewtopic.php?f=135&t=89034sihu napisal/-a:Zdravo!
Bolj ko berem tole o multirotorjih klase 250, bolj me stvar zanima. Ker pa še nimam nobenih izkušenj z multirotorji me zanima, ali lahko kdo napiše, katere komponente nabaviti za začetek in učenje, da seveda ne bi bile drage, saj na začetku verjetno še ne bom dirkal z njim. Če bi lahko priložili še linke, bi bilo pa sploh super.
Lp!
Silvo
viewtopic.php?f=135&t=89207
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Minicopterji - klasa 250
Najlepša hvala. Izčrpno
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Minicopterji - klasa 250
Trenutno so ti dve temi najbolj sveži okoli tega in se precej tudi govori okoli opreme..Je pa tako te male žverce niso ravno najboljša stvar za prve korake(kot se je že debatiralo v acrobee temi)
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Minicopterji - klasa 250
Potem je tu podobno kot pri helijih? Tudi tam je najboljše začeti z najmanj 450 klaso (in seveda simulatorjem).
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Minicopterji - klasa 250
Če letiš helije, ti multirotorji ne bi smeli delati problemov.sihu napisal/-a:Potem je tu podobno kot pri helijih? Tudi tam je najboljše začeti z najmanj 450 klaso (in seveda simulatorjem).
Drugače pa prvo velikost 450, šele nato na manjše ali večje modele.
Re: Minicopterji - klasa 250
Kupiš? Imam za prodat quada.sihu napisal/-a:Potem je tu podobno kot pri helijih? Tudi tam je najboljše začeti z najmanj 450 klaso (in seveda simulatorjem).
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Minicopterji - klasa 250
Da osvežim temo.
Ker je model zamišljen kot delno dirty side in clean side sem sledil tej gradnji...do nekje.
Najprej pojasnim:
dirty side je mišljen spodnji del quada kjer se nahajajo motorji, escji in mogoče še kontroler
clean side pa je mišljen zgornji del, kamor gre fpv in video oprema (pa še baterija, ker je drugače nimamo kam namestit)
Predela sta ločena z gumijastimi distančniki, katera blažita vibracije in tako dobimo boljšo sliko predvsem na kamerci za snemanje
Tele " rubber bobbins" zgledajo nekako takole
Po premisleku sem se odločil da teh gumijastih distančnikov ne uporabim, saj za dirkanje je itak vseeno kakšna je slika, ker se vse tako hitro spreminja da yello efekta ne opaziš.
Uporabil pa sem idejo z razmakom med spodnjimi pločasmi, zato sem med spodnjo ploščo kamor so privijačene roke in zgornjo ploščo kamor gre kontroler dal plastičen distančnik iz razloga da se naredi prostor kamor se skrijejo ESCji in kablovje ter tudi poveča se togost spodnje plošče in kompletne konstrukcije.
V primeru gumijastih distančnikov so roke v pete samo na spodnjo ploščo katera, v primeru da želimo ohranit minimalno težo, ostane tenka, kar pa pomeni zvijanje pri hitrih spremembah smeri, pospeševanju itd.
Če bi hotel narediit sponjo ploščo močnejšo bi morala biti debelješa kar pomeni kar nekaj težja, česar si pa ne želimo.
Trentno ne nimam dobre slikce, bom pa se potrudil in jo prilepim.
Na spodnjih slikah se vidi kako bo sestavljen pogonski del (bele matice so samo za fiksiranje dokler ne gre zgornja plata čez - bo pa vsaka roka samo z dvema vijakoma privijačena
Ker je model zamišljen kot delno dirty side in clean side sem sledil tej gradnji...do nekje.
Najprej pojasnim:
dirty side je mišljen spodnji del quada kjer se nahajajo motorji, escji in mogoče še kontroler
clean side pa je mišljen zgornji del, kamor gre fpv in video oprema (pa še baterija, ker je drugače nimamo kam namestit)
Predela sta ločena z gumijastimi distančniki, katera blažita vibracije in tako dobimo boljšo sliko predvsem na kamerci za snemanje
Tele " rubber bobbins" zgledajo nekako takole
Po premisleku sem se odločil da teh gumijastih distančnikov ne uporabim, saj za dirkanje je itak vseeno kakšna je slika, ker se vse tako hitro spreminja da yello efekta ne opaziš.
Uporabil pa sem idejo z razmakom med spodnjimi pločasmi, zato sem med spodnjo ploščo kamor so privijačene roke in zgornjo ploščo kamor gre kontroler dal plastičen distančnik iz razloga da se naredi prostor kamor se skrijejo ESCji in kablovje ter tudi poveča se togost spodnje plošče in kompletne konstrukcije.
V primeru gumijastih distančnikov so roke v pete samo na spodnjo ploščo katera, v primeru da želimo ohranit minimalno težo, ostane tenka, kar pa pomeni zvijanje pri hitrih spremembah smeri, pospeševanju itd.
Če bi hotel narediit sponjo ploščo močnejšo bi morala biti debelješa kar pomeni kar nekaj težja, česar si pa ne želimo.
Trentno ne nimam dobre slikce, bom pa se potrudil in jo prilepim.
Na spodnjih slikah se vidi kako bo sestavljen pogonski del (bele matice so samo za fiksiranje dokler ne gre zgornja plata čez - bo pa vsaka roka samo z dvema vijakoma privijačena
Zadnjič spremenil scorpioncek, dne 06 Sep 2014, 07:38, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Minicopterji - klasa 250
Sihu, moje mnenje in osebne izkušnje so take, da naredi/kupi quada čim bolj odpornega z osnovno opremo - nekaj poceni, se na njemu nauči leteti in potem preidi na kaj majhnega.sihu napisal/-a:Zdravo!
Bolj ko berem tole o multirotorjih klase 250, bolj me stvar zanima. Ker pa še nimam nobenih izkušenj z multirotorji me zanima, ali lahko kdo napiše, katere komponente nabaviti za začetek in učenje, da seveda ne bi bile drage, saj na začetku verjetno še ne bom dirkal z njim. Če bi lahko priložili še linke, bi bilo pa sploh super.
Lp!
Silvo
Trenutno imaš na voljo dva zanimiva modela v oglasih.
Pa ne mislit da bi ti rad nekaj vsilil. Modela sta tako narejena da sta trpežna (alu palice za boome in pertinax oziroma podobna platka za sredico). Edino od mixa quadu bi odstranil naza kontroler in dal gor nekaj osnovnega (kk ali naze32 ali podobno - poglej na HK) zato da se naučiš leteti.
jaz sem začel iz nule z kopijo DJI450 okvirja na kateri sem polomil vse roke dokler si nisem sam naredil okvirja iz alu palic. Razlika v času leta, okretnosti in da ne pozabim odpornosti je velika.
Pa še v vsakem trenutku si lahko sam narediš nove roke, jih zamenjaš in šibaš naprej...
Poglej mojo temo kako sem se jaz ubadal z tem, na koncu pa še poglej razliko med kitajskim okvirjem in alu okvrjem.
viewtopic.php?f=135&t=84208&start=50
Vso opremo imam še, in tega quada iz alu palic še vedno uporabljam ker je trpežen, zna bit hiter in lepo se leti z njim, tako da ostane pri hiši.
250 klasa pa je živčna in to letenje kot ga vidiš na posnetkih ko se leti blizu in skozi prepreke je težko in sam imam velike težave držati višino da grem mimo neke prepreke kaj šele da bi šel skozi avto kot je šel jure na posnetku v acrobee temi.
Začni z 450 klaso in potem naprej...
Re: Minicopterji - klasa 250
Dirty in clean side ne bo cool, ker mora biti frame čimbolj togo vpet skupaj. Namreč če poskusiš spodnji del zvijat, se precej uvije, ko priviješ še zgornji del na trdo zraven, je vse skup togo kot pes (logično - zaradi vztrajnostnega momenta). Ker misliš zgornji del vpet preko dušilk, to odpade, tako bo celoten frame precej mehek na ta račun...
LP!
Jure
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Minicopterji - klasa 250
malo dvoumno sem napisal. Distančniki bodo vendar bodo plastični ne gumijasti, tako da bo še vedno togo vse skupaj. Vijak bo eden, iz ene plate na drugo vmes pa bo roka in plastičen distančnik.JKSniper napisal/-a:Dirty in clean side ne bo cool, ker mora biti frame čimbolj togo vpet skupaj. Namreč če poskusiš spodnji del zvijat, se precej uvije, ko priviješ še zgornji del na trdo zraven, je vse skup togo kot pes (logično - zaradi vztrajnostnega momenta). Ker misliš zgornji del vpet preko dušilk, to odpade, tako bo celoten frame precej mehek na ta račun...
LP!
Jure
Re: Minicopterji - klasa 250
Hvala za informacije. Sem tudi jaz videl oglasa, pa sem imel ravno te dni nepričakovan velik denarni izdatek, tako da bom moral počasi začeti nabavljati po delih. Bom pa vsekakor upošteval nasvet in začel na 450 klasi. Sicer sem s helijem že letel osnove, pa vendar mislim, da je tole z multiji vendarle malo drugače.scorpioncek napisal/-a:Sihu, moje mnenje in osebne izkušnje so take, da naredi/kupi quada čim bolj odpornega z osnovno opremo - nekaj poceni, se na njemu nauči leteti in potem preidi na kaj majhnega.sihu napisal/-a:Zdravo!
Bolj ko berem tole o multirotorjih klase 250, bolj me stvar zanima. Ker pa še nimam nobenih izkušenj z multirotorji me zanima, ali lahko kdo napiše, katere komponente nabaviti za začetek in učenje, da seveda ne bi bile drage, saj na začetku verjetno še ne bom dirkal z njim. Če bi lahko priložili še linke, bi bilo pa sploh super.
Lp!
Silvo
Trenutno imaš na voljo dva zanimiva modela v oglasih.
Pa ne mislit da bi ti rad nekaj vsilil. Modela sta tako narejena da sta trpežna (alu palice za boome in pertinax oziroma podobna platka za sredico). Edino od mixa quadu bi odstranil naza kontroler in dal gor nekaj osnovnega (kk ali naze32 ali podobno - poglej na HK) zato da se naučiš leteti.
jaz sem začel iz nule z kopijo DJI450 okvirja na kateri sem polomil vse roke dokler si nisem sam naredil okvirja iz alu palic. Razlika v času leta, okretnosti in da ne pozabim odpornosti je velika.
Pa še v vsakem trenutku si lahko sam narediš nove roke, jih zamenjaš in šibaš naprej...
Poglej mojo temo kako sem se jaz ubadal z tem, na koncu pa še poglej razliko med kitajskim okvirjem in alu okvrjem.
viewtopic.php?f=135&t=84208&start=50
Vso opremo imam še, in tega quada iz alu palic še vedno uporabljam ker je trpežen, zna bit hiter in lepo se leti z njim, tako da ostane pri hiši.
250 klasa pa je živčna in to letenje kot ga vidiš na posnetkih ko se leti blizu in skozi prepreke je težko in sam imam velike težave držati višino da grem mimo neke prepreke kaj šele da bi šel skozi avto kot je šel jure na posnetku v acrobee temi.
Začni z 450 klaso in potem naprej...
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Minicopterji - klasa 250
offtopic: predvidevam da si dobil sliko od radarja iz 1.8.2014, tko kot pol slovenije me included
zarad tega sm js premaknil nakup tega 250ke za kksn mesc, dva...
zarad tega sm js premaknil nakup tega 250ke za kksn mesc, dva...
Re: Minicopterji - klasa 250
Če boš dal gumice pod kamero bo to več kot dovolj. Drugače imam še nekaj moon gela za te reči.scorpioncek napisal/-a:Da osvežim temo.
Ker je model zamišljen kot delno dirty side in clean side sem sledil tej gradnji...do nekje.
Najprej pojasnim:
dirty side je mišljen spodnji del quada kjer se nahajajo motorji, escji in mogoče še kontroler
clean side pa je mišljen zgornji del, kamor gre fpv in video oprema (pa še baterija, ker je drugače nimamo kam namestit)
Predela sta ločena z gumijastimi distančniki, katera blažita vibracije in tako dobimo boljšo sliko predvsem na kamerci za snemanje
Tele " rubber bobbins" zgledajo nekako takole
Po premisleku sem se odločil da teh gumijastih distančnikov ne uporabim, saj za dirkanje je itak vseeno kakšna je slika, ker se vse tako hitro spreminja da yello efekta ne opaziš.
Uporabil pa sem idejo z razmakom med spodnjimi pločasmi, zato sem med spodnjo ploščo kamor so privijačene roke in zgornjo ploščo kamor gre kontroler dal plastičen distančnik iz razloga da se naredi prostor kamor se skrijejo ESCji in kablovje ter tudi poveča se togost spodnje plošče in kompletne konstrukcije.
V primeru gumijastih distančnikov so roke v pete samo na spodnjo ploščo katera, v primeru da želimo ohranit minimalno težo, ostane tenka, kar pa pomeni zvijanje pri hitrih spremembah smeri, pospeševanju itd.
Če bi hotel narediit sponjo ploščo močnejšo bi morala biti debelješa kar pomeni kar nekaj težja, česar si pa ne želimo.
Trentno ne nimam dobre slikce, bom pa se potrudil in jo prilepim.
Na spodnjih slikah se vidi kako bo sestavljen pogonski del (bele matice so samo za fiksiranje dokler ne gre zgornja plata čez - bo pa vsaka roka samo z dvema vijakoma privijačena
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Minicopterji - klasa 250
Pa res, vedno ko hočem naročit gumijaste podložke za pod kamerco jih ni na zalogi, ima kdo kaj doma?
Najraje tiste modre katere so najmehkeje ker bo gor mobius kateri je zelo lahek.
Najraje tiste modre katere so najmehkeje ker bo gor mobius kateri je zelo lahek.
Re: Minicopterji - klasa 250
Če si mislil mene - nisem dobil. Pa tudi ne morem ugotoviti povezave med radarsko sliko in multikopterjemspikey napisal/-a:offtopic: predvidevam da si dobil sliko od radarja iz 1.8.2014, tko kot pol slovenije me included
zarad tega sm js premaknil nakup tega 250ke za kksn mesc, dva...
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Minicopterji - klasa 250
Jaz imam ene, ampak so trše. Lahko pa ti jih posodim za probo.scorpioncek napisal/-a:Pa res, vedno ko hočem naročit gumijaste podložke za pod kamerco jih ni na zalogi, ima kdo kaj doma?
Najraje tiste modre katere so najmehkeje ker bo gor mobius kateri je zelo lahek.
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Minicopterji - klasa 250
radarska slika, pa ne padavin ampak od mož v modremsihu napisal/-a:Če si mislil mene - nisem dobil. Pa tudi ne morem ugotoviti povezave med radarsko sliko in multikopterjemspikey napisal/-a:offtopic: predvidevam da si dobil sliko od radarja iz 1.8.2014, tko kot pol slovenije me included
zarad tega sm js premaknil nakup tega 250ke za kksn mesc, dva...
Re: Minicopterji - klasa 250
Kje dobim takšno črno mrežico kot si jo dal med motorjem in esc-jem? Tole nujno rabim. Al pa kako pravjo že: takšne mrežice imel bi tudi jazscorpioncek napisal/-a:Da osvežim temo.
Ker je model zamišljen kot delno dirty side in clean side sem sledil tej gradnji...do nekje.
Najprej pojasnim:
dirty side je mišljen spodnji del quada kjer se nahajajo motorji, escji in mogoče še kontroler
clean side pa je mišljen zgornji del, kamor gre fpv in video oprema (pa še baterija, ker je drugače nimamo kam namestit)
Predela sta ločena z gumijastimi distančniki, katera blažita vibracije in tako dobimo boljšo sliko predvsem na kamerci za snemanje
Tele " rubber bobbins" zgledajo nekako takole
Po premisleku sem se odločil da teh gumijastih distančnikov ne uporabim, saj za dirkanje je itak vseeno kakšna je slika, ker se vse tako hitro spreminja da yello efekta ne opaziš.
Uporabil pa sem idejo z razmakom med spodnjimi pločasmi, zato sem med spodnjo ploščo kamor so privijačene roke in zgornjo ploščo kamor gre kontroler dal plastičen distančnik iz razloga da se naredi prostor kamor se skrijejo ESCji in kablovje ter tudi poveča se togost spodnje plošče in kompletne konstrukcije.
V primeru gumijastih distančnikov so roke v pete samo na spodnjo ploščo katera, v primeru da želimo ohranit minimalno težo, ostane tenka, kar pa pomeni zvijanje pri hitrih spremembah smeri, pospeševanju itd.
Če bi hotel narediit sponjo ploščo močnejšo bi morala biti debelješa kar pomeni kar nekaj težja, česar si pa ne želimo.
Trentno ne nimam dobre slikce, bom pa se potrudil in jo prilepim.
Na spodnjih slikah se vidi kako bo sestavljen pogonski del (bele matice so samo za fiksiranje dokler ne gre zgornja plata čez - bo pa vsaka roka samo z dvema vijakoma privijačena
Re: Minicopterji - klasa 250
Sam sem to nabavil tule: http://www.fast-lad.co.uk/store/mik4593 ... 18722.htmlscrat napisal/-a:Kje dobim takšno črno mrežico kot si jo dal med motorjem in esc-jem?
Re: Minicopterji - klasa 250
Hobbyking jih tudi ima v več barvah
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Minicopterji - klasa 250
scrat daj naslov in dolžino pa dobiš, sem jih pobral dol iz enih računalniških kablov