Zagon novega Cox-a ?
Moderator: Mipo
Zagon novega Cox-a ?
Lepo pozdravljeni!
Od klubskega kolega sem zastonj dobil ganc novega Coxa,pravi da je 0.9ccm,edino eliso ki sem jo imel na zalogi je 6x4....je to preveč oz. je prevelika ali bo vredu?
Gorivo lahko uporabim cool power 5% iz lindingerja ali tole deluje na kaj drugega?
pravtako me zanima koliko časa ga moram utekat,ker ga nebi rad uničil oz. porabil za še ne dokončan model?
V mladosti sem imel enega coxa 0.83ccm kateri je bil s tankom posebej in me zanima kje se tale sedanji(na sliki) tanka gorivo....morda tu kjer sem označil s puščico?
Za koristne odgovore se najlepše zahvaljujem!
Od klubskega kolega sem zastonj dobil ganc novega Coxa,pravi da je 0.9ccm,edino eliso ki sem jo imel na zalogi je 6x4....je to preveč oz. je prevelika ali bo vredu?
Gorivo lahko uporabim cool power 5% iz lindingerja ali tole deluje na kaj drugega?
pravtako me zanima koliko časa ga moram utekat,ker ga nebi rad uničil oz. porabil za še ne dokončan model?
V mladosti sem imel enega coxa 0.83ccm kateri je bil s tankom posebej in me zanima kje se tale sedanji(na sliki) tanka gorivo....morda tu kjer sem označil s puščico?
Za koristne odgovore se najlepše zahvaljujem!
- Priponke
-
- cox.JPG (35.95 KiB) Pogledano 2964 krat
Re: Zagon novega Cox-a ?
Ni važno katerega od obeh nastavkov uporabiš za tankanje. Ko špricne ven skozi drugega pomeni, da si ga napolnil.
Goriva je za cca 2 minuti.
https://www.youtube.com/watch?v=VV0YZddRBno
(moji COX Babe Bee 049 so imeli vedno veliko višje vrtljaje od tega s posnetka.. pa sem uporabljal alkohol iz žitaric in ricinovo olje)
Mitja
Goriva je za cca 2 minuti.
https://www.youtube.com/watch?v=VV0YZddRBno
(moji COX Babe Bee 049 so imeli vedno veliko višje vrtljaje od tega s posnetka.. pa sem uporabljal alkohol iz žitaric in ricinovo olje)
Mitja
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 12 Mar 2005, 14:09
Re: Zagon novega Cox-a ?
Zdravo!
Cox motorji potrebujejo gorivo z nitrometanom, da sigurno delujejo. Svečko napajajte z alkalno baterijo ali dolgim kablom, ker so svečke občutljive na višjo napetost, ki jo ima svinčevi enocelični akumulator.
LP
Peter
Cox motorji potrebujejo gorivo z nitrometanom, da sigurno delujejo. Svečko napajajte z alkalno baterijo ali dolgim kablom, ker so svečke občutljive na višjo napetost, ki jo ima svinčevi enocelični akumulator.
LP
Peter
Re: Zagon novega Cox-a ?
Kaj delam narobe??
Natankal sem tank,prop dodobra presukal,vendar noče delat.Če v cilinder kapnem malo benza,prdne samo za par sekund,ko pokuri tistih par kapljic na batku,potem pa crkne.
koliko mora biti odprta igla,zaenkrat imam isto kot pri navadnih metanol motorjih-2obrata in pol ?
prilagam posnetek:
https://www.youtube.com/watch?v=kvkUOHK ... e=youtu.be
Natankal sem tank,prop dodobra presukal,vendar noče delat.Če v cilinder kapnem malo benza,prdne samo za par sekund,ko pokuri tistih par kapljic na batku,potem pa crkne.
koliko mora biti odprta igla,zaenkrat imam isto kot pri navadnih metanol motorjih-2obrata in pol ?
prilagam posnetek:
https://www.youtube.com/watch?v=kvkUOHK ... e=youtu.be
Re: Zagon novega Cox-a ?
Malo večji ali manjši so vsi vglavnem narejeni po istem kopitu.Verjetno je enkrat ostal umazan in je zamašeno pri igli,verjetno je pa tudi membrana zalepljena....isto kot tale moj
- Priponke
-
- cox.jpg (114.98 KiB) Pogledano 2872 krat
-
- cox 1.jpg (183.78 KiB) Pogledano 2872 krat
-
- cox2.jpg (142.57 KiB) Pogledano 2872 krat
Re: Zagon novega Cox-a ?
Ja, najbrž ne dobi goriva iz rezervoarja.
Iglo sem jaz obrnil za 3 obrate.., po vžigu počasi zapiral na najvišje obrate, potem malenkost odprl iglo nazaj, odklopil napajanje svečke, popravil iglo na najvišje obrate, dotočil gorivo in zabrisal model v njegov najljubši element.. potem pa cca 2 minuti vragolij. Tik preden modelu zmanjka goriva, motor pokašlja, pridobi višje vrtljaje, pokašlja in ugasne. Dobro je, če smo v tem trenutku dovolj visoko, da lahko še malo zakrožimo in se spravimo v položaj za izvedbo šolskega kroga in doleta v pristanek.
POZOR!!!!
pri razstavljanju je treba biti pri membrani SKRAJNO NEŽEN in PREVIDEN, da se je ne poškoduje. Če jo le majčkeno prepognemo po nesreči, ne bo več tesnila in motor ne bo deloval s polno močjo! Starejši motorji imajo to membrano kovinsko, novejši pa plastično. Membrana je izredno tanka in zaradi tega se lahko hitro deformira, če z njo ne delamo res nežno!
Če je motor že bil v uporabi, potem pa dolgo stal, je najbolje motor povsem razdreti, ga očistiti, podmazati in sestaviti.
PAZITI je treba, da pri razstavljanju ne potrgamo tesnil! (med karterjem in rezervoarjem). Sicer ga lahko sami naredimo iz papirja, ampak moramo imeti mirno roko, dobre oči in nekaj spretnosti s škarjicami. Zato je bolje paziti pri razstavljanju, da nič ne uničimo.
Iglo sem jaz obrnil za 3 obrate.., po vžigu počasi zapiral na najvišje obrate, potem malenkost odprl iglo nazaj, odklopil napajanje svečke, popravil iglo na najvišje obrate, dotočil gorivo in zabrisal model v njegov najljubši element.. potem pa cca 2 minuti vragolij. Tik preden modelu zmanjka goriva, motor pokašlja, pridobi višje vrtljaje, pokašlja in ugasne. Dobro je, če smo v tem trenutku dovolj visoko, da lahko še malo zakrožimo in se spravimo v položaj za izvedbo šolskega kroga in doleta v pristanek.
POZOR!!!!
pri razstavljanju je treba biti pri membrani SKRAJNO NEŽEN in PREVIDEN, da se je ne poškoduje. Če jo le majčkeno prepognemo po nesreči, ne bo več tesnila in motor ne bo deloval s polno močjo! Starejši motorji imajo to membrano kovinsko, novejši pa plastično. Membrana je izredno tanka in zaradi tega se lahko hitro deformira, če z njo ne delamo res nežno!
Če je motor že bil v uporabi, potem pa dolgo stal, je najbolje motor povsem razdreti, ga očistiti, podmazati in sestaviti.
PAZITI je treba, da pri razstavljanju ne potrgamo tesnil! (med karterjem in rezervoarjem). Sicer ga lahko sami naredimo iz papirja, ampak moramo imeti mirno roko, dobre oči in nekaj spretnosti s škarjicami. Zato je bolje paziti pri razstavljanju, da nič ne uničimo.
Re: Zagon novega Cox-a ?
Hvala lepa za izčrpno razlago!
Potem se bom malo poigral najprej z iglo,jo sčistil in da vidim kaj bo,membrano bom pa zaenkrat pustil na miru če je potrebna taka pazljivost
poročam..
Potem se bom malo poigral najprej z iglo,jo sčistil in da vidim kaj bo,membrano bom pa zaenkrat pustil na miru če je potrebna taka pazljivost
poročam..
Re: Zagon novega Cox-a ?
No,sem podrl tank,ga dodobra očistil,čeprav se mi ni zdel zasvinjan,spucal iglo in cevko ,prepihal,membrana mi zgleda bakrena(no po barvi)zapikana oz zalimana ni.
Vse skupaj sem previdno sestavil da nisem poškodoval "dihtung",pa je zadeva popolnoma ista kot včeraj
Sploh mi noče potegnit bencina
Vžge isto samo za par sekund če mu kapnem na batek to je pa tudi vse.
Vse skupaj sem previdno sestavil da nisem poškodoval "dihtung",pa je zadeva popolnoma ista kot včeraj
Sploh mi noče potegnit bencina
Vžge isto samo za par sekund če mu kapnem na batek to je pa tudi vse.
Re: Zagon novega Cox-a ?
Kaj pa če kapneš zadaj v "vplinjač"Vžge isto samo za par sekund če mu kapnem na batek to je pa tudi vse.
Re: Zagon novega Cox-a ?
Tam pa ne pridem zraven,ker je na steno prišraufan in je lufta cca1mm ,pa še to od spodajAlesZ napisal/-a:Kaj pa če kapneš zadaj v "vplinjač"Vžge isto samo za par sekund če mu kapnem na batek to je pa tudi vse.
Sem potem ko sem motor vzel iz nosilca,dal prst na vplinjač zadaj pa sukal prop,pa se mi ni zdelo da bi kaj potegnilo goriva
Re: Zagon novega Cox-a ?
Res čudno. Jaz sem dal svojega 15let starega coxa black widow kolegu, pa mu je od prve vžgal. Res da je uporabil starter, ker sem izgubil vzmet. Ampak je rekel, da je takoj zalaufal, pa ni vsaj 14 let bil v uporabi.
Kot je napisal Mitja, iglo prviješ, potem 3 obrate odviješ in mora palit od prve. Potem pa za nekje 1/4-1/2 obrata da ga nastaviš na najvišje obrate. Jaz sem vedno kapnil malce goriva skozi odprtine cilindra, pa je vedno vžigal. Operi filter zadaj in cev kjer je privita igla, pa membrano tudi. Motor ti mora potem od prve startat. Če ne, ti ostane še menjava tesnil rezervoarja.
Uprašaj prejšnjega lastnika, katero gorivo je uporabljal.
Mojega sem tankal z avtomobilskim gorivom z 20% nitrometana, je bil kar divji napram kolegovem z le 5% nitrometana.
Kot je napisal Mitja, iglo prviješ, potem 3 obrate odviješ in mora palit od prve. Potem pa za nekje 1/4-1/2 obrata da ga nastaviš na najvišje obrate. Jaz sem vedno kapnil malce goriva skozi odprtine cilindra, pa je vedno vžigal. Operi filter zadaj in cev kjer je privita igla, pa membrano tudi. Motor ti mora potem od prve startat. Če ne, ti ostane še menjava tesnil rezervoarja.
Uprašaj prejšnjega lastnika, katero gorivo je uporabljal.
Mojega sem tankal z avtomobilskim gorivom z 20% nitrometana, je bil kar divji napram kolegovem z le 5% nitrometana.